Sziasztok szeretnék segítséget kérni. Van e46 320d-m 99-es 136 lovas. Van benne egy webasto top Z/C-D kieg. fűtés,de sajna nem csinál semmit. Azt mondják a panel lesz a probléma. Esetleg valakinek volna egy ilyen?
A segítségeteket szeretném kérni mert nem boldogulok. Van egy rover 75-öm cdt és van benne segédfűtésként egy webasto 98570c. Főleg angol fórumokon találtam sok leírást hogyan lehet állófűtéssé alakítani vagy direkt vezérléssel indítani hogy ne csak 5 fok alatt kapcsoljon be járó motor melett. De mindenhol csak a 98570b típus szerepel aminél ha a 6-os nagy csati 3. pinjére földet kötnek elindul, de azt is írják hogy a c-s verzió esetén ez hatástalan. Hogy tudnám elindítani, a motor járásától függetlenül? És mi a különbség a két verzió között? Csak az kellene hogy melyik lábra mit kell adni, a vezérlést saját mikrokontrolleres megoldással megoldom távos belső kijelző stb. Nagyon köszi előre is
nem lesz egyszerű berakni....elég rossz helyre írja a gyári webo doksi....az első lökhárító hátuljára a klímahűtő elé.egy kis kocc és megy minden a levesbe....kályha,hűtők....minden.
én raktam már be így kályhát,igaz nem ilyenbe,de csak a tulaj engedélyével.....
Egy Kia Cerato 1.5 CRDI 2005-ös digitklímás autóba keresek használt állófűtést beszereléssel.Ha tud valaki akkor legyen szíves szóljon.Előre is köszönöm.
nálam is szoktak néha ezzel próbálkozni,de nem vagyok rá vevő.
egy laikus megrendelő nem tudja eldönteni egy utólagos beépítésnél mi a még elfogadható gyáritól eltérő változtatás a gépkocsin.mindent meg lehet ízlésesen is oldani meg hentes módjára összevissza kaszabolva.utóbbi hanyagolandó.
van ellenpélda is,de én nem jutok tovább ezekkel annál az első telefon beszélgetésnél amikor érdeklődik.
A 97-esben még a 3kW-os van, az Vag-Com-mal/VCDS-el nem diagnosztizálható, és nem szokása letiltani sem.
Bármi baja lehet, de elsőre érdemes megnézni az üzapumpa csatlakozóit, meg a kályha csatlakozóját. Mindkettőből "szeretnek" kirohadni a vezetékek. Ha ezek rendben, akkor szét kell szedni és kimérni az alkatrészeit. Ha vezérlőhibás, akkor valóban nem érdemes vele foglalkozni.
más:ma sikerült látnom egy északkelet magyarországi kolléga munkáját.....hát voltak érzelmeim a dologgal kapcsolatban.
igazi gány mindenhol ahová csak néztem...egy ducato volt a paciens.a motortérbe rakta,jó a hely de sokat nem gondolkozott a részleteken.csinált pár kábeldarabból vmi kötegfélét ami fixen hajtotta a keringetőt a belső ventit meg relé nélkül rákötötte a kályha kimenő pinjére....és ezért még pénzt is kért.a tulaj meg adott érte.....elgondolkoztató.
én az ebert kidobom és rakok helyére webastot.... :)
kinek mi a hatékony......van az olcsó hús meg a leve.
egy próbát megérhet kiszedni és megnézni,de ha ott és akkor kiderül h kuka a mondjuk a vezérlő akkor el kell gondolkozni a továbbin.ezekben illik akkor már gyertyát is cserélni ne keljen miatta megint leszedni a kályhát mondjuk fél év múlva meg ha lángszitás akkor aztis ki lehet cserélni ha már kezd szétesni.
ha ezeket összeadod,nagyságrendileg,már nem vagyunk messze az általad említett összegtől.
nem bántani akarlak,félre ne értsd,de sok jóra ne számíts első körben......ezekhez minden drága és nem azért,mert mi adjuk drágán hanem mi is drágán jutunk hozzá.
Hali! Nagyon sokat olvasgattam ezt a fórumot hogy mi újság! Nem régen vettem egy 97 es vw sharant! Van benne kiegészítő fűtés de sajnálattal nem működik! Visszább megtaláltam melyik lábra milyen áramot kell adni de semmi hang nem jött belőle! A szerelő amikor rátette a számítógépet azt mondta nem kommunikál vele az állófűtés! Lehet hogy az elektronikám rossz? Vagy a szerelő programja?(hozzáteszem sima autószerelő nem pedig állófűtés szerelő) Hogyan tudom belőle a tiltást resetelni? Úgy hogy kétszer kiveszem a biztosítékot 10 másodpercre? Mintha azt olvastam volna! Van esetleg valaki aki Pesten ezt meg tudná nézni hogy mi újság és nem akar rábeszélni egy másikra 80 ezerért? Várom segítő válaszotokat!
Ha a lángőr két vezetékét összekötöd miután begyúlt a kályha, akkor azt fogja érzékelni, mintha égés lenne és ilyenkor nem kellene leállnia, mint eddig.
Ha rövidre zárom akkor 12 volt lessz olyan mintha rossz lenne a lángőr ha jol gondolom ezzel nem teszem tönkre a vezérlőt?
Van egy hőmérséklet szenzór a kályha hátsó végén Szerintem ez a tulmelegedés védelem lehet ennek a két vezetéke a csatlakozóban rövidre van zárva Szerintem ez nem gyári dolog Mit Gondoltok róla?
Akkor hibás a lángőr. Nem érzékel égést, ezért a várakozási idő leteltével leáll. Ha elindul a kályha, akkor próbáld meg rövidre zárni a lángőr két vezetékét. Ilyenkor a kályhának mennie kell tovább rendesen.