Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kklaci Creative Commons License 2013.08.08 0 0 7500

balu.maci104 Creative Commons License 2013.08.07 0 0 7499

A kályháról lejövö melegvíz egyből a radiátorra kell hogy menjen,és azon keresztül a motorblokkra és aztán vissza a kályhába...

Ha nem igy van bekőtve (ide értem a klíma-panelt is) akkor soha nem lesz meleg a radiátor mert elszalad a melegvíz a hideg blokkra.

Gyárilag gondoltam,hogy van-e benne e.fűtéscsap,mint a Mercinél,BMW-nél.

 

Előzmény: iskolabusz Szabi (7498)
iskolabusz Szabi Creative Commons License 2013.08.07 0 0 7498

Elektromos fűtés csap? Szerintem nincs benne és Webasto-s ember sem szerelt bele. Hol kéne lennie vagy hova kell beszerelni? A klíma panelt nem kötötte rá, hogy elinduljon a levegő befújás. Ha beindítom és leesik nullára a mutató (és egy szem meleg levegő sem jön  be) akkor hova lesz a 80 fokos víz? 

Előzmény: balu.maci104 (7497)
balu.maci104 Creative Commons License 2013.08.07 0 0 7497

Van benne elektromos fűtés-csap? A klímapanel jól lett megvezérelve?? Ha állófűtés járatása után beindítod az autót,az természetes,hogy vissza esik a mutatód majdnem 0-ra.. 

Előzmény: iskolabusz Szabi (7495)
balu.maci104 Creative Commons License 2013.08.07 0 0 7496

"Nagyobb a fűstje,mint a lángja"....,szokták mondani! Ez nem a SKODA hibája! Nincs ezzel semmi baj igazából....,vagy kevés volt a tankban a "nyál",vagy a kályha lángcsővének a porcelán alatti része le van kormozodva,és kevés égési-levegőt kap..

Én megrendelném bele mindkét fűtést,nem hiszem,hogy milliós tételeknél ennek a kettőnek az ára dőntene..!? Utánna ha már érezted,hogy milyen mindkettő,nem fogsz legközelebb autót vásárolni ezek nélkül....:-)

Előzmény: pH03N1xM (7485)
iskolabusz Szabi Creative Commons License 2013.08.07 0 0 7495

A Z/C kályhát nem csináltattam meg, hanem vettem egy új szivattyús kályhát. Nem  hiszem, hogy fordítva kötötte volna be, mert cserélgette a folyásirányt is, meg variálta azt is, hogy honnan jön és hova megy a meleg víz. Minden vízcsövem el lett vagdosva a próbálgatásoknál. :(

Előzmény: balu.maci104 (7469)
pH03N1xM Creative Commons License 2013.08.06 0 0 7494

ThermoTopV. A marketing diadala? :)

Előzmény: grandegabo (7493)
grandegabo Creative Commons License 2013.08.06 0 0 7493

Nekm is volt ilyen szinten szar kályhám (Thermo Top V, dettó ugyanígy ködölt), mégsem az ugrik be :-)

Előzmény: pH03N1xM (7485)
pH03N1xM Creative Commons License 2013.08.06 0 0 7492

Webastonal a rossz vizszivattyu is ilyen jatekot jatszik. Halistennek nincs Skodam :)

Előzmény: RÉMES (7491)
RÉMES Creative Commons License 2013.08.06 0 0 7491

Ez egy rossz kályha.

 

Nincs láng.

 

Hallani is ahogy leáll a szivattyú.

 

Láttam már olyan izzítógyertyát, aminek csak a közepe izzott kb 2 mm-es csíkban.

 

 

Nekem a 10 éves Eberem nem füstölt még. Régen sem, de most meg, hogy felújítottam, még a hangja is jobb lett.

