Miért kéne lobogtatnia? Ha bliccel, nem mutat semmit. Meg eddig sem lobogtatja.
Ma is csúcsban 2. ajtón felszáll a cigányasszony a 3 gyerekkel, olyan gyönyörűen lehetett nemhallani, hogy nem húzza végig a lyukasztót a jegyen (második ajtónál lévő - de akkor minek imitálta, és kinek?).
A sok rossz között, mint áremelés, egy igencsak pozitív változást vezet be a BKK. És igencsak eltanulhatná ezt a Szabolcs Volán, pontosabban az önkormányzat, miután még az ellenőrök is szubjektíve ezzel értenének egyet. :)
Nagyon jó lenne ezt megfontolni:
Személyi igazolvány is használható bérletigazolvány helyett
Az utasok észrevételeit, javaslatait is figyelembe véve 2013-től kezdve a teljes árú bérletekre (értelemszerűen kivéve az arckép nélküli éves bérletet) az általános bérletigazolvány (és Budapest-bérleteknél a Volánbusz-BKSZ bérletigazolvány) száma helyett választható a személyi igazolvány számának vagy a kártyaformátumú vezetői engedély (jogosítvány) számának feltüntetése is, amennyiben ez utasunknak kényelmesebb. A teljes árú bérletszelvényen továbbra is kizárólag egy érvényes igazolvány száma szerepelhet, de az utasnak most már van választási lehetősége, hogy melyik igazolvánnyal használja a bérletet, nincs szükség külön bérletigazolvány kiállíttatására. Aki személyi igazolvány vagy kártyaformátumú jogosítványa számát tünteti fel a bérletszelvényen, annak ellenőrzés során a megfelelő igazolványát fel kell mutatnia, e nélkül a bérlet nem érvényes. Mindez az új, kiegészítő heti Budapest-bérletre is érvényes. A BKK felhívja a figyelmet, hogy a személyi igazolvány vagy a kártyaformátumú jogosítvány használata a bérletigazolvány helyett annak tudomásuvételével jár, hogy ezen igazolvány bemutatása mellett érvényes a bérletszelvény. Éppen ezért ez nem kötelező, csak választható kényelmi lehetőség. A kedvezményes (tanuló, nyugdíjas, kisgyerekes) bérletek továbbra is csak a diákigazolvánnyal vagy a megfelelő bérletigazolvánnyal vehetők igénybe, ugyanis ezeknél a kedvezményre való jogosultságot is igazolni kell.
Hosszú idők után sikerült kifognom a Hajdús 280-ast. Az ülések állapotát leszámítva nagyon jó kis járgány (az egyiket véletlenül majdnem tőből kitéptem, ahogy megkapaszkodtam). A hátsó részében a légfűtésnek köszönhetően nagyon jó meleg volt. Ilyen életérzést, hogy egy 280-as hátsó részében meg lehessen télen sülni, kevésszer részesül az ember. :)
Bérletigazolványosok!
Ha a tok elhasználódott, ingyen adnak másikat? Annyira sajnálom, egy keményebb, még csigavolános tokot találtam, de nem bírta a gyűrődést a zsebemben...
Nem érdekelne, ha mind olyan lenne pl.mint az ELS, de a másik zöld 260-as megérkezte után már nem tudta az ajtajait bezárni, annyira rossz a levegőrendszere.
Ott, hogy a műszaki előtt álló, javításra szoruló vasakra nem költ, hanem kidobja őket és amíg nem jönnek új buszok elvan a béreltekkel, amiket valszeg nem neki kell műszakiztatni, meg talán valamennyivel fiatalabbak is a kivágottaknál.
Végül is mikor kell selejtezni, kivonni, eladni buszt? Amikor a legnagyobb hiány van belőle, és közben máshonnan bérelni hasonló állapotúakat. Hol ebben a logika?