Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gibbonpitti Creative Commons License 2017.03.21 0 0 14182

nagytarcsai...gondolom Fanó Zoli....ő jól dolgozik.nem hinném h úgy adta volna vissza h tele van kiégetetlen gázolajjal a kályhatest.próbapadon szoktuk ezek kipróbálni....és ott azért megy 10 percet legalább és azalatt kiég....

Előzmény: Messzi galaxisban (14180)
gibbonpitti Creative Commons License 2017.03.21 0 0 14181

mindenhez IS!!! értenek.

 

ma pl hoztak egy venturit amibe az ember belehekkelte a c-s lángcsövét....nem érti h miért nem fűt!!!

 

erre mit kellene nyilatkoznom?

Előzmény: 409 (14178)
Messzi galaxisban Creative Commons License 2017.03.21 0 0 14180

Köszönöm a válaszokat!

 

Megnézegetem nem szivárog-e valahol az üzemanyag.

 

Nagytarcsai mesterhez vittem a kályhát ősszel, leszerelve (Hydr. II D5z-F)

Vezérlést cserélt, tesztelte és azt mondta, h jó nem kell vele csinálni mást.

Egyébként leszámítva,h jan-ban 5 után megállt, törlés után azóta működik.

 

Visszaszerelést nem vállalt mert nem Ők szedték le.

Korábban (tavasszal) azért vetettem le autószerelővel mert azt mondták elég ha csak a kályhát viszem.

Ja és olcsóbb volt a leszedés-felszerelés...ugyanazzal az autószerelővel aki közben mást is megoldott.

 

Üdv!

 

Előzmény: gibbonpitti (14177)
Stetten Creative Commons License 2017.03.21 0 0 14179

Szia!

 

Te helyileg merre tevékenykedsz?

Előzmény: gibbonpitti (14177)
409 Creative Commons License 2017.03.21 0 0 14178

 

 Értem én, csak Te is tudod, ebben az országban a footballhoz és az autójavításhoz mindenki ért......

Előzmény: gibbonpitti (14177)
gibbonpitti Creative Commons License 2017.03.20 0 0 14177

ja és nem adunk vissza ügyfélnek úgy kályhát h az nem hibátlanul üzemel...ezalatt értem azt is h nem füstöl és nincs szaga.

Előzmény: 409 (14175)
gibbonpitti Creative Commons License 2017.03.20 0 0 14176

de feltételezem aki hozzányúl h javítson ilyet az ért is hozzá.....az autót sem adod oda az ovodás gyereknek....

Előzmény: 409 (14175)
409 Creative Commons License 2017.03.20 0 0 14175

 

 Meg akkor, ha valami okból nem gyullad be és az 5 indítási kísérlet alatt bepumpál egy csomó gázolajat. Hibakód törlés...megint 5 kísérlet...   Aztán ha kicserélik ami rossz és elindul, akkor van szag meg bőven füst. Persze ez idővel elmúlik, csak ki kell várni.  :))

Előzmény: gibbonpitti (14174)
gibbonpitti Creative Commons License 2017.03.20 0 0 14174

alapvetően nem szabad üzemanyag szagnak lennie ott.az nem jó ómen.aki javította az csak tudta h mit csinál!

 

lehet h az üzemanyagcső nincs rendesen rárakva és ott szivárog.

 

ha a kályhatestben marad üzemanyag az baj....akármi is történik a kályhával a leállási protokolok mindig arra törekednek h semmi,de semmi!!!! üzemanyag ne maradjon az kályhatestben.és ez nem véletlen van így.

 

egy esetben tud üzemanyag maradvány létrejönni:ha a leállás közben megszűnik a tápellátás....illetve webastonál láttam már kínai diag okozta szoftverdefektet ami rendellenes indítást és leállást okozott.

Előzmény: Messzi galaxisban (14173)
Messzi galaxisban Creative Commons License 2017.03.20 0 0 14173

Üdv. Mestereck!

 

2005-ös Eber D5z-F -s kályhám van. Megjavult....

Ami jó hír, hogy még mindig időnként bekapcsol, tehát gyakorlatilag működik.


A kislányom ül a kályha felett és mondja "fúúúj, büdös olajszag van".

Nem nagyon akartam elhinni,h a kályha lehet, de tényleg olaj,gázolaj szagot lehet érezni.

Élő adatokat sajnos nem sikerült látnom.

Mitől lehet ez?
Ill. nem lehet balesetveszélyes?

