ez a tipikusan rakjuk össze magunknak aztán majd az jó lesz megoldás eredménye....az egy éves lángcsőben még nem kellene párnát cserélni....akármennyit is ment eddig.
A képen látható égőcsőben mitől keletkezik ez a lerakódás? Az izzítóstift már alig látszik ki és a befújt levegő furatait is eltömíti ezáltal amikor elkezdi a teljesítményt felvenni a kályha hibára leáll. (Az égőcső kicsivel több mint egy éves). Valamint van bevált megoldás, anyag a stift alatti "szita" cseréjére?
Sikerült beszereznem egy kis motorfűtőt, szivattyúval egybeépítve. Jól is működik, de szeretném elindítani a fűtőventilátort is vele, ha nem túl bonyolult. Ehhez kérnék segítséget, van-e valakinek ötlete hogyan lehetne?
Skoda Octavia II. manuál klímás, egyszerű négyfokozatú ventilátorkapcsolóval.
függőlegesen be lehet és a te autódba úgy is kell beépíteni.
a vízbekötést meg én nem fogom neked elmondani mivel nem ismerem a műszaki affinitásod és már voltak ebből komoly problémák a közelmúltban is.de ha kicsit ismered a motorok működését ki kell tudd sakozni.
a kisebb baj mikor a vízkörbe keringéssel ellentétesen kötik be a kályhát a nagyobb amikor nem megfelelő helyre és módon.....
Webasto Thermo top z/c lenne a kályha állófűtésnek megcsinálva Manuális (órával indul). Az lenne a kérdés,hogy függőlegesen fel lehet a szerelni? És a vízcsöveket hova kell kötni? Köszönöm!
Sajnos nem pedig az lenne a legegyszerűbb hogy elviszem neked és megcsinalod de olyan messze vagy hogy nem nincs időm rá meg te is majd csak soká tudol időpont adni.
mazda kályhát diag nélkül venni dupla lutri sajnos.....90%-uk gyertyahibás és szinte az össze szar gyertya viszi magával a kályha paneljét is,de ha ez nem enné meg a panelt akkor az autó szoftvere gondoskodik erről sokszor.
Értem és köszönöm egyébként rajta van minden szerintem mert én bontottam ki öket kompletten ha van programora hozzá akkor szerintem állofütésként használták!ma hoztam mazdábol kiszedet termo top C és egy termo top Z/C-D is.ezeket is elviszem egy tesztre mert jó volt az áruk.
Nem akarom kedvedet szegni, de kicsi az esély, hogy ebből hosszútávon fűtés legyen egy idegen autóban.
1 ezek hírhedten elpusztulós kályhák, szinte mindnek a vezérlője döglik meg, ami nem aprópénz.
2 az autója nélkül (Mk2. sharan/alhambra/galaxy) nem tudod diagnosztizálni, csak az eberspacher készülékkel.
Diagra pedig szükség lesz, valószínűleg most is. Ha a hibatárolójában 5 hibakód összegyűlik, akkor lekapcsol és nem csinál semmit a kódok törléséig. Márha egyáltalán működik a vezérlője.
Ha most a próbálkozásokkal beírtad a hibakódokat, vagy eleve benne volt, akkor értelemszerűen nincs mit tovább kísérletezned.
Köszönöm de nem sikerül életre kelteni sajnos esetleg Pest - Jász megyében nem tudtok valami megbízható embert aki ilyennel foglalkozik? Mert elvinném hozzá néze át.elöre is köszönöm
Sziasztok! Az állófűtés beszerelésèhez kèrnèk egy kis segítséget. A kályhát az első kerék elé lesz szerelve lökhárító mögé. És az lenne a kérdésem hogy függőlegesen lehet e felszerelni hogy vizszivattyu legyen felfelé? A másik pedig hogy hova kell kötni a vizcsovet? Köszönöm előre is!
Sziasztok lenne egy ilyen eberspacher d5z-f kályhám hozzá tartozo kapcsolóval most lett kiszerelés egy Ford galaxybol és egy személyautóba szeretném beépíteni tudna valaki segíteni hogy a kábelek hova mennek? Piros pozitív barna negatív ,a fütésmotora megy 2db vastag az megvan de van még itt zöld ,egy szürke és 2 db fekete.ezeket hová kell kötni? elsősorban ki szeretném próbálni hogy müködik e egyáltalán.a vízpumpa elindul de nem tudóm hová kell kötni a többi szálat.nen canabuszosba kerül bele .elöre is köszönöm a segítséget!