 

Én már nem válnék meg tőle.  A jóhoz könnyű hozzászokni. :-))

Előzmény: pH03N1xM (7485)
pH03N1xM Creative Commons License 2013.08.06 0 0 7490

Meg a benzines is fustol (kameran lathato). Szoval muha :P

Előzmény: csabais (7488)
csabais Creative Commons License 2013.08.06 0 0 7489

Viszont van még jópár programórám eladó!

 

Lentebb látható Webasto 7 napos.

csabais Creative Commons License 2013.08.06 0 0 7488

Eddig füstmentesen indult.  :-)

Előzmény: pH03N1xM (7487)
pH03N1xM Creative Commons License 2013.08.06 0 0 7487

Mar csak az a kerdes, hogy mennyire fustol, es hanyadik probara indul el :> (dizel vs. allofutes -20C alatt - nah, az is egy szep baleset)

Előzmény: csabais (7486)
csabais Creative Commons License 2013.08.06 0 0 7486

Én meg azt hittem az enyém hangos!  Hát ehhez képest hangtalan.  :-)

Előzmény: pH03N1xM (7485)
pH03N1xM Creative Commons License 2013.08.06 0 0 7485

Skoda es allofutes temaban nekem mindig ez ugrik be:

 

Előzmény: Lion X (7475)
csabais Creative Commons License 2013.08.06 0 0 7484

Én akkor is mindkettőt kérném!  :-)

Előzmény: Lion X (7482)
grandegabo Creative Commons License 2013.08.06 0 0 7483

Engem az idegesít télen a legjobban (azután hogy beszálláskor odafagytam a kormányhoz és az üléshez, mert pufidzsekiben nem szeretek vezetni), szóval beülök a -10 fokban, indulás után a legtöbbször visszajegesedik az ablak, van hogy belülről is, ha elég hideg van.. Szerintem ez még balesetveszélyes is. Nem egyszer kellett újból megállnom jeget vakarni.

Előzmény: Lion X (7482)
Lion X Creative Commons License 2013.08.05 0 0 7482

Azért az ülésfűtés nagyobb királyság, pl olyan rövid utakon ahol nem éri meg kályhát kapcsolni, meg be se melegszik az autó.

Éppen ez a lényeg, a hideg téli rövid, vagy hosszabb utak előtt a motor és az utastér kondicionálása. Mivel távirányítós van kilátásban, így ha csak 15 perccel előbb kapcsolom be indulás előtt, már beljebb vagyok mint egy ülésfűtéssel.

Persze az is jó dolog, (tapasztalatból tudom), de az max. a hátsófeledet, meg a derekadat melegíti, az ablakokat kaparászni kell.

Előzmény: csabais (7481)
csabais Creative Commons License 2013.08.05 0 0 7481

Azért az ülésfűtés nagyobb királyság, pl olyan rövid utakon ahol nem éri meg kályhát kapcsolni, meg be se melegszik az autó.

Előzmény: Lion X (7478)
grandegabo Creative Commons License 2013.08.05 0 0 7480

Nincs megírva a nagykönyvben (vagy csak Én nem tudok róla),  havonta ha 1x bekapcsolod akkor szerintem nem érhet meglepetés. Rossz hibás kályha mindíg van, de azt se felejtsd el hogy jó szakember is akad, és általában minden javítható :-)

Igen, az ülésfűtést Én sem használtam amióta benne van a kályha, az sokkal többet ér.

Előzmény: Lion X (7478)
Lion X Creative Commons License 2013.08.05 0 0 7479

Bocsi, azt lefelejtettem h. van közvetlenül a levegőt melegítő (fűtőszálas) rásegítő is az újabbaknál, nem csak a vízkörös rásegítő.

 

Igen, a lentebb említett másik Octaviankon ilyen rendszer van, de -10 °C-ban attól sem lehet csodát várni.

