Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

csabais Creative Commons License 2014.01.03 0 0 8517

Régi vito nem buszozik!  :-)

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (8515)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2014.01.03 0 0 8516

A füstezüst tesóban? :-)

Előzmény: csabais (8514)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2014.01.03 0 0 8515

Túl új számomra még a vas, ezért még nem másztam bele...

A kábelezés alapján nem tűnik bus-osnak - mindenhol saját kábelekkkel találkoztam, de még bármi lehetséges.

A kép alapján a vezérlőóra X9 csatijából kapja a feszt az X1 1-es lába, de majd a gyakorlat megmutatja. 

Még nem voltam az autó alatt, csak a duruzsolását / meg a meleget tapasztalom.

Ugye, az X1 hármas lábára gondolsz? A rajzon számomra bus-nak tűnik... Talán két hét múlva már megjön az EOBD átalakító - akkor könnyebb lesz.

Előzmény: gibbonpitti (8513)
csabais Creative Commons License 2014.01.03 0 0 8514

Nekem így van:

 

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (8512)
gibbonpitti Creative Commons License 2014.01.03 0 0 8513

ha kiegfűtés akkor a 3-as lábra indul.....feltéve ha nem bus-os.

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (8512)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2014.01.03 0 0 8512

Te egy Úr vagy ;-)

Előzmény: csabais (8511)
csabais Creative Commons License 2014.01.03 0 0 8511

 

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (8510)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2014.01.03 0 0 8510

Köszönöm, Sanyi, megkeresem a csatit. :-)

Előzmény: csabais (8508)
grandegabo Creative Commons License 2014.01.03 0 0 8509

Nem, de ha tudtam volna hogy van.. Egész jó kis oldal, ezeket hiányolom magyarországról.

Előzmény: gibbonpitti (8497)
csabais Creative Commons License 2014.01.03 0 0 8508

1 kapcsolóról egy +12V a nagy csati (6pines)  1 lábára.

Amíg kapja az áramot addig menni fog.

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (8503)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2014.01.03 0 0 8507

Köszi a választ. Jelenleg is működik a kiegfűtés. Térképed esetleg nincs a bekötéshez? Átnézek a Vitora is, thx. :-)

Előzmény: RÉMES (8504)
RÉMES Creative Commons License 2014.01.03 0 0 8506

Később majd ha ráérzel az ízére rájössz, hogy de jó lenne a -12ben reggel beülni egy meleg autóba.

 

És akkor jön majd, hogy távirányító kell a cucchoz.

 

 

Majd meglátod! :-))

 

De az sem egy nagy valami.

 

Én sem használom minden reggel, de mikor rosszul ébredek, és nyűgös vagyok, nincs kávé sem, akkor indulás előtt a lakásból bekapcsolom, és totyogok még egy kicsit, aztán ha kimegyek mégsem a hideg levegőt nyomja a befúvó.

Nagyon jól szokott esni.

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (8503)
RÉMES Creative Commons License 2014.01.03 0 0 8505

Nekem azért nincs benne relé, mert én teljesen függetlenné tettem cuccot.

 

Úgy mint automatikusan induló kieg. fűtés nem működik. (nem is akartam,  ha akarom majd elindítom )

Előzmény: RÉMES (8504)
RÉMES Creative Commons License 2014.01.03 0 0 8504

Ha mindened megvan, ami a kieg. fűtéshez kellett, és működött is, akkor nem sok mindnen kell.

 

- egy egyszerű elektronika ( időzítő ) ami a szivattyú utánfutást biztosítja a kazán kikapcsolása után úgy másfél percig,

- egy kapcsoló, ( én vettem egy plusz vito raktér világítás kapcsolót, azt kötöttem rá,)

- valaki aki kb 4 vezetéket átköt neked a kazánnál, és behúzza a kapcsolóvezetéket a középkonzolhoz.

 

 

 

Egyébként működött valamikor a kieg. fűtésed? Tehát jó a kazánod?

 

Van egy jó vitos fórum itt az indexen, én is sokszor leledzem ott. Sok infót kaphatsz ott is a típushoz, segítőkészek az emberek ott is, mint itt. :-)

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (8503)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2014.01.03 0 0 8503

Evvel a részével nincs gondom, pusztán azt szeretném tudni, hogy mi(k) kell(enek) az állófűtéssé alakításhoz. Nekem az is jó, ha egy kapcsolóval, meg három relével működik, nem ragaszkodom sem a programozásához, sem a neten keresztüli eléréshez.

Előzmény: RÉMES (8502)
RÉMES Creative Commons License 2014.01.03 0 0 8502

Szia!

 

Attól, hogy zümmög, még nem biztos, hogy jó.

Meleg motornál, a kinti hidegtől függően 20-30 percig meleget fúj.

