Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zolisu81 Creative Commons License 2014.10.25 0 0 9226

Szia

 

Ha rövidre zárom akkor 12 volt lessz olyan mintha rossz lenne a lángőr ha jol gondolom ezzel  nem teszem tönkre a vezérlőt?

Van egy hőmérséklet szenzór a kályha hátsó végén Szerintem ez a tulmelegedés védelem lehet ennek a két vezetéke a csatlakozóban rövidre van zárva Szerintem ez nem gyári dolog Mit Gondoltok róla?

 

Zoli

Előzmény: Ricsi89 (9225)
Ricsi89 Creative Commons License 2014.10.25 0 0 9225

Akkor hibás a lángőr. Nem érzékel égést, ezért a várakozási idő leteltével leáll. Ha elindul a kályha, akkor próbáld meg rövidre zárni a lángőr két vezetékét. Ilyenkor a kályhának mennie kell tovább rendesen.

Előzmény: zolisu81 (9223)
zolisu81 Creative Commons License 2014.10.25 0 0 9224

Szia

 

Hideg inditásnál előszőr nem indul el a kályha . Az izzitás megy aztán beindul a tápszivattyu a vizpumpa is megy egy  kis idővel később beindul a levegő szivattyu is a kályha nem indul el .Leáll aztán kezdi másodjára a folyamatot ugyanolyan sorrendben aztán puffan egyett és elindul .Nem füstől megy rendesen ugy 1-1.5 percig aztán leáll az üzemanyag pumpa szellőztet még egy darabig aztán leáll.

 

Zoli

Előzmény: gibbonpitti (9221)
zolisu81 Creative Commons License 2014.10.25 0 0 9223

Sziasztok

 

Mértem a feszültséget 12v a lángőr vezetékein de mikor megy a kályha akkor sem változik marad a 12 volt

 

Zoli

Ricsi89 Creative Commons License 2014.10.25 0 0 9222

Esetleg túlmelegedés? Nincs megfelelő keringés, levegős a kályha? A másodikra való indulás izzítógyertya gond. Nekem egy benzines van műhelyfűtésre, az is csak másodjára indul. Ha a lángérzékelő vacakolna, akkor el sem indulna még a pumpa sem. Tudom, mert szívtam vele. Amikor leáll, akkor a keringető is megáll? A lángérzékelőben egyébként egy sima fotodióda van, én cseréltem benne, így megúsztam 300ft-ból. :)

Ha van egy multimétered, akkor ki is mérheted működés közben. Ha jól emlékszem, akkor indításkor 12V-nak kell lennie rajta, ha pedig beindult, akkor 0V-nak, mindaddig, amíg megy a kályha, égés van.

Előzmény: zolisu81 (9220)
gibbonpitti Creative Commons License 2014.10.25 0 0 9221

ha tényleg 3-4 perc után áll le akkor nem lángőr lesz a baj,mert azt már az indulás után egyből nézi a vezérlő és ha az izzítás befejezése után(jellemzően 20-30mp) nem ég a láng,tehát nem melegíti a lángőrt semmi sem,akkor leállna egyből.volt már olyannal dolgom h szarakodott a lángőr és elindult a kályha de az max 80 mp után le is állt,mert addigra már nagy lánggal éget a kályha és a gyertyának az volt a baja,hogy túl meleget jelzett a vezérlőnek.

 

leállás után ha még bekapcsolva hagyod akkor elindul akár 10-15 perc mulva vagy sem?

 

mondjuk nem jó jel ha ilyen nmelegben csak 2x indul el.

Előzmény: zolisu81 (9220)
zolisu81 Creative Commons License 2014.10.25 0 0 9220

Sziasztok

 

Odáig jutottam a dwb 46 vizes diesel webastoval hogy elindul igaz csak másodjára de ez nem is zavarna szépen müködik nem füstől de kb 3 perc után leáll az üzemanyag szivattyú és szép lassan leáll az egész . Lehet a lángőr a problémája?