 

Csak vezérlés csere volt, más nem kellett hozzá.

Köszi!

 

norbi0325 Creative Commons License 2017.03.17 0 0 14172

:)  Igen van ilyen is :  "Itt mindenki hülye vagy csak én vagyok helikopter? " 

 

Előzmény: gibbonpitti (14171)
gibbonpitti Creative Commons License 2017.03.16 0 0 14171

de én helikopter vagyok!!!!!

Előzmény: norbi0325 (14170)
norbi0325 Creative Commons License 2017.03.16 0 0 14170

Idézek : Az okos ember más kárán tanul, a buta a sajátján, a hülye semmiből

 

SENKI NE VEGYE MAGÁRA !!

 

 

Előzmény: gibbonpitti (14169)
gibbonpitti Creative Commons License 2017.03.16 0 0 14169

nekem az ifában,krazban sőt a rába steigeremben is volt ilyen.....arra jó h kb kézmelegre felfűtse.nyílván könnyebben indul ha nem -10 fokos a motor hanem +30.kinek mire kell....én a sajátokból is kiszórtam és mindbe webastot raktam.  :)

 

kinek mi az igénye.az a baj h próbálunk észérvekkel pénzt és rengeteg munkát/időt spórolni embereknek és sértődés sokszor a vége.van az a kategória aki megfogadja amit mondok és ők örülnek  meg nevetnek a többin látva h mitől mentesültek.a harmadik csoport aki megpróbálja a spanyolviaszos vonalat aztán egy csomó felesleges kacskaringó után csak kiköt egyikünknél.kinek mi van megírva  a sorsában.én már régóta nem akarok megtéríteni senkit sem,elmondom amit tudok a legjobb tudásom szerint aztán az illető bír az információval.a maga szerencséjének kovácsa onnantól.

Előzmény: 409 (14168)
409 Creative Commons License 2017.03.16 0 0 14168

 

 Nekem nem kell elmagyarázni, éppen idén lesz 20éve, hogy ilyet használok. Az enyém működik gravitációsan, de nem egy kávésbögrényi 550W-os 16mm-es csövű basz, hanem 2.5literes tartályban egy 2kW-os boyler bele, 28mm-es csövekkel. Az én motoromra* rá lehet csatlakozni a víztér aljára és a tetejére. Ez kell a gravitációs működéshez. Az alább emlegetett BMW motornak emlékeim szerint a csövei a víztér tetejére csatlakoznak. Azon akármilyen mélyre teszi a melegítőjét, nem lesz áramlás gravitációsan, mégha a defás ember az anyósa életére esküdött, akkor sem.

 

* ez egy 1.6-os 4hengeres, a BMW motor meg 2.5 6henger, vagyis jelentősen nagyobb a tömege és a felülete.

 Az enyémet a 2kW 25-30perc alatt ~50°C-ra melegíti 0/-5°C külső hőmérséklet esetén, de ennél feljebb akkor sem megy, ha egész nap be van kapcsolva. Kiegyenlítődik a termelt és a motor felületén leadott hőmennyiség.

 

 

Először én is a 800W-os készen vásárolhatóval próbálkoztam, mert ugye aki olyat gyárt, csak tudja, és nem hülye...... háááát, lósz@rt ért. :/  ~25°C-ra volt képes 4óra alatt. Gyakorlatilag az udvart fűtöttem vele.

Előzmény: nohab (14164)
gibbonpitti Creative Commons License 2017.03.16 0 0 14167

már beolvasztották őket szerintem bilinek.....  :) 

 

blokkba rakható nem volt csak a csőbe szerelhető változatok,de azokból elég széles gyártói és megoldásbeli palettával.

Előzmény: nohab (14166)
nohab Creative Commons License 2017.03.16 0 0 14166

A defa az leginkább csak akkor jó, ha ingyen áramod van és egész éjjel megy :) ha eléggé lent van, akkor gravitációsan az is megmozgatja valamennyire a hűtővizet, csak nagyon lassan.

 

De ha a szatyorban van egy olyanod, amit az Arosában (VW AER, ALD, ALL, AEE, ilyesmi motorokhoz való) a fagydugó helyére be tudok tenni, akkor egy próbára szívesen elhozok egyet, azt hiszem ezeknél ez volt a "merülőforralós" megoldás. Mivel az utastéri DEFA miatt fagyban (idén télen kb. decembertől mostanáig minden nap amikor megy vele a párom) úgyis kap 220V-at indulás előtt egy órával, minden plusz °C jól jön a rendszerben :)

Előzmény: gibbonpitti (14165)
gibbonpitti Creative Commons License 2017.03.16 0 0 14165

de Ákos....a defa nem 1500 watt....pont 2-3 hete szórtam ki egy rahedli ilyet amik ugyan jók voltak,de a hatásfokuk eléggé kevésnek bizonyult.

