Keresés

Részletes keresés

PLACI Creative Commons License 2013.03.27 0 0 14441
Nem lesz áremelés... a többi kijelentésed helyes. Sajnos.
Előzmény: kristoof (14440)
kristoof Creative Commons License 2013.03.27 0 0 14440

Áremelés és járatritkítás jön Nyíregyházán. Alig marad busz a városban... :-(

 

http://www.nyirhalo.hu:1000/eloterjesztes/2013/0321/130326_kozgy_eloterj_12.pdf

PLACI Creative Commons License 2013.03.18 0 0 14439

Nem Érkert, Malomkert, mea culpa. Avagy mit vinnél a Kert utcán? Mert ott nemcsak a panelok vannak, hanem a körút két oldala is. Nyilván nem kéne a belvárost kihagyni, de ne legyen ez egy 6-os pótló járat, ne nevezzük annak. Ezzel az erővel a mostani 18-as is pótolja a 6-ost, mert a két vége ugyanaz. :)

 

Tetszik, hogy külön akarják kezelni a csúcsidőt, a 17-22 órai napszakot, meg a 22 utánit. Na de ne legyen három, teljesen köszönőviszonyban sem lévő hálózat! És a váltásoknál hogy száll át az utas? :)

 

Amúgy a pecsételős (akár Protokon) jegymegoldás tetszik, de azért is jobb az elektronikus, mert az utasszámlálás végig folyamatos lesz, egy csapásra megoldódik a probléma. Meg ezen kívül sok más lehetőség is ígérkezik.

Előzmény: Zahnrad (14438)
Zahnrad Creative Commons License 2013.03.18 0 0 14438

Hát ne is érintse az Érkertet, mert akkor baj van. A 4-es utasainak többsége a belvárosban száll fel, ezt nem szabad kihagyni, és a Rendelőintézet megálló forgalma hétvégéken nevetséges, hétköznap se sok. Ha végigmenne az érkerten, akkor se menne az Inczédy sorra, de lenne egy 12-es szerű, kacskaringós, jó 50 perc menetidejű vonalad, amin nem tudnának egy buszt spórolni, mint így.

Előzmény: PLACI (14436)
Zahnrad Creative Commons License 2013.03.18 0 0 14437

Nekem nem volt időm végig olvasni, de ezeket látva gyönyörű. Mághogy tudományos, amikor írni sem tudnak?! :-)

 

Az átszállástól független, időalapú jegyhez elég lenne a nyomtatós ,,lyukasztó" is.

Előzmény: PLACI (14435)
PLACI Creative Commons License 2013.03.18 0 0 14436

Kis szemezgetés:

 

132-es viszonylat Autóbusz-állomás – Borbánya – TelephelyA vonalvezetés a szombatival megegyezik. A 13UGM jelzésű, utolsó 13-as járaton senki nem utazott.

 

Talán mert az a 13UGM meg sem volt hirdetve a menetrendben...

 

46E viszonylat Autóbusz-állomás – Örökösföld – Oros, Takarék közA 6-os viszonylat nem közlekedik, a 4-es viszonylat 22:38-as járatán összesen 38-an utaztak. Vonalvezetése megegyezik a hétköznapi 648-aséval.

 

Ez a 46E nem is érintené a 6-os vonalát, csak a kezdő- és végpontját. Szépen kihagynák egész Érkert városrészt. Ja, és a slusszpoén, hogy az egész anyag még egyszer hivatkozik a 648-as vonalra, de arról máshol semmi szó nem esik!

 

814-es viszonylat Vasútállomás – Sóstóhegy, vasútállomás bej. útA 8-as és a 14-es viszonylatok összevonása. Aut. áll-ról indul a 14-es vonalán,

 

Most akkor hogy is van?

 

Ja, a 18-ast is visszavágnák a Tescóig, pedig még meg sem szokták az utasok. Mondjuk ilyen sűrűséggel nem is lehetett volna...

