A kocsi beindítása nélkül egy combosabb (80-90 Ah-s) akksi 6-8 fűtési ciklust biztos, hogy kibír. Ugyan utána már nemvolt indítható az autó, de ez lehet akár akksihiba is. Szóval a napi 1-2 fűtési ciklus miatt minek akarsz az akksival görcsölni?
Telefon: feltöltőkártyás sim-et kell venni éves rendelkezésreállással, és akkor annyiba kerül, amennyit rátöltesz (minimum évente kell azért rátölteni kb. 3eFt-ot). Ezen kívül nincs díja. Az indításnak sem, leállításnak sem. A lekérdezés, meg beállítások kerülnek 1-1 sms díjába. Ezeket végiggondolva gibbonpittinek engem is hamar sikerült lebeszélnie a távirányítós dologról.
A nagynyomású pumpán ki kell cserélni a nyomásszabályzót, meg még egy pár dolog, ami elêg egyben elég húzós... Most inkább arra kell jobban a lé... A tél még messze van!... :P
Az is lehet hogy hagyom úgy ahogy van,és veszek egy kisebb akksit (csak még nem tudom mekkora lenne jó) és hozzá egy leválasztó kapcsolót és akkor mindig inditható lesz a kocsi.A második akksiról meg menne az állótűtés.Ez szerinted járható út? Napi 1 max 2 x 30percet menne a kályha. Picit olvasgattam ezt a fórumot visszafelé és megtetszett ez a telefonos indítás.:-) Van ennek valamilyen havidíja?Vagy a hívások után kell fizetni?Mert a melóhelyen gondban vagyok a távirányítóval,magas épületek stb...Ezért mikor időzítem a kocsiban hagyom a távkapcsot és akkor biztos elindul.Csak ugye néha túlórázni kell és akkor nem 5percet marad az ember hanem több órát is. Nem tudom az számít e hogy van a kocsiban gyári kihangositó.Megköszönném ha válaszolnál minden kérdésemre.:-) Szép estét és kellemes hétvégét!
a kályhán van egy stekker amiben hat lyuk van.....nem biztos h mindben van vezeték is.a 4-es lábra menő vezetéket szakítsd meg,azzal indítja a ventit.ennyi.....
megkövetem,mert nem néztem a nick nevet,viszont van amit fent tartok.
én ugyan magamtól és egykét webastóstól tanultam amit tudok,de az átlagos hivatalos beszerelőnél megkockáztatom nagyobb az ismeretem.ez hobbynak indult,sőt kínomban inkább.viszont sikerült átbillennem a ló túlsó felére mára.és ezt nem nagyképűségből tartom fent.
viszont örülök,hogy nem inkompetens ember jelent meg!
Egyrészt, nem csak a common rail-eknek van rá szüksége, másrészt meg van olyan kiegészítő aminek a járó motor ellenére is szüksége van a keringetőre, mert nélküle felforr a kályhában a folyadék.
Ha már ilyen szépen összegyűltünk... Kellene nekem pár méter üzemanyagcső!
Ezt méterre lehet kapni, vagy mittomén ötméteres tekercsben? Régebben volt szó róla, hogy az üa. pumpát nem muszály a tankhoz rakni, mert amúgy is fel tudja szívni a cuccot... Jól e!lékszem?!
Én utánam biztos nem kell senkinek sem küzdeni, mert nem javítok fűtéseket még hobbyból sem. Nem az én reszortom :-) Azt meghagyom a hozzáértő kollégáknak. Magát a Webastot meg valószínüleg jobban ismerem mint Ön:-)))
ha a kocsi leállítása előtt nullára állítod a ventit akkor nem fog elindulni ha jól van beszerelve.....a távirányító meg n sokat segít a kályha típusában....lehet thermo top c vagy v......utóbbi nem a legjobb választás.
"viszont ha leállításkor kikapcsolod a belső ventit akkor ha jól van bekötve nem fog elindulni." Ezt a mondatodat nem értem...Azt akarom hogy a belső venti semmilyen körülmények között ne kapcsoljon be ha megy a kályha.Hogy pontosan milyen azt nem tudom,de a távkapcs az T100-as.
Nincs. A kiegészítő fűtés attól az hogy csak a motorral együtt működik. Az evolúció úgy alakult, hogy voltak az állófűtések. (Precízen motortól független fűtések) Mikor megjelentek az új common rail dizelmotoros autók azoknak már nem volt annyi hulladékhőjük , hogy azzal fűteni is lehessen sőt néha hidegebb időben még a motor üzemmelegen tartásához is kevés volt ekkor kezdtek az autógyárak kiegészitő fűtéseket építeni s mivel ezeket az elképzelés szerint csak járó motornál használták kispórolták belőle a keingtető szivattyút. Viszont vannak gyárka akik úgy gondolták, gyártásszervezési szempontból jobban járnak, ha minden kocsiba ahova kiegfűtés kell beépítenek egy állófűtést és szoftverügyileg lebutitják a készüléket. Aki meg állófűtéssel rendeli attól kasszirozzák az állófütés árát és szépen visszaprogramozzák a fűtést.
A kieg.fűtés és az állófűtés közt a különbség, hogy a kieg fűtés csak akkor működik mikor jár a motor, mert nincs önálló keringtetőszivattyúja. A Webasto kiegfűtésekhez lehet kapni olyan szettet amivel átalakítható állófűtéssé.