Keresés

Részletes keresés

RIKA424 Creative Commons License 2014.06.20 0 0 14820

Megvan.

 

167.oldal.

 

Eszerint 25% a városi busz részesedése Nyíregyháza város belső helyváltoztatásaiból.

 

Az azért furcsa volt, hogy az ábra szerint a helyközi buszok 0%-kal (vasút 1%-kal) részesedik, de a következő nyolc-kilenc oszlop diagramnál végig rákérdeztek a helyközi buszra és értékeltették a mintát adó lakossággal.

 

Ha nulla % akkor minek rákérdezni ?

 

Valószínűleg nem nulla, hanem nulla egész valamennyi tized, oly kicsi, hogy kerekítéssel is inkább nulla.

 

 

RIKA424 Creative Commons License 2014.06.20 0 0 14819

köszönöm.

Előzmény: htibor (14818)
htibor Creative Commons License 2014.06.20 0 0 14818
Előzmény: RIKA424 (14817)
RIKA424 Creative Commons License 2014.06.20 0 0 14817

Hol érhető el ez a I/I. munkarész ?

 

 

Előzmény: Lovrin (14816)
Lovrin Creative Commons License 2014.06.19 0 0 14816

Azért Nyíregyháza illetékes alpolgármestere helyében csak fenékbe billenteném azt a városházi alkalmazottat, aki elfogadni és kifizetni javasolta ezt a munkát úgy, hogy :
- nincs benne Nyíregyháza modal splitje,
- nincs benne a Nyíregyházara/ról be-kimenő forgalom modal splitje

 

 

Az első bekezdésében leírja, hogy a helyzetértékelés külön munkarészben van. Ami nem ez a pdf.

 

 

A tanulmány szakmai megalapozásául a teljes városra és annak
agglomerációjára, minden közlekedési módra és érintett szolgáltatásra
kiterjedően forgalomfelvételek kerültek elvégzésre 2013 novemberében,
melynek részletes elemzése és a levont következtetések a Helyzetértékelés
(I/1.) munkarészben kerültek összefoglalásra.

 

Előzmény: RIKA424 (14814)
Credo EN 9,5 Creative Commons License 2014.06.19 0 0 14815
RIKA424 Creative Commons License 2014.06.16 0 0 14814

Átolvastam.

 

Nem rossz.

 

A töltelékanyag nem több benne mint az átlagos.

 

Azért Nyíregyháza illetékes alpolgármestere helyében csak fenékbe billenteném azt a városházi alkalmazottat, aki elfogadni és kifizetni javasolta ezt a munkát úgy, hogy :

 

 - nincs benne Nyíregyháza modal splitje,

 - nincs benne a Nyíregyházara/ról be-kimenő forgalom modal splitje.

 

Mintha idegen nyelvet tanítanának valakinek a betűk kiejtésének módja nélkül.

 

Jó-jó, hogy egy alpolgármester politikus és nem szakember, de azért a kettő modal splitről még neki (abban a székben) is tudnia kell, hogy alap-alap adat.

 

 

 

 

Előzmény: Zahnrad (14808)
RIKA424 Creative Commons License 2014.06.16 0 0 14813

köszönöm

Előzmény: Yannie (14811)
oldbusz Creative Commons License 2014.06.14 0 0 14812

Igen. De csak merészel. Megmondom őszintén, én már azzal is megelégednék, ha folytatódna a buszcsere. Ez a gagyi sereg, ami itt jár most, rossz a szemek, az utazónak, meg a tüdőnknek is. Nem tudom lesz-e változás, de nagyon csúszunk lefelé. Ez a terv nagyon szép, és drukkolok is hozzá, de a pesszimizmusom egy kissé felül kerekedett. Ott, ahol szó nélkül tűrik, hogy folyamatosan leépüljön a buszpark, attól tartok, csak egy szép olvasmány marad ez a tanulmány. Hát kíváncsi leszek.... (arra is, hogy valaha még egyszer az önkormányzatunk említést tesz-e ennek a tanulmánynak a létezéséről is). Szerintetek??  

Előzmény: Zahnrad (14810)
Yannie Creative Commons License 2014.06.12 0 0 14811

Szia!

A konkrét helyszín tömegközlekedéssel való ellátottságát(/elláthatóságát) nem ismerem, inkább csak az első kérdésre próbálok meg válaszolni.

A megyében a nagyobb ipari üzemek kiszolgálást kisebb-nagyobb magáncégek végzik, illetve Nyíregyháza esetén a Volán intézi a helyi dolgozók szállítását. A Volán árban (de jelenleg színvonalban sem) nem rúg labdába (valószínűleg nem is akar) a magánvállalkozók mellett.

