Keresés

Részletes keresés

2156 Creative Commons License 2012.09.12 0 0 13989

Ha van autód vezesd pár kilométeren felkapcsolt belső világítással sötétben. Nem vagyok "vezető", de utaztam anno eleget pl. MKV-val ott sem volt szokás a "csillárgyár", eltúlzod a dolgot.

Előzmény: PLACI (13988)
PLACI Creative Commons License 2012.09.12 0 0 13988

Látom, súlyos kisebbségi komplexusban szenvedsz... sajnálom.

Előzmény: ttpityu (13987)
ttpityu Creative Commons License 2012.09.12 0 0 13987

Ha a Volán "alkalmazottja" lennél,, akkor nem lennének ilyen észrevételeid...de lehet, csak egyszer kéne buszt vezetni...

Amúgy az ajtóvilágítás ad annyi fényt, hogy lehet látni a lépcsőt felszálláskor, ha kiégett, lehet nem akart kiállni egy izzócseréért, majd a végállomáson a service car megoldotta. A Vezető meg nem az én kedvemért van-legyen. Én se mondom a fősulisra-egyetemistára, hogy élősködő, mert az adómból tanul. Ha Vezető a neve, akkor az.

Előzmény: PLACI (13985)
AUTOSANdris Creative Commons License 2012.09.11 0 0 13986

Az Autosanoknál is ugyanez a felállás, azzal a különbséggel, hogy ott van ajtóvilágítás, ha nyitva az ajtó. Egyébként még utasszemmel is zavaró az első ülésben, ha felvan kapcsolva elől a világítás.

Előzmény: PLACI (13985)
PLACI Creative Commons License 2012.09.11 0 0 13985

Én nem azt mondtam, hogy át kell esni a ló túloldalára! Csak azért lássa már az a szerencsétlen utas, hogy egyáltalán hol az ajtó.

Meg gondolom, az Ikarus kiváló mérnökei nem azért tették bele az ajtó fölé azt a lámpát, hogy ki legyen kapcsolva, ugyanígy az első sor égőjét.

Tudom, Nyíregyházának elég nagy baja, hogy éjjel "sötét város". Alig van, főleg a mellékutakon közvilágítás, ennek kb. a fele nem is ég (tényleg, ezt megfigyelte már valaki? Biztos spórol az e-on). Ilyen környezetben nem csak képtelen ellenőrízni a VEZETŐ (külön ttpityu kedvéért) a bérleteket, de még az utasnak is balesetveszélyes a felszállás. Csupán ez az észrevételem volt. És mindenkinek jobb lenne, ha ajtónyitáskor az első sor + az ajtóvilágítás működne, de csak amikor nyitva van az ajtó. Ekkor a "volán alkalmazottját" sem zavarja a haladáskor.

Előzmény: ttpityu (13984)
ttpityu Creative Commons License 2012.09.11 0 0 13984

Azért azt hozzá kell tenni, hogy a BuszVezető (sofőr a tsz-es ifa-n volt) sokkal jobban lát, ha a legelső lámpák nincsenek felkapcsolva. Ugyanis annyira tükrözősik a szélvédő, hogy az utastérben mindent látni a szélvédőn, de az utat nem...Egy rossz szögben az utcára lépő gyalogost hirtelen össze lehet keverni egy felálló utassal, ha túl nagy a fény az utastérben.

Az ajtó azon szárnya előtt pont ott a korlát, azért nem olyan egyszerű ott kiesni.

Előzmény: PLACI (13968)
Dzsakmatasu Creative Commons License 2012.09.11 0 0 13983

Köszönöm szépen az infot! Itt találsz róla pár képet az AVE-397 és 398-as buszról! http://www.openworld.ro/ikarus.php?lang=ro

Előzmény: BU 08-87 (13982)
BU 08-87 Creative Commons License 2012.09.10 0 0 13982

Az AVE-397-ről ill 398-ról fotó vkinek?

gabesz919_II Creative Commons License 2012.09.10 0 0 13981

JSZ-363 ex. FSF-938 ex. CLD-424, csak azóta eladták Romániába.

Előzmény: Dzsakmatasu (13980)
Dzsakmatasu Creative Commons License 2012.09.10 0 0 13980

Dzsakmatasu Creative Commons License 2012.09.10 0 0 13979

Erről a gépről tud nekem valaki mondani valamit, hogy mi lett vele, ill. milyen rendszámon futott/fut? (mert neten nem találtam semmit róla)

PLACI Creative Commons License 2012.09.09 0 0 13978

Elég baj az. :)

Előzmény: AUTOSANdris (13974)
PLACI Creative Commons License 2012.09.09 0 0 13977

az utóbbi időben selejtezett kocsik váltója

 

Milyen kocsik váltója? Prága? Azt inkább ne...

Előzmény: hajdubus (13976)
hajdubus Creative Commons License 2012.09.09 0 0 13976

Ha már ilyen vészhelyzet van kocsihiányban Nyíregyen, akkor szerintem sem lenne hülyeség behozni legalább a 'Gyarmati 263-ast helyibe, mert ott úgyis csak csúcsidőben van rendesen kihasználva. A manuális váltó cseréje pedig nem hiszem, hogy gond lenne, mivel az utóbbi időben selejtezett kocsik váltója nem ment a MÉH-be, hanem elvileg a "polcokon maradt".

