mondjuk ahogy nézem a matricát ez kezeli......ezt a felmelegszik és vészleállással leáll dolgot ne erőltesd,mert pár alkalom után megdöglik a panelod a kályhán.nem vicc......
ez kieg kályha.....jó lenne tudni milyen autóban volt eredetileg,mert van amelyik kezeli a keringetőt és van amelyik nem.ha kezeli és van rajta keringető és mégsem megy akkor valszeg a keringető halt meg.szokása....ha motortérben van....
Azt szeretném megtudni, hogy a mellékelt képen látható típusnál a keringető szivattyúnak a bekapcsolástól kezdve folyamatosan menni kell? A probléma jelenleg az, hogy bekapcsolás után az előremenő ág felmelegszik és aztán a fűtés leáll, gondolom, hogy a szivattyú nem működik. Javítható vagy csere?
Webasto T70 távirányítóm van, két 12v-os elem megy bele, de nem sokáig bírja. Volt már benne sok márka, de egyik sem bírta kb két hétnél tovább, ami kb 10 indítás...
Nektek mi a tapasztalat? Milyen elemet használtok?
Egy ideje nézem az állófűtéseket. Egy régebbi peugeot boxerem van. Kicsit kalandos az elképzelésem.
Időnként szoktuk lakóautóként is használni (van benne ágy, mosdó, gáz rezsóó egy pici 3kg-os palackal). Arra gondoltam, hogy beépítem a kocsi vízkörébe rendesen, viszont teszek bele elzáró csapokat, át vezetékezem a vizes részt a kocsi utasterébe egy kicsi vizes radiátorral plusz egy hőcserélővel (ami a meleg vizet szolgáltatja majd egy pár literes edényben). A csapokkal pedig el tudom zárni, hogy a motor blokk vízkörét fűtse, vagy pedig a kocsiban lévő radiátort plusz hőcserélőt.
Ehhez kéne valami állófűtés, ami vizes és sima analóg kapcsoló jellel vezérelhető (én akarom vezérelni saját elektronikával).
Melyik típust javasoljátok erre?
Néztem egyéb fűtéseket is, de mind nagy méretű, valamint plusz energia forrás kell hozzá (pl gáz palack).
Ezt nem tudom. Egy A6-ból származik a kályha, olyan 2000 körüli évjárat. A vezérlő fedelét amikor vettem le az egyik csavar bele is szakadt, nem hiszem, hogy a közelmúltban bárki esetleg vezérlőt cserélt volna. A kályhán thermo top z/c-d felirat van.
Érdekes. Feltérképeztem a vezérlőt, eljutottam a vezérlő lábáig. És már ott is szakaszosan adja ki a jelet. Még ha valami alkatrész hiba lenne, akkor azt talán tudnám is orvosolni. De így, hogy már a vezérlő adja ki a jelet ilyen formában. Ez érdekes. Hát megy ameddig megy, majd meglátjuk mi lesz vele.
leirtam és telefonon is elmondtam már...kell más is...
de ezzel az olcsó legyen hozzáállással biztos h szart fogsz venni utána meg jössz majd ide köpködni h webastot vettél és mégis szar....
sztem gyüjtögess kicsit még és amikor nem fáj már a kiadás akkor keress meg vkit aki nem gányol aztán az majd megoldja a problémádat.....
a 200 km táv meg relativ.....nekem már az ügyfeleim 80%-a nem magyar.....német,belga és skandináv......ezek beülnek az autóba és eljönnek 1000-1700 km-t h legyen egy jó fűtésük relativ olcsón.
azért,mert te sokalsz 40e ft-ot amit nem mi határozunk meg az sztem nem a mi problémánk!
sajnos ez luxuscikk és ennek megfelelő alkatrész árak is vannak.....nem mi találjuk ki!
és a te kályhádból nem lesz analóg komplett állófűtés 40 pénzből sem....kell oda még ez+az......
ha összeszámolod h 2 év alatt amióta tudom h ezzel küzdesz mennyi pénzt,időt és energiát öltél bele abba h majd te olcsón ezt megúszod akkor gyanitom a végelszámolás igen deficites annak tükrében amennyiből már rég élvezhetnéd a meleget.....sokan vannak igy aztán a vége mindig az h ez kerül sokkal!!! többe mint a bejáratott út.de mindenki a maga sikere kovácsa.....
Csak sehol nem tudtam beszerezni a c-s analóg panelt.
Norbert tudott volna segìteni,de 40 èrt vegyek egy panelt?? Az szerintem kissé sok.Ezt szerettem volna életre kelteni de sajna nem megy.Logikus ha nem 200x km re lennél akkor hozzád vinném.
1-2 hét türelmet kérnék,mert most kezd mindenkinek befagyni a feneke mi meg már napi 20 órában dolgozunk heti 7 napot.....igyekszem gyorsan sorra keriteni.
Esetleg volna itt aki tudja,hogy egy top z/c d hogyan van bekötve egy bmw e46 20d- ben?
Minden része működik.
Gondolom valami bekötési hiba lehet,mert nem indul el még minuszban sem,viszont a jelenleg lehúzott csatikat vissza dugom,akkor elég annyi hogy kinyitom az ajtót és elindul a szellőztetés.Ezt addig csinàlja amìg villágìt a belső villágìtás.
Esetleg ha valaki tud okosat akkor szìvesen fogadom.
Addott egy mazda5 2005 évjárat, 2.0 diesel, 143 LE, motorkód RF. Ebben van egy gyárilag szerelt Eberspacher kályha kiegészítő fűtés! A gond, hogy nem találok embert aki életre leheli. Tavaly télen egyszer indult be utána többet nem. Kérdésem az lenne még, hogy érdemes e foglalkozni ezzel a kályhával idő és pénz vagy haggyam a fenébe.