Egy példaként a nyíregyházi LEGO-t tudom felhozni, melynek már évek óta egy miskolci központú vállalkozás végzi vidéki a munkásszállítását. 6 járatot üzemeltet a három műszakos rendhez igazítva, beleértve a hétvégéket is. Van néhány olyan csapásirány, amit ez a hat vonal nem érint (pl. Nyírtelek), azokról a helyekről a dolgozók vonattal járnak, az állomáson a helyi járatra átszállva. A buszok a műszakok után óra:15 kor indulnak,valamint kb. fél órával hamarabb érkeznek be. A járműpark nyugatról levett jó esztétikai állapotú,utasterét tekintve változóan leharcolt buszokból áll. Van köztük fapados elővárosi kivitel,de 2+1 elrendezésű bőrfoteles Bova is. A dolgozók utazását nagy részben a munkáltató fizeti, ezen felül néhány ezer Ft ot levonnak a fizetésből is. Vannak a megyében más rendszerek is, például egy nyírbátori multinál az utazást teljes mértékben a vállalat állja. Esetleg össze lehetne szedni a többi nagyobb üzemeket kiszolgáló járatokat,tapasztalatokat,bár ez itt meglehet offtopicnak számít.

Az új céggel kapcsolatban feltételezhetően a vonat lesz az egyik fő közlekedési eszköz, hisz Tiszabezdéd elég közel van egy komolyan vehető vasúti vonalhoz. Buszokat tekintve egy vasútállomás-telephely közti távolságot - kisebb ráfordítással - talán a Volán is be tudna vállalni, amennyiben valóban szükséges buszt közlekedtetni ezen távon. Ha a környező településekről lesznek munkásbuszok, akkor a többi céghez hasonlóan valami olcsó/elfogadható színvonalú magáncéget képzelek el. Aztán meglátjuk, ez csak egy vélemény az itteni infók/tapasztalatok alapján.

Előzmény: RIKA424 (14806)
Zahnrad Creative Commons License 2014.06.12 0 0 14810

Ez eddig a legösszeszedettebb cucc a témában, trolit is merészel javasolni, ha jól futtam át, akkopr még villamos helyett is

Előzmény: hajdubus (14809)
hajdubus Creative Commons License 2014.06.12 0 0 14809

A menetrend szerint négy évente (polgármester választás előtt) érkező "építsünk villamost Nyíregyházára" tervjavaslatot kicsit későbbre vártam. :)

Előzmény: Zahnrad (14807)
Zahnrad Creative Commons License 2014.06.12 0 0 14808

Városi és elővárosi közösségi közlekedési rendszer és intermodális csomópont fejlesztése Nyíregyházán - KÖZOP-5.5.0-09-11-2011-0026

 

http://adat.nyiregyhaza.hu/eloterjesztes/2014/0529/140522_kozgyi_eloterj_05_2_rezstelj.pdf

 

Kötöttpályás fejlesztésekkel, troli vagy villamos.Jóüzan, felkészült összefoglaló.

Zahnrad Creative Commons License 2014.06.12 0 0 14807
Előzmény: RIKA424 (14806)
RIKA424 Creative Commons License 2014.06.11 0 0 14806

http://privatbankar.hu/kkv/kiderult-hova-koltozik-a-magyarorszagra-telepulo-orosz-orias-269638

 

Hogyan működik Szabolcs megyében az ilyen )új) ipari üzemek munkás kiszolgálása ?

 

Győr-Sopronban ilyenkor indul 5-10 új szerződéses járat.

És Szabolcsban?

 

1000 kamion kiszolgálásához, három műszakban kell pár ember.

 

Ők hogyan jutnak oda el?

A vasúti megálló milyen messze van onnan méterben?

A Volán megállója milyen messze van a kiszemelt, jövendőbeli telep helyszínétől?

 

Ti ott éltek.

Aki tudja, vagy sejti, az írja már meg a válaszokat.

Előre is köszönöm.

 

 

Norbus(z) Creative Commons License 2014.05.19 0 0 14805

Érdeklődnék, hogy idén eddig idén történt e selejtezés vagy felújítás a buszok között? ha igen melyek s milyen mértékben?? Illetve, hogy a 200-as sorozatból helyközibe mely buszok vannak?

Törölt nick Creative Commons License 2014.05.12 0 0 14804

Kedves Györgyúr!

