ha esetleg van egy olyan panelem ami gyári mazda Z/C-D az esetleg meg oldaná a problémámat mert azt nem mertem beletenni. az egy mazda Mpv böl van enyém meg 6-os . Kompatibilis lehet az enyémhez? tudom nem játék azért is hagytam benne a gyári panelt.
akkor csak a túlfutást elektronikával tudom megoldani vagy esetleg van más megoldás ? vagy nagy gond ha nincsen túlfutása a szivattyúnak ha állófűtésként megy ? vagy valahogy megtudnám vezérelni ha szükséges.Minden hibátlanul megy 6 fok alatt magától beindul viszont a nyári módot is ki szeretném használni ezért lenne jó ha a kályhával tudnám vezérelni mert így megy a nyári módban a szivattyúm is. Köszönöm a segítséged.
Légyszives segítsetek ha valaki járatos a bekötésben hogy tudnám a bekötést megoldani mert minden hibátlanul működik csak a túlfutást szeretném így megoldani a keringető szivatyúval.
Szép napot mindenkinek! webasto termo top z 5 ös láb elméletileg téli nyári kapcs, ami negatívot ír kapcsolóra,amint negatívra tettem azonnal teleszórta hibával a kocsit (Mazda6 2006-os) viszont pozitívon hibátlanul semmi hibakód és megjelent a 4-es lábom is (ventilátor vez.) a pozitív12v,de sajnos folyamatos addig rajta van akár megy a kályha akár nem amíg feszkót kap a 5-ös láb. Kérdésem a következő a 4-es lábbal nem tudok vezérelni relét túlfutással???
Az egyik relé az izzítógyertyát kapcsolja. Az izzítógyertya viszont nem folyamatosan üzemel, hanem ki-be kapcsolgatja(ez az egyik kattogás). Szerintem lángszenzor gond, nem érzékel lángot, leáll újrapróbálkozik, majd a végén teljesen megáll.
Készítettem videót a délután ecsetelt problémáról!
A vezérlőn semmi különöset nem látni. Azt az egy szem elkót is kimértem ESR-re is tökéletes (pedig biztos kapott már meleget életében.) A hőmérőt leválasztva is ugyanezt csinálja, de az egész panelt nem tudtam levenni mert ha leveszem, akkor a két Tempfet ami közös hűtőn van azonnal túlmelegszik, és nem megy a befúvó (gyanítom azt hajtják) Hátha így hátha látsz rajta valamit. Nem akarom szétbarmolni, így hogy mutat életjelet. A Videón mutatott relé nem tudom mit vezérel, gyanítom az üzemanyag adagolást, csak a másik kattogó hangra nem tudok rájönni mi lehet ami akkor hallható amikor indul meg leáll. Lehet hogy az üzemanyagszivattyú nyomás alatt.
a kályhán a nagyobbik stekkerben az 5ös láb a kapcsolja......azt megszakitod és nem fog menni.
pedig azon a fórumon marha okos emberek vannak......megy a kiegből állót csinálunk biznisz csak éppen a szegény userek nem győzik venni a digiklima paneleket meg a ventillátor bus modulját.....
Találtam leírást, viszont abban egy főkapcsolót ír, amelyet kb 3-5 mp-ig nyomva kell tartani, hogy újrainduljon a rendszer. (Ha jól olvastam, a gyenge angol ismereteimmel)
Próbáltam itt a fórumon választ találni a kérdésemre de sajna nem sikerült.
Van egy 2004-es Ulyssém 2.2 JTD. Csak Webasto kiegészítő fűtés van benne, ami sajnos nem kapcsolható. Az ovi közel van és garázsba áll a kocsi. Hazaéréskor mindig beszellőztet a garázsba és ez hosszú távon nem lesz jó a kályhának. (a garázs a házban van).
A kályhán melyik pólus a kapcsoló száll? Neten nem leltem hozzá anyagot. Ha jól tudom, akkor azt egy kapcsolóval megszakítva irányítható az indítása.
Nem nyár miatt van a kikapcsoló (olyankor nem indul el a kályha. Ha pl nagyon rövid távot mész, akkor érdemes lekapcsolni, mert nem szereti a kályha a rövid ki-be kapcsolgatós üzemmódot.
(vagy valami hasonló lehet, vannak itt okosabbak, esetleg mondanak más infót)
Tehát ha jól gondolom, akkor ennek a lényege, hogy hamarabb bemelegszik a kocsi fűtésrendszere, hideg indítás után. A kikapcsolása pedig a nyári idő miatt lehet érdekes?
Remélem tud valaki segíteni. Adott egy Mercedes W168 A170cdi. Van benne, valami kiegészítő fűtés (zuheizsystem)a A kocsi német nyelvű könyvében nem sokat írnak róla. Tudja valaki ezt pontosan mire tudom használni, illetve hogyan?