Előzmény: nohab (14164)
nohab Creative Commons License 2017.03.16 0 0 14164

Nekem az Arosámban volt ilyen villanycucc, azon kívül, hogy egyszer csak beszart, kifejezetten jól működött. 1500W körül volt, az utastéri radiátor felől húzta és forgatta a vizet, és ha az ablakra tekerve hagytam a szellőzőt (manuális), akkor a melegedés miatt magától felszállt a melegedő levegő és a motorindításra már le is olvasztotta a szélvédő nagy részéről a jeget 30-40 perc alatt, utána meg fél perc alatt a maradékot. Persze ez kicsi motor, kevés víz... Mivel volt a polcon egy DEFA belső fűtőventilátor, amikor összeszarta magát, akkor az ment be bentre, olvasztani ez is tud, a motor meg indul hidegen 'szt kalap, de ha hosszú távra terveznék vele, akkor menne bele egy másik vízmelegítő. Mivel gázos az autó és a Landi rendszer kapcsolása 35°C alá nem lőhető, az indulás után 1 másodpercen belüli kapcsolás azt jelezte, hogy ez a hőfok megvolt neki.

 

A két nagyobban Webasto van, nyilvánvalóan teljesen más liga, de egy ilyen kis villanyszarból értelmesnek látszót lehet rendelni Kínából 100 dollár környékén, az azért nem a webasto árcetlije és aki tudja, hogy az autójában melyik cső mit honnan hová visz, az be is tudja rámolni magának egy óra alatt. Szóval aki saját kertből konnektor mellől indul reggelente, annak teljesen vállalható megoldás lehet.

 

(a DEFA merülőforralója nem ez a kategória)

Előzmény: 409 (14142)
409 Creative Commons License 2017.03.16 0 0 14163

 

 Nálunk a főnök tudja, hogy az Ő pénzét én (is) termelem meg.........

Szerencsére nem vág minket földhöz az a napi félóra 2kW-os áramfelvétel (munkanapokon, fűtésidényben)

Előzmény: norbi0325 (14161)
gézanagy Creative Commons License 2017.03.16 0 0 14162

nem filléres cucc! elmondtam hogy 70 es tétel,de az egy dolog hogy ÉN mennyiért vettem! teljesen gyári DEFA termék,semmi kókány! Bolti,,stb.. na,sziasztok..

Előzmény: norbi0325 (14161)
norbi0325 Creative Commons License 2017.03.16 0 0 14161

Nem akarom meggyőzni ...kívánom hogy sikerüljön neki fillérekből motormelegítőt csinálnia ...Legyen ő az első akinek beválik ! 

---------

Nem tudom mennyire örülne egy főnök,hogy a melóhelyen melegítgeted a kocsit,az ő pénzéből...hacsak nem te magad vagy a főnök :)

 

 

 

 

 

 

Előzmény: 409 (14157)
gézanagy Creative Commons License 2017.03.16 0 0 14160

120000v

Előzmény: gézanagy (14159)
gézanagy Creative Commons License 2017.03.16 0 0 14159

Az egyik kollégám évek óta használja az autójában,és hibátlanul müködik! Az én munkahelyemen is van konnektor,sőt akár 120 KW is! csak oda nem lehet beállni!

Előzmény: 409 (14157)
gézanagy Creative Commons License 2017.03.16 0 0 14158

Mi bajod a hívőkkel? Rasszista vagy? !!

Előzmény: 409 (14157)
409 Creative Commons License 2017.03.16 0 0 14157

 

 

 Nem tudod meggyőzni, mert hívő. Hinni akar a defás managgernek (bótoslegény), mert semmi fogalma a dolog működéséről. Ez többször kiderül az írásaiból. Mint tudjuk a hit hegyeket képes megmozgatni, és most szükség is lesz erre, miután szembe megy a fizika ma ismert törvényeivel. Eddig ez senkinek sem sikerült, de a hívők újra és újra megpróbálják.

