5 láb téli nyári kapcsoló, ez mihez kell? nyáron ne induljon be? de mitől indulna be ha nincs se programóra kanóc se generátoros hőérzékelős bekötés, a 5 lábra test kell
ha ez a láb kap testet, akkor ha akarod ha nem állandóan megy logika szerint ( amig az akksiban megvan a 11, akármennyi)
Kevés a vezetéked a kályhán, kell egy két vezetékes csatlakozó a betápnak barna piros (vastag) nagy csatlakozó a hatos alatt, kell egy kétvezetékes lila barna (vékony) a szellőzető, üzemi levegő ventilátornak, kell egy kétvezetékes az izzítóstiftnek kék fehér (vastag) a betáp alatti, és a hatpólusúba minimum 3 vezeték van bekötve, de nem úgy ahogy te írtad, 6-os láb kék vezeték üzemanyag szivattyú, 3-as láb fekete erről lehet-ne indítani, ez a külső hőérzékelő kapcsolója, 2-es sárga a diagnosztikai vezeték. kiegészítő fűtéskályhánál ez a vezetékelés
Ha jár a motor ,beindul és egy ciklust 30 percet szépen végigfut keringeti a vizet kapcsolja az utastérben a ventit stb,de ha áll az autó bekapcsolást követően elkezd katogni és nem gyújt be ,majd kiszelőztet és leáll ,én a kevés feszültségre gondoltam,de bekapcsoláskor 12.4 volt a csatikon a fesz.lehet hogy az izzító gyertya nincs a legjobb állapotban és csak nagyobb feszültségen képes begyújtani?
dw-50 -es kályha van az autómban és olyan tüneteket produkál ,hogy ha a motor nem jár, nem indul el ,csak katog, majd leáll,Ha az autót beindítom és utána inditom a kályhát szépen megy ,a motor leállítás követően is .Az akku bika !
Webasto telestart T90 lettutólag beépítve,így távirányítóval lehet kapcsolni mint állófűtés.
A gyári vizszivattyú működik a gyújtás levétele után.Még jobb időjárás volt produkált olyant az autó,
hogx gyújtás levétele után elindult az utastér szellőztető ventilátor,csak úgy tudtam megállítani hogy a webasto elektronikáról lehúztam a csatlakozót.Valahogy el lehet indítani csak próbára?Előre is kösz,üdv!
Szert tettem egy Webasto Thermotop Z/C-D-re. Ha minden igaz, Chrysler Voyagerben volt, azt mondták, tuti működőképes. Hogyan kellene indulásra bírni? A 6 pólusú csatlakozó 2. 5. 6. lába van bekötve, meg mellette a 2 pólusú, gondolom az a betáp.
az autómba (Skoda Octavia Tour 2005. 1.6 BFQ) tervezek valamilyen előfűtést betenni.
otthon tető alatt, de nem garázsban áll. mivel ott van 230V-os csatlakozási lehetőség, ezért eddig elekromos előmelegítőben gondolkoztam.
viszont ez azzal a kompromisszummal jár, hogy a munkahelyről hazafelé újra hideg az autó.
ezért merült fel valamilyen benzines állófűtés.
viszont ezekről keveset tudok.
nem elvárásom a meleg utastér, megelégednék azzal, ha a motor (vagy csak a hűtővíz?) olyan meleg amikor beülök, hogy a fűtés már hatásos legyen.
nem elvárás a távirányító, elég, ha kiszálláskor beprogamozhatom az indulás időpontját.
nem ragaszkoom a vadiúj eszközökhöz, de nem is csak 1 télre terveznék.
szóval erősen hiányosak az ismereteim.
nem tudom létezik-e gyári megoldás az autómhoz, vagy jó-e egy másik típusé, hogy pontosan hogyan működik (pl saját üzemanyag tartálya van-e), hogy van-e (lehet-e) benne keringető szivattyú és van-e arra egyszerű (gyári?) megoldás, hogy az utastér ventillátora is beinduljon vele együtt.
bármilyen kioktatást, összefoglalást, olvasnivalót megköszönnék, de lehet, hogy előtte az árát kellene belőni, amivel az igényeim teljesíthetőek, mert ha nincs rá elég pénzem, akkor marad a kompromisszumos elektromos előmelegítés.
Sziasztok,van egy eberspacher d4w sc hidronicom,a4 audiba,most hoztam a sogiktol,
de meg se mukkan,kimértem,+,-,van,tüz gombra adja a jelet,a másik kettö nem tudom mi(klima vezérlés,meg valami)climatronikos,99-es,ha valaki tudna segiteni,hogy
verjem bele a lelket,piszkosul háláslennék,köszi !