Ellentmondást vélek felfedezni két, egymást követő mondatban:
2012 december 31-től visszamenőlegesen a város és az Alba Volán között nem lesz semmilyen követelés. Az önkormányzat pedig 200 millió forintot átutalt pénteken délelőtt az Alba Volánnak és a megállapodás szerint a fennmaradó 630 millió forintot kamatmentes részletekben tíz év alatt törleszti a város önkormányzata.
Most akkor mégiscsak lesz követelés, a 630 millió törlesztése. Ez továbbra is a város feladata marad.
Pontosan hol találom meg az egész, kerek sztorit elfogultság nélkül, tényeken alapulva? Mert jó lenne egyben látni az egészet. Pláne, mert valószínűleg nem is lesz ez annyira off.
...és 2012-ben még támogatásnak hívják a helyi közlekedés fenntartásához részben szükséges összeget.
Arról senki nem beszél, hogy 2013-tól mi lesz.
Jellemzően 1,9-2,0 milliárd a kiadási rész, ebből elvileg fognak faragni.(Volán rezsimenetek csökkentését ígéri, város-Volán mást már végre együtt? dolgozgat az új kitalált hálózat valamiféle jobb menetrendjén, mint ami ki lett találva és publikálva lett, 45.000 példányban ki lett nyomtatva és helyi lakók postaládájába lett dobva, mely a bevezetése előtt 1,5 héttel le lett lőve.)
A bevételi oldal eddig 1,6 milliárd körül mozgott. Díjszabás kérdése bérlet/jegyár változás, új fajták bevezetéséről semmi hang nincsen.
BPG-547, EOR-239 és GLL-869 a homlok- és hátfalukra, valamint oldalra is kaptak egy Szabolcs Volán Zrt. feliratot, az ELS-245-ön pedig csak elől láttam, mivel bent állt a telepen.
A 13:45 körüli Nyíregyháza-Nagykálló járatot pedig EVL-428 végezte.
Ma olvastam a cikket a Kelet-Magyarországban is. Ma láttam a két EOR-t a Sóstói út felől jönni, a 238 a CLD-267-et helyettesítette. FVJ-465 pedig bennt állt a Shell-kút felőli tárolótelepen, leghátul.
Szinte az összes kikopott és retkes üléskárpitot újrakárpitoztatta a Solarisokon, még az újabbakon is! Nem tudom, mikor volt, már akartam említeni. Friss, élénk kék színűek, ugyanaz a mintázat, mint eredetileg.
Ma délben a Hajdús kocsik közül csak a két helyijáratoshoz volt szerencsém, BPG-547 és ELS-245 a Shell-kút felőli tárolótelepen álltak, 547 7-esről állt ki.
Az komoly. Jön az autómentes nap, jön a mobilitási hét, tele programokkal ez egész ország, ingyenes buszjáratok, éjszakai járatok, buszos relikviák vására pl. Győrben. Nyíregyháza mivel rukkol elő? 780 millió adósság ajándék a várostól.