Hurghada, az egyiptomi üdülőhely topicja. Kéretik a weboldal-ajánl ás és az egyéb direkt vagy indirekt marketingtevékenység kerülése. Útitársak (ki-mikor-hová-kivel) a társtopicban lelhetők fel. http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9179855
A legtöbb szállodáról a fórum látogatói már írtak részletes beszámolót, feltétlenül javasoljuk egy évvel korábbi vagy akár régebbi bejegyzésekig a visszaolvasást és a bal oldali kereső használatát a szálloda nevének beírásával.
Gyomorrontás, "fáraó átka", Antinal, biztosítás, fakultatív program, Kairó, Luxor, Vörös-tenger, sznorkelezés, búvárkodás és pénzváltás, árfolyam stb. kulcsszavakra történő keresés szintén hasznos lehet az előzetes tájékozódásban.
Jó utat és szép nyaralást Hurghadán!
A hotelértékelésekért, fényképet tartalmazó beszámolókért előre is köszönet, ezekben a keresés megkönnyítésére a szálloda nevét minden esetben kérjük feltüntetni.
Igen, minden nap személyenként 1,5 l vizet és minden másnap 3 üveg 2,5dl üditőt(személyenként) tesznek a hütőbe. Tehát amit találsz azt mind elfogyaszthatod
Légyszi írd meg nekem (akár priviben is, battila17@gmail.com az e-mail címem) az Sz. Mónika e-mail elérhetőségét. Mi majd jövőév első felében megyünk egyiptomba, hurghada-ra a barátnőmmel és ha ilyen jó vélemények vannak róla akkor vele szeretnénk kirándulni menni. Előre is köszi.
Szia. Az akciók nem szobára, hanem hotelre szólnak, a jobb szobát meg tényleg a helyszínen lehet kérni. Azért azt javaslom, hogy majd februárban is nézz be ide a fórumra, mert előfordulhat, hogy egyes irodák hírdetnek már akkor jó árakat, és itt tudunk egymásnak jó tanácsokkal majd segíteni.
Sziasztok! Köszönöm a kedves hozzászólásokat, tanácsokat, megfogadom őket. Én is úgy gondoltam, hogy előre nem foglalok. Megvárom az akciókat.Bár ettől mindig tartottam, gondolván, hogy ezek megmaradt, el nem kelt helyek: a legrosszabbak. Viszont itt a fórumon többször olvastam, hogy némi borravaló ellenében lehet jobb szobához jutni, ha szerencsénk van. :) Jó olvasni a fórumot, sok hasznosat olvastam már! Köszi mindenkinek! :)
Szia. Gondoltam, én is megosztom Veled a tapasztalataimat. Az okt. hónap érdekes, előre nem ajánlott befoglalni, mert mint a nyári időszak, főszezonnak számít, így elég drága, pont azért, mert az egyik legjobb időjárás akkor van, legalább is statisztikailag.Inkább érdemes megvárni az akciókat. Az angol nyelvismeret hiánya engem eddig nem gátolt meg a lehető legjobb kapcsolatok kialakulásában, saját tapasztalatom, hogy kedvesen, mosolyogva a magyart is megértik,de ha hivatalosabb fordításra van szükségem, akkor a Google fordítót használom, szóval ezért ne aggódj, a mosoly, a tisztelet legyőzi a nyelvi problémákat.
Most jöttünk haza Hurghadából, nagyon jól éreztük magunkat (Beach Albatros Resort) , a szállodát nem különösebben ajánlom senkinek a sok orosz és az unalmas kaják miatt. Viszont nagyon ajánlom idegenvezetésre, program szervezésre, Luxortól a búvárkodáson keresztül a bevásárlásig Szvitek Mónikát. Nagyon lelkiismeretes , nem lehúzós és tapasztalt. Ezenkívül érezhetően szívvel-lélekkel végzi a munkáját (10 éve!).
Ha valakit érdekel még valami ebben a témában , priviben szívesen segítek.
Pedig idén többen is voltak, senki nem panaszkodott erre, vagy csak az Aquamarine-nal nagy a kontraszt..bár azért a kedves vendégek megtalálhatnák a szemeteseket!!!
Csak megerősíteni tudom amit karoly3017 írt.. A Titanic partja tavaly ősszel is mocskos volt..tele szeméttel,cigicsikkel..Nagyon nagy volt a kontraszt,ahogy átmentünk a Jaz-ből.
