Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kz4 Creative Commons License 2013.09.19 0 0 7624

max 100eFt-ot beszereléssel együtt.

bár titkon arról ábrándoztam, hogy kijön 50-ből.

Előzmény: 409 (7622)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.19 0 0 7623
járó motornál is próbáltam,nem megy :-(
Előzmény: 409 (7621)
409 Creative Commons License 2013.09.18 0 0 7622

Szerintem azt áruld el, hogy mennyit szánsz rá. Ez mindjárt leszűkítheti a lehetséges megoldásokat is.

Előzmény: kz4 (7618)
409 Creative Commons License 2013.09.18 0 0 7621

Mármint úgy értettem, hogy járó motornál sem "megy" a diagnosztika?  (a diaghoz nem kell a kályhának bekapcsolva lennie)

Előzmény: Törölt nick (7608)
babarucu Creative Commons License 2013.09.18 0 0 7620

programóra nincs, és ha lenne akkor se lehetne gyárilag bekötni az az 1 lábon van

Előzmény: csabais (7617)
RÉMES Creative Commons License 2013.09.18 0 0 7619

Honnan tudod, hogy megy az elektromos szivattyú?

 

( nem hallasz a kályha felől dobogó hangot? Mint mikor felrottyan hirtelen a víz!)

 

Nekem simán megfordul a víz elektromos szivattyú nélkül is a kályhában, ha jár a motor.

 

De mihelyst leállítom, letilt túlmelegedésre. ( ez így normális.) 

 

 

Akkor ha jól értem füstöt sem látsz induláskor. Igaz? ( járó motornál pedig igen )

A kattogáson mit értesz? Először lassan kattog, majd egyre gyorsul? Mert akkor ez a gázolajpumpa.

 

Vagy hogy kattog?

 

 

Előzmény: t4pistibá (7609)
kz4 Creative Commons License 2013.09.18 0 0 7618

erre tudnátok valamit írni, hogy ne legyek tök tantu?

Előzmény: kz4 (7597)
csabais Creative Commons License 2013.09.18 0 0 7617

Valszeg nyitott állapotban van a nyári állás, és akkor nem tud semmire se bekapcsolni.

(Nem kell a programórát átállítani.)

Előzmény: babarucu (7616)
babarucu Creative Commons License 2013.09.18 0 0 7616

5 láb téli nyári kapcsoló, ez mihez kell? nyáron ne induljon be? de mitől indulna be ha nincs se programóra kanóc se generátoros hőérzékelős bekötés, a 5 lábra test kell

ha ez a láb kap testet, akkor ha akarod ha nem állandóan megy logika szerint ( amig az akksiban megvan a 11, akármennyi)

Előzmény: csabais (7614)
babarucu Creative Commons License 2013.09.18 0 0 7615

igazad van

Előzmény: csabais (7614)
csabais Creative Commons License 2013.09.18 0 0 7614

Írta hogy van a 6-os, meg egy kettes csati.  A többi a fedél alatt van.

 

 

Előzmény: babarucu (7613)
babarucu Creative Commons License 2013.09.18 0 0 7613

Kevés a vezetéked a kályhán, kell egy két vezetékes csatlakozó a betápnak barna piros (vastag) nagy csatlakozó a hatos alatt, kell egy kétvezetékes lila barna (vékony) a szellőzető, üzemi levegő ventilátornak, kell egy kétvezetékes az izzítóstiftnek kék fehér (vastag) a betáp alatti, és a hatpólusúba minimum 3 vezeték van bekötve, de nem úgy ahogy te írtad, 6-os láb kék vezeték üzemanyag szivattyú, 3-as láb fekete erről lehet-ne indítani, ez a külső hőérzékelő kapcsolója, 2-es sárga a diagnosztikai vezeték. kiegészítő fűtéskályhánál ez a  vezetékelés

Előzmény: lexusRX (7598)
csabais Creative Commons License 2013.09.18 0 0 7612

l=k

Előzmény: csabais (7611)
csabais Creative Commons License 2013.09.18 0 0 7611

Nekem a 3-as nincs bekötve és tökéletesen műlödik az 1 lábra küldött +12 vel.

 

Kapcsolóóráról, és telefonmodulról is.

Előzmény: kicsizs (7601)
kicsizs Creative Commons License 2013.09.18 0 0 7610

Az 1. lábat a kapcsolóóra vezérli.

De ha a 3as láb a levegőben van, nem fog indulni. Azt mindenképpen a +ra kell rakni (alapesetben ott a külső hőérzékelő van).

Előzmény: lexusRX (7605)
t4pistibá Creative Commons License 2013.09.18 0 0 7609

Ha jár a motor ,beindul és egy ciklust 30 percet szépen végigfut keringeti a vizet kapcsolja az utastérben a ventit stb,de ha áll az autó  bekapcsolást követően  elkezd katogni és nem gyújt be ,majd kiszelőztet és leáll ,én a kevés feszültségre gondoltam,de  bekapcsoláskor 12.4 volt a csatikon a fesz.lehet hogy az izzító gyertya nincs a legjobb állapotban és csak nagyobb feszültségen képes begyújtani?

Előzmény: RÉMES (7606)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.18 0 0 7608
Szia!
úgysem, nem tudom elég hideg volt-e reggel az autó 8,5 fokot írt ki
Előzmény: 409 (7607)
409 Creative Commons License 2013.09.18 0 0 7607

Járó motorral sem??

