Sziasztok! Mint azt néhányan tudjátok, a DERKE készíti a menetrendi adatbázisát az androidos Nyíregyházi Menetrend alkalmazáshoz. Sajnos az utóbbi időben már tudtunk annyi figyelmet fordítani az adatok pontosságára.
Pontatlan, hiányos menetrendet nem akarunk és mielőtt végleg feladnánk megkérdezzük, hogy, van-e köztetek olyan, aki az adatbázis karbantartásában, az adatok ellenőrzésében a segítségünkre tud lenni?
Szvsz. nincs óriási probléma velük, egész napos, két műszakos és tartalékos is egyaránt fellelhető. Ritkán esnek ki. Az első darabok már 10 éve vannak itt, ha jól emlékszem 81 darab van. Hogy mennyi km-t mentek átlagban azt nehéz megmondani, van amelyik eljutott Egerbe, Budapestre is menetrend szerint. Olyan nincs amit SZV szerelő ne tudna megszerelni. :D
Havonta kb. kétszer betéved Nyíregyre, akkor sem azonos időpontokban, Kéken nagyobb az esély kilőni, reggel és délután Kékről átmegy Székelybe és Nyírbogdányba, de megy is vissza.
Elég sok tervezgetés után ezen a héten mennék Kisvárdára és Nyíregyházára, majd valamelyik héten Mátészalkára, Nyírbátorba és Fehérgyarmatra. A kérdésem az lenne: ezek a buszok mely üzemegységhez tartoznak? Ezekről még képet se találtam a neten.
KUU-268 ma a Tiszavasvári-Budapest járaton, a mezőcsáti lehajtónál kigyulladt. A két gkv lélekjelenlétének köszönhető, hogy az autóbusz nem égett ki, a tüzet sikerült megfékezniük a porral oltó készülék segítségével.
Valószínűleg azért élnek tovább a mieink Románban. Itt szerintem teljesen másról van szó. Ez a bérlés dolog és az azért "fizetett pénz" egyik sebből a másikba dolognak tűnik. Viszont az eladott Szabolcsos gépek után megvolt a pénz.
A vonatban az a legszörnyűbb, hogy egy-két valóban fontos fővonal kivételével kizárólag annyi utast hord el, amennyit egy szólóbusz is simán elvinne. Csak épp 10-20-szoros áron. Akkor meg minek?