Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gibbonpitti Creative Commons License 2015.09.17 0 0 11014

meg lehet csinálni......

Előzmény: Péter Juhos (11013)
Péter Juhos Creative Commons License 2015.09.16 0 0 11013

Egy pár nappal lemaradtam, de 2005 ös gibbonpitti.

gibbonpitti Creative Commons License 2015.09.16 0 0 11012

hát előtúrtam vagy 10 eber kályhát ami alkatrésznek van......3 és 5 kw-osak......mindnek ua a csatija...az ami a vezérlőre megy........ez mint hyrdronic 1.

Előzmény: 409 (11005)
imbuszmester Creative Commons License 2015.09.16 0 0 11011

Szia. Beszélhetünk róla,meg adom az elérhetőséget, voda 332 nyolcvanhat 69 bár mikor napközben. Köszi.

Előzmény: gibbonpitti (11010)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.09.15 0 0 11010

tudok adni olyan 5 kw-os kályhát amire csak egy vezérlő kell.....ha érdekel.

imbuszmester Creative Commons License 2015.09.15 0 0 11009

Hali. Azt tudom,hogy nem szabad összekeverni semmit, de a D3WZ kályhának megvolt a saját üza pumpája, így az azzal működik csak a vezérlő elektronikája a D5WZ-jé. Ha úgy alakul akkor leg feljebb a villanymotort le ellenállásozom és akkor már nem a 8,4v-ot kapja hanem a 7,8v-7,6v-ot. Ahhoz,hogy a D5-öt rendbe hozzam,kellene motor, lapát,gyertya. 

 Én fel tenném a D3 saját elektronikáját csak azzal nem hajlandó semmit sem csinálni.

Előzmény: norbi0325 (11008)
norbi0325 Creative Commons License 2015.09.14 0 0 11008

Nem szabad összekeverni  semmit ! 

Csak közlöm hiába örülsz hogy most megy ,nemsokára elkezd majd füstölni ,és ha majd újból szétszeded leesik majd az állad milyen lesz a belseje ! 

Nem hiába más feszültségűek a motorok bennük ,meg a programjuk is más,meg nem a semmiért más az üza pumpájuk is  ,mint ahogy előttem is írták ! 

Mindennek van jelentősége,kényesen érzékenyek a kazánok a tökéletes égéshez !  mind a bejuttatott üza menyiségére mind a levegő menyiségére 

Én már játszottam ilyennel ! 

Ne tedd! 

Inkább cserélj csapágyat a motoron! azt lehet ! 

 

 

Előzmény: imbuszmester (11007)
imbuszmester Creative Commons License 2015.09.13 0 0 11007

Hali. Igen a csatijuk egyforma és ugyan annyi láb van bennük. A motorok különböznek, D3WZ 7,8v a D5WZ 8,4v-os, de örülök,hogy legalább működik. Általában 1/2 és 2-órár szokott menni, attól függ,hogy milyen hideg van. Azért kellene egy olyan bekötési rajz amiből megtudhatom, hogy mi a különbség a kettő között, vagy az a rajz jó amit betettem? 

Azért érdekelne, hogy milyen árban van egy ilyen motor a 8,4v-os és egy izzítógyertya, van e valakinek eladó esetleg.  Lenne még olyan kérdésem, miként tudom meg,hogy jó vagy halott a D3WZ-nek az elektronikája?

409 Creative Commons License 2015.09.13 0 0 11006

"és a ventilátoruk sem véletlen más feszültségű....."

 

 Ebből adódóan nem is egyformák a vezérlők. A 3kW-os az alacsonyabb feszültségű. Az 5kW-os vezérlővel valószínűleg nem lesz hosszú életű az a ventilátor. Az 5kW-oson belül is vannak szoftver különbségek pl. attól függően, hogy melyik fajta lángszita van benne.

Előzmény: gibbonpitti (11004)
409 Creative Commons License 2015.09.13 0 0 11005

Egyforma a két kályha vezérlőjének a belső csatlakozója??  Ez meglep.

Előzmény: imbuszmester (11003)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.09.13 0 0 11004

ha a 3kw-os kályhára raktad az 5 kw-os elektronikát akkor ez alátámasztja amit gondoltam csak soha nem próbáltam ki.

 

ua a szoftver és ezt abból gondoltam h nem véletlen van kisebb ac a 3kw-ig kategóriának és a ventilátoruk sem véletlen más feszültségű.....

 

webastonál ilyen nincs.....egyforma az ac meg a venti is és a kisebb( E ) teljesítményt úgy oldják meg h kevesebb levegőt és üzemanyagot adnak a kályhának......ergo lebutitják az 5 kw-os tudását.

 

mivel az eber kevéssé izgat ezért nemigen kísérletezek vele......ellenben a webasto-val.

Előzmény: imbuszmester (11003)
imbuszmester Creative Commons License 2015.09.13 0 0 11003

Sziasztok. Az este nem hagyott nyugodni és még éjfél felé kimentem,hogy tegyek egy próbát. Szétkaptam és rámértem az izzító gyertyára és szar átraktam a D5WZ-ből és láss csodát úgy működött ahogy kell és ráadásul a D5WZ-nek az elektronikájával. Akkor ez miként lehetséges?

gibbonpitti Creative Commons License 2015.09.13 0 0 11002

az opelé nem is fog elindulni......analógban.......

