FKF-378 fix, hogy megvan. Már csak azért is mert az egyik helyis kocsit selejtezték (FKF-379), ezt meg ha le is veszik a teszkóról akkor is kell heyibe. Nem hinném, hogy a beszerzett kreptók közül 2-t is Mátészalka helyire raktak volna.
Fenét, van még azokból... Például FKF-378 is, ha még megvan. De azt már nem tudtam lekeresőzni, meg az AVE-361-et sem. (Ez a kettő legalább le van fotózva, az utóbbiért meg örök hála Neked. ;))
Rendszám: ave-417 Gyártmány: IKARUS Típus: 260.39 Szin: NARANCSSÁRGA A jármű körözés alatt áll? NEM A kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás adatai: A Magyar Biztosítók Szövetsége (MABISZ) állásfoglalása alapján adat nem adható ki. Egyéb: A lekérdezett jármű nincs forgalomban
Ha megnyitottad, utána belemész, hogy Útvonaltervezés. Ott beírod, hogy pl. Újfehértó, Vasútállomás (de közben kiírja a lehetséges találatokat.), ezt eljátszod a végcéllal is. Majd rányomod, hogy tervezés. Ez a legrövidebb utat fogja kiadni. De az útvonalat nyugodtan odahúzod ahova akarod. Ha rámész a lila, kék vonalra, akkor találsz rajtuk egy kis fehér gombócót. Azzal tudod az útvonalat arrébb rakni. Ez nem mindig sikerül, türelem játék.
Nem jellemzőek a késések az autóbuszállomásról indulva. Ha mégis előfordulnak,akkor szinte mindig műszaki vagy forgalmi oka van. Elenyésző az emberi hiba,de mint egyéb helyen,itt is előfordul néha. A menetirányító toronynak a forgalomirányítás az elsődleges feladata és nem az indulások másodpercre pontos ellenőrzése. Az autóbuszvezetők tisztában vannak vele,mikor kell járatba indulniuk (előzőleg kiadott forda alapján vagy a forgalomirányítás által rendkívüli esetekben kiadott egyéb járatok végzésekor) és az indulásukat lámpa jelzése segíti.
Egyajtós beszállítás megszokás/szoktatás kérdése,de a mai világban ami kötelező,az ellen mindent megtesz az emberek nagy része.
Ezek után úgy döntöttem, hogy nem hiányzik nekem az 5órás Eger-Fgyarmat út. Inkább elnézek akkor Újfehértóra, plusz a JSZ-370-et kergetem meg. 'Gyarmaton meg meglesznek még a C56-osaim. :))