PLACI Creative Commons License 2013.03.18 0 0 14435

Volt időm most tüzetesebben megnézni (de nem eléggé), ez egyelőre komolytalannak is tűnik. Kidolgozott ugyan, de egyrészt tele van helyesírási hibákkal, vagy elírásokkal (Krúdy csárda???), és ez a napszakonkénti járatszámváltás és vonalvezetés csak káoszt hoz. Meg ilyet, hogy kétszer teszi meg a viszonylat ugyanazt a két megállóközt egy irányban (Kemecsei út), vagy A Korányiról áttér a Krúdy Gyula utcán a Sóstóira, majd vissza később), ez 12-es szindróma. A számozások meg teljesen kaotikusak a 814-től kezdve a 132-esen át a H331-ig...

 

Egyszer kellene beruházni, csak az elektronikus jegyrendszerre, aztán lehetne vágdosni, átszállásozni is szabadon...

Előzmény: Zahnrad (14433)
kristoof Creative Commons License 2013.03.17 0 0 14434
Nagyon tetszik ez a kép! Elkérhetem eredeti mérezben a facebook oldalunkra?

kengyelkristof@gmail.com

Köszi szépen!
Előzmény: YOSSARIAN (14432)
Zahnrad Creative Commons License 2013.03.17 0 0 14433

Hát nem. Amikor először megláttam az összevont járatszámokat megijedtem, de végülis a kisebbik rossz mentén készültek a javaslatok. Ami probléma a menetidők megnövekedése. Illetve, hogy a hálózatban pár átgondolatlanság benne marad. Például a hálózatot jól ismerő szakik első kérdése, hogy mi a francnak megy ki a buszállomásra a Bózatértől a 2,2Y,4,4Y,12,14,H32, H40, stb. viszonylatok mindegyike üresen? Ja, mert nincs a Bóza téren kiépített buszforduló. Hely pedig lenne rá, a parkoló autókat el is lehetne ásni a buszok alá, ha már divatba jött a mélygarázs a belvárosban.

Előzmény: ZotyaJ (14426)
YOSSARIAN Creative Commons License 2013.03.16 0 1 14432

ikarus266 Creative Commons License 2013.03.15 0 0 14431

Azért a volán igazán közzétehetne pár információt a honlapján a helyközi autóbuszokról, hogy hol, merre milyen jaratok fognak közlekedni... 

RIKA424 Creative Commons License 2013.03.15 0 0 14430

Épp ezaz, hogy Budapest kivételével... Mivel másabb egy fővárosi ember????

 

------------------

 

Ezt szavazta meg a 386 képviselő kiknek kb. 80%-a NEM budapesti.

 

 

Előzmény: ikarus266 (14429)
ikarus266 Creative Commons License 2013.03.15 0 0 14429

Épp ezaz, hogy Budapest kivételével... Mivel másabb egy fővárosi ember????

Előzmény: RIKA424 (14428)
RIKA424 Creative Commons License 2013.03.15 0 0 14428

A kormány 2013-ra teljesen megszüntette (Budapest kivételével) a városi helyi közlekedés állami támogatását.

 

A városok vezetői most szembesülnek azzal, hogy nekik kell fizetni.

Viszont az önkormányzatoktól is elvette a pénzt az állam.

 

A telephelyi üzemanyagkutakra meg szabadságharcos/unortodox nyilatkozatokért nem szállít üzemanyagot a kereskedő csak pénzért.

 

A volán dolgozók sem támogató nemzeti hitvallásért dolgoznak hanem fizetésért. Aminek 10-ig meg kell érkezni a számlára.

 

Az autóbusz alkatrész szállító sem éri be kitüntetéssel hanem pénzt kér az alkatrészekért cserébe.

