Ugyebár a Szabolcs Volán több autóbuszt is bérelt a Hajdú és Borsod Volánoktól. Viszont ezek a cégek immáron összeolvadtak. Az a kérdése, hogy ezek a buszok az összeolvadással immáron végleg át lettek-e csoportosítva az ÉMKK nyíregyházi üzemigazgatóságához (volt Szabolcs Volán) vagy sem.
Adminisztratív kérdés: most, hogy a Szabolcs, a Borsod és a Hajdú Volán egy cég lettek, vajon a másik két volántól érkezett kocsikat átírják oda, ahol éppen dolgoznak?
Hamar megadta magát, szívesebben látnám helyiben a csuklós Rábával együtt. Mai napig nem értem, hogy miért ne férne el a helyi járatokon (a helyközi is átmegy a városon amin épp közlekedik). Tolócsuklós és 18 méter, de megtörik ezért elvileg kisebb a fordulási íve mint pl. egy Urbino 15-ösé.
Olyat is hallottam, hogy a Scania a Napkoriakhoz fog kerülni.
Igen, én is így tudom. A Scania első ajtaja máris bedöglött, ezért nem lehet még forgalomban látni. Emez hosszabb távon marad, elvileg helyközizni fog. Egyébként mindkettő 'sima bérlemény', mint a korábbiak, nem beszerzés.
Jöjjenek használt gépek, csak végre kezdjenek már valamit ezzel a szín egységesítéssel. Legyen egységesen fehér, vagy sárga, mindegy, csak ne legyen az, hogy az egyik fehér-kék, a másik bordó csíkos, a harmadik zöld-kék stb.
A Mercedest a nyírlugosi járaton láttam közlekedni eddig. Egyébként az is benne lehet a pakliban, hogy ez a két kocsi már ÉMKK-s beszerzés, de nem biztos.
Háát könnyen meglehet, hogy ez sem egymaga lépte át a határt... :)
Egyébként az itteni alacsonypadlós buszok után kicsit különlegesnek tűnik. A középső és hátsó ajtaja lengőajtó. Van benne normális légkondi, és kijelző is. Az oldalfalak belül kárpitozva vannak mint egy turista buszon, a motorsátor pedig olyan keskeny, hogy négy ülés is befért mellé. Tetszik benne az oldalablakok enyhe íveltsége is. A szélvédő szokatlanul kicsi, de a funkcióját bizonyára teljesíti.