 

 Ja, van olyan, akinek a munkahelyén is van konnektor...  :PP

Előzmény: norbi0325 (14153)
gézanagy Creative Commons License 2017.03.16 0 0 14156

Szia. nem járok melózni vele,és leginkább az itthoni melegités a cél! az Éjjeli agyon fagyott motort életre kelteni,,segiteni! Valamennyit használnia kell! mint irtam 70 e a szett boltban! Gondolom nem szart adnak ennyiért!

A szivattyút nem tudom megoldani,mert 230v ost nem is láttam. Csak a gyári kieg kályha szivattyúja lehetne jó,de az is kuka! Arról nem beszélve hogy a Defa szivattyú nélküli gravitációs kivitel,,müködnie kell....csak a jó beszerelési pozició a fontos..

Előzmény: norbi0325 (14153)
gézanagy Creative Commons License 2017.03.16 0 0 14155

szia. igen a cső csonk 16mm de valószinü belefér a 18mm is. a szivattyút csak a kályha 12 v os szivattyújával tudnám megoldani,mert 230 as ban nem láttam még ilyen szivattyút! Ha van is biztos horror, . ez a Defa sem olcsó,ha boltban vettem volna a szett 70 e ft. annak azért már tudnia kell valamit! szerintem... a másik az ügyfeleid biztos a mobilitás miatt váltanak,és valószinü pénzük is van hozzá! igen nagy hátrány az hogy csak ott fűt ahol van 230v,,itthon van,munkába meg nem járok vele! itt az a lényeg hogy az éjjeli agyon fagyott motort olyan állapotba hozza hogy inditásnál amennyire csak lehet ne károsodjon,,és ugye az olaj is ne egy darabban álljon a teknőben. mint mondtam nincsenek extrém igényeim! A Fagydugós megoldás is jó lett volna de aki már látott Omega 2.5 motor teret,,eszibe sem jutna ott matatni,mert a keze se férne be,nem hogy neki álljon szét bombázni mindent! igy sem találok senkit aki értene hozzá,hát még úgy hogy ki kell bontani a motor mellől mindent! Egyenlőre még szervizek is passzolják a kérdést,mert azt se tudják melyik cső micsoda! Azt se tudják mi az állófűtés! De nem is vállalják! A probléma itt kezdődik!

Valahogy beszerelem,azt ha nem válik be,kidobom,,azt kész! semmit nem vesztek vele! csak jutnék el oda hogy már vágjuk a csöveket!....

Előzmény: gibbonpitti (14154)
gibbonpitti Creative Commons License 2017.03.16 0 0 14154

akkor most lábujjhegyen megsúgom,hogy az ügyfeleim 80% skandináv....és szinte mindben van ilyen okosság.....és jönnek h cseréljem ki rendes fűtésre.nincs 2 hete h kiszórtam 30kg ilyen szart....ez pont az a kategória nálam mint a gagyi gsm...

 

nagyon nem mindegy h a blokkba rakod a fűtőszálat vagy a csövek egyikébe.nálad meg kell keresni egy olyan pontot ami a motor vízterének alsó pontja alá esik és oda le kell csövezni a vizet lehetőleg nem a fűtéskörét hanem a blokk nagykörét.nyílván 18-as csővel.akkor megfordul gravitációsan.

Előzmény: gézanagy (14145)
norbi0325 Creative Commons License 2017.03.15 0 0 14153

Ne ,ne ,ne nem vita ez...itt tapasztalatokat írtak a kollégák ..ezt ki lehet tárgyalni anyázás nélkül is !

Annyi lenne a hozzászólásom,hogy a rendszert nem építheted csőbe ,mert ott nincs annyi mennyiség ,hogy elindítsa a keringést.

Ezért szokták a fagydugó helyére mert a motortömbbe van a "víztömeg"

Ha csőbe akarnád ,és be is tudod ,az eber helyére akkor tegyél hozzá keringető szivattyút is ,és kész.. ha az is 220-as akkor párhuzamba kötöd be a defát ,és a szivattyút ,oszt kalap .kering a víz ,mindenhová eljut a meleg..

 ez nem nagy kunszt , megoldod. aztán majd nyilatkozz mennyi idő kell a meleg motorhoz.

 

egyébként amikor elindulsz, ok -10 van és van 220-ad otthon "meleg motor" ...ahol megállsz ,és hagyod a kocsit ott mi van ? nem lesz -10 ?  mert ha lehűl a kocsi a melóhely előtt ott biztos nincs konnektor !  onnan -10 be indítod ...érted az iróniát ugye ? 

 

 

Előzmény: gézanagy (14151)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!