Nem hiszem,hogy gond lenne.. Ha fakultatív programra mentek..érdeklődjetek,hogy a kiválasztott programnál van-e magyar idegenvezetés.Értelemszerűen jobb ha élvezitek a "kirándulást",és nem kell találgatni ,hogy vajon mit mondhatott az idegenvezető.A szállodában sem lehet gond,mert az idegenvezető ott is elmagyaráz mindent,mi hol található..stb.Az alkalmazottak közvetlenek,ha kell "kézzel-lábbal" mutogatva,de megértenek mindent! :) Találkoztunk már többször kint magyar családokkal,akik nem beszéltek angolul,mégis visszajárók Egyiptomba!:) Kellemes pihenést kívánok!A szálloda kiválasztása előtt mindenképp érdemes itt a forumon érdeklődnöd!Ha a görögöknél,horvátoknál boldogultatok,szerintem itt még egyszerűbb lesz! :)
Sok segítséget kaptam ettől az oldaltól, tőletek, így most én is írok egy szállodáról, amelyről eddig nem sokat lehetett itt olvasni:
Jungle Aqua Park (4*), Hurghada
2014. október vége
All inklusive
Előzetesen csak annyit, hogy a vélemény szubjektív dolog, de azt el kell mondjam, hogy most voltam negyedszer Egyiptomban, sokadszor az arab világban, és egyébként is sok helyen jártam már, így van összehasonlítási alapom. Viszont egy dolgot nem tudok, de most majd utána járok: milyen szempontok alapján sorolják be a szállodákat 3, 4, vagy 5 csillagosnak? Mert itt egy papíron négycsillagos szállodától több mint öt csillagos szolgáltatást kaptunk!
Amikor a megfelelő helyet keresetem a nyaralásunkhoz, akkor külföldi oldalakon találtam rá erre a hotelre. Egyből felfigyeltem a sok pozitív értékelésre, illetve arra, hogy a négy éve működő szálloda elnyerte a HolidayCheck nevű honlap első helyét. Ezen a honlapon a volt szállóvendégek önkéntesen tudják pontozni hogy a hotel melyik szolgáltatásával mennyire voltak megelégedve. Ugyebár itt több mint ezer szállodát pontoztak az emberek a világ minden részéről, tehát nem kis érdem a helyezés. Magyarországon csak a Kartago Tours irodánál foglalható ez a hotel. Sok magyar nem is jött ide (a mi gépünkkel egy sem) mivel az ára drágább, mint sok más ötcsillagos hotelé. Csakhogy a csillagok sok esetben nem jelentenek semmit. Ebben az esetben sem. Sokkal többet kaptunk, mint amit vártunk! Érkezéskor térítésmentesen felajánlottak egy nagyobb szobát, mondván, hogy abban kényelmesebben elférünk a két gyerekkel. Pedig nem pangott a szálloda…. Másnap felhívtak a szobában a recepcióról és érdeklődtek, hogy minden rendben van e, jól érezzük e magunkat, akarunk e szobát cserélni, vagy segíthetne e bármiben. Leesett az állam, mert ilyet még nem tapasztaltam az általam istenített ötcsillagos hotelekben sem. Ki kell emeljem a takarítást is. A szobákat, a nyilvános wc-ket, a medencéket, egyszóval a szálloda egész területét egész nap takarítják, gondozzák. A szobába minden nap adtak fejenként 1-2 ásványvízet, nem kellett külön kérni. Gyönyörű parkosított kert van, amit szinte körbe se lehet járni. Kb 15 medence van, melyek körül házak (szobák) vannak. Tehát ha úgy tetszik, akkor minden 20-30 szobára jut egy nagy medence. De persze ott van még a többi gigantikus méretű medence is, melyből kettő fűtött. A gyerekeknek két medence van, melyben számtalan játék és csúszda található. A csúszdapark rész is hatalmas, a nagyobbaknak és a felnőtteknek nyújt színvonalas és jól felügyelt szórakozást. Mégis amiért sokan elfordulnak ettől a hoteltől, az a tengerpart hiánya lehet. Valóban nem vízparti, de négy perc alatt leér a szálloda ingyenes busza egy a cégcsoport tulajdonában álló másik hotel partjára (Dana Beach), ahol elkülönített strandszakasz