Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2015.01.19 0 0 15006

Meg kell erről kérdezni az ÉMKK Műszaki Igazgatót .

 

 

Előzmény: Törölt nick (15005)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.19 0 0 15005

Ugyebár a Szabolcs Volán több autóbuszt is bérelt a Hajdú és Borsod Volánoktól. Viszont ezek a cégek immáron összeolvadtak. Az a kérdése, hogy ezek a buszok az összeolvadással immáron végleg át lettek-e csoportosítva az ÉMKK nyíregyházi üzemigazgatóságához (volt Szabolcs Volán) vagy sem.

Előzmény: trizs77 (15004)
trizs77 Creative Commons License 2015.01.19 0 0 15004

Akkor mi érdekel ?

 

 

Előzmény: BPO-105 (15003)
BPO-105 Creative Commons License 2015.01.19 0 0 15003

...és éppen ezért nem érdekel a forgalmijuk kicsit sem.

Előzmény: trizs77 (15002)
trizs77 Creative Commons License 2015.01.19 0 0 15002

Telephely, üzemegység, eddig se szerepelt a Forgalmi engedélyben.

 

A telephely szerinti kocsi elosztást társasági Forgalmi Igazgatói, másutt Műszaki Igazgatói belső utasítások szabályozzák.

 

ezeket az utasításokat évente soxor, a természetes mozgásoknak megfelelően módosítják.

 

 

Előzmény: BPO-105 (15001)
BPO-105 Creative Commons License 2015.01.19 0 0 15001

Én inkább a telephelykiosztásra gondoltam.

Előzmény: trizs77 (15000)
trizs77 Creative Commons License 2015.01.19 0 0 15000

A forgalmiba előbb-utóbb, inkább utóbb, az új cég neve kerül.

 

Az meg ugye közös cégnév.

 

 

Előzmény: BPO-105 (14999)
BPO-105 Creative Commons License 2015.01.19 0 0 14999
Adminisztratív kérdés: most, hogy a Szabolcs, a Borsod és a Hajdú Volán egy cég lettek, vajon a másik két volántól érkezett kocsikat átírják oda, ahol éppen dolgoznak?
torqmatic Creative Commons License 2015.01.19 0 0 14998

Az nem volt valami hosszú időszak :P

Előzmény: hajdubus (14997)
hajdubus Creative Commons License 2015.01.19 0 0 14997

Evett az sokkal kevesebbet is hajdanán, mikor még a gyári botváltó volt benne.

Előzmény: trizs77 (14996)
trizs77 Creative Commons License 2015.01.19 0 0 14996

A csuklós általában mindenholo elfér ahol a szóló elmegy.

 

Inkább a fogyasztása körül kapisgálj, ahogy egyik olvtárs, már helyesen, megírta.

 

A RÁBA csuklósok helyi járaton valóban 60-70 liter között fogyasztottak.

 

Mivel Nyíregyháza lapos mint az asztallap, ezért ott valószínűleg 60 liter körül, vagy kicsivel alatta is lehetne a fogyasztás.

 

De az 59 l/100 km hírétől se ugrál örömében a Szabolcs volán helyi járati üzemegységvezetője.

 

...................:-))

Előzmény: AUTOSANdris (14989)
AUTOSANdris Creative Commons License 2015.01.19 0 0 14995

Reggel van egy köre Levelekre fixen és annyi. Néha beugrik más gép helyett.

Előzmény: hajdubus (14993)
gabesz919_II Creative Commons License 2015.01.18 0 0 14994

Tartalék, ha jól tudom.

Előzmény: hajdubus (14993)
hajdubus Creative Commons License 2015.01.18 0 0 14993

Van fix fordája a rábának? Lehet megnézném valamikor.

Előzmény: Törölt nick (14990)
AUTOSANdris Creative Commons License 2015.01.18 0 0 14992

A másik fontos ok, amit kifelejtettem az pedig az utasszám.

Előzmény: AUTOSANdris (14991)
AUTOSANdris Creative Commons License 2015.01.18 0 0 14991

Én nem éppen ezt hallottam. Egyébként a "nem fér el" dolog miatt is nincs új (18 méteres) csuklós busz a helyijáratokon.

Előzmény: Törölt nick (14990)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.18 0 0 14990

A csuklós Rába azért nincs helyiben, mert 70 liter lenne a fogyasztása. Így kijön 42-45 literből. Gazdasági szempontok miatt van helyköziben.

