autón keresztül érdemben nem lehet diagolni...a bmw diag nem jól kezeli a kályhát.csak webasto diaggal lehet érdemben szóra bírni ahhoz meg ki kell szerelni sajnos.
Üdvözlet mindenkinek. Olyan kérdésem lenne hogy van egy webasto thermo top z/c-d típusú állófűtésem egy BMW 320d e46 ba és hibakód kiolvasása hogyan tud megtörténni . Az autóba kell belépni. Baranyában van valaki aki tud segíteni ebbe? Köszönet előre is
Ertem szoval el lehet cseszni is az egészet. Nem kötöttem be orát még de gondolom kell adjon egy jelet a kalyhának a szivatyunak meg a klimának is hogy a ventilátor fütse az utasteret. Vagy esetleg segitenél?😂
Nem feltétlen a CAN-buszosra gondoltam mert az kemény falat lenne ( lehet nem is éri meg olyan diagot csinálni mert ezek a fűtések OEM tartozékok az autóban és nagy valószínűséggel nem is tiltanak le. Ha-meg valami meghalna benne akkor azt lehet cserélni . A probléma az autó által keltett rezgésekből adódik (legalább is az enyémbe).
Buszosként arra gondoltam ami a C Vectrába volt és korábban mutattam. Nem hinném, hogy CAN-buszon kommunikálna mert ahhoz az össz 4 vezeték kevés lenne. Szerintem a 4 vezetékből 2 db a táp vezeték, 1 az üza. pumpa és 1 a kommunikációé ( K-Line ). Ha nem így van akkor jó lenne ha megosztaná velem a tutit (csak így tudom elképzelni de lehet máshogy van). Ha nem lesz érdeklődő rá akkor úgyis belenézek a lelki világába :D
Az Opel kisegítő D3WZ (álló lesz szivattyúval és távirányítóval) fűtésem vezérlőpanelje ilyen lett :
Mielőtt bárki megszólná a kitöltő anyagot : semleges szilikon :D .
Két szarvashibát is felfedeztem az áramkörön.
Ezért is keresnék még halott áramköröket, meg azért is mert van egy D5WZ fűtésem csak sajnos buszos rendszerű a vezérlője és nem érné meg átalakítani (gondolom). Ilyen vezérlője van, hátha valakinek ilyenre lenne szüksége ( Kb. 2003-as C Vectra ) :
Sziasztok . Elinditottam ma a kalyhámat a seat MB alhambran 2002 es ventilátort cseréltem a kályhàba meg gyertyát kabelekkel is baj volt . De beolvasta a diag. Elindul de pàr perc ès leál. A diag azt irja hogy "heater over temp"n
em müködik a szivatyum elöl a gyàri az lehet a baja?
Keresnék hibás vezérlőket Eber-hez. Első körben az ovális belső csatis érdekelne (nem a szögletes D3W). Lehetőleg több vezetékest ami nem buszrendszeren dolgozik.