Előzmény: imbuszmester (11001)
imbuszmester Creative Commons License 2015.09.12 0 0 11001

Köszönöm. Esetleg lenne valakinek egy bekötési rajza? Az az igazság,hogy VW T3-ba raktam be egy Merci Vító D5WZ Eberspahert és amit találtam itt a neten rajzot meg egy kicsit hozzá okoskodtam,mivel szoba termosztáttal vezéreltem meg mert az nemvolt hozzá. Idáig tökéletesen működött míg be nem állt a motor csapágya,akkor meg ált mint a szög.Most szereztem egy D3WZ Eberspahert ami B Vectrából való, csatijai egyformák de egy vezetékkel kevesebb van mivel a D3 külön kezeli az AC-t és nem a fő csatin keresztül.

 

Találtam egy ilyen rajzot és ez szerint működnie kellene de nem csinál semmit,csak egy halk kis kattanást hallok a kályhától.

 

409 Creative Commons License 2015.09.12 0 0 11000

"....Elektronikában? vagy az csereszavatos?"

 

 Az elektronika sem csereszabatos. Más a belső csatlakozója, a szoftvere és a külső csatlakozóban az üzapumpa is máshogy van kötve.

Előzmény: imbuszmester (10996)
YURA ua Creative Commons License 2015.09.12 0 0 10999

Akkor kérek egy tel.számot vagy valamit amin el tudlak éri.   Kösz hogy válaszoltál.

 

Előzmény: gibbonpitti (10997)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.09.12 0 0 10998

ac-t is kell cserélni.

 

a kályha csatija csereszavatos,bár nem mindegy miből mibe rakod.opelnél másként néz ki a csati.

 

az 5-ösnek nagyobb a víztere más a ventije.

Előzmény: imbuszmester (10996)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.09.12 0 0 10997

olyan mintha visszaszabályozna ha kezdi elérni a beállított hőfokot.......de simán lehet panelhiba is.ha jársz pesten szívesen megnézem diaggal.....mondjuk javítani már nincs hozzá semmim sem.

Előzmény: YURA ua (10995)
imbuszmester Creative Commons License 2015.09.12 0 0 10996

Sziasztok. Van egy D5WZ kályhám a buszomban és be állt a villanymotor,de kerítettem másikat de az D3WZ rajta az AC pumpa is. Az a kérdésem, hogy ha kicserélem akkor simán csak összedugom a csatit és minden tökéletes lesz vagy az AC is ki kell cserélni? vagy maradhat a D5WZ-jé. 

Miben különbözik a D5WZ és a D3WZ? Elektronikában? vagy az csereszavatos? amint néztem a bekötésük egyformának látszik.

YURA ua Creative Commons License 2015.09.12 0 0 10995

Ungváron lakok. Itt ilyesmihez szakembert találni lehetetlen. M3 útvonalon viszonylag gyakran van útam. Tegnap rá tekertem maximumra(4 re) 10 percig hangosan és magas fordulaton dolgozott,utána lassult és úgy működött másfél órán keresztül amíg ki nem kapcsoltam. A kapcsolónál megbontottam a szigetelést és azt vettem észre hogy 3 drót nincs sehova bekötve.Lehet hogy már eleve  rosszul  kötötték rá a kapcsolót?

gibbonpitti Creative Commons License 2015.09.11 0 0 10994

esetleg diag?

Előzmény: YURA ua (10993)
YURA ua Creative Commons License 2015.09.11 0 0 10993

Üdv mindenkinek.  

A segítségetekre lenne szükségem.A héten beszereztem egy eberspacher d3lc . Manuális a tekerentyűje.Beindul  pl kettesen, működik kb 5-6 percig útána lassan leál a pumpa,a motor forog tovább.A gáz az az hogy magától nem índúl újra csak akkor ha feljebb húzom vagy megint ki- bekapcs. Tiszítás már megtörtént.

                                                                                                                                 Előre is köszönöm.

gibbonpitti Creative Commons License 2015.09.09 0 0 10992

ha nem bus-os akkor megcsinálható.

 

évjárat?

Előzmény: Péter Juhos (10990)
Péter Juhos Creative Commons License 2015.09.09 0 0 10991

Helyesbítenék HYDRONIC D 5 W Z van benne.

 

Péter Juhos Creative Commons License 2015.09.09 0 0 10990

Sziasztok!

Nemrég vásároltam egy Ford Mondeot ami alá nézve megtaláltunk egy fűtésre alkalmas kütyüt. Ha jól derítettem ki akkor ez egy Hydronic D5WS. Ahogy utána olvastam, ez csak kiegészítő fűtésként funkcionál. Tudtok e esetleg valamilyen megoldást,hogy a motor beindítása nélkül is működtetni tudjam (akár távirányítóval akár időzítővel). Gondolom,hogy az utasteret is felfűtse valahogyan a ventilátort is be kell kapcsolni, erre is szeretnék megoldást találni. 

 

Előre is koszonom a válaszokat!

ombre.meriva Creative Commons License 2015.09.08 0 0 10989

Szia!

 

Írtam mailt.

Előzmény: kocsisjan (10988)
kocsisjan Creative Commons License 2015.09.08 0 0 10988
Üdv!

Nekem lesz a jövő hét elején T100-as, univerzális!
Ha érdekel, hívj!
harminc823négy701
Előzmény: ombre.meriva (10987)
ombre.meriva Creative Commons License 2015.09.08 0 0 10987

Sziasztok!

 

Keresek T100 HTM vagy esetleg T91 távirányítót.

Van vkinek?

boldorka Creative Commons License 2015.09.07 0 0 10986

Képet tudsz róla küldeni ,meg egy telószámot priviben?Köszi

Előzmény: koszegikaktusz (10985)
koszegikaktusz Creative Commons License 2015.09.06 0 0 10985

Van egy ilyenem .

Előzmény: boldorka (10984)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!