Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Guelue Creative Commons License 2015.04.20 0 0 10774

Köszönöm!

 

Igen, én nem tudom így lebontani (vagyis le tudnám, csak össze nem tudnám rakni... :-) ), de amennyire én az enyémet megvizsgáltam, nagyon hasonló szerkezet. De semmit nem csinál, ma reggel 1,5 fokos hőmérsékleten beindítottam, de semmi. Átmegy a hűtővíz rajta és ennyi, nem indult be.

Előzmény: kicsizs (10769)
Guelue Creative Commons License 2015.04.20 0 0 10773

Köszönöm! Úgy tűnik nem működik. Ma 1,5 C-fok volt a hőmérséklet a motorblokkban, több helyen mértem, kint altattam az autót az udvaron. Ez a dolog nem csinált semmit, kb. 3-4 percig járattam a motort, a gumicsövek kezdtek langyulni, tehát a hűtővíz átkering rajta. A füstgáz kivezetést nézegettem, gondolom annak jó forrónak kellene lennie, ha ez beindul, esetleg valami hangot vártam volna. Viszont nincsen hibaüzenet, bár van egy kódolvasóm, amivel direktbe szervízkódokhoz is hozzá lehet férni, de a több száz kódból nem tudom melyikre kérdezzek rá.

 

Esetleg ennek a helyére - mert úgy tűnik gyárilag a rendes állófűtés is ide van tervezve - be lehet rakni a gyári állófűtést? Gondolom ahhoz az egész szoftvert is, de talán a kábelköteget is cserélnem kellene, de annyit nem ér az egész...

Előzmény: gibbonpitti (10770)
kicsizs Creative Commons License 2015.04.19 0 0 10772

Balu is azt mondta, hogy irdatlan alkatrész árakkal dolgoznak :(

Egy kisebb javításból kijön egy normális (webo) működő kályha ára...

Előzmény: gibbonpitti (10770)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.04.19 0 0 10771

és sok időbe tellett megvilágosodni?

Előzmény: norbi0325 (10761)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.04.19 0 0 10770

ez egy kieg kályha és a legrosszabb fajta ami létezik....szinte csak volvókba szerelték......ha mükszik használd,de ha nem jó egy fillért se költs rá.ez még az ebernél is mocskosabb....     :)

Előzmény: Guelue (10766)
kicsizs Creative Commons License 2015.04.19 0 0 10769

szerintem ez az...

Előzmény: Guelue (10764)
norbi0325 Creative Commons License 2015.04.19 0 0 10768

A kép alapján fűtésnek tűnik

 

:)  Hát én ebből egy darabka fűtést se vélek felfedezni ,se Ebert se Webot ..  :)))

Előzmény: 95xf (10767)
95xf Creative Commons License 2015.04.19 0 0 10767

A kép alapján fűtésnek tűnik, de ha nem hozza a menüben akkor 99%, hogy csak kiegészítő.

 

Mostanában nincs annyira hideg, hogy kelljen...

Előzmény: Guelue (10766)
Guelue Creative Commons License 2015.04.19 0 0 10766

Köszönöm a segítséget. Igen, sajnos nincsen hozzá vezérlés. Sem kapcsoló, sem a computer menüjében nincsen ilyen. Holnap reggel hideg lesz, kint hagyom az autót és megnézem, hogy beindul-e? Gondolom a járó motornál maga a motor vízszivattyúja hajtja át rajta a vizet. Akkor viszont melegben is át kell forrósodnia, ha jól gondolom (hacsak nincs valami szelep, ami elzárja a vizet, ha meleg az idő...)

Előzmény: mica-r (10765)
mica-r Creative Commons License 2015.04.19 0 0 10765

Ha nem találsz hozzá vezérlőt, akkor valószínűleg kiegészítő fűtésként működik automatikusan (kb 5-7 fok alatt szokott aktíválódni motorindítással együtt)

Előzmény: Guelue (10764)
Guelue Creative Commons License 2015.04.19 0 0 10764

Guelue Creative Commons License 2015.04.19 0 0 10763

Próbáltam fotózni, jelöltem a gázolajcsövet, ami a baloldali fényszóró alatt látható henger alakú valamibe megy, ez az az eszköz,m amit én valami fűtésnek gondolok...

Guelue Creative Commons License 2015.04.19 0 0 10762

Sziasztok! 1 hónapja vettem egy 2003-as Volvo V70-es, D5-ös dízel motorja van. A hirdető nem mondta, hogy van benne állófűtés, de most, hogy nézegetem, van a baloldali reflektor alatt egy olyan fém gégecső, ami az állófűtések füstgáz elvezető csöve szokott lenni. Alánézve van is ott egy henger alakú nem túl nagy valami, a motor előtt egy fém fékcső méretű fényes cső megy hozzá, azt hiszem gázolaj van benne. Viszont ahogy olvasom, az állófűtés bekapcsolásához az irányjelző karban lévő kiválasztó gyűrűvel kellene előhívnom az időzítő menüt. Az meg nem jön fel. Ahogy váltogatom, előjön a pillanatnyi, az átlag fogyasztás, a még megtehető út és egy állásban elsötétül a kijelző. A biztosítéktábla a motortéri 1-es 25A-es és a vezetőoldali ajtónál lévő 24-es 10A-es biztosítékot írja állófűtés biztosítéknak, mindkettőt ellenőriztem, jók.

 

Kérem, hogy aki konyít ehhez, segítsen, hogy ez a valami esetleg nem is állófűtés, ha meg az, akkor mit csinálhatok még?

Nagyon köszönöm! Elnézést, hogy nem szakszerűen fogalmaztam, de gőzöm sincs mit hogyan hívnak állófűtés-ügyben...

norbi0325 Creative Commons License 2015.04.18 0 0 10761

Én is így kezdem :)) 

Lesz majd jobb is :))

 

Előzmény: gibbonpitti (10760)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.04.18 0 0 10760

tartalmas....  :)

Előzmény: bolyongo 77 (10759)
bolyongo 77 Creative Commons License 2015.04.18 0 0 10759

,

gibbonpitti Creative Commons License 2015.04.15 0 0 10758

gondolom ez már t5-ös transporter abban meg ha jól emlékszem venturik vannak.az can-bus-os és elég sok mindenben beszélget az autóval......szóval lehet baj.de ha kársz rá egy szoftverfrissítést az meg szokta ezeket a dolgokat oldani.feltételezve persze h a kályhában nincs hardver baj.  :)

 

egy diag sokat segítene szerintem a dolgon....

Előzmény: mackópetya (10757)
mackópetya Creative Commons License 2015.04.15 0 0 10757

Sziasztok,üdv az ittlévőknek. 

 

Pici segitségre lenne szükségem webasto állófűtés problémával. Az autó egy Transorter,dupla digitklimával.  Kályha rész karbantartva,kiméregetve, a keringető szivattyú ugyszint. A probléma a következő : Programozásra,és azonnali inditásra sem működik a kályha rendesen. Elindul,müködik a vizpumpa,az ac is,viszont egy percen belül a kályha leáll a keringetője nem,és az autó levegőkeringetője is megy tovább. Viszont ha járó motornál inditom a kályhát indul,működik ahogy kell,mégha az autót leállitom is. Észrevettem,ha piszkálva van a digitklima automata,econ,hőmérséklet változtatás,gondol a webastó és győnyőrűen működik programozva,azonnal inditva. Hol lehet a hibát keresni? van köze a digitnek a webastohoz?? Köszönet

 

95xf Creative Commons License 2015.04.15 0 0 10756

Programóra... ergo este beállítod másnapra vagy akár 1 hétre. Az egyiket este indítod, míg a modulost meg reggel.

 

Igen a kamion más világ, de ettől még látom minek van értelme :)

 

El lehet tenni igényesen könyöklőhöz vagy baloldalra a világításkapcsolóhoz, nincs harag ebből magam miatt van Omegán nem a szomszédnak :) (plusz nem "modern" technika így nincs is gondom vele)

 

A beszerelés az nem azt mutatja szüksége van e az illetőnek rá. Van a mert megtehetem, a kényelmesebb így, az ez jobban tetszik és utoljára akinél van értelme.