 

Üdv Zoli

gibbonpitti Creative Commons License 2014.10.25 0 0 9219

Balatonszöllősön ott van Balu....nincs messze.

Előzmény: 050510 (9217)
t4pistibá Creative Commons License 2014.10.24 0 0 9218

Sziasztok ! felesleges gyári volvó kályha 2.4d -ből eladó! ki mit ad érte? 

A másik, 12v -os keringetőt keresek olcsón !

050510 Creative Commons License 2014.10.24 0 0 9217

Sziasztok!

 

norbi0325 felajánlotta a segítségét kályha diagnosztika ügyben,amit ezúttal is köszönök,de sajnos nem jön össze az időegyeztetés mert én a jövőhéten járok mostanában csak Magyarországon.

Ajka környékén nem tudtok valaki szakminisztert egy kályha diagra?

Köszönöm.

 

gyzol Creative Commons License 2014.10.24 0 0 9216

A hűtőm biztos hogy tiszta,mert nemrég lett átöblítve Én magam csináltam nem először.Viszont nagyon gyanús hogy hengerfejes lett az autó,és előfordulhat hogy légbuborék van a kazántérben.Bár ez a lapátkopás is elképzelhetőnek tűnik tekintve hogy 1992 óta "üzemel" már a kályha.Kösz a tippet,meg fogom nézni ezt a lehetőséget is!

Előzmény: gibbonpitti (9215)
gibbonpitti Creative Commons License 2014.10.23 0 0 9215

ha mondjuk a radiátor el van tömődve rozsdával vagy a szivattyú lapátjai koptak el mechanikus szennyeződéstől simán lehet az a baja...

Előzmény: gyzol (9214)
gyzol Creative Commons License 2014.10.23 0 0 9214

Az nem lehetetlen,mert véletlenűl bekapcsolva hagytam a ventillátort,és ment amikor lekapcsoltam.Nem fagy még felénk,de állítólag nemsokára már fog.(Szolnok)

Előzmény: gibbonpitti (9213)
gibbonpitti Creative Commons License 2014.10.23 0 0 9213

ha a leállás után tényleg 3-4 perc tellik el az újraindulásig akkor túlmelegszik az elégtelen vízáramlás miatt.....

Előzmény: gyzol (9211)
BMWKRAFT Creative Commons License 2014.10.23 0 0 9212

Szia!

 

Én első körben dugulást keresnék az üzemanyag ellátásban. Egyébként fagy már nálatok?

Előzmény: gyzol (9211)
gyzol Creative Commons License 2014.10.23 0 0 9211

Üdv a forumozóknak!

Van egy kis gondom,hátha tud valaki segíteni ötletekkel.Tehát:van egy 1992-es eber D5W tipusú kazán az autómban.Minden hónapban egyszer,járattam 10-15 percet,hogy ősszel ne legyen vele gond.Erre most hogy már lassan kéne fűteni beszart.A tünetek:rendben elindul,nem füstöl stb.majd 4-5 perc üzem után elveszi a gázolajat (ekkor sem füstöl) és megáll.A vízszivattyú ilyenkor még megy,majd újabb 3-4 perc múlva megint újraindul.Ekkor is rendben elindul minden,semmi füst,de 4-5 perc üzemidő után megint megáll.Ezt addig ismételgeti amíg manuálisan le nem állítom.

Ötletek??

Tuzson88 Creative Commons License 2014.10.23 0 0 9210

Ez pont 6-al több a csak dobos megoldásnál. Maradjunk annyiban hogy átgondolom még hogy megér-e nekem ennyi pluszt. Ebben a pár napban úgy sem jár a posta és addig rákérdezek a másik fórumtársra is hogy áll e még az ajánlata.  Köszönöm addig is a türelmet! 

Előzmény: gibbonpitti (9209)
gibbonpitti Creative Commons License 2014.10.23 0 0 9209

mondjuk 10?