Előzmény: AUTOSANdris (14989)
AUTOSANdris Creative Commons License 2015.01.16 0 0 14989

Hamar megadta magát, szívesebben látnám helyiben a csuklós Rábával együtt. Mai napig nem értem, hogy miért ne férne el a helyi járatokon (a helyközi is átmegy a városon amin épp közlekedik). Tolócsuklós és 18 méter, de megtörik ezért elvileg kisebb a fordulási íve mint pl. egy Urbino 15-ösé.

 

Olyat is hallottam, hogy a Scania a Napkoriakhoz fog kerülni.

Előzmény: Yannie (14988)
Yannie Creative Commons License 2015.01.16 0 0 14988

Igen, én is így tudom. A Scania első ajtaja máris bedöglött, ezért nem lehet még forgalomban látni. Emez hosszabb távon marad, elvileg helyközizni fog. Egyébként mindkettő 'sima bérlemény', mint a korábbiak, nem beszerzés.

Előzmény: AUTOSANdris (14986)
gabesz919_II Creative Commons License 2015.01.16 0 0 14987

Nem tudom, én a KUU-237-ből láttam (amivel Nyíregyre szoktam menni).

Előzmény: AUTOSANdris (14985)
AUTOSANdris Creative Commons License 2015.01.16 0 0 14986

Hallottam olyan infót, hogy a Merci csak e-hónap végéig lesz itt és addig is csak a Nyírlugosiaknál lesz. Megtudja ezt valaki erősíteni?

AUTOSANdris Creative Commons License 2015.01.16 0 0 14985

Kapott felújítást?

Előzmény: gabesz919_II (14984)
gabesz919_II Creative Commons License 2015.01.15 0 0 14984

HRM-941 visszatért, oldalfeliratok nélkül közlekedett ma.

AUTOSANdris Creative Commons License 2015.01.14 0 0 14983

Gyakorlatilag új rendszámosak, nincs kizárva. 

Jöjjenek használt gépek, csak végre kezdjenek már valamit ezzel a szín egységesítéssel. Legyen egységesen fehér, vagy sárga, mindegy, csak ne legyen az, hogy az egyik fehér-kék, a másik bordó csíkos, a harmadik zöld-kék stb.

Előzmény: gabesz919_II (14982)
gabesz919_II Creative Commons License 2015.01.14 0 0 14982

A Mercedest a nyírlugosi járaton láttam közlekedni eddig. Egyébként az is benne lehet a pakliban, hogy ez a két kocsi már ÉMKK-s beszerzés, de nem biztos.

Előzmény: AUTOSANdris (14980)
Komlósfecskés Creative Commons License 2015.01.14 0 0 14981

Berlinből.

Előzmény: 219 CLH-690 (14977)
AUTOSANdris Creative Commons License 2015.01.14 0 0 14980

A Mercit én is láttam elsuhanni ma a Vay Ádám körúton. Tud valaki infót adni egyébként róluk? A Scania helyiben van?

Gondolom ezek sem lesznek átfestve, hanem folytatódik (az egyébként is nagy) színskála bővítése.

Yannie Creative Commons License 2015.01.13 0 0 14979

Háát könnyen meglehet, hogy ez sem egymaga lépte át a határt... :)

 

Egyébként az itteni alacsonypadlós buszok után kicsit különlegesnek tűnik. A középső és hátsó ajtaja lengőajtó. Van benne normális légkondi, és kijelző is. Az oldalfalak belül kárpitozva vannak mint egy turista buszon, a motorsátor pedig olyan keskeny, hogy négy ülés is befért mellé. Tetszik benne az oldalablakok enyhe íveltsége is. A szélvédő szokatlanul kicsi, de a funkcióját bizonyára teljesíti.

Előzmény: trizs77 (14976)
Yannie Creative Commons License 2015.01.13 0 0 14978

Igazad van, ráadásul a Merci típusára is rosszul emlékeztem, helyesen Intouro.

 

Ratbus-nak: Ezek még nem nagyon dolgoztak az országban.

Előzmény: gabesz919_II (14975)
219 CLH-690 Creative Commons License 2015.01.13 0 0 14977

Sziasztok! Az FSF-936 az NDK-ból lett visszavéve? Ha igen, melyik városból ill. vállalattól? Köszi.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!