Ugye pl megy a harc a megapixelekkel és társaival a mobilok kameráiban csak megfelelő optika nélkül semmit sem ér. Vagy a tv-k esetében a színek amit régóta nem tud az emberi szem megkülönböztetni max érzed, hogy szebb a kép.

Előzmény: gibbonpitti (10753)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.04.13 0 0 10755

nem kell pálcát törni senki felett,mert itt mindenki nagykorú és el tudja dönteni mi a jó neki.ha meg nem akkor ugye ott bajok vannak...  :)

 

van aki szerint felesleges néhány kényelmi dolog,de én inkább megfordítanám a dolgot:az rendjén van ha vki megvesz egy kupac sz@rt és utána felhív azzal h kellene neki egy webo z/c-d panel,mert a szerelője azt mondta h csak az kell és kész a komplett állófűtése?????

 

ezzel konkrétan ma reggel kerestek meg és kb 15 perc beszélgetés alatt kiderült h vett az ember egy bmw  bus-os kályhát amihez adtak egy 1530-as órát és ennyi.elvitte egy helyi okoshoz aki azt mondta neki h kell egy kieg panel és már minden megy is(le sem ellenőrizte a kályha belsejét meg a keringetőt,és a bmw-k szeretik ezeket megenni).mondom a srácnak és min fog nyargalni az amper?nem értette,de aztán leesett neki.oké,nem ért a fűtésekhez.de akkor minek vesz meg vmit amit nem is ismer???

 

szóval ezt nevezem én pénzlocsolásnak és nem a gsm modult meg az ülésfűtést.

DonEnrico Creative Commons License 2015.04.13 0 0 10754

Szerinted felesleges, szerintem hasznos. Én örülök, hogy a gsm  modult választottam. Szerintem mindenki eldönti, hogy mire van szüksége.  Azért az a 99% elég beszédes....

Előzmény: 95xf (10752)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.04.13 0 0 10753

a gsm-t nem nevezném hülyeségnek és nem azért,mert szerelem.elég sok ember van aki nem fix időpontokban indul el a kocsival.szerinted akkor felkeléskor ki kellene bandukolni a verdához és elindítani a fűtést?

 

mondjuk reggel 6kor?

 

te a kamionodban élsz és úgy jóval könnyebb kiszámolni mikor legyen meleg.

 

 

az okostelefonos dolog meg emberfüggő......nekem nem mozgatja a fantáziámat személy szerint,de nem is vagyok high tech ember.nekem sem okos a telefonom.....pedig lehetne.  :)

 

 

és elmondanám:99%-ban modult szerelek be és nem progiórát.

 

ha lenne egy komoly autód(ne sértődj meg,de az omit azért nem ide sorolom bár abban is fennáll ugyanez a helyzet) akkor rájönnél h a műszerfalon nem tudsz elhelyezni ergonomikusan egy progiórát.

persze felcsavarozni bármit bárhová fel lehet,de hogy szépen is nézzen ki és ne bökje az ember szemét az utólagos beépítés azt nem lehet megoldani.a kesztyűtartó nem játszik....  :)

Előzmény: 95xf (10752)
95xf Creative Commons License 2015.04.12 0 0 10752

Az utolsó 2. Sőt maga az okostelefon is szerintem... ahogy az ülésfűtés is felesleges.

 

Egy jó állófűtés időzítővel pont elég :)

Előzmény: DonEnrico (10751)
DonEnrico Creative Commons License 2015.04.12 0 0 10751

Mi van túl bonyolítva?

- az állófűtés

- az időzítés

- a GSM modul

- vagy a okostelefon program?

 

Melyik felesleges az emberek 99%-ának?

Előzmény: 95xf (10748)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.04.12 0 0 10750

hidd el tudom mi való bele és az opel-al is tisztában vagyok.....a típus a hobbim.