Előzmény: grandegabo (7477)
Lion X Creative Commons License 2013.08.05 0 0 7478

Igen távirányítós és ha így rendelem meg az autót, akkor szerintem nincs szükség az első-hátsó ülésfűtésre, ami kb. 110 eFt. Ha így számolom akkor "csak" 160 eFt-ba kerül. :)
Azért tájékozódom itt, mert amikor elkezdtem nézelődni a témában, bizony láttam elrettentő videókat a YouTube-on, ami kissé elbizonytalanított. Bár azoknál nem volt kommentálva hogy normális üzemanyaggal volt-e járatva, vagy valami kannás pancsolmánnyal, ami miatt füstölt mint egy harckocsi álcázó, vagy éppen leégett az egész kocsi.
A megjáratást milyen időközönként kell megtenni? Havonta egyszer, vagy sűrűbben?

Előzmény: grandegabo (7476)
grandegabo Creative Commons License 2013.08.05 0 0 7477

Bocsi, azt lefelejtettem h. van közvetlenül a levegőt melegítő (fűtőszálas) rásegítő is az újabbaknál, nem csak a vízkörös rásegítő.

Előzmény: grandegabo (7476)
grandegabo Creative Commons License 2013.08.05 0 0 7476

Annyiért viszonylag olcsó ha távirányítós, ha van rá keret akkor Én mindenképp azzal rendelném. Általában a kevés hulladékhőt télen egy elektromos rásegítéssel próbálják áthidalni (vízkörben izzítógyertyák), de nagyobb mínuszban már látványosan (érezhetően) lassan melegszik. A saját komfortérzetedért, és a motor hosszabb élettartamáért is érdemes rákölteni (megjegyzem, ennyiből távirányítással nem jönne ki egy utólag beszerelt szett, az tuti).

Nyáron sem árt néha megjáratni, ahogy írtad -mint a klímát télen. Szerintem ha újonnan veszed, azzal sok évig nem lesz/lenne problémád..

Előzmény: Lion X (7475)
Lion X Creative Commons License 2013.08.05 0 0 7475

Egy új Skoda Octavia III-ra készülök beruházni 2.0 CRTDI motorral. A konfigurátorban megakadt a szemem az "Állóhelyzeti fűtés (távirányítással)" opción kb. 270 eFt-ért.
Mivel a családban van már egy 1,5 éves Octavia II FL ilyen motorral, (csak az 10 LE-vel kevesebbet tud), és télen sokkal nehezebben éri el az üzemi hőfokot mint egy benzines autó, arra gondoltam hogy a sajátunk és a motor komfortérzetének javítására jó hatással lehet egy gyári állófűtés.
Mennyire megbízhatóak ezek a szerkezetek? Egyáltalán érdemes ennyit költeni rá, vagy a mai modern diesel motorokhoz felesleges pénzszórás? Amikor mondjuk áprilistól-októberig nincs használva, időközönként ezt is meg kell járatni egy kicsit, mint télen a klímát?
Bocsánat ha buta kérdéseket teszek fel, de ebben a témában nincs semmilyen tapasztalatom és az ismeretségi körömben sincs senkinek állófűtéses autója. Még a kereskedő is azt mondta hogy nem tud sok információval szolgálni ezzel kapcsolatban, mert még senki nem kért az autójába az elmúlt években.

balu.maci104 Creative Commons License 2013.08.04 0 0 7474

Pontos tipúsa? CAN-BUS-os vagy sem,vízszivattyú rajta van? Üzemanyagpumpával eggyütt??

Előzmény: kklaci (7473)
kklaci Creative Commons License 2013.08.04 0 0 7473

webasto thermotop benzines állófűtés eladó elektronikával kompletten a legjobb ajánlatért,Budapest vagy környéke személyes átvétellel.

balu.maci104 Creative Commons License 2013.08.03 0 0 7472

Jééééé,stimm....,ez az én zsebemben vibrálna tényleg....:-)

Előzmény: kazi30 (7459)
balu.maci104 Creative Commons License 2013.08.03 0 0 7471

Nálam......

balu

Előzmény: Balthazor Hellman (7454)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!