Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cs!rke Creative Commons License 2015.08.01 0 0 10917

A kocsi beindítása nélkül egy combosabb (80-90 Ah-s) akksi 6-8 fűtési ciklust biztos, hogy kibír. Ugyan utána már nemvolt indítható az autó, de ez lehet akár akksihiba is. Szóval a napi 1-2 fűtési ciklus miatt minek akarsz az akksival görcsölni?

Telefon: feltöltőkártyás sim-et kell venni éves rendelkezésreállással, és akkor annyiba kerül, amennyit rátöltesz (minimum évente kell azért rátölteni kb. 3eFt-ot). Ezen kívül nincs díja. Az indításnak sem, leállításnak sem. A lekérdezés, meg beállítások kerülnek 1-1 sms díjába. Ezeket végiggondolva gibbonpittinek engem is hamar sikerült lebeszélnie a távirányítós dologról.

Előzmény: Hafes (10913)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.08.01 0 0 10916

azt hittem a fűtésnek van baja.....

Előzmény: kicsizs (10915)
kicsizs Creative Commons License 2015.08.01 0 0 10915

A nagynyomású pumpán ki kell cserélni a nyomásszabályzót, meg még egy pár dolog, ami elêg egyben elég húzós... Most inkább arra kell jobban a lé... A tél még messze van!... :P

Előzmény: gibbonpitti (10912)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.07.31 0 0 10914

hívj fel holnap és elmondok mindent ami érdekelhet,mert elég lusta vagyok írni.....70/5935073

Előzmény: Hafes (10913)
Hafes Creative Commons License 2015.07.31 0 0 10913

Az is lehet hogy hagyom úgy ahogy van,és veszek egy kisebb akksit (csak még nem tudom mekkora lenne jó) és hozzá egy leválasztó kapcsolót és akkor mindig inditható lesz a kocsi.A második akksiról meg menne az állótűtés.Ez szerinted járható út? Napi 1 max 2 x 30percet menne a kályha. Picit olvasgattam ezt a fórumot visszafelé és megtetszett ez a telefonos indítás.:-) Van ennek valamilyen havidíja?Vagy a hívások után kell fizetni?Mert a melóhelyen gondban vagyok a távirányítóval,magas épületek stb...Ezért mikor időzítem a kocsiban hagyom a távkapcsot és akkor biztos elindul.Csak ugye néha túlórázni kell és akkor nem 5percet marad az ember hanem több órát is. Nem tudom az számít e hogy van a kocsiban gyári kihangositó.Megköszönném ha válaszolnál minden kérdésemre.:-) Szép estét és kellemes hétvégét! 

Előzmény: gibbonpitti (10908)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.07.31 0 0 10912

mi az a többi nyűg?

 

Előzmény: kicsizs (10911)
kicsizs Creative Commons License 2015.07.31 0 0 10911

Köszi! Akkor valamikor benézek érte, ha a többi nyűgjén túljutok...

 

Előzmény: gibbonpitti (10907)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.07.31 0 0 10910

nincs mit....😄

 

Előzmény: Hafes (10909)
Hafes Creative Commons License 2015.07.31 0 0 10909

Köszi köszi!:-)

Előzmény: gibbonpitti (10908)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.07.30 0 0 10908

a kályhán van egy stekker amiben hat lyuk van.....nem biztos h mindben van vezeték is.a 4-es lábra menő vezetéket szakítsd meg,azzal indítja a ventit.ennyi.....

Előzmény: Hafes (10901)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.07.30 0 0 10907

én mindig a kályhához rakom a pumpát......sőt van olyan gyártó aki szintén....pl. psa.

 

cső meg van métere.....bár én 200-as tekercsben veszem.....

Előzmény: kicsizs (10904)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.07.30 0 1 10906

megkövetem,mert nem néztem a nick nevet,viszont van amit fent tartok.

 

én ugyan magamtól és egykét webastóstól tanultam amit tudok,de az átlagos hivatalos beszerelőnél megkockáztatom nagyobb az ismeretem.ez hobbynak indult,sőt kínomban inkább.viszont sikerült átbillennem a ló túlsó felére mára.és ezt nem nagyképűségből tartom fent.

 

viszont örülök,hogy nem inkompetens ember jelent meg!

Előzmény: Adamis Gábor (10902)
409 Creative Commons License 2015.07.30 0 0 10905

 Egyrészt, nem csak a common rail-eknek van rá szüksége, másrészt meg van olyan kiegészítő aminek a járó motor ellenére is szüksége van a keringetőre, mert nélküle felforr a kályhában a folyadék.

Előzmény: Adamis Gábor (10893)
kicsizs Creative Commons License 2015.07.30 0 0 10904

Ha már ilyen szépen összegyűltünk... Kellene nekem pár méter üzemanyagcső!

Ezt méterre lehet kapni, vagy mittomén ötméteres tekercsben? Régebben volt szó róla, hogy az üa. pumpát nem muszály a tankhoz rakni, mert amúgy is fel tudja szívni a cuccot... Jól e!lékszem?!

kicsizs Creative Commons License 2015.07.30 0 0 10903

Háát, nem valami rejtőzködő nick...