várja a vendégeket. Na és persze ott is van egy saját bár italokkal és ebéddel. A part nem annyira vonzó (hogy végre valami negatívat is írjak), pedig rendes napágyak és ernyők vannak, de nem igazán homokos a talaja, inkább kövecses. A víz gyorsan mélyül, így nem árt ha tudnak úszni a gyerekek is. Viszont vannak vízi programok illetékért. Szintén meglepett, hogy minden nap reggeltől késő estig vannak animációs programok (röplabda, foci, vízilabda, vízi-torna, egyéb az embereket bevonó vidám foglalkozások, zenés est, showműsorok, stb. leírni se tudom) a hotelben. Van egy külön animációs csapat legalább 10 emberrel, akik nagy showt csinálnak minden nap. Rátérek az étkezésre, mert itt a másik nagy erőssége a hotelnek. Öt nagy étterem van (francia, német, mediterrán, olasz, ázsiai) ahol nagy a választék, csak győzze végignézni az ember a kínálatot. De van még több snack bár is (pl. egyben sültkrumpli, pizza, hamburger és hotdog az állandó menü, ami a gyerekek nagy kedvence), pizzázó, a másikban csak spagettiket készítenek… folytassam még? Folytatom, mert kihagytam a délben és este az éttermek elé felállított sütögetőket, ahol hal, gyros, hús, fánk vagy valami 3-4 plusz dolog mindig volt. Kóla, sprite és fanta az ital-automatákból egész nap tölthető korlátlanul, sorban állás nélkül. Sört, bort, koktélokat, light kólát és gyümölcsleveket (nem frissen facsart természetesen) a pultnál kell kérni, vagy az asztalhoz jönnek mint egy normál étteremben és rendelhetsz, amit majd kihoznak neked. Mindezt kedvesen és nem tartják a markukat. Az italokat üveg vagy papírpohárba adják. Ezt csak azért írom le, mert a Hiltonban agyonmosott, nem túl bizalomgerjesztő műanyag poharakban mérték az italokat. A teljes személyzet kedves, nem tolakodó, nem vágnak „pofákat” mint máshol. Ilyennel se találkoztam még arab vidéken. Cigizni bárhol lehet, de minket nemdohányzókat ez nem zavart, mert nem sokan éltek a lehetőséggel. A hotel elhelyezkedése is tetszett, mivel 15-20 km-re van a reptértől, így mi voltunk az elsők, akiket kitett a busz. A közelben (kb. 1,5 km) van a SenzoMall nevű bevásárlóközpont, vagy a aprt irányába a ugyanilyen távolságban a bazársor, illetve a fix áras Cleopatra bolt is. A hotel taxija 120.-EGP-ért (kb. 4.200.-Ft) visz be Hurghada belvárosába, majd érted jön a megbeszélt időre és visszahoz. Ez ugye nem túl sok 35-40 km-ért, de még ennél is olcsóbban meg lehet úszni, ha a szálloda előtt fogunk taxit. Bár visszafelé nehéz dolgunk lesz megalkudni a viteldíjban, mert ott ki leszünk szolgáltatva annak, hogy nincs más választásunk. A hotel taxit inges, kulturált emberek vezetik és tiszta kocsik vannak. A sima taxi viszont koszos… de poén, igazi arab „feeling”, egyszer ki kell próbálni. Az előzetes híreszteléssel ellentétben a hotel recepcióján elérhető ingyenes wifi. Egy üvegedénybe ki van rakva sok kód, amiket leshet használni (gondolom egy idő vagy adatkorláthoz van rendelve, de ez nálam nem derült ki). De ha a szobánkból akarunk netezni, akkor érdemes a helyi Vodafone-nál venni egy 2GB-os kártyát 45.-EGP-ért (1.700.-Ft), ami tuti kitart a nyaralás idejére. Vagy kell hozzá USB stick (azt is vehetsz hasonló áron) vagy egy kártyafüggetlen telefon, amibe beteszed és már van is neted, sőt a telefonról (ha tudja a készülék) meg is oszthatod a laptopoddal. A vendégek többsége orosz, aztán a britek következnek, majd a németek és elenyésző számban a többiek (svéd, szlovák, lengyel, magyar). Ha nem lett volna egyértelmű, akkor mindenkinek csak ajánlani tudom a hotelt. Íme pár link: