Keringetőszivattyú és egy 2áramkörös mágneskapcsoló kell hozzá, + valami amivel az igényeid szerint bekapcsolod. Ez akkor, ha csak a motort akarod fűteni. Ha az utastér a cél, akkor a ventilátort is működtetni kell, de az passz, nem ismerem a típust ilyen szempontból.
A bal hátsó kerék előtt van a kályha. Ez egy rásegítő fűtés, ami rádolgozik a vízre. Az enyém +8 fok alatt indul autómatikusa. Ha semmi életjelet nem ad, meg kéne nézni, egyáltalán ott van-e a helyén. Ha hibás, az eladó/kereskedő a csatlakozóját egyszerűen szét szokta húzni, hogy ne derüljön ki a hibája. A biztitáblában emlékeim szerint a 12-es számú az övé. A motortérben, a táguló-tartály mögött van a hőmérséklet-jeladó, aminek indítani kellene. Állítólag ennek a jeladónak a hátrafele menő vezetéke is meg szokott szakadni. Amikor indul, felpörög benne egy venti, gyújt, majd melegít. Ha valami okból nem gyújt be, akkor, (miután rendesen füstöl) kiszellőztet. Mindezt eléggé látványosan, hangosan. Itt az Indexen keresd az Állófűtés fórumot. Jó sok infót fel lehet csipegetni. Segítenek is.
"Szóval a memória semmi híbát nem ír ki, hogy mi is lehet a probléma,"
Milyen memória?
Ha nem található a kályhavezérlő, akkor vagy nem kap tápot, vagy a diag vezeték szakadt, vagy döglött a vezérlő, vagy nincs benne kályha. Ez utóbbi pl. az olasz importból bekerültekkel megesik.
Szóval egyszerűbb lenne egy hozzáértőnek megmutatni mint találgatásokkal próbálkozni. Szerintem.
Bocs, én nem a kályha teljesítményét akarom növelni megy az fullgázon szerintem.Fizikából sosem voltam 5-ös de ha egy lassan melegedő vizet elkezdünk hűteni az sosem fog felmelegedni, vagyis csak jóval később.
Időt akarok neki hagyni hogy, elöbb melegedjen fel és csak aztán fűtse az utasteret.
Most már remélem érthetőbb voltam, de ha nem lehet állítani akkor mindegy.
Szeretném a segítségetek kérni. Másfél hete vásároltam egy Seat alhambrát, ami épp 10 éves, és a multhéten még jó ídők voltak, de a tegnapi és a mai reggelen 0 fok volt, és nem melegedett be az utastér. A kollégák mondták +5 fok alatt autómatikusan kéne menni a fűtés rásegítőnek, mert ebben a kocsiban nincs állófűtés, csak az a valami amit másik kocsikban annak hívnak, de én ezt nem tudom vezérelni, csak saját maga az autó.Szóval a memória semmi híbát nem ír ki, hogy mi is lehet a probléma, kérlek segítsetek ha tapasztaltatok ilyet.A motor kód ha az segít AUY.
Üdvözlet mindenkinek!Sajnos az előző írásom valamiért hibásan jelent meg!Tehát Állófűtés és Autó-Épület Klíma amiben ha tudok segítek nektek!Van Pár cuccom is néhányról teszek fel képet!Komplett Éber Kályha,Programóra,Kipufogó,Do,Csövek,Stiftek,Hangtompítók...Stb.
Jó estét mindenkinek lenne egy kérdésem. Van egy Eberspacher D4 24V voltos kályhám és olyan baja van hogy csak füstöl induláskor és nem akar beindulni, vadi uj az izzitó stift és a kosár is benne nem tudom mi lehet vele. A készülék alig múlt 2 éves és nem is ment sokat. Ha valakinek van ötlete kérem osza meg velem. Köszi
Amikor a kälyhäban levö viz eler egy bizonyos höfokot! Azt Te nem fogod tudni ällitani! A hatäsfokhoz semmi köze ennek,nem befolyäsolja a kälyha teljesitmenyet.
Kérdezném, hog lehet állítani azt az időt, amikor az állófűtés elindulása után, elindul a belső légbefúvás?
Nálam kb 2 perc és bekapcsol, holott még közel sem meleg a levegő amit befúj, lehet hogy nagyobb hatásfokkal dolgozna ha egy kicsit később kpcsolna, főleg nagy hidegben. Egy Webasto Thermo tpo c-m van 2006-os gyárilag szerelt Mazdában, vezérlése cserélve lett az utángyártottra, távvezérlője van. Gongolom csak a szervízben tudják, ha lehet eggyáltalán.