Előzmény: Törölt nick (7599)
RÉMES Creative Commons License 2013.09.18 0 0 7606

Az elektromos vízszivattyúd működik?

 

Nem levegős a rendszer?

 

Begyullad a kazán, vagy nem is füstöl?

 

 

Előzmény: t4pistibá (7602)
lexusRX Creative Commons License 2013.09.18 0 0 7605

Köszi! Akkor most az 1. és 3. lábra is +12 kell egyszerre?

Előzmény: kicsizs (7601)
lexusRX Creative Commons License 2013.09.18 0 0 7604

Köszi, ma megpróbálom.

Előzmény: csabais (7600)
Tuningpgy Creative Commons License 2013.09.18 0 0 7603
Üzemanyagpumpát tud valaki??? Köszi
t4pistibá Creative Commons License 2013.09.17 0 0 7602

Sziasztok!

dw-50 -es kályha van az autómban és olyan tüneteket produkál ,hogy ha a motor nem jár, nem indul el ,csak katog, majd leáll,Ha az autót beindítom és utána inditom a kályhát szépen megy ,a motor leállítás követően is .Az akku bika !

kicsizs Creative Commons License 2013.09.17 0 0 7601

Ha a 3as üras, nem fog elindulni szerintem... én arra adnék...

A 6os meg az üa. szivattyú. Ha az nincs, nem fog beindulni...

Előzmény: csabais (7600)
csabais Creative Commons License 2013.09.17 0 0 7600

1 lábra adj +12 voltot.

Előzmény: lexusRX (7598)
Törölt nick Creative Commons License 2013.09.17 0 0 7599

 

Szia!

A kályhám D5WZ-F mégsem tudom olvasni vagcom-al.

Webasto telestart T90 lettutólag beépítve,így távirányítóval lehet kapcsolni mint állófűtés.

A gyári vizszivattyú működik a gyújtás levétele után.Még jobb időjárás volt produkált olyant az autó,

hogx gyújtás levétele után elindult az utastér szellőztető ventilátor,csak úgy tudtam megállítani hogy a webasto elektronikáról lehúztam a csatlakozót.Valahogy el lehet indítani csak próbára?Előre is kösz,üdv!

Előzmény: balu.maci104 (7566)
lexusRX Creative Commons License 2013.09.17 0 0 7598

Sziasztok!

 

Segítséget kérnék!

Szert tettem egy Webasto Thermotop Z/C-D-re. Ha minden igaz, Chrysler Voyagerben volt, azt mondták, tuti működőképes. Hogyan kellene indulásra bírni? A 6 pólusú csatlakozó 2. 5. 6. lába van bekötve, meg mellette a 2 pólusú, gondolom az a betáp. 

 

Előre is köszönöm a segítséget!

kz4 Creative Commons License 2013.09.16 0 0 7597

sziasztok!

 

az autómba (Skoda Octavia Tour 2005. 1.6 BFQ) tervezek valamilyen előfűtést betenni.

otthon tető alatt, de nem garázsban áll. mivel ott van 230V-os csatlakozási lehetőség, ezért eddig elekromos előmelegítőben gondolkoztam.

viszont ez azzal a kompromisszummal jár, hogy a munkahelyről hazafelé újra hideg az autó.

ezért merült fel valamilyen benzines állófűtés.

 

viszont ezekről keveset tudok.

nem elvárásom a meleg utastér, megelégednék azzal, ha a motor (vagy csak a hűtővíz?) olyan meleg amikor beülök, hogy a fűtés már hatásos legyen.

nem elvárás a távirányító, elég, ha kiszálláskor beprogamozhatom az indulás időpontját.

nem ragaszkoom a vadiúj eszközökhöz, de nem is csak 1 télre terveznék.

 

szóval erősen hiányosak az ismereteim.

nem tudom létezik-e gyári megoldás az autómhoz, vagy jó-e egy másik típusé, hogy pontosan hogyan működik (pl saját üzemanyag tartálya van-e), hogy van-e (lehet-e) benne keringető szivattyú és van-e arra egyszerű (gyári?) megoldás, hogy az utastér ventillátora is beinduljon vele együtt.

 

bármilyen kioktatást, összefoglalást, olvasnivalót megköszönnék, de lehet, hogy előtte az árát kellene belőni, amivel az igényeim teljesíthetőek, mert ha nincs rá elég pénzem, akkor marad a kompromisszumos elektromos előmelegítés.

 

köszönöm!

gabor0214 Creative Commons License 2013.09.15 0 0 7596

Sziasztok,van egy eberspacher d4w sc hidronicom,a4 audiba,most hoztam a sogiktol,

de meg se mukkan,kimértem,+,-,van,tüz gombra adja a jelet,a másik kettö nem tudom mi(klima vezérlés,meg valami)climatronikos,99-es,ha valaki tudna segiteni,hogy

verjem bele a lelket,piszkosul háláslennék,köszi !

Tuningpgy Creative Commons License 2013.09.12 0 0 7595

üdv szia

fel tudjuk venni a kapcsolatot telón? 30/4935964 a számom. Köszi

Előzmény: koszegikaktusz (7523)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!