hát előtúrtam vagy 10 eber kályhát ami alkatrésznek van......3 és 5 kw-osak......mindnek ua a csatija...az ami a vezérlőre megy........ez mint hyrdronic 1.
Hali. Azt tudom,hogy nem szabad összekeverni semmit, de a D3WZ kályhának megvolt a saját üza pumpája, így az azzal működik csak a vezérlő elektronikája a D5WZ-jé. Ha úgy alakul akkor leg feljebb a villanymotort le ellenállásozom és akkor már nem a 8,4v-ot kapja hanem a 7,8v-7,6v-ot. Ahhoz,hogy a D5-öt rendbe hozzam,kellene motor, lapát,gyertya.
Én fel tenném a D3 saját elektronikáját csak azzal nem hajlandó semmit sem csinálni.
Hali. Igen a csatijuk egyforma és ugyan annyi láb van bennük. A motorok különböznek, D3WZ 7,8v a D5WZ 8,4v-os, de örülök,hogy legalább működik. Általában 1/2 és 2-órár szokott menni, attól függ,hogy milyen hideg van. Azért kellene egy olyan bekötési rajz amiből megtudhatom, hogy mi a különbség a kettő között, vagy az a rajz jó amit betettem?
Azért érdekelne, hogy milyen árban van egy ilyen motor a 8,4v-os és egy izzítógyertya, van e valakinek eladó esetleg. Lenne még olyan kérdésem, miként tudom meg,hogy jó vagy halott a D3WZ-nek az elektronikája?
"és a ventilátoruk sem véletlen más feszültségű....."
Ebből adódóan nem is egyformák a vezérlők. A 3kW-os az alacsonyabb feszültségű. Az 5kW-os vezérlővel valószínűleg nem lesz hosszú életű az a ventilátor. Az 5kW-oson belül is vannak szoftver különbségek pl. attól függően, hogy melyik fajta lángszita van benne.
ha a 3kw-os kályhára raktad az 5 kw-os elektronikát akkor ez alátámasztja amit gondoltam csak soha nem próbáltam ki.
ua a szoftver és ezt abból gondoltam h nem véletlen van kisebb ac a 3kw-ig kategóriának és a ventilátoruk sem véletlen más feszültségű.....
webastonál ilyen nincs.....egyforma az ac meg a venti is és a kisebb( E ) teljesítményt úgy oldják meg h kevesebb levegőt és üzemanyagot adnak a kályhának......ergo lebutitják az 5 kw-os tudását.
mivel az eber kevéssé izgat ezért nemigen kísérletezek vele......ellenben a webasto-val.
Sziasztok. Az este nem hagyott nyugodni és még éjfél felé kimentem,hogy tegyek egy próbát. Szétkaptam és rámértem az izzító gyertyára és szar átraktam a D5WZ-ből és láss csodát úgy működött ahogy kell és ráadásul a D5WZ-nek az elektronikájával. Akkor ez miként lehetséges?
Köszönöm. Esetleg lenne valakinek egy bekötési rajza? Az az igazság,hogy VW T3-ba raktam be egy Merci Vító D5WZ Eberspahert és amit találtam itt a neten rajzot meg egy kicsit hozzá okoskodtam,mivel szoba termosztáttal vezéreltem meg mert az nemvolt hozzá. Idáig tökéletesen működött míg be nem állt a motor csapágya,akkor meg ált mint a szög.Most szereztem egy D3WZ Eberspahert ami B Vectrából való, csatijai egyformák de egy vezetékkel kevesebb van mivel a D3 külön kezeli az AC-t és nem a fő csatin keresztül.
Találtam egy ilyen rajzot és ez szerint működnie kellene de nem csinál semmit,csak egy halk kis kattanást hallok a kályhától.
olyan mintha visszaszabályozna ha kezdi elérni a beállított hőfokot.......de simán lehet panelhiba is.ha jársz pesten szívesen megnézem diaggal.....mondjuk javítani már nincs hozzá semmim sem.
Sziasztok. Van egy D5WZ kályhám a buszomban és be állt a villanymotor,de kerítettem másikat de az D3WZ rajta az AC pumpa is. Az a kérdésem, hogy ha kicserélem akkor simán csak összedugom a csatit és minden tökéletes lesz vagy az AC is ki kell cserélni? vagy maradhat a D5WZ-jé.
Miben különbözik a D5WZ és a D3WZ? Elektronikában? vagy az csereszavatos? amint néztem a bekötésük egyformának látszik.
Ungváron lakok. Itt ilyesmihez szakembert találni lehetetlen. M3 útvonalon viszonylag gyakran van útam. Tegnap rá tekertem maximumra(4 re) 10 percig hangosan és magas fordulaton dolgozott,utána lassult és úgy működött másfél órán keresztül amíg ki nem kapcsoltam. A kapcsolónál megbontottam a szigetelést és azt vettem észre hogy 3 drót nincs sehova bekötve.Lehet hogy már eleve rosszul kötötték rá a kapcsolót?
A segítségetekre lenne szükségem.A héten beszereztem egy eberspacher d3lc . Manuális a tekerentyűje.Beindul pl kettesen, működik kb 5-6 percig útána lassan leál a pumpa,a motor forog tovább.A gáz az az hogy magától nem índúl újra csak akkor ha feljebb húzom vagy megint ki- bekapcs. Tiszítás már megtörtént.
Nemrég vásároltam egy Ford Mondeot ami alá nézve megtaláltunk egy fűtésre alkalmas kütyüt. Ha jól derítettem ki akkor ez egy Hydronic D5WS. Ahogy utána olvastam, ez csak kiegészítő fűtésként funkcionál. Tudtok e esetleg valamilyen megoldást,hogy a motor beindítása nélkül is működtetni tudjam (akár távirányítóval akár időzítővel). Gondolom,hogy az utasteret is felfűtse valahogyan a ventilátort is be kell kapcsolni, erre is szeretnék megoldást találni.