Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gibbonpitti Creative Commons License 2016.12.18 0 0 13751

nyilván ha ezt a javítást kultur formába lehet önteni akkor van benne ráció....

 

 

Előzmény: Attix71 (13749)
mica-r Creative Commons License 2016.12.18 0 0 13750

Néhány taposóaknára rá tudsz futni (de legyen szerencséd!)

Előzmény: Attix71 (13749)
Attix71 Creative Commons License 2016.12.18 0 0 13749

Szakmunka vagy nem egyenlőre csak szétszedtem és orvosoltam a hibát. Sajna csak 2 hetente érek rá hétvégén ilyen dolgokkal foglalkozni. Nem ebbe az állapotba lesz beépítve. Majd a kész állapotról is rakok fel képeket.

Én MEGJAVÍTANI akarom az egységet, nem cserélni ! Jó ha az ember tudja mi van benne, mi mit csinál ( kapcsolási rajzom is van hozzá :D ).

Remélem nem ez lesz az utolsó amit helyre állítok és nem úgy hogy cserélek komplett elektronikát. A tömítésgarnitúrára visszatérve : van tömítésgyártással foglalkozó cég akik minta alapján legyártják ( gondolom nem 7000Ft lesz egy garnitúra ).

Üdv,

Előzmény: gibbonpitti (13735)
Attix71 Creative Commons License 2016.12.18 0 0 13748

Szia,

Ebay lesz még nem jött meg :VAGCOM USB KKL Cable For AUDI Volkswagen OBD2 OBDII Car Diagnostic Scanner UR

Üdv,

Előzmény: mind_the_gap (13736)
gibbonpitti Creative Commons License 2016.12.18 0 0 13747

az a gond h ezek szoktam mindig megmaradni....mindenki az adót hagyja el vagy töri össze.....ilyen nekem is van vagy 10 db....

Előzmény: peogeot9 (13745)
gibbonpitti Creative Commons License 2016.12.18 0 0 13746

ha gondolod hívj fel...lejjebb a hozzászólásaim között megvan az elérhetőségem.

Előzmény: Frakkkk (13743)
peogeot9 Creative Commons License 2016.12.18 0 0 13745

Előzmény: peogeot9 (13744)
peogeot9 Creative Commons License 2016.12.18 0 0 13744

Erröl lene szó.

Frakkkk Creative Commons License 2016.12.18 0 0 13743

Nem ismerem a konkrét típust, tudnál egy közelítő árat a készülékre?

Előzmény: gibbonpitti (13742)
gibbonpitti Creative Commons License 2016.12.18 0 0 13742

én csak webasto ttc-t szerelek....ezek a legmegbízhatóbbak.....kis odafigyeléssel rengeteget elmennek.

Előzmény: Frakkkk (13740)
gibbonpitti Creative Commons License 2016.12.18 0 0 13741

bármelyik jó...nagyjából ugyanazok a méreteik....

Előzmény: kecsetif (13737)
Frakkkk Creative Commons License 2016.12.18 0 0 13740

Sziasztok!

új, benzines s-crossba szeretnék állófűtést tavasszal vagy nyáron, akkor talán már lesz hely a szakiknál. Milyen cuccot érdemes venni, ha szeretném a kocsit sokáig megtartani? Az árakkal tisztába vagyok, de azért ne legyen 350e-től több.

peogeot9 Creative Commons License 2016.12.18 0 0 13739

Üdv.

 

Érdekel valakit egy Webasto T100 vevő kábelekkel de az adója nincs meg.

kecsetif Creative Commons License 2016.12.18 0 0 13738

4 amperes defa akkutöltő már van a kocsiban.

kecsetif Creative Commons License 2016.12.18 0 0 13737

Sziasztok!

Tudnátok tanácsot adni, hogy webasto tt-c vagy evot érne beszereltetni? Mi a különbség a kettő között a méreten kívül?

 

Az autó egy 2013 Altea xl 1.4 tsi, így 5 kw-sban gondolkodom t100htm távirányítóval. A webastot újonnan veszem.

 

Előre is köszi a válaszokat!

mind_the_gap Creative Commons License 2016.12.18 0 0 13736

A diag honnan van? Az én 2003-as d3w-z -m teljesen analóg. Tárolt pár hibát, de nem tiltott le.

Előzmény: Attix71 (13734)
gibbonpitti Creative Commons License 2016.12.18 0 0 13735

igazi szakmunka......ha ez omegában van akkor én félnék h be fog ázni......

 

a kazánt meg illik szétszedni.....és ha a 7e ft-os tömítésgarnitúra a sok akkor gondolj arra h most összerakod és lehet hobbyzhatsz majd pár hét múlva megint.

Előzmény: Attix71 (13734)
Attix71 Creative Commons License 2016.12.18 0 0 13734

Sziasztok,

 

Először is kérdeznék olyant aki járatos benne. Van egy Opel D3WZ fűtésem ami rakoncátlankodott, elektronika hiba volt a fő ok (lentebb) amit szerintem orvosoltam. Indokolná-e a teljes szétszerelés (kazán) tisztítás a megbízható üzemhez ?

Nem feltétlen akarnék 7000Ft körüli összeget kiadni a tömítésekért feleslegesen. Ebbe nincs párologtató a gyertya körül.

