Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

János Székely Creative Commons License 2015.11.08 0 0 11502

Köszönöm, így már érthető. A kályhához sajnos nem találtam leírást, de így már nem is kell. Azt természetesen tudom, hogy a -"xy" számú "pin" a csatlakozó lábkiosztását jelenti, ennyire azért nem vagyok amatőr. Korábban arra gondoltam, hogy melyik csatlakozó ez?, ugyanis nem egy csati van, de megoldom, kiméregetem, hogy melyik lehet az. 

Előzmény: norbi0325 (11490)
raczkiss09 Creative Commons License 2015.11.08 0 0 11501

Igen mazdám van MPV, Webasto Thermo Top C 5kw . Csak az a zavaró hogy egyiknapról a másikra elromlik és mindenki 50-60 100 ezrekkel vakdalozik.

Na mindegy 2 hét és kiderül mi van.

Előzmény: gibbonpitti (11498)
raczkiss09 Creative Commons License 2015.11.08 0 0 11500

Mint irtam az előzőekben és a lentiekben is , holnap megy szerelőhőz azt megnézi az ampervadász is. Sokkolt az a diagnosztika amit a webasto szervízes halgatásra rámondott, este 18.00 szombat és Ő hivott oda akkor. Szoval azt mondta hogy nem megy ez meg az , én meg nem értem rá visszamenni hogy rákösse gépre, kiszereltem megtisztogattam és azota itt tartok, nincs átkötve semmi csak mindent le ellenőríztem és majd ha kész az alváz akkor ha nem talál semmit a szerelő, akkor megy vissza egyszer valamikor a Webasto szervizeshez ,megint csak hétvégén és lesz amil lesz ..

Megnézem mit mond a diag és eldöntöm hogy melyik auto lesz a garázsba azt ennyi.

 

Nem segítséget várok töletek csak mivel ez egy forum igy megosztom a tapasztalatokat. De mindenkinek köszönöm a hozzászólást.

 

 

Előzmény: gibbonpitti (11498)
j-a-n-i Creative Commons License 2015.11.08 0 0 11499

Tiszteletem,

 

Van egy Webasto Thermo TOP Z/C-D állófűtésem VW Passat B5-be ('97) szerelve. Olyan problémám van, hogy ha elindítom a fűtést akkor a szellőztetés elindul de kb egy, másfél perc után le is áll és a fűtés nem indul el. Ezt követően megint indítom, de akkor már a szellőztetés sem indul. Befolyásolja ezt a külső hőmérséklet? Előfordult olyan is hogy a biztosíték megmozgatása után viszont beindult a szellőztetés, majd utána a fűtés ahogy kell. A kapcsolóórán beállított időben sem mindig kapcsol be. (A kályha '97-es gyártású 5 Kw-os).

gibbonpitti Creative Commons License 2015.11.08 0 0 11498

ha jól gondolom mazdád van......és abban gyári kiegkályha van amit a megfelelő módon átalakítottak állóra.......naszóval kell ott lennie még egy relének......meg egy nagyobbnak ami a keringetőt nógatja......

Előzmény: raczkiss09 (11492)
bombaforma Creative Commons License 2015.11.08 0 0 11497

Köszii!!

 

Holnap jelentkezek!!

Előzmény: gibbonpitti (11486)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.11.08 0 0 11496

kész a popcorn......várom a folytatást.😉😁

Előzmény: norbi0325 (11490)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.11.08 0 0 11495

azt még azért hozzátenném h olyan szintű szakmai szerelési,javítási segédletet nem fogsz találni a neten mint amihez mondjuk én férek hozzá.....nyílván nem ingyen!

 

amiket itt ott megtalálsz az nem sokat segít ha semmit nem tudsz a fűtésekről.

Előzmény: raczkiss09 (11491)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.11.08 0 0 11494

sztem add fel!!!!

 

komolyan......az üzemanyag pumpa német neve:dosirepump!!!!!!!

értelmezd légy szíves!!!

 

az ac jó......a többit meg sztem nem fogja itt elmagyarázni senki sem......ez nem pár soros dolog....

Előzmény: raczkiss09 (11491)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.11.08 0 0 11493

ezért nem merülök már bele szívesen a segítségnyújtásba.sajnos azt hiszik a hozzánemértők h ide oda kötözök pár kanócot meg csövet és máris körbe lehet röhögni a beszerelőket h ez gyerekjáték.aztán amikor tavaly leégett a csávó három milkás verdája meg az ugyanannyit érő garage akkor valahogy nem volt határtalan az öröm....ott konkrétan 40e ft spórolt a júzer.de mondhatnék hengerfejesre baszott két éves ml mercimotort.......vagy megölt fedélzeti can hálózatot......folytathatnám.mindez pár tízezer ft miatt.és még ott van h berakja a szar fűtést utáne meg jön hozzám h javítsam meg,mert két napja még üzemelt.persze h nem üzemelt,mert nem is jól volt bekötve......és az ilyen azt hiszi h nem vágja le az ember.

 

vagy tanulja meg az ember ezt is vagy bízza hozzáértőre.

