Köszi a választ.Ez a minimum teljesítmény igény egy ekkora rendszerhez,vagy ha beesne olcsón egy kissebb,az mekkora gond lenne.Gondolok itt olyanokra,hogy a hosszú üzem miatt hamarabb szétég a kazánrész,tönkremegy a keringető szivattyú,stb.Ha csak annyi a probléma,hogy adott ciklus alatt nem tudja csak 40C-ig melegíteni a vizet 60 helyett,azzal már ki vagyok békülve,akkor már szép hangja van a dieselnek,tutira indul,és amíg kiállok,kapu ki-be,stb addigra a fűtés is megjön.
10 Kw-os új készülék beépítéssel cirka fél milla,ehhez én sajna sóher vagyok......
Legalább 10KW-os vizes kályha kellene. Itthon, használtan nem nagyon láttam ilyet (vagy nem jó helyen kerestem). Ha pénz nem számít, meg kell venni webastoból vagy eberből a megfelelőt. De lehet, olcsóbb két 5KW-ost tandemben üzemeltetni. Bár egy kályhával is tud elég gond lenni, nem még kettővel. :D
Sziasztok.Hozzáértőktől kérdezném,hogy cirka 25 literes hűtőrendszerhez milyen gázolajos fűtőrendszert érdemes vásárolni.Számomra nem annyira fontos a kabin felfűtése,csak a motort szeretném kímélni.Ha az utasteret is fűteném ,jóval nagyobb teljesítményű kellene,gondolom én.
A Webasto jól működik, egész jól el SMS-gettünk vele. :)
Itthon azért jobban megnéztem, szépen van megcsinálva, tényleg nem gány munka. Eddig nem bántam, hogy nálad csináltattam.
Kíváncsiságból visszaállítottam a bekapcs időt 32-ről 25 percre, így is kb 55-60 fokos volt lett a víz és az utastérben is érezhető volt a meleg.( majd visszaállítom) Igaz anyjukom 2-esen hagyta a ventit, de majd megszokja 1-re állítani. :)
A leírásban benne van, hogy egy akku van benne, amit ki kell venni, ha a kocsi akkuját 2 napnál tovább leszedjük.
Tényleg van benne akku, illetve az mennyit bír, mennyi időnte kell majd cserélni?
Vásároltam egy Hydronic D5W S típusú fűtést. Minden tartozéka megvan, kipufogó, kábelek, relé, programóra. Vödörből kipróbáltuk, tökéletesen működik, fűt, kikapcsol, bekapcsol, szabályoz....
A beszereléssel kapcsolatban lenne kérdésem.
T4 2,4 D AAB, a fűtési kör visszatérő vezetékében van a fűtéscsap (ha jól láttam). Az állófűtést gondolom a radiátorhoz menő (előremenő) csőbe kell közbeiktatni?!.. Mi történik, ha elzárom a fűtéscsapot? Itt kell valami kerülőág vagy máshová kell csatlakoztatni a vízcsöveket?
ez nem királyság kérdése.....de ha megkérdezed h hol kellene bevinni a vezetéket akkor ne várj más választ.mivel ugyebár az nem akkora feladat......ha meg nem volt kedved bogarászni akkor nem értem a kérdést.
Egy kis gonddal fordulok hozzátok, a minap vettem egy d4w-sc állófűtést 25 1482 73 00 00 vezérlővel, eladó állítása szerint működött. Ott kipróbálva, már kevésbé volt a működés. szétszedtük elindult ment szivattyúzta a gázolajat is. De ott egy másik vezérlőn 064-es hibát hozott (Láng sensor) . Az én vezérlőmön nem hoz hibakódot. Pedig a vezérlő 8as lába össze van kötve a kék szállal, tudomásom szerint az a diagnosztikai szál. Kérdésem az lenne, az én vezérlőm tud hibakódot kiirni? és, ha igen melyik lábon teszi mindezt? Mert most azt csinálja, hogy elindul és a szellőztetés fázisban teljes fordulaton megy, mintha valami hibája lenne. Vizet forgatja, de nem gyújt be. Valakinek valami ötlet erre? Nagyon megköszönném. Mi lehet a hiba? Már az is segitség lenne, ha hibakódot tudnék kicsalni a vezérlőből, akkor ugyanis már okosabb lennék.
az a téli nyári váltókapcsolóé....ha oda fixen testen raksz akkor az órával való inditásnál a kályha nem indul csak a kaszni saját belső ventije....kiszellőzteti az utasteret....szart sem ér!