A molekula pontosan azt jelenti, hogy kovalens kötéssel kapcsolódnak egymáshoz az atomok. A fémekben viszont ez nem is lehetséges; vagy egymáshoz kapcsolódnak fémes kötésekkel, vagy pozitív töltésű ionként egy negatív töltésű ionhoz (oxid-, klorid-, bromid-, jodidion stb.). Egyébként például a szénnél is létezik ilyen, például a grafit, utóbbi ezért is vezeti az áramot, míg például a gyémánt, amelyben kovalens kötések vannak, szigetelő anyag.
"A GYSEV új motorvonatai a fényezésen kívül csupán a biztosítóberendezésben (Indusi) térnek el a MÁV hatvan, hasonló járművétől, a pályáztatás közben a vasúttársaság az árak leszorítása miatt lemondott több, előzőleg támasztott feltételről, így a 15 kilovoltos osztrák vontatási feszültségre alkalmasságról is."
Este megnéztem az ábrákat, aztán egész éjszaka csak forgolódtam... Nem jött álom a szememre. :-))) Éreztem, hogy valami nem gömbölyű. Próbáltam győzködni magamat, hogy Vendégsín nem szokott tévedni... :-)))
Jössz Róka komának egy olyan jóféle pálinkával, mint amit a múltkor öntöttél az arcodba! Megérdemli.
Dezirónál az oldalt lévő villamos fej miatt nem könnyű, de az uzsgyinál egy laza rugással a piros nyillal jelölt rész schaku fejből oldalt kiálló részét megrugva a fej kapcsolt állásba kerül. Természetesen, ha a fővezeték fel van töltve, akkor ömlik kifelé a levegő, visszaállítás a szétkapcsoló bowdwn meghúzásával.
Sehogy ...egyiknél sem. Nem azért vannak. Egyébként szét szakadásnál kint marad a nyelv és mechanikusan nyítva van a fővezeték. (felső lyuk) úgy-hogy megállás van. Az alsóban meg van egy vissza csapó szelep(a főlégtartály nem megy el). A Tallentnél van esély rá de nagyon kicsi. Ugyanis ott van ackerman a "lyukban" . Azt fél állásba csapni.... esetleg. De szerintem ez olyan James Bondnak való munka. A Dezirónál meg ... meg ki kell engedni a nyelvet, akkor kinyilik a fővezeték de azt kiengedni menet közben csak úgy lehet,hogy.....ajjaj na ebbe nem kéne bele folyni... stb.stb.stb. Ha hü(j,l)lyét irok javítsatok.