 

De a legutóbbi hűtőfolyadék csere alkalmával elég nehezen légtelenedett ki a kazán köre, alig akarta felkapni a  vizet a szivattyú. Hangja volt, csak vizet nem szállított.

Már azt hittem, hogy a kazán szarakodik, mert azt is akkor raktam össze, de szerencsére csak túlmelegedésre tiltott, mert nem keringett a víz benne.

 

 

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (8495)
cuccolós Creative Commons License 2014.01.03 0 0 8501

:-))

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (8495)
gibbonpitti Creative Commons License 2014.01.03 0 0 8500

ha a szivattyú halt meg akkor az csere,nem javítható sajnos.

Előzmény: Sly160 (8499)
Sly160 Creative Commons License 2014.01.03 0 0 8499

Üdv. mindenkinek. Kiszűrtem a hibát. Azért áll le a kályhám 1-2 perc után, mert rossz a keringető. Ugyanis ha beindítom az autót, akkor megy faszán, és gyorsan fel is fűti az utasteret. Köszi az ötleteket. Esetleg ennek a javítására valaki vállalkozik Dél-Magyaroszágon? Kecskemét, Baja, Szeged háromszög lenne az ideális.

t4pistibá Creative Commons License 2014.01.03 0 0 8498

Szia !Nekem van egy felesleges  gyári volvó kályhám  2.4d ből

Előzmény: NZS75 (8496)
gibbonpitti Creative Commons License 2014.01.02 0 0 8497

vki szokott inenn rendelni?

 

www.ersatzteilbox.com

NZS75 Creative Commons License 2014.01.02 0 0 8496

Sziasztok!

 

Van egy Volvo V70 2.4D-m,benne van a gyári kályha a bal első kerék előtt,de nem lehet bekapcsolni,lehetőséget sem ad a bordcomuter.Mindenképpen szeretném ha jó lenne,az előző autómban is volt,szerintem utánna nem adja alább az ember.Van egy Webasto Thermo Top Z/C is,ha más nincs,az kerül bele.

W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2014.01.02 0 0 8495

Szia, BUÉK!

 

Van egy barátom, az is a Te véleményedet osztja, ezért is érdeklődöm. 638-as a Vito. A "rest" eléggé gyorsan kihűl, bár a szivattyú zümmög rendesen... :-)

Előzmény: RÉMES (8494)
RÉMES Creative Commons License 2014.01.02 0 0 8494

Szia.

 

Csináltasd meg, ki ne hagyd, ha lehet. Nagyon megéri. Nekem is csak kieg. fűtés volt, és csak utastéri kapcsolós lett, illetve GSM-es kapcsolós, nem programórás. De nem adnám semmi pénzért! :-))

 

Milyen Vito-d van? ( 638?, 639? )

Előzmény: W124E300TDT4MATIC (8493)
W124E300TDT4MATIC Creative Commons License 2014.01.02 0 0 8493

Nem én vagyok a tettes, de megragadnám az alkalmat. Friss vitosként érdeklődnék, hogy a meglévő kiegészítő fűtés átalakításához állófűtésre milyen cuccok kellenek, és ezek anyeginlag mibe fájnak? 

Előzmény: balu.maci104 (8490)
gibbonpitti Creative Commons License 2014.01.02 0 0 8492

na ennyire vágom az eber-t....  :)

 

a webasto elindul ha a szivattyú rossz.......bár ott is attól függ mi baja van,ha az elektromágneses rész ment tönkre és nem annak a vezérlője akkor elindul,mert a kályha vezérlője tud rajta ellenálást mérni-ergo azt hiszi műkszik.ha a szivattyú panelja szarta el magát akkor a webo sem indul el.

 

az eber szivattyú felépítése is ua mint a webaé nem?

Előzmény: balu.maci104 (8489)
balu.maci104 Creative Commons License 2014.01.02 0 0 8491

D3W Z-s (Sharan/Galaxy/Alhambra I.-es széria és VW T4-hez jó) vezérlőegységet kerestetek rajtam jópáran... Van 2db-om ha kell még!

balu.maci104 Creative Commons License 2014.01.02 0 0 8490

Sziasztok!

Valaki talán(?) Cegléd környékéről kért tőlem egy Vito kályhához új vezérlőegységet. Nálam van a motyó! Ha magára ismer itt,akkor kérem jelentkezen,és elviheti!

balu.maci104 Creative Commons License 2014.01.02 0 0 8489

BUÉK!

Az Ebernél ha szar a szivattyú el sem indul(na)....:-)

Előzmény: gibbonpitti (8487)
kis-csiga Creative Commons License 2014.01.01 0 0 8488

aha.egyenlőre köszia segítséget,majd megnézem közelebbről,aztán ugyis jelentkezem.

Előzmény: gibbonpitti (8487)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!