 

engem nem vigasztal semmi sem,akár szopó az autó akár nem.mindenki maga dönti el mire locsolja a pénzét.

 

viszont pont azért,mert már ellocsolt egy valaggal a verdára ne keletkeztessen jogot arra,hogy a fűtést meg 2 ft-ból megoldja neki vki.

 

nekem is elgondolkoztató,hogy a 225-ös dollárnál beárazott áraim mennyire tartható a jelenlegi 280+-os áraknál.elég sok mindent dollárért veszek ami új alkatrész.

 

 

tőlem szerintem még nem ment el úgy kuncsaft,hogy az ne járt volna jól az elvégzett munkával.nyilván a piachoz képest.....

Előzmény: 95xf (10749)
95xf Creative Commons License 2015.04.12 0 0 10749

Pedig abban gyárilag sem egy toptechnika van lévén 2003ig gyártották az autót (Eber D3 a belevaló gyárilag).

 

Sajnos az enyémben is agyhalott a technika...igaz ahová vittem a Keresztúri úton a félórás diagért egy fillért se kértek. Már csak vissza kéne vinnem, hogy kiszereljék azt megpróbálják életre kelteni padon.

 

Az boldogítson egyedül (tudom letojod), hogy a B2-s Omega (sőt az összes) nem való fillérvadászoknak, mert minden aranyárban van hozzá és minnél kevésbé kapja meg amit igényel annál inkább követeli magának :) A 2.0DTi meg igazi szerelőbarát belőle, tuti többet van a szerelőnél, mint a tulajnál :P

Előzmény: gibbonpitti (10735)
95xf Creative Commons License 2015.04.12 0 0 10748

Nem az a kérdés kinek mi a bonyolult, hanem, hogy van e értelme egy egyszerű dolgot túlbonyolítani?

 

Volvo FH... erre keress rá :)

 

Tudom, hogy nem én vagyok a célcsoport nekem a telefonom sem okos... bőven elég arra amire használom, cserébe megbízható és akár 1 hétig is elvan töltés nélkül :)

 

Mellesleg csak nem értem minek 1 ilyen az emberek 99%-nak? Pont ahogy felesleges egy "okostelefon" is a nagyinak akit csak néha felhív a család... és én hiszem, hogy ami túl van bonyolítva az nem jó, mert sok a hibalehetőség (elég csak belegondolni a "modern" motorok tipikus hibáira (befecskendezés és elektronika főleg) és, hogy egy régi szivóbenzines motor milyen hibákat produkált (szinte semmit, mert agyonüthetetlen).

Előzmény: DonEnrico (10733)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.04.11 0 0 10747

elmondom mi kell hozzá és ha az én áram érdekel fel kell hívnod.

 

-vízkeringető

-ehhez utánfutás késleltető

-kábelköteg

-valami az indításhoz(progióra,gsm)

-idom vízcsövek a szivattyú beépítéséhez.....

 

 

 

Előzmény: ballalajka88 (10746)
ballalajka88 Creative Commons License 2015.04.10 0 0 10746

Köszi a választ! A belső fűtés egyelőre nem is fontos, csak hogy hamarabb bemelegedjen a motor.

És kb milyen anyagi vonzattal jár ez a beüzemelés?

Előzmény: gibbonpitti (10745)
gibbonpitti Creative Commons License 2015.04.10 0 0 10745

doksi szerint már bus-os......ha a belső teret is szeretnéd befűteni az sajnos francia autóknál nehéz dió szokott lenni.én alapból bármely bus-os autóra azt mondom h 50% az esélye a belső venti meghajtásának sikerére,de a franciáknál sajnos ez lemegy szerintem simán a felére vagy még lejjebb.

 

a kályhádat meg kellene nézni h a 6 pines csatiba pontosan melyikpin van bekötve,abból meg tudom mondani h maga a kályha panelja bus-os-e.csak mert nem magától értetődő......simán lehet h analóg.

 

asszem az hasa alatt van a kályha.....

 

amúgy a víz felmelegítése simán megoldható.......

Előzmény: ballalajka88 (10744)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!