Nyíregyháza is meg közlekedés is, de csak határterületileg közösségi az ügy.........:-)))
Meg nem erősített hírek szerint (magyarul szerkesztőségi emlék) a történet Nyíregyházához köthető.
Íme:
Istenem !
Hogy 1995-ben kinek miből volt lelki problémája ?
OFF 1995. Harmincéves, főiskolát végzett MÁV-dolgozó vagyok. Megismerkedtem egy iker lánypárral. Teljesen egyformák, egyformán öltöznek, sminkelnek, még a kölnijük is ugyanaz. Beleszerettem az egyikbe, összejöttünk. Aztán egyszer kiderült, hogy a legbizalmasabb szerelmi együttlétünkre olykor a testvérét küldte el. Amikor számon kértem ezt az erkölcstelen játékot, azt felelte, hogy a húgának régóta nincs fiúja, s hogy „követelő vágy volt benne”. Felháborodásomban elmeséltem mindezt az anyjuknak, aki jót nevetett a történeten, majd azt mondta, ha megharagudtam a szerelmemre, ő szívesen lesz a szeretőm!
KUU-268 hétköznaponként merre fordul elő? Addig oké, hogy reggel a 6:50-es Balkány-Nagykálló-Nyíregyháza járatot ő viszi, már vagy 2 hete, mert azzal járok. Utána érdekelnének engem.
Több mint 750 millió forintot költenek Nyíregyháza útjainak fejlesztésére az idén – közölte a szabolcs-szatmár-beregi megyeszékhely polgármesteri hivatalának sajtófőnöke az MTI-vel.
Parillák Gabriella tájékoztatása szerint a város önkormányzatának 754 millió forint összegű forrásából 19 utca kapott, illetve kap új aszfaltburkolatot, vagy a meglévőt cserélik ki, míg egy helyen útalapot készítenek.
Emellett tíz helyen járdát építenek, továbbá a régi gyalogutakat állítják helyre, valamint a belvárosban egy új, 1400 négyzetméteres gépkocsiparkolót alakítanak ki.
A sajtófőnök szerint az útépítési munkálatok elsősorban a külvárosi részeket érintik, azokat az utcákat, amelyek a legutóbbi években épültek be, váltak már forgalmassá.
Tizenöt utcában már be fejeződtek a munkálatok, legutóbb például a nyíregyháza-nagyszállási településrészen avattak fel két új utat, amelyek csaknem 900 méter hosszúságban kaptak aszfaltborítást, és megoldották a csapadékvíz-elvezetést is, mintegy 35 millió forintból.
Jelenleg öt útszakaszon dolgoznak az építők, ott november végéig fejezik be a munkát. Ugyancsak novemberben fejeződnek be a járdaépítések, már csak egy szakasz van hátra.
A munkálatokat a nyíregyházi önkormányzat tulajdonában lévő helyi Városüzemeltető és Vagyonkezelő Nonprofit Kft. dolgozói végzik.
Az osztrák főváros idén már a keleti országrészből is közvetlenül el- érhető, a Debrecenből Hajdúszoboszlón és Szolnokon át közlekedő Hortobágy EuroCity vonattal. A vonat menetrendje lehetővé teszi, hogy akár még aznap este is visszautazhat, így nem szükséges Bécsben szállást foglalnia. Újdonság, hogy december 13-tól a Hortobágy EuroCity Nyíregyháza és Bécs között közlekedik!
"Adásvételi szerződés az IKOP azonosító jelű projekt keretében, 6 darab + 100 % új, alacsonypadlós, kizárólag elektromos hajtással rendelkező, midi autóbusz beszerzése, kapcsolódó szolgáltatások nyújtása, és az üzemeltetéshez szükséges töltőoszlopok szállítása."
3.Nyíregyháza-Fehérgyarmat többnyire a "GBG-valahány",Nyíregyháza-Mátészalka egyik irányban többnyire KUU-265,másik irányban változó (ma éppen HJL-103 volt)
4. Ha épp megy,akkor általában hétköznap H40,hétvégén H31.
Nem csodálkoznék, ha Borsodból minél öregebb buszokat csoportosítanának át a nyíregyi helyijáratra a gázbusz-beszerzés előtt, mert 41 gázbusz beszerzése az bizony 41 darab selejtezendő eszközt jelent. Szerintem össze lehet szedni ennyi háromajtós 260-ast és négyajtós 280-ast. Ami meg még használható (263-asok), azokat majd ezzel párhuzamosan átrakják helyközibe. Szerintem ez lenne a legcélszerűbb.
Én nem hallottam róla, de jól hangzik, köszi az infót! Csakúgy, mint első hallásra a gázbusz projekt is, nade várjuk ki a végét.
Addig is újulnak meg az Ikarusok, nemrég a FIY-433 volt szétbombázva a telepen. Így az Ik263-asok nagy része fel lesz újítva mostmár, remélem az a néhány hiányzó is beáll a sorba. Egyébként nem is tudom mikor voltak - utas szempontból - ennyire rendben a kétszázasok; az utóbbi időkben utaztam talán életemben először igazán jól fűtő 260 ason (FKF-435), de a többi helyi 260 / 263-ban sincs hideg, melyhez szerencsém volt. (nem úgy mint néhány Solarison :/)