ha arra gondolsz h már a hydronic II van benne akkor elmondom h szombaton egy 2003-as galaxyból hydro egyet szedtem ki........bár azt nem vágom h mikor volt ott a váltás.
te mint régi motoros , szerinted mi lehet?? nem azt akarom ,hogy megszereljem hanem ,hogy valaki rendbe tegye de szeretném tudni azért ,hogy mi is lehet. előre is köszönőm
Annak idején a ti segítségetekkel indultam neki az én kocsimban a kiegfűtésből állófűtésre való átalakításnak. TTC
Azóta is szuperül üzemel.
Én csak azért érdeklődök a bus-os indítás felöl, mert a következő kocsimba, ha nem lesz állófűtés, akkor tuti, hogy szerelek bele, de elkeserít, hogy ha szerzek egy újszerű kazánt, ami can bus-os nem lehet indítani.
Galaxy 2001 autóhoz segítséget vagy megoldást szeretnék a kályha szakiktól kérni. Az a gondom ,hogy csak fehér füst jön a kályhából, gondolom gyertya probléma lehet, tudna nekem segíteni Pécs környékén 50km körzetben:)aki meg oldja a problémát.
még két dolog......az előbbit webókra értettem,azokkal próbálkoztunk.
a másik h gyakori főleg opel és bmwknél h maga az autó nem megfelelően indítja a kályhát.......na abból olvassa ki vki h hogyan kell beizgatni a kazánt.és ugyebár marha egyszerű rájönni h a verda a szar.....
ühüüümmmmm........azért ott van még más is.......induláskor softverfüggően nem ritka h 150-200 kérdés válasz van az autó és a kályha között.......és ezekből nem az egyik kérdés válasz páros indítja.......valamint ha meg is találtad az indító parancssort akkor is ott van még az h szinte folyamatosan beszélgetni kell a kályhához,mert különben leáll.valamint az sem mindegy h miként stimulálod,mert vannak kályhák amik tudnak kieget meg állót is!és még van pár nem éppen apróság amit nem fejtegetnék.
van aki megcsinálta nem kevés melóval a w bus rendszerűt.és sikerült benne találnom némi hibát.nyílván azért kell tesztelni h az ilyenek kijöjjenek.
nem azt mondom h nem lehet megcsinálni,de egy adott autóra nem éri meg nekünk mint fejlesztőknek és beépítőknek.
vagy mondjam az ipcut??????
aki sokat szerel az nem ritkán belefut h a webos leirással nem megy a venti......és ennek is racionális oka van.ugyanaz mint a cannál......
szóval egy youtube videón ez marha jól néz ki,de amikor arra kerül a sor h kapjak egy olyat amit tudok használni is a mindennapokban akkor valahogy elhal a dolog.
de ugyanez volt a gsm-el is anno......vért izzadtam mire meglett a megfelelő emberem rá.
Ezen nincs semmi titkolni való ,hogy kell egy can-busos kályhát elindítani !
Ez megtalálható a neten ..
Egy can-bus signal oscilloscope-al ,vagy megfelelő detektorral,simán olvasható a kocsi rendszere !
Ez autótípusonként változó (lehet).. egy indításból megkereshető az az adat impulzus folyam ami indítja a kazánt ,majd ezt lokalizálva ,és egy megfelelő mikrocsippbe visszaírva megfelelő perifériával párosítva ,simán reprodukálható az indítójel !