Adamis Gábor a Webasto Hungária ügyvezetője...

Legyen üdvözölve! :) Egyébként a vitapartnerről jól látszik, mekkora webo fan... :D

Előzmény: Adamis Gábor (10902)
Adamis Gábor Creative Commons License 2015.07.30 0 0 10902

Kedves Gibbonpitti!

 

Én utánam biztos nem kell senkinek sem küzdeni, mert nem javítok fűtéseket még hobbyból sem. Nem az én reszortom :-) Azt meghagyom a hozzáértő kollégáknak. Magát a Webastot meg valószínüleg jobban ismerem mint Ön:-)))

Előzmény: gibbonpitti (10895)
Hafes Creative Commons License 2015.07.30 0 0 10901

Motorháztető alatt megtaláltam az adattáblát.:-) Top C van benne.

Előzmény: Hafes (10900)
Hafes Creative Commons License 2015.07.30 -1 0 10900

Azt hol tudom megnézni hogy milyen van benne? Mert mi a különbség a c és v között??

Előzmény: gibbonpitti (10898)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.07.30 0 0 10899

de amúgy megoldható a kiiktatása analóg módon is,csak hozzá kell férni a kályha csatlakozójához......ahhoz ami magán a kályhán van.

Előzmény: Hafes (10897)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.07.30 0 0 10898

ha a kocsi leállítása előtt nullára állítod a ventit akkor nem fog elindulni ha jól van beszerelve.....a távirányító meg n sokat segít a kályha típusában....lehet thermo top c vagy v......utóbbi nem a legjobb választás.

Előzmény: Hafes (10897)
Hafes Creative Commons License 2015.07.30 0 0 10897

"viszont ha leállításkor kikapcsolod a belső ventit akkor ha jól van bekötve nem fog elindulni." Ezt a mondatodat nem értem...Azt akarom hogy a belső venti semmilyen körülmények között ne kapcsoljon be ha megy a kályha.Hogy pontosan milyen azt nem tudom,de a távkapcs az T100-as.

Előzmény: gibbonpitti (10885)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.07.30 0 0 10896

amúgy meg jónak ajánlod a webasto hungáriát......egy sarokra vannak tőlem😄

 

és biztos nem ismerem őket........😉

Előzmény: Adamis Gábor (10894)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.07.30 0 0 10895

látom elméleti 'szakember'-el van dolgom......veled ellentétben én megtanultam és szerelemjavítom a fűtéseket!

 

és van különbség még......folytasd az utánaolvasást a neten és ha kitartó vagy rájössz mi is az!

 

a magad fajta önjelölt szerelők után kell a többinek küzdeni később!

Előzmény: Adamis Gábor (10894)
Adamis Gábor Creative Commons License 2015.07.30 0 0 10894

Ha egyéb kérdés is van javaslom az info@webasto.hu-t :-)

Előzmény: gibbonpitti (10892)
Adamis Gábor Creative Commons License 2015.07.30 0 0 10893

Nincs. A kiegészítő fűtés attól az hogy csak a motorral együtt működik. Az evolúció úgy alakult, hogy voltak az állófűtések. (Precízen motortól független fűtések) Mikor megjelentek az új common rail dizelmotoros autók azoknak már nem volt annyi hulladékhőjük , hogy azzal fűteni is lehessen sőt néha hidegebb időben még a motor üzemmelegen tartásához is kevés volt ekkor kezdtek az autógyárak kiegészitő fűtéseket építeni s mivel ezeket az elképzelés szerint csak járó motornál használták kispórolták belőle a keingtető szivattyút. Viszont vannak gyárka akik úgy gondolták, gyártásszervezési szempontból jobban járnak, ha minden kocsiba ahova kiegfűtés kell beépítenek egy állófűtést és szoftverügyileg lebutitják a készüléket. Aki meg állófűtéssel rendeli attól kasszirozzák az állófütés árát és szépen visszaprogramozzák a fűtést. 

 

Előzmény: gibbonpitti (10892)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.07.30 0 0 10892

ne ennek neki kellene futni még egyszer.......😄

 

van olyan kieg amin van keringető......és még van más is az álló és a kieg között.

Előzmény: Adamis Gábor (10889)
Adamis Gábor Creative Commons License 2015.07.30 0 0 10891

Ennyi részrehajlás engedtessék meg nekem :-)

 

Előzmény: gibbonpitti (10887)
Adamis Gábor Creative Commons License 2015.07.30 0 0 10890

Egyértelmű!...  A webasto jobb  :-)

Előzmény: gibbonpitti (10887)
Adamis Gábor Creative Commons License 2015.07.30 0 0 10889

A kieg.fűtés és az állófűtés közt a különbség, hogy a kieg fűtés csak akkor működik mikor jár a motor, mert nincs önálló keringtetőszivattyúja. A Webasto kiegfűtésekhez lehet kapni olyan szettet amivel átalakítható állófűtéssé. 

(Gondolom az Eberspechernél is)

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (10856)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.07.30 0 0 10888

és ha 120 perces a progióra?😄

Előzmény: Adamis Gábor (10886)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!