 

Nem vagyok egy Grétsy, de "világbajnok utastájékoztatásnak köszönhetően" ironikus szófordulat nem az a nyugodt, megfontolt TÁRGYILAGOS fórumozó hozzászólás, tetézve a vastagon kiemelt részre, ami ugye kiabálásnak felel meg... Ehhez képest Neked csak telefonálnod kellett volna a toronynak, a MÁV decentrumnak vagy - ne adj isten - a forgalomvezetőnek és tudtad (volna). De nem, Te így írod be a fórumba....

 

Második beírásodban már személyeskedsz.. "Ne haragudj, hogy ezt kell mondanom, de ez megint mellé duma valahonnan, valakitől..." amire az én iróniám "Nem haragszom, de menj el médiafigyelőnek és kukacoskodj ott" már alap arra, hogy feltételezd "Egyre inkább azt érzem, hogy nem én vagyok az, aki folyamatosan megsértődik...Jó lenne, ha leszállnál végre a Volános múltamról"

 

NEM mellékesen még mindig nem "emlegetem a beosztásodat és egyéb dolgaidat egy nyilvános fórumon"

 

És végül, de nem utolsósorban: "nem állítottam konkrétan, minden pontban a Volán felelősségét, hanem a helyzetekért kialakult felelősökről beszéltem" annak fényében, hogy az előző hozzászólásodban még ezt írtad: "Annyira figyeli a tisztelt Volán vezetés azt, hogy ki, mikor, mit ír a Volánról, vagy a város közlekedéséről az írott és elektronikus médiában, csak pont ezt nem olvasta...  A másik: Amilyen balesetveszélyes helyzetet sikerült kialakítani itt Sóstóhegyen a tereléssel, azt külön tanítani kellene..." HÁÁÁÁÁT legalábbis megmosolyogtató ellentmondás...

Tényleg utoljára: "még ha önhibáján kívül szerződést kénytelen szegni az közlekedési társáság" igen, jól írtad..

 

 

Előzmény: gyorgyur (14803)
gyorgyur Creative Commons License 2014.05.09 0 0 14803

Látom, mennyire nem haragszol...

 

Egyre inkább azt érzem, hogy nem én vagyok az, aki folyamatosan megsértődik...

 

Jó lenne, ha leszállnál végre a Volános múltamról. Én sem emlegetem a beosztásodat és egyéb dolgaidat egy nyilvános fórumon. ... nem vagyunk egyformák...

 

Az 1-es pontod első mondatával egyetértek, ugyanakkor nem tudom mennyire olvastad figyelmesen az írásomat, de nem állítottam konkrétan, minden pontban a Volán felelősségét, hanem a helyzetekért kialakult felelősökről beszéltem. Ezt az inget magadra, pontosabban a cégre húztad... Sajnálom...

 

Bocsánat, hogy a 6480 ft-os bérletemért elváróm, mint utas, hogy, ha már - még ha önhibáján kívül szerződést kénytelen szegni az közlekedési társáság, legalább biztosítson alternatívákat, vagy magyarázatot.

 

Kimegyek egy buszhoz, ami nem jön. Felmérem a helyzetet, valahol meg is értem. Gondoltam késik, de azt meg sem mertem álmodni, hogy semmilyen mentesítő járat nincs.

 Hajnali 5-kor zárták le az átjárót, én a 9.39-essel szerettem volna utazni. Miféle gyorsreagálású egység az, ami 4és fél órán keresztül nem veszi észre, hogy gáz van???

 

Sok-sok gondolatot leírhatnék még, de azt gondolom, teljesen felesleges....

 

Előzmény: Törölt nick (14802)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.08 0 0 14802

Nem haragszom, de menj el médiafigyelőnek és kukacoskodj ott... MELLÉ DUMA???

1.,Csak jelezni szeretném, hogy ilyen eljárásoknak jogszabályi keretei vannak.. Örülök, hogy jár Neked a Napló, de a Volánnak NEM onnan kellene megtudnia ezt (és mi van, ha Nekik nem jár??)

Nem mellékesen szakhatóságként is eljáró céget kihagyni???

2., A terelési útvonalat a GHY jelölte ki, amit a NyírVV-nek továbbított.. A Szabolcs Volánnak beleszólási lehetősége sem volt.

 

Ui:Kedves Györgyúr! Ugye nem kell újra lejátszanunk a ki sértődött meg, mire, és hogyan bosszulja meg játékot??

Előzmény: gyorgyur (14801)
gyorgyur Creative Commons License 2014.05.07 0 0 14801

Ne haragudj, hogy ezt kell mondanom, de ez megint mellé duma valahonnan, valakitől...

