Tisztában voltam vele gogy a uszos nehéz dió, nekem 2x annyiba kerülne, ráadásul az uni-t vihetem tovább más kocsiba, csak kiváncsi lettem volna egy elfogadható indokra.
hát ha azzal jár mint amire gondolok akkor nem feltétlen.......és itt nem a kályha beszerelésére gondolok elsősorban.
építettél már nullából komplett autót életedben?
én sokat......és rengeteg kábelköteget gyártottam le,mert az idősebb(25+)autókban eléggé megviseltek szoktak lenni.....mondjuk pl. egy opel senator fullosnak a kötegét 6 napig csinálom,de teljesen gyári lesz.egy bus-os kötegnél még a vezetékátmérőre(inkább ellenállást mondanék) is kiemelten kell figyelni,mert a bus-os egység azt is ellenörzi nagyon pontosan.
nem bontottam c vekit még szét,de b omit igen és azokban szokott lenni kályha.azokban pl. az autó kötegének szerves része a kályha kötege is.ebből indulok ki,de lehet tévedek.
Elnézést kérek a nevemben (máséban nem tudok),részben igazad van! De elsőre mindenkiben úgy jött le,hogy TE teljesen a gyári rendszerű fűtés alapján szeretnél egy ilyent beépítettni!
Részemről felajánlok Neked egy D5W SC-s új kazánt,amit az én beszerzési áramon oda adok/adnék részedre!
Egy kályhának a kábelkötegén már csak nem múlik a dolog, meg kell nézni a kapcsolási rajzokat és az alapján bekötni 4-6 vezetéket. Szerintem ez nem kerülne milliókba, bár az opelek kapcsán nem tudok nyilatkozni. Ha VW-be be lehet szerelni gond nélkül akkor az opelbe is be lehet.
Kérdeztem a Can-Buszosal kapcsolatban valamit de fikázáson kívül még senki nem irta le mi a baj.
Ajánlatott kértem uni d5wsc-re is, igen oda irtam korrekt szerelés korrekt helyre. (gyárilag ott a helye, gondolom egy plusz üza csőért nem gyártottak külön alvázat.)
Akkor most mi ezzel a gond?
Nem ingyen akarok szart, hanem pénzért jót.
Úgy érzem hogy normálisan kérdeztem nem hozzá értőként.
A fórum címe állófűtés, de akkor ezekszerint ez elírás.
Holnap a moziba megtalálsz du.-n,este meg a fa alatt...
De még délelőtt megyek Füredre lemosatni a verdákat karácsonyra,nekik ez t hozza a jézuska. Ha de.-tt jösz,az még jó,összefuthatunk a Shell-nél vagy a MOL-nál..!?
Elsősorban gyári CAN-Buszos rendszerben gonodolkodom a kompatibilitás, és a bekötés miatt.
Ilyen igényeknek szerintem még a hivatalos Webasto márkaszervizben is égnek áll a hajuk a szakmbereknek ..(Fanó AUTÓKOMFORT Kft ) És meg sem csinálják..
Vélemnyem szerint a D5WSC kazán a legjobb,legkompaktabb gépek egyike ! Főleg ha újat akarsz !
És ha már nem gyári ,akkor el is felejtheted a gyái rögzítési technikát ,gyári kábeleket, ,
Meg lehet igényesen is csinálni ,de azt ne várd senkitől,hogy ha olyan kívánságaid lennének,hogy a gyári kábelkorbácsba vezesse valaki el az utólag beépített állófűtésed mazzagjait ,, hamar elküldenek a P..ba..
ez olyan mint a tempomat csak azzal a különbséggel,hogy az pl. az összes újabb opelban ki van építve és csak kicseréled az indexkart+a body-ban beállítod amit be kell és megy.
de a kiegfűtésnek nincs soha kiépítve a kábelezése,mert annyira ritka extra hogy erre nem költöttek a gyárban.sőt......ha jól emlékszem az autó kötegéhez nem csativa csatlakozott a fűtés (nem magára a kályhára gondolok)kábelkötege henem bele volt fúzve a kocsi kötegébe....ergo nem a kitt tartozéka a köztes kábel a fűtéshez max a segédanyagok(vízcsövek...pl.).
Gyári (Opelos) Ébert kell venni meg beépítő kitet. Akkor nem lesz gond. De az lehet nem áll meg 3kilóból. Meg kell nezni az Opel EPC-ben. Számokat talalsz az opelaccessories oldalakon