Olyan allofutes problemam van ami hat enyhen szolva nem hetkoznapi kernem a segitsegeteket. Hideg a motor elindul az allofutes eloreprogramozas utan, es abban a szent pillanatban a kiegyenlito tartalyban szepen megindul a fagyallo felfele es hulye enyhen sziszego hangot ad. Olyan jelenseg mint amikor a kocsi hengerfejes vagy forralja a vizet. Termeszetesen nem forralja es nem hengerfejes mert, ha kiveszem a kalyha biztositekot magyarul nem megy a kalyha a jelenseg megszunik. Nincs osszefuggesben a homerseklettel sem mert hidegen azonnal jelentkezik. A kalyha belseje tavaly lett cakk-pakk felujitva. El vagyok keseredve mert szeretnem hasznalni az allofutest mivel egy aldas es egy csomo penzer lett felujitva es a tavalyi rendkivuli telet hiba nelkul ki is szolgalta, szoval segitsetek ha kell adok szemelyes elerhetoseget. Bocs az ekezetekert elore is koszi
mint párszor leírtam már itt is nem az a baj ha bontottat vesz ebből vki hanem amikor azt hiszik h az új árának 10.-éért fog tutira jót kapni.mesék pedig nincsenek...nyílván ki lehet fogni,de ez az esetek 5%-a.
és az nem fogja ide kiírni h vett egy vagy több szart és miután belelocsolt elég sok pénzt meg eltelt nem kevés idő ekkor jön rá h nem ő lesz aki feltalálja a spanyol viaszt.és ilyen sok van.....kicsi ország ez és a bontott szar kályhák mennek kézről kézre.van amelyik egy szezonban 7-8-10x kerül vissza hozzám.és mindez többek között azért,mert aki megveszi és rájön h kuka az elkezdi elég olcsón hírdetni ahhoz,hogy csábító legyen a kockázat ellenére is.és persze meg is fogják venni,aztán a kályha megint elindul a kanasztáján......és ez így megy sorra.
...... aztán leadták kilóra, és vettek az árából bontott állófűtést :)
Nem is értem minek árulnak ebben az országban új autókat vagy új alkatrészeket. Mindenki mindent megvesz bontottan vagy ,,okosba" , használt gumitól a motor-váltó, kipufogó, karosszéria, elektronika stb. Még papírok is kaphatóak. Aztán csak össze kell rakni otthon mint a legót. Persze ha nem megy, meg kell nézni jó sok youtube videót, aztán kioktatni a környék összes szakemberét hogyan kell megcsinálni, majd azért a végén ha nagyon akarja olcsón megcsinálhatja.
ez az egy fecske tipikus esete sajnos.én már elkezdtem feladni az emberek győzködését.
a legutóbbi pl. ma: ember sokalta a gyári új ac árát,annyi amennyi nem én árazok és újat akart mindenáron(ez 2-3 hete volt),szóval akkor vett vkitől 25ért kínait.....pont ugyanúgy néz ki szagra,fingra....én látom a köztük lévő különbséget és akinek megmutatom az is látja.a lényeg h ezeknek a sárgáknak,hiába jó a koppintás,nem sikerül két egyforma szállításút összehozni azt meg pláne nem h a gyári értéket tudja.akkora a szórás a gyári értékhez,hogy volt amelyik csak 10-15%-át tudta a gyárinak.na szóval az emberünk jött panaszkodva h csináljak vmit,mert ez így neki nem jó,nincs meleg.nézem-kínai.mondom ez honnan?hát ő itthon vette,de új szóval biztos nem az a baj....mondom de az.erre elkezd vitázni.beraktam egy gyárit,és láss csodát,minden jó lett.és ezután jött a sírás h legyen már olcsó az amit adnék,mert h ő már akkora bukóban van a kínai meg posta meg az utazások miatt,hogy igazán lehetnék megértő.mondtam neki h ezt akkor kellett volna átgondolni amikor rácsapott az olcsó húsra,akkor hozott egy döntést és ennek most van egy hozamodványa.
elmondom h a c-s kályha a legjobb,minden téren.a leggyorsabban bontható javításnál,legjobb az alkatrészellátása és árban is a legolcsóbb relatíve persze. :)
nekem mikor beesek egy márkaszervízbe és ott vár mondjuk 35 kályha akkor nem mindegy h egy nyamvadt venturit kell 1 óra alatt szétszednem vagy ezalatt 10-12 c-st megjavítok....nagyon nem mindegy. :)
ha az eldugult akkor már a fűtésradiátora rég feladta a harcot.
ennyi erővel lehet akár a vízpumpa lapátjának törése/korróziója,hengerfejesedés(lévén ha beledolgozik az égéstér a vízkörbe akkor állandóan levegős),stb....
Teljesen jól értetted mert értelmes ember vagy nem pedig egy autista :D De igazad van leírhattam volna normálisabban is! Nos, előbb avagy utóbb kiderül majd a probléma oka aztán majd jelzek!
Írtam én hogy van víz, termosztát ok meg a fűtőradiátor átjárható! Mindenképp megy szerelőhöz pusztán reméltem kapok választ arra hogy 2ezres fordulatnál miért van meleg. Laikusként én úgy gondoltam hogy ha nagy fordulaton jön meleg akkor nem a tereléssel lesz baj hanem odakinn valami! Ezért voltam kíváncsi arra hogy ha leáll a szivattyú a kályhánál akkor annak lehet e köze! De ezek szerint nincs és máshol lesz a baj! mindenesetre köszönöm! :)
az a baj,hogy azt várod gondolatolvasó legyek,pedig nem vagyok az.most néztem h másik csoportban írtad h a vized felmegy üzem melegre és eközben sincs fűtésed,DE ide ezt eddig elfelejtetted!!!!! leírni.
a kályhának az a dolga h 7 fok levegő hőfok alatt segítsen minél gyorsabban(indulás után 6-8 percel már üzem meleg közelében kell lennie a vizednek ha jó a kályha) felmelegítse a vizedet és ez nem csak a belső komfort miatt van hanem az euro besorolás is megköveteli a minél rövidebb idejű hideg üzemet.
ha meleg a vized de bent hideg van akkor a fűtésboxban keresd a hibát,digit vezérlő,terelőlap a hideg-meleg váltóban...stb.ez ezért alap lenne ha elmennél egy autószerelőhöz.
egy szóval ha a vized meleg,de bent befagy a segged akkor annak nincs köze a kályhához....