 

olyan ez mint lakótelep parkolójában kuplungozni a verdát.......

raczkiss09 Creative Commons License 2015.11.08 0 0 11492

ez a relé fent van a motortérben és csak azt kapcsolja hogy indulásnál kapjon áramot minden egység akor behuz és megy a kályha, ha a vezérlő egység ki kapcsol kioldja a relét és leáll a fűtés.

Előzmény: norbi0325 (11490)
raczkiss09 Creative Commons License 2015.11.08 0 0 11491

http://www.techwebasto.com/redirect/heater_main/907512.pdf

 

ezen a thermo top c beszerelése és installálása van és leírása, szoval ebben csak névleges feszültség ről van szó, nem láttam benne trafót vagy más egységet ami ac/dc csinálna egyenáramból.

 

Előzmény: kicsizs (11489)
norbi0325 Creative Commons License 2015.11.08 0 0 11490

Látod ....Én tényleg nem akarom azt mondani ,de ami ott van az orrod előtt azt sem tudod értelmezni .és kérlek ne sértődj ezért meg .

Ha bújtad a netet akkor bizonyára a d5wsc leírást is sikerült letöltened ,és ott van benn minden ! 

Igaz nem minden autóra érvényes ez a bekötés 

kiemelem neked hogy értsd ! 

Tehát azért a relé, hogy alapesetben zárja az eredeti áramkört ,és minden ügy működik ahogy eredetileg  van . Meghúzva láthatod mi történik .

Másik ..ha értenél az elektronikához akkor a 16/1 pin az a csatlakozó lábkiosztását jelenti..

Remélem összejön és nem ég le az autód ! 

Az elektromosság nem játék !

 

 

Előzmény: János Székely (11484)
kicsizs Creative Commons License 2015.11.08 0 0 11489

Ha ez sem megy, legalább olvass utána az alapoknak!

Jobb, mint majd százezret kidobni a "mi lesz, ha ide egy pluszt adok..." után...           szerintem...

Előzmény: raczkiss09 (11487)
cs!rke Creative Commons License 2015.11.08 0 0 11488

Márpedig impulzusokkal működik, ha minden igaz, nem fix feszültséggel, szóval még a végén jól működik a Tied is? ;)

 

Előzmény: raczkiss09 (11487)
raczkiss09 Creative Commons License 2015.11.08 0 0 11487

Hello .

Folyt.: megint ráértem szerelgetni, megnéztem az üzemanyag pumpát nem jut el oda az áram, a pumpát kiszerelve direktre kötve csak nyom egy pump azt annyi, ha csak érintgetem akkor mint egy membrán dolgozik. szerintem ez folyamatossan megy nem? szoval végig néztem a kocsiba fellelhető összes biztosítékot és semmi hiba, tankot nem voltam hajlandó leszedni hogy megnézzem honnan kap áramot. Holnap megy karoszériáshoz feltuningolja az alját majd neki mondom, hogy nézzen rá, vagyis hivja át az ampervadászt a szomszéd mühelyből. Ha most sem jo akkor irány a szervíz. Még mindig az a Hiba üzenete "F"  majd villog "F--" és megáll. ezt írja az órán.

 folyt köv.

Előzmény: raczkiss09 (11425)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.11.08 0 0 11486

bolondok háza van,mert most fázik mindenki segge,de hívj fel.

Előzmény: bombaforma (11485)
bombaforma Creative Commons License 2015.11.08 0 0 11485

Kaptam németben egy állófűtés pakkot egy ismerős által! Mivel már ki volt szerelve, ideadta hogy kipróbálhatjuk! Azonos szériás dizelből bontották ki! Tudnál csinálni nekem egy diagot rajta, két hétig Budapesten vagyok ahogy olvastam fentebb te is itt tevékenykedsz.

Előzmény: gibbonpitti (11422)
János Székely Creative Commons License 2015.11.08 0 0 11484

Még annyi kérdés, hogy ha a biztosíték utáni vezetéket megszakítom és oda kötöm be az egyik pozitív szálat, akkor alap esetben hogyan fog üzemelni a ventillátor?. Vagy esetleg megszakítás nélkül csatlakoztassam hozzá a pozitívat?

Előzmény: norbi0325 (11481)
János Székely Creative Commons License 2015.11.08 0 0 11483

Köszönöm a segítséget! Az általad linkelt pdf-et már én is megtaláltam korábban, de gondoltam itt is segítséget kérek. Több napon át bújtam a netet, de a climatronic-hoz semmit nem találtam. Esetleg ha találok is nem biztos hogy érteni fogom, mert nem vagyok szerelő, így elektronikai szerelő sem. Pl hirtelen keresgélve nem találtam, hogy melyik a 16/1 pin, de valahogyan megoldom. 

Még mielőtt bárki is pálcát törne felettem, nem azért csinálom magamnak mert sajnálom a pénzt rá vagy bármi ilyesmi, hanem azért, mert alapvetően műszaki beállítottságú ember vagyok. Szeretek ilyen dolgokkal foglalkozni, érdekel és élvezet számomra. Több napos aprólékos munka áll előttem a fűtéssel kapcsolatban, de nem bánom szeretem csinálni. 

