Könnyű megállapítani,nem kell hozzá kazánt bontani...:-)
Ha a két fekete fedél között jön ki az üzemanyagcső,akkor a pajzsba közvetlen van beletekerve az izzítóstift (Pl.: Sharan/Galaxy/Alhambra I.,Transporter 1998-2000,stb.. 25 1864 Ausfhürung számmal) ha a befúvómotor fedelén átjön egy gumigyürűn a fém üzemanyagcső akkor a "kehelybe" kell az izzítóstiftet betekerni (Sharan/Galaxy/Alhambra II. /25 2163/,VW T4 /25 2121/,Opel-Saab /25 1998/,stb...) ,és ebbe az úgynevezett kehelybe megy még bele a lángszita. (abból is kétfajta létezik,az egyenes és a 'vállas'...)
A problémám az hogy a garázsom leégett és a kályha elektronikája az egyik szekrényben volt ami szintén elégett a többi része megvan mert az egyik cimborámnál volt mert beépítésre várt. Hogy égőkosaras e azt nemtudom én nem értek ehhez sajnos de azbiztos hogy d5wz a típusa.
Sziasztok! Eberspracher d5wz kályhához keresnék vezérlő elektronikát vagy ha be lehet kötni e nélkül akkor valami bekötési rajzot. Minden megoldás érdekel!!!
Egy kis segítséget szeretnék kérni egy D5Z-F kályhával kapcsolatban. Hibakód olvasóval a tápszivattyút jelezte. A tápszivattyút kipróbáltuk az működik, az elektronika nem adja neki az impulzusos jelet. Az ilyen javítható elektronika csere nélkül vagy kuka?
Annyira primitiv, egyszerű alkatrész a szivattyú forgórésze (kör alakba elhelyezett mágnesek, műanyag gyantába ágyazva, ugyanezen gyantából a lapátok és még talán a csapágyazás is), nem is értem miért csak kompletten árulják.
Más Pieburg viz szivattyú forgó része nem csereszabatos vele?
Nagyon szépen köszönöm! Valószínű hogy holnap elkezdem beépíteni a cuccot!
Kell valamire figyelnem? Valami tanácsod lenne,
A gázolaj csövet megvettem, azt a tankból fogom bekötni.
Ahogy néztem egy-két képet E46 BMW-ről, ott a motortérbe az aksi helyére szokták berakni a kályhát, mivel diesel, nekem hátul van a csomagtérbe az aksi.