Köszi közben már ezeket kibogoztam a Vitos topicban általad leírtak alapján :D
Majd ha jó lesz mindenképpen meg akarom csinálni vagy távirányítósra vagy csak simán kapcsolósra,
ha ez a keringető ennyire gyenge konstrukció, nem próbáltátok pl a bmw normál keringetőjét bele ? Bár ugye ahhoz le kellene mérni a szállítási mennyiséget a két szivattyún közel azonos lehet e.
Egyenlőre annyi van hogy sem a gázolaj pumpát sem a szellőztetést nem indítja el ha beindítom és megnyomom a műszerfalon a gombot. meg akkor sem ha nem nyomom meg.
Ha 638-as, akkor az akkor állófűtéses, ha programórás.
Ha nincs benne, akkor az csak kieg. De a fűtéskonzolon ezt is ki tudod iktatni.
Nagyon elb.aszott egy gondolat volt egy kefés motoros szvattyúra bízni a keringetést. Gyakorlatilag mindig megy, ha a gyújtás rajta van, ezért rövid az élettartama.
Viszont nagyon jó a hulladékhő bejuttatása az utastérbe álló motornál ( REST gomb ).
Itt mennie kell a ventinek, és a szivattyúnak is. Ha nem megy a szivattyú 1 perc alat hideget fúj álló motornál. ( járó motornál a REST kikapcsol )
A konzol alatt van kivezetése a befúvó ventilátornak, ide lehet tápot adni, ha távirányítani akarod a be fúvást.
Nálam a box! Félig életre is keltettem de kell hozzá szereznem egy kapcsolási rajzot.
A panel még nem él, mert egy másik köteg is kellene hozzá de a rajz lehet ezt helyettesíti. Azt már tudom, hogy honnét kapja meg a jelet, hogy járó motor van és lehet intézni a befújást.
Jó kérdés még, hogy ha az egészet életre keltem gyújtás nélkül, akkor azt a BSi zokon veszi e :D Talán ha leválasztva keltem életre akkor nem fog belepicsogni.
Volt itt egy v-class pénteken, ott mikor megnyomtam a műszerfalon a gombot, akkor indult be a kályha,
úgy tudom a vitoknál van csak kisegítő fűtéses és van amiben van egy gomb a műszerfalon, és van programórás.
nekem a középső van, s a v-class is ilyen volt.
Nem indít szellőztetést sem semmit, holnap megnézem a biztosítékot elsőként, nem e valakinek nem tetszett hogy 5 fok alatt beindul. ha rendben a bizti, leszedem és kiterítem.
Jenci, ez kieg fűtés. Akkor indul, ha jár a motor. Nekem C Merciben kályha off kapcsoló van, tehát akkor világít, ha kikapcsolom. Először a szellőzésnek kellene indulnia, nem a pumpának.
sziasztok tudna valaki segíteni egy kapcs rajzal, merci vito 638as 2000es évj, tegnap vettem, kályha van de nem megy, kb 8 vagy 10pines stekkerje van, ki szeretném mérni a tápszivattyút gyertyát, ventit, a stekkerről,
ha több infó kell lefotózgatom.
A műszerfalon ha bekapcsolom, világít, de a tápszivattyút nem indítja el, nem hallom kattogni, nemis tudom annak kellene e először indulni de úgy emlékszem igen.
Lehet leveszem holnap ledugózom a vízcsöveit, és kiterítem asztalra menthető e,
Ha jó lesz még meg akarom csinálni hogy ne csak járó motornál lehessen bekapcsolni, ezt nem is értem miért csak úgy lehet, de egy működőt amit néztem azon csak úgy kapcsolt be.
amennyire vissza tudja adni a nem épp dolby laptop hangszoró,hát nem jó a hangja.bár ha hiányzik a szívóoldali hangtompítás akkor is hasonló a hangja....sípol.
a dpd oldalán az szerepel h 9-18 óra között jönnek....de engem hiába hív fel ha mondjuk épp a város másik végében vagyok.egész nap megyek mint a mérgezett egér.ha meg lehetett volna adni h pl. 10-12 között jöjjön akkor az vállalható számomra,de ilyen opció nem volt.tehát inkább gondoltam mégis beállok abba a rohadt postás sorba....de aztán mégsem kellett. :)
Futár dolgot Én dobtam fel először. Nem kell egész nap várnod rá, kb. fél órával előtte telefonálni szoktak,hogy felvennék a csomagot illetve kézbesítenék a csomagot. Ha nem tudja felvenni, vagy esetleg mondod neki, hogy most nem jó, akkor ingyenesen kérhetsz tőle másnapra időpontot.
Pár hónapja olvasom a fórumot, de nekem nem az jött le, hogy "tarhálni jársz ide", inkább segíteni...
Az a gond, hogy a lehetőségekkel élni kell és nem visszaélni, mert ha egyszer megszűnik, akkor a normális embernek is megszűnik és ő fog igazából szívni.......
ha a 210-esben van akkor típushiba......ha nem jól rakják vissza a doblemezbetétet akkor simán ráfolyik a víz.....azt meg ugye nem annyira szereti semmi ami elektromos.
nézesd meg hozzáértővel,mert odahaza nem fogod tudni a hibát megállapítani.
ez nem a pénzről szól,mert akkor kértem volna érte.
és sokan meg tudják oldani h vkit elküldenek érte.....van akinek franciaországig kellett eljuttatni vmit.fórumtársa elvitte.....
nem hisztizni kell azon h nem vagy a főváros közelében hanem azt értelmezni amit leírtam.igaz először nem akartam postára menni,de miután a dpd nem lett volna számomra megfelelő felajánlottam a postát,de te finoman szólva is hőzöngtél.
az meg h egy user hozzászólására mit válaszolok külön értelmezést igényel,nem neked szólt ha elolvasod az utolsó szót!!!
Azért idegesít a dolog, mert mindenkiben él valami világfájdalom, ha valamit tenni kell, és nem azonnal, ingyen, díszcsomagolásban kapja meg a cuccot.
Igen, ő ajánlotta fel ingyen, csak el kell menni érte, ezt is mondta. Mit kell ezen problémázni? Nem felel meg, kész, lépj tovább! Nem laksz messzebb a nagyfalutól (vagy legalábbis nem sokkal), mint én. ;)
Tisztázzuk a dolgot. Nem kértem semmit ingyen. Ha azt mondja hogy 5 ezer plusz posta akkor kifizetem és kész. Ő ajánlotta fel ingyen. Sajnálom hogy nem a fővárosba születtem és nem tudok érte menni személyesen.
engem úgy neveltek h segítsek ha meg nem tudok vmit akkor ne legyek rest kérdezni,de aki segít azt ne kritizáljam,mert ha kritizálom az azt jelenti h jobban tudom nála ergo akkor minek kérdezek?
soha nem írok ide árat,nem véletlen és pont nem szorulok a magad fajtára.én becsületesen dolgozom így tele vagyok munkával és nem csak állófűtés terén.
veled ellentétben én nem észt osztani járok ide hanem segíteni önzetlenül.
és az,hogy nem tudjátok értelmezni egy érettségivel rendelkező ember írását az nem hinném,hogy az én bajom lenne.