Ha az Esélycentrumig továbbközlekedne a 17-es a Szélsőbokori utcán a végállomása után egyenesen, és "kiterjesztenék" a hurkot, hogy a körforgalomban tér vissza a Fészek utcán, akkor egyrészt kimarad Ív utca megálló, másrészt pont a kertvárosi szakaszon nem tudnának visszamenni a piacról az emberek a lakóhelyükre.
Ha az Esélycentrumban végállomásoztatod, akkor meg szintén ez a probléma, ha visszatér is az Ív utca - Szélsőbokori utca kereszteződéshez.
A mindenkinek optimális megoldás a hurokjárat jelleg felszámolásával a Derkovits-LEgyező-Szélsőbokori-Ív-Fészek-Tiszavasvári út lenne az Esélycentrumig és vissza. Ez viszont baromi sok többletköltség.
A legjobb a 17-esnek lenne egy végállomást létesíteni egy érkező és induló kocsiállással. Így a Kertvárosiak is, a belvárosiak is, Örökösföldiek is elérnék átszállás nélkül, amellett a 2 piac is egy útvonalon lenne. Az esélycentrum megközelíthetősége is javulna és a 17-es értelmetlen hurokjárata is átalakulna.
Elvileg a Kertvárosi Piachoz (szeptemberben nyílik) az autóbuszközlekedést biztosítják. A Piac az Esélycentrum mellett van ezért szerintem a 40-es busz fog annyival tovább menni.
Igen. Diákbérlet diákigazolvánnyal,nyugdíjas bérlet nyugdíjas bérletigazolvánnyal,nem kedvezményes bérletek nem kedvezményes bérlethez való igazolvánnyal érvényesek. Ezt nem kérdezted meg,mielőtt kimentél a SUK-hoz... :(
Tegnap volt szerencsém utazni a Trans-Tour Nyíregyháza-Budapest járatával. A járatot az FLX-953-as csinálta, ami alaphelyzetben Kótaj és Buj környékén dolgozik:
Nem tudom, hogy más napokon is ilyen jó kihasználtsággal közlekedik-e, de tegnap teltházzal mentünk fel Budapestre. A cég részéről szerintem elgondolkodtató lenne a két darab 417 GT-HD cseréje a nagyobb 419 GT-HD buszokra. Semmi bajom nem volt a tegnapi a busszal, mert kibírható volt az utazás vele, de jobb lenne nem helyközi busszal felmenni.