Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kazi30 Creative Commons License 2016.01.04 0 0 12081

Szerintem az indító meg a munkaakkut leginkább a felhasználásuk különbözteti meg. Tehát indítóakku, mert arról indítasz. Ez még nem jelenti azt, hogy másra nem jó. Csak ugye az akkunak az indítás a legfontosabb feladata.

Egyébként minél lassabban sütsz ki egy akkut (indítóakkut akár :)), annál nagyobb a kapacitása. A ráírt érték a 20 órai kapacitást mutatja, tehát egy 55Ah-s akkuból 20 óra alatt tudsz kivenni annyit. 10 óra alatt kevesebbet, 25 óra alatt többet. 

Amúgy meg tök mindegy, mert legtöbben úgyis arról az akkuról működtetik a fűtést, amiről indítanak, uh jó minőségű akksi kell és nem kell meglepődni, ha intenzívebb használat mellett hamarabb is megy tönkre...

 

Előzmény: 409 (12077)
RÉMES Creative Commons License 2016.01.04 0 0 12080

Erre én is gondoltam, de néha felugrik 14V ra. 

 

A vadi új akksin sem tudok nagyobb feszt mérni. 

Lehet kinéz egy generátor repair. 

 

Állítólag az akkuőr /foszfátmentesítő/ csodákra képes.

 

De nem nagyon hiszek a csodákban. 

 

A 27 éves autómban 6-7 évet simán elmegy, ha télen csepptöltőn tartom. 

Előzmény: norbi0325 (12074)
BertalanL. Creative Commons License 2016.01.04 0 0 12079

Sajnos nem látok rajta semmi felíratot, gyári tartozéka, nem tudom hogy milyen kályhával szerelik ezt a típust.:-(

S80, D5 2.4 

Előzmény: gibbonpitti (12073)
RÉMES Creative Commons License 2016.01.04 0 0 12078

Tegnap megdícsértem, ma reggel üa hiány miatt leállt. 

Én meg kifagytam. 

 

Minden müködik, csak a gázolaj nem jön. 

 

Egyszerüen belefagyott a víz a csőbe. 

Estére beteszem a hőlégfúvót a kocsi alá.  

Előzmény: RÉMES (12067)
409 Creative Commons License 2016.01.04 0 0 12077

Pedig nem egészen ez az igazság. A autók akkui indtó akkuk, hirtelen nagy áramok leadására vannak kihegyezve, nem kedvelik a folyamatos kisütést. Nem véletlenül vannak az erre használatos munkaakkuk.

Ahogy nem véletlenül tesznek egyes gyártók az állófűtéshez külön munkaakkut, és nem az indítót cserélik nagyobbra. Kérdezd meg a lakókocsisokat, hogy meddig vannak el ugyanolyan felhasználás mellett egy indító és meddig egy munkaakuval.

Előzmény: kazi30 (12071)
409 Creative Commons License 2016.01.04 0 0 12076

"simán megeszik a tíz ampert az előtétellenállás miatt."

 

????  Lemaradtam volna, az Ohm törvény már nem érvényes?

Előzmény: gibbonpitti (12072)
RAYMI Creative Commons License 2016.01.04 0 0 12075

Szia.

1260 hozzászólásod van csak ebben a topikban.Ugye nem gond hogy nem nézem végig az összeset hogy megtalálhassam az elérhetöséged. Légyszi küldj egy mobil számot a rayrichhsdkukaccyahoopontcomra és visszahivlak hogy megbeszélhessünk egy időpontot.Az Áprilisi időpont nem gond.A megoldás érdekel.

 

Előre is köszönöm.

Előzmény: gibbonpitti (12049)
norbi0325 Creative Commons License 2016.01.04 0 0 12074

Mire ezt olvastam.megkaptad a válaszokat. 

De nekem egy kicsit kevés az a toltofesz. Annak 14.

4V nek kellene lennie. 

 

Nekem a  nagyobbik kocsimba  90% nem kapcsoltatom be a belso ventit.mert megeszi az akksim mire felmelegiti a 10l fagyos vizet meg az alu blokkot.meg ha még ebből futenem a belso teret min fél orat. És akkor meg nem is meleg.  Elindulni nem tudnék. 

A kissebik kocsimba 10 perc alatt a motorral egyutt olyan meleget csinal hasonlo 5kw kazán. Hogy bugyiba is be lehetne szállni. 

Nagyok autofuggo a belso ter/ akku kerdese.

