Keresés

Részletes keresés

Zahnrad Creative Commons License 2014.11.18 0 0 14943

Annyit azért jó tudni, hogy néhány kocsi vázprobléma miatt megfordult Fehérváron.

Előzmény: trizs77 (14938)
ZotyaJ Creative Commons License 2014.11.18 0 0 14942

Sziasztok! Mint azt néhányan tudjátok, a DERKE készíti a menetrendi adatbázisát az androidos Nyíregyházi Menetrend alkalmazáshoz. Sajnos az utóbbi időben már tudtunk annyi figyelmet fordítani az adatok pontosságára.

 

Pontatlan, hiányos menetrendet nem akarunk és mielőtt végleg feladnánk megkérdezzük, hogy, van-e köztetek olyan, aki az adatbázis karbantartásában, az adatok ellenőrzésében a segítségünkre tud lenni? 

trizs77 Creative Commons License 2014.11.17 0 0 14941

kösz.

Előzmény: AUTOSANdris (14940)
AUTOSANdris Creative Commons License 2014.11.17 0 0 14940

Szvsz. nincs óriási probléma velük, egész napos, két műszakos és tartalékos is egyaránt fellelhető. Ritkán esnek ki. Az első darabok már 10 éve vannak itt, ha jól emlékszem 81 darab van. Hogy mennyi km-t mentek átlagban azt nehéz megmondani, van amelyik eljutott Egerbe, Budapestre is menetrend szerint. Olyan nincs amit SZV szerelő ne tudna megszerelni. :D

Előzmény: trizs77 (14938)
AUTOSANdris Creative Commons License 2014.11.17 0 0 14939

Havonta kb. kétszer betéved Nyíregyre, akkor sem azonos időpontokban, Kéken nagyobb az esély kilőni, reggel és délután Kékről átmegy Székelybe és Nyírbogdányba, de megy is vissza.

 

http://webur.szabolcsvolan.hu/

 

De ha ide felmész és a keresőbe beírod a "4204"-es vonalszámot, akkor a komplett fordáját megtudod nézni.

Előzmény: Törölt nick (14935)
trizs77 Creative Commons License 2014.11.17 0 0 14938

Valaki tudna írni 5-8 sort a Szabolcs Volán Autosan buszairól?

 

Nem műszaki adatokra vagyok kíváncsi és nem is az ilyen szar, olyan rossz kocsmai minősítésekre.

 

Inkább olyanokra, hogy :

 - milyen/mekkora a rendelkezésre állási %-k?

 - gkv-k mennyire elégedettek velük?

 - Hány éve futnak?

 - mennyi km-t mentek átlagban?

 - mennyi van belőlük?

 - szerelők szerint könnyen vagy nehezen szerelhetők?

 - alkatrész ellátás/pótlás akadozó vagy átlagos?

 - stb?

 

 

Komlósfecskés Creative Commons License 2014.11.16 0 0 14937

KVT-846: néhány hónapja a 10:50 Fehérgyarmat - Vásárosnamény 12:20 járaton utaztam rajta. 

Előzmény: Törölt nick (14930)
BENczúr utca Creative Commons License 2014.11.16 0 0 14936

A 13 hiányzóm közül az az egyik, így legalább tudom merre keressem, ha valami csoda folytán egyszer még arra járnék fotózás miatt. :)

Előzmény: Törölt nick (14935)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.16 0 0 14935

Ja, és még egy. KVT-853 Kék helyin kívül elkapható máshol?

Törölt nick Creative Commons License 2014.11.16 0 0 14934

Hej, hát, nagyon úgy tűnik, be kell térnem Vásárosnaményba is. :D Köszi!

BENczúr utca Creative Commons License 2014.11.16 0 0 14933

Ennyit tudok segíteni:

 

KKL-607: idén év elején fotóztam Naményban 9:30-kor.

KVT-846: Naményban fotóztam 12:25-kor, igaz ez régebben volt, már 3 éve.

KVT-847: szintén év elején Szalkán fotóztam 11:30-kor.

KVT-849: szintén régebben fotóztam Gyarmaton, 13:40-kor a buszállomásnál szerződéses járaton, majd 14:40-kor ment Kishodosra.

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (14930)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.16 0 0 14932

A 846 be se jár Kisvárdára?

