Lehet, hogy a helyi buszlétszám arányában "jobbak vagytok" alacsonypadlós tekitetében.
Hirtelen nincs állománylista a birtokomban, de valószínű igazad van.
Sőt, akinek van helyi listája a megyeszékhelyekről + nagyobb települések helyi állományáról, nézze már meg, legyen szíves, hogy hány %-ban vannak alacsonypadlósok az állományban! Valószínűnek tartom, hogy nem az utolsó helyen kullogunk.
Hivatalosan 2005.12.20 óta, de még nm állították forgalomba. Nm kötözködés képpen írtam, csak pontosság kedvéért. Lehet, hogy a helyi buszlétszám arányában "jobbak vagytok" alacsonypadlós tekitetében.
Ezzel a mondattal már megint nem értek egyet.Több okból is.A buszokat nem vették,hanem,ha jól emlékszem bérlik tartósan.
A Mari nénit a 12-es megállójában abszolút nem érdekli, hogy bérlik, vagy vették, azt látja, hogy új (jobb esetben azt is érzékeli, hogy alacsonypadlós), de nem érdekli, hogy miként került az oda, csak hogy ott van.
A másik az,hogy ne hasra ütve mondjál dolgokat,hanem támaszd alá adatokkal!
Azt hiszed, hasra ütve mondtam? Komolyan? Nem hiszed el, hogy állománylistából szedtem az adatokat?! Direkt hasonlítottam össze a két volánt, annak ellenére, hogy merőben eltér még a gondolatuk is egymástól! Egészen mások a célkitűzéseik is, de ez most más téma.
És itt vannak a (nem a legfrissebb) adatok:
KVRT: 3db Ik412, 3db Ik417, 8db NABI.
A miénket nem írom, mert úgyis tudjátok.
Hasonlítsd össze a városok nagyságát meg azt,hogy kinek hány busza van és ebből mennyi az alacsonypadlós és írj százalékos megosztást.
Igazad van, nem is néztem a színházpadló-full alacsony padló megkülönböztetését. Hiszen akkor még Debrecen is mögénk állhat, ha jól emlékszem. Ha város nagyságát/alacsonypadlósok százalékos megoszlását nézem? Talán ott is mi visszük a pálmát!
Amit írtál számomra semmit nem jelent!
Nem kötelező sem elolvasni, sem kommentálni a véleményemet. Ami meg az összehasonlítgatást illeti, engem teljesen megnyugtat a tény, és ha igaz, ha nem, nyugodt leszek, és az én saját dolgom, mit mivel hasonlítgatok magamnak össze!
De csak nézzük a tényeket: akárhol járok a városban, mindig látok az állomáson is, SUK-on is egyszerre 3-4(!) Solarist, de múltkor a Korányi F. utcai körforgalom 100m-es vonzáskörzetében 6(!) tartózkodott. Éppen azt beszéltük, ha ügyesebbek vagyunk, 3 solaris körbe-körbe forgásával meg tudjuk bénítani a Korányi F. u. forgalmát!:)
"Ezzel a vétellel több közlekedési társaságot leelőztünk alacsonypadlós helyi buszok számában, de a Kisalföld Volánt biztos.:-) "
Ezzel a mondattal már megint nem értek egyet.Több okból is.A buszokat nem vették,hanem,ha jól emlékszem bérlik tartósan.
A másik az,hogy ne hasra ütve mondjál dolgokat,hanem támaszd alá adatokkal!Hasonlítsd össze a városok nagyságát meg azt,hogy kinek hány busza van és ebből mennyi az alacsonypadlós és írj százalékos megosztást.
Az még a jövő zenéje. Habár szvinsider, maga a "néni" kifizetése nem akkora költség, összesen egyszer kell rámondani az öszes mindenséget, ez csak egy alkalom.
Ma szerintem mind az 5 bent volt a telepen délelőtt, de 531-534-ig biztos. remélem, jövő héttől nem csak az utastájékoztatás lesz megoldva, hanem az ülések témája is.
OFF
Ezzel a vétellel több közlekedési társaságot leelőztünk alacsonypadlós helyi buszok számában, de a Kisalföld Volánt biztos.:-) (Ha még nem számoljuk bele a teszt-szagú BN-eket.)
Ez gondolom azért van, mert a sofőrök még nem szoktak hozzá a 2. generációs kijelzőhöz.. Nem nagyon tudnak vele mit kezdeni, ezért inkább hozzá sem nyúlnak..
Mindenki szíves tudtára adom, hogy a buszok dec 29-én jöttek meg - kijelzőn csak Vultron felirat - jan 1-jén(!) töltöttem fel az összes külső kijelzőt. És a héten alig voltam benn a cégnél... Kicsit sokat akar a megszállott banda.. A hét végén ezt is megoldom mindenki megnyugtatására.
Azt a kijelzőt még hagyjuk, mert a KAX-532-533-ban egyáltalán nem működik még belül, 531/534-ben végig csak a végállomás utáni megállót írja egész úton Pl.: 5-ös, 12-esnél: Schmidt M. u. ), 535-ben meg Pl. 12 13:46, 5 sec múlva meg Vasúti aluljáró.
Na szóval...elegem van Hogy engedheti meg magának azt a cég, hogy kiképzetlen sofőröket alkalmaz az 5 új gépre. Ma pl. ugy jöttek ki a telepről, hogy "ott van, nesze, vigyed...melyik kell?" És már viszi is...de, hogy melyik kapcsoló, melyik szerkenytyű mit is működtet azt még mindig nem tudja egy pár ember. De akkor minek rá ültetni???? :) Mind1 csa elvezeti valahogy De azért nem árthatott volna a drága jó lengyel cégtől egykét használati útmutatót szerezni{ha már ennyi pénzt kiadtak a busokért, ennyi csak nem viszi csődbe a SZABI VOLÁN Zrt-t!! :)} Na jó elég, biztos én vagyok a HÜLYE! Más...a KAX-535-ön már be van törve a plexi...már ugy hozták lengyelből, ja és a ködlámpája sem jó...kezdődnek a gondok...ki tudja hol állnak meg...:) És tényleg kicsi a kormány, pár régi SOLARISos sofőr beült, és még nehezebb is kormányozni vele, mint a régivel. Pedig azért találták ki ezt a kisebbet, h könnyebb legyen vele dógozni. Na csak fosom itt a szót...megpróbálok inkább képeket beszúrni valahogy, csak az a baj velük, h nagy a méretük...majd csak megoldom valahogy. Ennyi, vége, vétel :)