 

 

 

Nincs jó megoldás.

ikarus266 Creative Commons License 2013.03.15 0 0 14427

És az a legnagyobb baj, hogy erre azt fogják mondani: csinálják ezt. Politikusok, nem gondolkodnak. Automatikusan elfogadják, amit a volán/kti mond. :(

Előzmény: Zahnrad (14425)
ZotyaJ Creative Commons License 2013.03.13 0 0 14426

Hát ez nem túl kreatív.... :(

Előzmény: Zahnrad (14425)
Zahnrad Creative Commons License 2013.03.13 0 0 14425
PLACI Creative Commons License 2013.03.13 0 0 14424

A posta az nem jó, mert nem vásárlásnak minősül, hanem kp felvétnek. Hitelkártyákat megölöd, mert azzal nem lehet kp-t felvenni.

Előzmény: ikarus266 (14422)
PLACI Creative Commons License 2013.03.13 0 0 14423

Nem tudom, én sosem hordok készpénzt, nemcsak azért, mert veszélyes, hanem mert a kártyámmal pontokat gyűjtök. Minek essek el az "ingyen jött" pontjaimtól, nem? És szinte minden hitelkártyával, de sok betéti kártyával vannak ilyen pontgyűjtő programok, vagy 2-3% cashback, hülye lennék kihagyni...

Előzmény: ikarus266 (14422)
ikarus266 Creative Commons License 2013.03.13 0 0 14422

Pl. a nagypostán lehet. Egyébként tényleg bosszantó dolog....

Előzmény: PLACI (14421)
PLACI Creative Commons License 2013.03.11 0 0 14421

Annyira gáz, hogy nem lehet semelyik volán pénztárban, sem a viszonteladóknál kártyával fizetni! Miért jó ez?! Vannak, akiknek a kártyás fizetés az egyetlen megoldás, mert ott van a pénzük, és/vagy pontot gyűjtenek a kártyás vásárlások után. Mikor lesz már végre valahol POS terminál??? :(

ikarus266 Creative Commons License 2013.03.10 0 0 14420

Úgyis régen volt már kép...
A nagy kredencfanoknak ajánlanám, hogy üljenek fel eme 3 éves csodára, utazzanak egy kört vele, aztán üljenek fel egy 11 éves Solarisra menjenek azzal is egy kört, lehetőleg ugyanazon az útvonalon, aztán csodálkozzanak. Ez a kis valami már majd szét hullik, zörög, csattog, lengéscsillapítás 0, lehejtható ülés használhatatlan.... Ellentétben egy 11 éves busszal, amin látszik az idő nyoma, de még mindig jobb állapotban van, mint ez a tákolmány. 

mángor Creative Commons License 2013.03.01 0 0 14419

Árváltozásuk után még 1 évig.

Előzmény: Levi12 (14417)
gyorgyur Creative Commons License 2013.02.28 0 0 14418
Levi12 Creative Commons License 2013.02.28 0 0 14417

A régi áron vásárolt jegyek meddig használhatóak majd fel, gondolok itt a sárga(délelőttös) és zöld jegyekre?

PLACI Creative Commons License 2013.02.28 0 0 14416
2 db 8A és egy 8-as előzgetik egymást, most érnek a vasútra.
BENczúr utca Creative Commons License 2013.02.28 0 0 14415

8 hozzászólást kellett volna visszaolvasni: http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=124042702&t=9093923

Előzmény: Dzsakmatasu (14414)
Dzsakmatasu Creative Commons License 2013.02.28 0 0 14414

BC 71 YTA Ez melyik gép lehetett anno???

BPO-105 Creative Commons License 2013.02.27 0 0 14413

http://tramclub.org/viewtopic.php?t=257&postdays=0&postorder=asc&start=75&sid=cd4d22ab6503f2da2882ca71836643e2

Az alábbi képsorokon látható, hogy a rendszámok jelenleg ilyesmi gépeken élik másodvirágzásukat (habár még a plakett sem eredeti).

Előzmény: BPO-105 (14412)
BPO-105 Creative Commons License 2013.02.27 0 0 14412

Nos, nem éppen, viszont a rendszámaik most éppen rajtuk vannak.

Előzmény: Dzsakmatasu (14411)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!