Előzmény: lobbanórotor (14931)
lobbanórotor Creative Commons License 2014.11.16 0 0 14931

KKL-607 > Kisvárda, Nyírmadán alszik 

KVT-846 > Kisvárda, ez is elvileg Namény környékén mászkál 

KVT-847 > Mátészalka, azon a környéken mászkál 

KVT-848 > ilyen nem létezik 

KVT-849 > Mátészalka, Fehérgyarmaton majdnem mindig megtalálható, elvileg Császlón alszik 

LTL-646 > Mátészalka, Nyírbátor környékén mászkál, elvileg Pócspetriben alszik 

Előzmény: Törölt nick (14930)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.16 0 0 14930

Elég sok tervezgetés után ezen a héten mennék Kisvárdára és Nyíregyházára, majd valamelyik héten Mátészalkára, Nyírbátorba és Fehérgyarmatra. A kérdésem az lenne: ezek a buszok mely üzemegységhez tartoznak? Ezekről még képet se találtam a neten.

KKL-607

KVT-846

KVT-847

KVT-848

KVT-849

LTL-646

gabesz919_II Creative Commons License 2014.11.11 0 0 14929

Mindkettő megvan, JBR-012 nemrég jött vissza felújításból.

Előzmény: trizs77 (14927)
hajdubus Creative Commons License 2014.11.11 0 0 14928

A kérdésed előtt négy hozzászólással van egy kép az egyikről.

Előzmény: trizs77 (14927)
trizs77 Creative Commons License 2014.11.11 0 0 14927

Nyíregyházán,  (ha minden igaz ??)   szolgált 2 db Ik-412 helyiben.

 

Megvannak még ?

 

Milyen állapotban ?

 

Törölt nick Creative Commons License 2014.11.09 0 0 14926

KUU-268 ma a Tiszavasvári-Budapest járaton, a mezőcsáti lehajtónál kigyulladt. A két gkv lélekjelenlétének köszönhető, hogy az autóbusz nem égett ki, a tüzet sikerült megfékezniük a porral oltó készülék segítségével.

266-60 Creative Commons License 2014.11.09 0 0 14925

 

Sziasztok!

 

A múltkor Nyíregyen jártam.

 

 

AUTOSANdris Creative Commons License 2014.11.03 0 0 14924

A két darab 412-esünk igazán kaphatna kijelzőket. 

Előzmény: Törölt nick (14923)
Törölt nick Creative Commons License 2014.11.03 0 0 14923
Yannie Creative Commons License 2014.11.02 0 0 14922

Ha minden igaz, ez a Setra is a bérelt állományt fogja erősíteni.

Yannie Creative Commons License 2014.11.02 0 0 14921

Igen,nem áll rosszul,bár szerintem kell még pár hét hogy viszontlássuk a szabolcsi utakon.

Előzmény: AUTOSANdris (14920)
AUTOSANdris Creative Commons License 2014.10.29 0 0 14920

Köszi. Akkor a harmadik Mátészalkai gép lehet. A KRW már készülőben van?

Előzmény: Yannie (14919)
Yannie Creative Commons License 2014.10.29 0 0 14919

Igen, az egyik valóban az, a három közül az áll a legjobban. A két másik a kálmánházi JGS-444 és valamelyik KUU.

Előzmény: AUTOSANdris (14918)
AUTOSANdris Creative Commons License 2014.10.28 0 0 14918

Az egyik a KRW-591 lehet, azt már jó ideje pótolja a JHZ. Melyik a másik a kettő? 

Előzmény: Yannie (14913)
AUTOSANdris Creative Commons License 2014.10.28 0 0 14917

Valószínűleg azért élnek tovább a mieink Románban. Itt szerintem teljesen másról van szó. Ez a bérlés dolog és az azért "fizetett pénz" egyik sebből a másikba dolognak tűnik. Viszont az eladott Szabolcsos gépek után megvolt a pénz.

Előzmény: Zahnrad (14916)
Zahnrad Creative Commons License 2014.10.27 0 0 14916

Igen jó az esélye, hogy a szedett-vedettnek tűnő flotta sokszor jobb váz és műszaki állapotban van, mint a leselejtezett egyenkocsik.

Előzmény: AUTOSANdris (14907)
torqmatic Creative Commons License 2014.10.27 0 0 14915

Akkor kitűnő vételnek bizonyultak azok is: ismét bebizonyosodott, hogy olcsó húsnak híg a leve...

Előzmény: Yannie (14913)
Racilaci Creative Commons License 2014.10.27 0 0 14914

A vonatban az a legszörnyűbb, hogy egy-két valóban fontos fővonal kivételével kizárólag annyi utast hord el, amennyit egy szólóbusz is simán elvinne. Csak épp 10-20-szoros áron. Akkor meg minek?

Előzmény: AUTOSANdris (14912)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!