Előzmény: Tuzson88 (9208)
Tuzson88 Creative Commons License 2014.10.22 0 0 9208

Centivel mértem az előbb sötétben ,amint látod nem szereltem ki, ezért a "kb" jelző. Rover 75ben van ha ez segít valamit. Árban mire gondoltál? Mert igazából az a döntő, hogy csak dobot veszek és flexelek vagy megveszem egyben és csak simán cserélem. Kompletten jobb lenne, mert kevesebb meló és megmarad a gyári cső is. Hátha jó lesz még valamire címszóval.

Előzmény: gibbonpitti (9207)
gibbonpitti Creative Commons License 2014.10.22 0 0 9207

egy centivel lemérhetted volna pontosan...az ilyen kb.  mérésektől feláll a hajam.

 

megnézem,de van vagy 1.5 köbméternyi fix csöves kipuffom és nem fogom 2x áttúrni,hidd el.

Előzmény: Tuzson88 (9204)
Tuzson88 Creative Commons License 2014.10.22 0 0 9206

A 90fokos fordulónál van egy felfogató csavar is. Ilyened van dobbal? Írhatsz e-mailt is.

Előzmény: Tuzson88 (9205)
Tuzson88 Creative Commons License 2014.10.22 0 0 9205

Így néz ki(nem túl jó kép):

 

 

Előzmény: Tuzson88 (9204)
Tuzson88 Creative Commons License 2014.10.22 0 0 9204

Szia! 

Derékszögű kanyar után kb 40cm előtt kb 20cm.

Előzmény: gibbonpitti (9202)
Jamalboy Creative Commons License 2014.10.22 0 0 9203

Sziasztok!

 

2.2 HDi Webasto Thermo Top C-t OBD2-es csatiról milyen adapterrel tudom Webasto Thermo Test-tel kiolvasni?

Esetleg kapcsrajza van valakinek? Ami nekem van rajz az óra bekötésről ott azt írják, hogy a kályha 5-ös lábán keresztül lehet ki-be kapcsolni.

 

Köszi!

gibbonpitti Creative Commons License 2014.10.21 0 0 9202

mérd le a méreteit a tiédnek.....én meg megnézem jó-e az enyém neked.

Előzmény: Tuzson88 (9201)
Tuzson88 Creative Commons License 2014.10.21 0 0 9201

Szia!

Pécsi vagyok. Fotót tudsz róla betenni?

Előzmény: gibbonpitti (9200)
gibbonpitti Creative Commons License 2014.10.21 0 0 9200

nekem van vmi nagyon hasonló csövem dobbal......bp-i vagy?

Előzmény: Tuzson88 (9199)
Tuzson88 Creative Commons License 2014.10.21 0 0 9199

Sziasztok!

 

Jelenleg elég hangos a Webasto Thermo Top c kályhám, mivel nincs a kipufogó csövén, dob. (Rover 75-ben van, eredetileg 7fok alatt kapcsolt, mint kiegészítő fűtés, de most már egy GSM modul segítségével, kapcsolom.)

Esetleg van valakinek eladó dobja? Egy leírás alapján ezt szeretném elkészíteni a jelenlegi kipufogócsövemből:

 

 

 

A válaszokat előre is köszönöm!

gibbonpitti Creative Commons License 2014.10.20 0 0 9198

ha elfogadsz egy baráti tanácsot:ne erőltesd a tipust....ha mükszik akkor használd,de amint vmi baja van cseréld le.

Előzmény: zolisu81 (9195)
gibbonpitti Creative Commons License 2014.10.20 0 0 9197

attól hogy ránézésre jónak tünik még lehet rossz a párologtató.ha nem vezeti szét a teljes felületén a gázolajat hanem csak simán átfolyik rajta akkor is tud ilyet produkálni.állítani meg semmit sem tudsz.

 

de lehet simán az ac tol sokat a kályhába.induláskor kis füst megengedett dieselnél,de amikor már ég a láng rendesen akkor nem szabadna füstölni.

Előzmény: T-omti (9196)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!