De pontosan ,van ott minden mint a moziba ,minden lom de hogy nem tud egy benzines kályhát megkülönböztetni egy gázolajostól az szerintem gáz.Amennyit szivtam már ezzel az nem igaz ,most majd felhivom meglátom mit reagál rá.
van több féle kipuffdob is....külsőre 1formák,de belül sok a különbség.sok apró hang összessége az amit hallasz.
ha szétvágsz párat rájössz mi a különbség.....én megtettem.nem olcsó buli... :)
függ,hogy merre/milyen alakban hajtogatod a csöveket pl.meg még sok dologtól......alapból el kell fogadni,hogy hangja van.ha csendesíteni szeretnéd akkor az pénzbe fog kerülni sajnos.
ennek a tiszavasvári embernek nem egy nagy raktár van az udvarán tele minden szarral, fűnyíróval meg ilyenekkel? Magas lindab kerítés, nem lehet belátni az udvarra.
Egy tiszavasvári embertől vettem anno,sok hirdetése kering a neten,én nem értek hozzá ,csak mondtam neki hogy t4 buszba kell levegős fűtés gázolajos,erre ezt adta ,de megmelegedni sose tudtunk vele,van ott a telephelyen neki vagy 100 kályha az tuti ,szerintem kintről behozza a rosszakat ,itthon megbarkácsolja ,sajnálom hogy nem olvastam hamarabb ezt a fórumot ,kifizettem a tanulópénzt rendesen mert 80 volt a kályha.üdv :)
Dunakeszi-Észak Pest (13. kerület is) környékén keresek olyan embert, aki ért webasto állófűtéshez.
Gyárilag szerelt Audi A8 2000-es évjárat 4.2-es benzines, amiben egy 5,2kW-os állófűtés van.
Problémám, hogy az állófűtést bekapcsolva elindul a fűtés, fel is melegíti a hűtőfolyadékot, de az utasteret nem fűti fel egyáltalán, az jéghideg marad.
Állófűtéshez laikusként állok, autószereléshez értek valamelyest, és úgy gondolom, hogy talán a keringtető szivattyú adta meg magát, és a hűtőközeg a fizika törvényére hallgatva folyamatosan egyenlítődik ki a rendszerben, motorban. Ez azonban csak egy tipp.
Szerencsére nem létszükség az állófűtés, mert fűtött garázsból indulok a legtöbbször, és nagyon kevés alkalommal használom, és lehet, hogy pont emiatt romlott el.
Tudna valaki segíteni abban, hogy van egy Sorrentom, amiben van egy Webasto thermo top Z vizes állófűtés. Az a kérdésem, hogy hogyan működik ez a szerkezet ha semmiféle kapcsolót, termosztátot nem találok az autóban?
Van egy 96-os Sharanom Eberspacher D3wz kazánnal. Kiment a gyertyája, kicseréltem. Egyszer beindult hibátlanul, azóta csak tesztel és nem indul be. A szivattyút is kicseréltem megfelelőre hátha az rossz, de nem. Megmértem az új gyertyát és 8ohmot mutat. Az nem sok? Lehet, hogy rossz az új Beru GH001?? Azt olvastam, hogy 1-1,1ohmnak kéne lennie.
van olyan bus-os autó amibe utólag berakható (gyári helyre kötve)az óra és az autón keresztül indítja a kályhát nem pedig közvetlenül......szóval annyira azért nem egyértelmű.....
csináltam már 2 vadásznak is fűtést és nekik a halk működés alapfeltétel volt.sikerült olyanra összehozni,hogy ha a kocsi előtt álltál 1.5 méterre tök csöndben meg sem hallottad a kazánt.