Még nincs diagnosztikám (úton van kb. 1200Ft-ért) de azért szét szedtem az elektronikát mert gyanús volt. Valamennyit értek az elektronikához :D . A hiba a csatlakozóval volt ami az érzékelőkkel és a gyertyával csatlakozik és a panelra van ráforrasztva. Sajnos a forrasztások megrepedeztek és kontakt-hibák voltak. Átforrasztás után jó lett! Korábban olvastam, hogy az Eber-ek több hiba után le is tilthatnak. Na ez nem az a fajta (egy gyárilag beépített készüléknél el is várhatjuk, hogy ne tiltson le) hála istennek. Kb. 1 óra alatt szedtem szét az elektronikát. Kép:

 

Hibák amik voltak: izzítás nem volt elég jó (6V körül kapott a 8V helyett) és az egyik hőérzékelő a csatlakozó enyhe mozgatására nyitott lett és letiltott az egység.

 

Üdv, Atti

Wadember01 Creative Commons License 2016.12.18 0 0 13733

A víz kering a kályhán keresztül? Ami jelenséget leírsz arra utal hogy vagy rossz a keringető vagy belevegősödött és nem tudja keringetni a vizet! Ergo túlmelegszik.

Előzmény: jozsotasi (13731)
gibbonpitti Creative Commons License 2016.12.18 0 0 13732

ismeretlen fűtésre mit tippelgessek? azt sem tudjuk mi van benne.......

 

a diagnosztikát nem fogod megúszni sajnos.

 

ha artic akkor én a helyedben nem foltozgatnám,mert nagyon gyenge konstrukció.és csak a volvónál van hozzá alkatrész....

Előzmény: jozsotasi (13731)
jozsotasi Creative Commons License 2016.12.18 0 0 13731

Arra vonatkozóan lenne tipped, hogy ha normálisan elindul, nem rendellenes a füst mennyisége, akkor miért kapcsol ki 2 perc után? Mondom, még szépen ki is szellőzteti magát, de a kocsiban hideg van, a vizet pedig nem fűtötte fel. S80-ban van keringető szivattyú a vízhez? Lehet nem megy el a víz, és ezért melegszik túl s lekapcsolja magát? Vagy más tipp? Laikusként nem sokat tudok sajna róluk, de mégis be szeretném lőni az irányt, meg ha kb sejtésem van a hiba okáról, akkor a javíttatási árat is.
Köszönöm!

Előzmény: gibbonpitti (13713)
peogeot9 Creative Commons License 2016.12.17 0 0 13730

A Thermo top evo tipusút.

Előzmény: tommi001 (13728)
olajkalyha Creative Commons License 2016.12.17 0 0 13729

No, akkor már csak azt áruld el mibe kerül egy használható, vagy új égőkosár gyertyástól, párologtatóstól.

Előzmény: gibbonpitti (13725)
tommi001 Creative Commons License 2016.12.17 0 0 13728

 

Helósztok.

-Citroen c5 x7 3.0 hdi 2011 es hez pontosan melyik webastót szerelik gyárilag?

Eéüre is köszi.

Udv -Tomi

 

 

 

norbi0325 Creative Commons License 2016.12.17 0 0 13727

Mindig ez van ..

Amíg nincs meg a tanulópénz addig mindenki ezt csinálja ..

 

Előzmény: gibbonpitti (13724)
Ricsi89 Creative Commons License 2016.12.17 0 0 13726

Az más rendszerű kályha. A nagyobb kályhák egyébként úgy működnek. Üzemanyag porlasztás, szikragyújtás és optikai érzékelés. De azok gyújtanak is egyből és pár másodperc alatt teljes teljesítménnyel mennek.

Előzmény: olajkalyha (13723)
gibbonpitti Creative Commons License 2016.12.17 0 0 13725

az amit érzékelsz a keringetőnél normális....a P jelű szoftver tudja ezt......megvan az oka ennek is.

 

viszont nem tudom h te mivel méred a víz hőfokát.....ha a kályhán keresztül akkor ott hiba van,mert 80 foknál el kellene aludnia......ha meg az autó vízhőfokmérőjén keresztül akkor arra ne adj.....sokat csalnak főleg a modern dieseleké.

Előzmény: olajkalyha (13719)
gibbonpitti Creative Commons License 2016.12.17 0 0 13724

meg fogja a panelt is gyilkolni....mindig megteszi.....nem fogom most kifejti miért,de hidd el meg fog történni.  :)

 

ez a megy ameddig megy hozzáállás a végén sokba szokott kerülni.....sztem ne hagyd elhanyagolódni a kályhádat.

 

felállíthatsz bármilyen teóriát,de mivel nem érted h mik az összefüggések és mi minek a következménye ezért kicsi az esélye h ráhibázol.vagy elfogadod amit mondok,mert én tudom h mi az alap gond,vagy mész a magad útján annak minden hozamával.

Előzmény: olajkalyha (13718)
olajkalyha Creative Commons License 2016.12.17 0 0 13723

Ja, értem és köszönöm! Ismerkedek a dolgok miértjeivel. :) Nem csak meg akarom javítani, hanem ki akarom ismerni.

 

/Karcher ipari (vegyi mentesítő) mosókkal volt már dolgom, azokban optikailag ellenőrzi az égést. Érdekes, hogy ezekbe nem raktak hasonlót. Igaz, hogy ott porlaszt és szikra gyújtja a gázolajat./

Előzmény: Ricsi89 (13722)
Ricsi89 Creative Commons License 2016.12.17 0 0 13722

Hát az elég lassú reakció lenne. Gondolj csak bele, járó motornál megy a kályha, de valamiért megáll. A hőfok emelkedni fog, de a kályha nem ég. Az üzemanyagot meg csak locsolja befelé. Az izzítógyertya meg ott van az égéstérben, ha megy a kályha, akkor a gyertya meleg. Ilyenkor megváltozik a hideg állapothoz képest az ellenállása. Ezt figyeli a vezérlő. Ha bealszik a kályha, lehűl pillanatok alatt a gyertya, megváltozik az ellenállása és tudja a vezérlő, hogy bealudt.

Előzmény: olajkalyha (13721)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!