 

 

 

Előzmény: RÉMES (12067)
gibbonpitti Creative Commons License 2016.01.04 0 0 12073

pontosan milyen tipusu fűtés van benne?

Előzmény: BertalanL. (12068)
gibbonpitti Creative Commons License 2016.01.04 0 0 12072

nem a kályha eszi az aksit hanem a belső venti......a kályha elvan 3,5 amperral ami mondjuk fél órán át nem sok egy 55-ös aksinak sem.viszont a belső ventik simán megeszik a tíz ampert az előtétellenállás miatt.

Előzmény: RÉMES (12067)
kazi30 Creative Commons License 2016.01.04 0 0 12071

Szeretik azok a kis terhelést is, csak vissza is kell tölteni bele, amit kivettünk. Egy indítás mondjuk 150A 2 mp-ig, egy fűtés meg mondjuk 8A(belső ventivel együtt) 1800 mp-ig. Szóval egy fűtés majdnem 50-szer annyit vesz ki az akkuból, mint egy indítás..

Előzmény: Ricsi89 (12069)
gibbonpitti Creative Commons License 2016.01.04 0 0 12070

a venturit senem szeretem!😁

 

hiába webasto...

Előzmény: 409 (12066)
Ricsi89 Creative Commons License 2016.01.03 0 0 12069

Nekem második telet fűti a fűtés, eddig akkuval nem volt gondom, pedig rövid távokat megyek és minden hétköznap megy reggel a fűtés mióta hideg van. Egy sima 55Ah-s akkum van, ki tudja mikori, mert már ezzel vettem az autót. Viszont tény, hogy az akkuk nem szeretik ezt a kis terhelést, ezek a rövid ideig tartó nagy terhelésre vannak tervezve(az indításra), ami után pedig úgyis a generátor látja el a fogyasztókat. Szépen tudnak szulfátosodni ezektől a kis terhelésektől.

Előzmény: RÉMES (12067)
BertalanL. Creative Commons License 2016.01.03 0 0 12068

Sziasztok,

Volvo S80 D5-öm van, elvileg van benne kiegészítő fűtés,de szerintem nem működik, hogy lehetne ellenőrizni a működését?

Továbbá ha működik, akkor szoftvermódosítással átalakítható-e állófűtéssé?

 

Válaszokat előre is köszönöm..

RÉMES Creative Commons License 2016.01.03 0 0 12067

Annyit tennék hozzá még, hogy tényleg marha jó dolog az állófűtés. 

 

Viszont az akkumulátorról nem esett még itt szó mostanban. 

 

Nekem egy 96Ah- akku viszi az 5 kW-os ébert.

Az idén cseréltem ki, ( na jó tavaly novemberben ), mert baj volt a kapacitással 3 év után. 

 

Igaz az, hogy az indító akkuk nem szeretik az állófűtések energiafelhasználási módját? Viszonylag kevés áram, de az mondjuk fél óráig. 

 

Vagy csak nem volt szerencsém az akkuval, és azért purcant ki. 

 

A töltőfesz stabilan 13.7V. 

Előzmény: norbi0325 (12059)
409 Creative Commons License 2016.01.03 0 0 12066

 

 Pedig abban már a neked oly kedves webasto van...  :-DD

Előzmény: gibbonpitti (12061)
gibbonpitti Creative Commons License 2016.01.03 0 0 12065

olyat keress aki vállal garanciát a munkájára és esetleg itt le is tudod csekkolni....sajnos annyi gányolást látok ezen a téren is h botrány.azt hiszik h ha van otthon egy akna akkor már tud fűtést szerelni......ja.....10 centis csövekből összetoldva a másfél méteres szakasz......az üzemanyag vételezéséről már nem is beszélek.....sziloplaszt meg társai.....és az elektromos bekötések is....spórolnak a forrasztás és a zsugor csövezés elhagyásával.aztán amikor füstöl a műszerfal akkor meg csak hallgatás van.....

 

most karácsony előtt láttam olyan szakmunkát is h hybrid autóban az akkupakk hűtőkörébe kötötték a kályhát......kicsit cserés lett az 5000e euros akkupakk.

Előzmény: Futszer (12064)
Futszer Creative Commons License 2016.01.03 0 0 12064

Állófűtés címen gugliztam. Sima kályhákat láttam olcsóbban, de feltételezem kell még hozzá ezer apróság.

Ha tudtok esetleg használtan, beszereléssel együtt valahol Veszprém + 150 km azt szívesen venném.