Az innen kért és kapott segítségek én nagyon tudok örülni, és a minimum az, hogy ha valamit elrontok, azért csakis én vagyok a felelős, más senki. 

Még egyszer köszönöm!

Előzmény: norbi0325 (11481)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.11.08 0 0 11482

dehogynem a te felelősséged..........😉😁

 

én telefonba magyaráztam élőben szerelés közben a delikvensnek és sikerült elszarnia.aztán még majdnem én volta a geci.eljött és tíz perc alatt megcsináltam neki.na azóta úgy vagyok h ilyet már nem csinálok többé.nem irigységből hanem sajnos kevés az az ember aki otthon hozzá nem értőként ilyen segítséggel korrekten be tud szerelni fűtést.aztán ez a kevés is inkább beszerelteti vki hozzáértővel,mert rájön még beszer előtt h amennyiért berakják az nem is rossz bolt.

 

a többi meg mókol otthon aztán vagy bejön vagy nem.....és ilyenektől hallom utána a telefonba h képtelenség egy autót 6-8 óra alatt megcsinálni......

Előzmény: norbi0325 (11481)
norbi0325 Creative Commons License 2015.11.08 0 0 11481

Jól értesültél ,de miért kellene ehhez összekötni egy másik ,perifériával ? !  Ezt tudja az óra megfelelő pineken ! A gugli a barátod tessék . minden csak keresés kérdése !

A két vezeték a belső ventilátorod indítja a ,biztosíték után a  pozitív szálat megszakítva kell bekötni + a klomatronik 16/1 pim nek is kell  áramot adnod.

Ha valamit elkötsz , nem az én felelősségem !

Mindent megtalálsz a neten!

 

Előzmény: János Székely (11479)
FunFactory_H Creative Commons License 2015.11.07 0 0 11480

:) okosabb nem lettem. Másképp fogalmazok, van 2db D5WZ- kályhám, az egyik tartaléknak, a tartalékon van víz pumpa,

(így vettem, ebből gondolom hogy több mint kiegészítő fűtés) a vezérlő száma ugyan az. a két vezérlő eltér egymástól annak ellenére hogy ugyanaz a számuk?

 

Köszi

Előzmény: gibbonpitti (11473)
János Székely Creative Commons License 2015.11.07 0 0 11479

Ahogy én értesültem, az easystart óra tudja a diagnosztikát és pl hőmérséklet kijelzést is. 

A climatronic-al kapcsoltban annyi, hogy esetleg bővebben le tudnád írni, hogy hová mit kell kötnöm, hogy működjön. A kályha indulást követően relén keresztül két 2,5-es kábelen ad áramot, gondolom ez indítaná a szellőzést, csak nem tudom hogy hová kössem őket. 

Köszönöm a segítséget.

Előzmény: norbi0325 (11477)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.11.07 0 0 11478

minden javítható csak kérdés h megéri e......részemről nem favorizálom az ebert......de izlések és pofonok.

Előzmény: joker01 (11475)
norbi0325 Creative Commons License 2015.11.07 0 0 11477

A d5wsc kazánnak van kimenete ami kapcsolja a belső szellőzést ,a klimatronikot ,meg a szellőzőventilátort ,relézve.

A másik kérdésedre. a tp5 vezérlő ,meg az easy start óra két külön dolog .

a tp5- nek megvan a saját távja ,csak azzal fog működni .

 

jó lenne kihasználni az óra minden tudását    Ezalatt mit értesz ? Milyen tudása van egy órának még az időzítés ,meg az indításon felül? Mire gondolsz ,milyen funkciót szeretnél elérni ,hogy össze akarod kötni?

 

 

 

Előzmény: János Székely (11471)
János Székely Creative Commons License 2015.11.07 0 0 11476

Üdv. Passat b5 climatronic-nak hol kell áramot adni, hogy induljon kályhával együtt?

joker01 Creative Commons License 2015.11.07 0 0 11475

Ez alatt mit értesz? Sz@r fajta? Javíthatatlan?

Előzmény: gibbonpitti (11469)
joker01 Creative Commons License 2015.11.07 0 0 11474

Sümegen vagyok., Nem tudom, milyen típusú, de ránézek ma.

Előzmény: norbi0325 (11465)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.11.07 0 0 11473

nem olyan egyszerű az......elméletben minden fotelfizikus marha okos amikor meg utána jönnek nyígni h hát ment a fűtés egy hetet,de azóta meghalt és mi lehet a baj.......

 

nemritkán ráköltős a dolog annyit vagy még többet mint amennyiből meg lehetett volna az elején csinálni a kiegből állót......és természetesen még meg is kell rendesen csinálni....

 

heti 1-2 jön ilyen eistein.......aztán a végén meg matekolhat......csak persze ilyenkor már eltünek azok a fórumhuszárok akiknek a tanácsára eljutott idáig.

Előzmény: FunFactory_H (11472)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!