 

Szeretném figyelmedbe ajánlani a  Nyíregyházi Napló 2014.04.02-án megjelent LEZÁRJÁK A VASÚTI ÁTJÁRÓT c. cikkét, amiben a következőt olvashatod:

 

" A MÁV Zrt. beleset-megelőzési és baleset-elhárítási munkát végez Sóstóhegyen, az Igrice utcai vasúti átjárónál május 7-én 5.00 órától május 9-én 21.00 óráig. A munkálatok ideje alatt teljes pályazárra kell számítania az arra közlekedőknek. Kérik a lakosságot, lehetőség szerint kerüljék el ezt az útszakaszt a megjelölt időpontban."

 

Ez a cikk a város hivatalos lapjának 2. oldalán jelent meg.

 

Annyira figyeli a tisztelt Volán vezetés azt, hogy ki, mikor, mit ír a Volánról, vagy a város közlekedéséről az írott és elektronikus médiában, csak pont ezt nem olvasta...

 

A másik: Amilyen balesetveszélyes helyzetet sikerült kialakítani itt Sóstóhegyen a tereléssel, azt külön tanítani kellene...

 

2008.november 18-án 9.00 és 13.00 között volt legutóbb ilyen lezárás, akkor a hozzáértők egy sokkal praktikusabb és okosabb útvonalat és megoldást jelöltek ki.

 

Ha gondolod, segítségképpen elküldhetem azt az anyagot!

Előzmény: Törölt nick (14800)
Törölt nick Creative Commons License 2014.05.07 0 0 14800

Az utastájékoztatás elmaradását köszönheted a GHY kft.-nek (kivitelező), aki még mindig nem küldte el a forgalomkorlátozásról az értesítést a Szabolcs Volánnak! A NyírVV küldte át az elektronikus levelet, így tudták meg egyáltalán mi, meddig folyik ott...

Előzmény: gyorgyur (14799)
gyorgyur Creative Commons License 2014.05.07 0 0 14799

A világbajnok utastájékoztatásnak köszönhetően fogalmam sincs hol kell felszállnom a  9.39-es 14F jelzésű autóbuszra, mivel a vasúti átjáró le van zárva egész napra és már a sima busznak is meg kellett fordulnia. Vagy hivatalosan nyitva van, csak nem hivatalosan zárták le??????

BPO-105 Creative Commons License 2014.04.29 0 0 14798

Én úgy tudom, hogy a honvédségi volt 78-as és a 3 VB-s gép 79-es (konkrétan pont a pécsi 3 ajtós helyi csuklósok rendszámaival együtt voltak az övéik).

Előzmény: Irizar ranger (14796)
2156 Creative Commons License 2014.04.29 0 0 14797

Nekilátok, köszi!

Előzmény: Zahnrad (14794)
Irizar ranger Creative Commons License 2014.04.28 0 0 14796

A Vb.-s lehet 1978-as gyártás? Én is '89-es állományba vételről tudok. Elvileg a helyközinél szolgált.

Előzmény: BPO-105 (14795)
BPO-105 Creative Commons License 2014.04.28 0 0 14795

Gondolom kizárásos alapon a 36-67 lehet, mert a 68 első ajtaját átépítették 1,3 m szélességűre, a 69-et meg szimplán szétvágták 1992-ben.

Viszont nálam 1987-es a VB selejtezés, az AVE-hez meg 1989-es állományba vétel van beírva - és ez két év differencia. Kaphatok korrekt dátumo(ka)t ehelyett?

Előzmény: Zahnrad (14794)
Zahnrad Creative Commons License 2014.04.27 0 0 14794

A Szabolcsos helyközi Volánbusz eredetű, a Trans-Touros honvédségi. Képekhez, további infókhoz ebben a topikban kell visszaolvasni évekre visszamenőleg.

Előzmény: 2156 (14793)
2156 Creative Commons License 2014.04.26 0 0 14793

Megpróbálok utánajárni, de emlékeim szerint 2 külön kocsi volt, Rémlett a 345, de nem mertem írni.

Előzmény: BPO-105 (14791)
BPO-105 Creative Commons License 2014.04.26 0 0 14792

Remek, megint nem olvastam eleget, a hozzászólásfolyam eleje pont e 3 gépről szól. Abba is hagyom mára a fórumozást...

Előzmény: BPO-105 (14791)
BPO-105 Creative Commons License 2014.04.26 0 0 14791

Ha nem AVE-345 volt a rendszáma, akkor nem.

 

Egyébként a Szabolcsnál dolgozott 3 helyi kivitelű gép is, de azok már nem kaptak új rendszámot. 1986-87-ben selejtezték őket.

Előzmény: 2156 (14790)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!