Előzmény: gibbonpitti (12063)
gibbonpitti Creative Commons License 2016.01.03 0 0 12063

hát ennyiért gondolom használtakat találtál,mert az új önmagában ettől többe kerül és a beszerelés sem 10e ft..........

 

márpedig nagyjából 200-250et kérni egy használt kályháért mégha van hozzá vmi extra,pl gsm,akkor is sok.........

 

 

tényleg én sem értem merre érdeklődtél.......  :)

Előzmény: Futszer (12057)
Henriett Pozsgai Creative Commons License 2016.01.03 0 0 12062

Jköszönöm,,,

Előzmény: gibbonpitti (12061)
gibbonpitti Creative Commons License 2016.01.03 0 0 12061

keresd itt balumacit....ő balatonfüredi......győrből az nem távolság....és szereti a fócvágeneket velem ellentétben.  :)

 

addig is szét kell húzni a kályha stekkerét ami a kályha mellett van.....

Előzmény: Henriett Pozsgai (12058)
gibbonpitti Creative Commons License 2016.01.03 0 0 12060

de mostan mééééé....????   :)

 

nincs igazam?

 

 

Előzmény: norbi0325 (12055)
norbi0325 Creative Commons License 2016.01.03 0 0 12059

Nem tudom hol keresgélsz ,miket találsz ,kitől kérdezgetsz ,mi mennyi ,de sztem ennél lejjebb is lehet működő rendszert építeni ,persze az ár nagyban függ az igényektől mit tudjon a rendszer ! 

Szó se róla ennyiért is lehet csinálni! 

---

Az hogy elég ha rásegít a bemelegítésre ...felejtsd el .akinek van kieg kályhája az szinte mindenki át akarja alakíttatni állóvá ! Ezért írtam hogy ÁLLÓfűtés kell neked :))

Bármilyen típusú analóg indítású Állóf  Webó ,vagy Eber kályha jó lenne neked ! 

 

Előzmény: Futszer (12057)
Henriett Pozsgai Creative Commons License 2016.01.03 0 0 12058

Köszi a választ. Mi Tippelsz mi baja lehet, Addig is valahogy kiiktatni nem lehet? ( biztositèk vagy valami ilyesmi? :-) nagyon zavaró egy pirosnál ahogy okádja a gàzolaj szagu fehéres füstöt...

Győrben tudtok valakit aki èrt ehhez?

Előzmény: gibbonpitti (12050)
Futszer Creative Commons License 2016.01.03 0 0 12057

Így olvasgatva a neten valóban az állófűtés lenne a jobb választás.

De beszereléssel együtt 250-300e alatt nem találok.

Előzmény: norbi0325 (12056)
norbi0325 Creative Commons License 2016.01.03 0 1 12056

A kérdésedben szinte ,meg is válaszoltad mit akarsz :)

220 nincs marad a kályha ! 

melegedés gyorsító

A véleményem róla " szart sem ér "  :)) Na jó valamit ,de több érv szól egy kályha mellett !

Ha első ilyen lesz a kocsidban ,akkor  neked egy ÁLLÓfűtésre lesz szükséged ! 

 

 

 

Előzmény: Futszer (12054)
norbi0325 Creative Commons License 2016.01.03 0 0 12055

szart sem ér.😁

 

 

 

 

 

Előzmény: gibbonpitti (12052)
Futszer Creative Commons License 2016.01.03 0 0 12054

Üdv!

 

'96 T4 2,4 AAB szívódízel autómba szeretnék állófűtést/kiegészítő fűtést.? A cél csak annyi, hogy ha jár a motor a fűtővizet gyorsabban melegítse, előbb érje el az üzemi állapotot. Az utastér fűtése csak másodlagos. 230v-os csatlakozású előmelegítőt nem tudok üzemeltetni.

Kérdésem, hogy érdemes egy sima melegedés gyorsítót beszereltetni (http://www.dieselelomelegito.hu/futesgyorsito.html)?, vagy mindenképpen állófűtésre lesz szükség?

Esetleg konkrét típus javaslat és beszerelő műhely is érdekel (Veszprém).

 

Köszönöm előre is a válaszokat.

gabi dw50 Creative Commons License 2016.01.03 0 0 12053

Kösz a gyors választ.

Előzmény: gibbonpitti (12052)
gibbonpitti Creative Commons License 2016.01.03 0 1 12052

ha oda testet kapcsolsz akkor elinditja a kocsi belső ventilátorát,de a kályha nem indul el.nyáron kiszellőzteti a meleget az autóból......szart sem ér.😁

 

Előzmény: gabi dw50 (12051)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!