AUTOSANdris Creative Commons License 2012.09.09 0 0 13975

Voltak olyan Volánok, akik automata váltóval látták el ezeket a 263-asokat, viszont van olyan is, aki a második ajtó "befalazásával" helyközi kocsivá alakította. Lásd: Kisalföld Volán.

Előzmény: AUTOSANdris (13974)
AUTOSANdris Creative Commons License 2012.09.09 0 0 13974

Helyi kialakításúak. Ugyebár nem 1 db ilyen 263-as van helyiben.

Előzmény: PLACI (13972)
PLACI Creative Commons License 2012.09.09 0 0 13973

n

Előzmény: PLACI (13972)
PLACI Creative Commons License 2012.09.09 0 0 13972

Az is botos, az a baj. Mit keres manuális helyibe?!

Előzmény: AUTOSANdris (13970)
PLACI Creative Commons License 2012.09.09 0 0 13971

Jobb az ELS. Voith váltó, nem viccelnek Prágással. :)

Előzmény: AUTOSANdris (13969)
AUTOSANdris Creative Commons License 2012.09.09 0 0 13970

Azt is már rég meglehetett volna oldani, hogy azt a két szerencsétlen 263-ast Kisvárdáról és Fehérgyarmatról behozzák ide helyibe.

Előzmény: PLACI (13968)
AUTOSANdris Creative Commons License 2012.09.09 0 0 13969

Pedig nem lenne nagy dolog berakni valamelyik fordára.

 

Egyébként nem tudom, hogy most végül selejt-e vagy sem a CLD-267 és hogy milyen állapotban van, de simán belehetett volna tenni helyköziből helyibe, így nem kellett volna bérelni az ELS-t a HV-tól.

Előzmény: PLACI (13968)
PLACI Creative Commons License 2012.09.09 0 0 13968

Ennyire nincsen szükség a midibuszokra? Ma is egész nap bent állt a telepen. Előtte dolgozott, nem hinném, hogy meghibásodott.

 

Azt sem értem, miért a legsz@r@bb Ikarusokat sikerült kiválasztani a HV-től... tegnap este a szóló 260-as az 5-ösön volt, de annyira nincs levegő az ajtajában, hogy nem záródott, nyitott ajtókkal indult a megállóból. Ez nem csdak ezért volt balesetveszélyes, hanem azért is, mert az ajtók feletti lámpák egyáltalán nem működtek, neon helyett izzós utastérvilágításból pedig csak minden második sor volt felkapcsolva, tehát elől semmit nem látott se a sofőr, se az utas...

Előzmény: AUTOSANdris (13967)
AUTOSANdris Creative Commons License 2012.09.09 0 0 13967

Igen, a 12-esen is este 8 óra után már szinte csak lézengenek.

Előzmény: PLACI (13965)
AUTOSANdris Creative Commons License 2012.09.09 0 0 13966

Volt szerencsém utastszámolni anno. az utolsó 14-esen (2009-ben ha jól emlékszem) és akkor még az U12-n is szűkösen fértek el.

Előzmény: ikarus266 (13964)
PLACI Creative Commons License 2012.09.09 0 0 13965

Tegnap a 17-esen volt a Credo, én még arra is megkockáztatom, hogy kicsi. Pontosabban nem kicsi, de úgy fogalmazok, hogy vannak sokkal kevésbé kihasználatlanabb viszonylatok, ahol meg szóló megy. Ilyen a 8-as. Tegnap is a 21.33-ason voltak vagy 3-an... nem 8A, sima 8!

 

Tehát a külső városrészek helyett (ahová nem ütemes, ritkább indulás van, hanem időpontos) inkább kellene rakni a belvárosban tekergő, ütemesen induló vonalakra (8A, 12) midit.

ikarus266 Creative Commons License 2012.09.09 0 0 13964

Igen... Az utolsó 14-esre elég kicsi....

Előzmény: PLACI (13962)
AUTOSANdris Creative Commons License 2012.09.08 0 0 13963

Én este már inkább 12-esen, 17-esen tudnám elképzelni. Este nagyobb forgalmat bonyolít a 14-es mint a 12-es.

Előzmény: PLACI (13962)
PLACI Creative Commons License 2012.09.08 0 0 13962

Az jó, hogy közlekedik, a forda kevésbé lett eltalálva: marad végig 14(F)-esen az utolsó kanyarig. Ebből az következik, hogy tömegnyomor van rajta. :(

Előzmény: AUTOSANdris (13960)
AUTOSANdris Creative Commons License 2012.09.07 0 0 13961

A régi EMKE gépeket láttam a 415-ösökben.

Előzmény: PLACI (13934)
AUTOSANdris Creative Commons License 2012.09.07 0 0 13960

Ezt már nem tudom. De remélem közlekedik este az EN-nel együtt.

Előzmény: PLACI (13959)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!