Szeretnek egy allofütest beszereltetni (a kalyha mar megvan EVO 5 Diesel Basis kit) az lenne a kerdesem hogy az univerzalis beepitöszett az egyforma-e a diesel es a beniznes kalyhakhoz? Következö kerdes: T91-el szeretnem vezerelni, kell-e akkor is programozoorat berakatni vagy eleg csak a T91?
Egyenlőre csak a motort szeretném felfűteni vele, majd később, ha rendesen üzemel akkor az utastér fűtéssel is kiegészíteném. A kapcsolásához van egy GSM rendszerű távindítóm amit annó még a kapumhoz vettem de nem lett beszerelve, gondolom ehhez is használható. A keringető szivattyúnak elég egy sima 12V-os vagy valami különleges cucc kell? Kapcsolási vázlatot találok valahol az átépítéshez?
Annyi kérdésem lenne sharanba a pótfűtés lett átalakítva állófűtéssé.Távirányítós webasto t90 vezérlővel.A kérdésem a következő,ha távirányítóval működtetem akkor figyeli a külső hőmérsékletet?
Pótfűtésként elindítottam a külső hőérzékelőnél kapott +12v-ot.Van valami ötlet,tapasztalat hogy tudnám megprobálni működőképes a távirányítóval a rendszer?A kályha új,az elektromos vizszivattyú megjavítva.Kösz a segítséget!
Van egy Mercedes W210 E220CDI (143 LE) autóm és elgondolkodtam, hogy egy távirányítós állófűtést beszereltetnék. Gyárit tud esetleg valaki? Maga az állófűtés milyen elemekből áll? Árba mennyiből jönnék ki?
Gibbonpittinek!A programóràd bekötèse nem túl bonyolult!Ha levegős kàlyhàhoz van akkor van kèt szàl a hőfokszondànak,kettő a tàpnak,egy az indítószàl ès egy az óra hàttèrvilàgítàsa!Rèszletek emeilben!Üdv.
Üdv.Balu!Nincs sajnos levegős kàlyhàm eladó de pàr cuccom van azokhoz is na meg nèmi konyítàs!Gyakorlatilag a diagnosztizàlàs minden nem gyàri szoftveres elektronikàn megy!Nèhàny gyàri is megy!Üdv.
van egy eber órám és nem tom bekötni......251482730000....ez a száma.
8 vezetékes hosszúkás stekker megy az óra hátuljába.ebből 6 vezeték ben benne,kettő üres.1-2 üre,3as kék,4es fekete,5ös barna,6os piros,7es sárga és a 8as szürke színű.
:).Értem.Most 1-es fokozaton hagytam a ventit, és belső keringetésen, így egy kicsit hamarabb melegedett ma reggel.
Kiváncsi vagyok, szombaton felkerül a kipuff a kályhára.Változik-e a hangja. Remélem ki tud majd égni rendesen, állítólag sok autót szerelnek gyárilag kipuff nélkül.
Mezei horelevel/hokapcsoloval sorbakotve pl. ez siman modosithato. (csak valami combos kene, ami bir pl. 30A-t - ThermoTopT-nel pl. a fekete vastag kabelre, gondolom a tobbi webastonal is ugyanez ez a resze, most nincs elottem azoknak a rajza)
Húha...,én meg bukdácsoltam fizikából meg matekból is,de azt tudom,hogy ha egyszer az 5Kw-os kályha elindul akkor 3-4perc alatt 60-70-80C'-s vízet csinál...
Mivel a kályha vezérlője a saját hőgombáját használja,és nem az utastér radiátorának a hőmérsékletét figyeli...,ezért abból az adatból fog indítójelet adni a belső venti reléjének...
Ezek álltalában gyárilag vannak tanítva,nem lehet velük mit kezdeni. Ez nem csak ezért van így,hanem akku kímélés miatt,mivel indításkor aránylag sokat vesz fel a kályha ezért ilyenkor még nem indítja el a belső ventit. Ha az izzítás lezajlott/leállt,felállt a láng akkor már kb. 30-40C' vízhőmérsékletnél adja a jelet...
Keringetőszivattyú és egy 2áramkörös mágneskapcsoló kell hozzá, + valami amivel az igényeid szerint bekapcsolod. Ez akkor, ha csak a motort akarod fűteni. Ha az utastér a cél, akkor a ventilátort is működtetni kell, de az passz, nem ismerem a típust ilyen szempontból.