Tegnap a 9:10 ös járat is indult a fővárosba, majd 14:15 kor jött vissza másodrészként. Az utasoknak a 431 és 437-eshez volt szerencséjük, feltehetően ma is így van. Örvendetes,hogy ez az apró módosítás felkerült a menetrendek.hu-ra is,bár az infónak csak a fele fért ki..;):
9:10 -> 12:50
"közlekedik 2012. 06. 15-ig és 09. 07-től a hetek utolsó munkanapján, kivéve 2011. 12. 30-án, 2012. 03. 24-én, 04. 21-én, 10. 27-én, 11. 10-én, de közlekedik"
A dátumot állítgatva úgy néz ki,hogy Dec. 21-23 közlekedik függetlenül attól hogy a hetek utolsó munkanapja van-e.
Egerbe a 437 helyett ma az FLK-053 as Autosanyi ment. Az IUN-ról mit hallani?
Csatlakozok Grimbihez, köszönjük, hogy belinkelted! Olyan 'mesebeli' a videón ez a kisvonat, kicsit fúrcsa is ma belegondolni, hogy néhány éve még menetrendszerűen járt.
Igen,ez egy vasútassztrájk idején volt. Fél kettőkor indult vissza a Stadionból, a FIY 470 es társával együtt, a többi nyíregyi telephelyes távolsági busz 14:45 kor jött. Valóban az 'eredeti' sofőrje vezette. Miután beért Nyíregyre, pár órával később ment haza Kisvárdára, ha jól emlékszek akkor járatban,és nem is 'rezsiben'.
A pár hsz-el korábban beszúrt képet ezen utazás során készítettem. Ha esetleg töltök fel az indexre olyan képet,ami más számára használható valamire,akkor nyugodtan éljen a lehetőséggel,másolja le,szúrja be egy hozzászólásba,tegye fel a honlapjára,stb..
Ezt én sem tudom. pl. a három kisvárdai E95 inkább lenne nálunk, hétfőtől csütörtökig járna errefelé falu, de legalább péntekre lenne normális kocsi a budapesti vagy az egri járatokra. Vagy ha netalántán egyéb napokon kiesne valamelyik busz, lenne bevethető távolsági kocsi.
Az első szériás Autosanjaink belső kialakítást tekintve még alkalmasak is lennének távolsági közlekedésre. KRW-591, KUU-161 és társai.
De én is így gondolom, hogy egy EC 12-esnek semmi keresni valója távolsági járatokon...
Szerintem igen,akkor nem volt ilyen hetekig tartó telephelycsere,mint az idei vonatpótláskor. Talán Kisvárdáról jött be aznap reggel és a 8:10-es járaton ment.
Bocsi, hogy megint belekotyogok de akár Vásárosnaményból is mehetne egy E95-öst Pestre szerintem. De akár ezt is szívesen látnám ismét a Pesti járaton(neten talált kép):
Jajj, a rendőrbácsik na jó, betudjuk annak, hogy ők is emberek, hibázhatnak, bár nekem akkor is furcsa egy kicsit. A Fordjuk alighanem totálkáros lett.
Pontosan, első a menetrendszerinti forgalom ellátása. Egyébként ugyanúgy küldtek már EC11-est és EC12-est is különjáratba, EC12-est pl. Szilvásváradra 2 napra...
A HRM-941 még belefér, belső kialakítását nézve inkább helyközi, de neki a fordájában van Nyíregyháza-Mátészalka járat is.
Viszont az általad említett FIY-456 eset tényleg érthetetlen. Felvetettem már én is a Volánnak a telephelyek közötti buszcserét, de arra hivatkoztak, hogy romlana a megyén belüli távolsági forgalom minősége. Ugyan mi romlana, ha pl. az összes Kisvárdához tartozó E95 falut jár? egyedül a KUU-236 tesz nagyobb távokat (Nyh-Baktalórántháza).
Ekkor jön a következő magyarázat, hogy de a különjárat miatt is kell... Lehet én gondolom rosszul, de nem a különjáratra kellene alapozni.
Én is így gondolom. Ott van pl 'Szalkán a HRM. Néha rosszul vagyok tőle, mikor a megszokott délutáni "tizenpárkilométeres" fordáján látom Kántorjánosiban, amint a putrit viszi a városba. De azt sem értem, hogy egy C56.22-nek (FIY-456) miért kell a 6 km-rel arrébb lévő szomszédos faluba, Kocsordra mennie.
Nem tudom mi a ráció benne, de tény, hogy helyközi és távolsági kocsik ultra rövid távon vannak rendszeresen használva a megyében.
Az adott járaton ez most is így van,de csak az egyik irányba. Vissza már egy sofőrrel jön,ezért kell pihennie Nyíregyházán 30 percet. A pénteki 8:10-13:30 járatpár fehérgyarmati busszal végzéséhez a busznak kb. 5:00-21:00-ig kellene szolgálatban lennie,ehhez kellene autóbuszvezetőket biztosítani. Várok gondolatokat ezzel kapcsolatosan :)
JSZ-379 maradt tartalék? Vagy a '314 selejtezésével kapott állandó plusz munkát a reggeli két kanyaron kívűl? Ma délután a Tiszanagyfalu-Rakamaz-Tokaj járaton volt.