Én is be akartam tegnap indítani az enyémet(B4WSC) és se kép, se hang. F31 hibát írt ki, ami befúvó motor szakadás. Próbáltam vagy 4-szer indítani, semmi. Levettem a szívócsövet, egy résolajcsövet rátoltam a tengelyre és forgattam a motort, míg meg nem untam. Utána másodikra elindult, azóta jó. Sztem a kommutátor meg a szénkefék között oxidálódott el...
És még egy kérdés, remélem ennek nagyobb sikere lesz:)
A programóra hátulján van egy jamper amit lehet, D, S, GB, F állásba állítani? Ennek mi lehet a szerepe? Enyém most D-n van. Nyelveket lehetne vele állítani? Ír ez ki egyáltalán valamit számokon kívül?:)
A napokban szeretném beszerelni a kocsimba az állófűtés programkapcsolót(w210), de a kapcsoló hátulján lévő lábkiosztáskat nem tudom. Tudna valaki segíteni, hogy melyik-melyik, mert a kapcsolón nincs semmiféle számjelölés.
Tudom, hogy van egy 30as, 31es, egy háttérvilágítás, és egy ami a kályhához megy, csak nem tudom, hogy melyik-meilyik, füstöt meg nem akarok:)
Ebből a vizes villany fűtésből, legalább hármat, vagy inkább négyet kellene betenni. 1100w /db és 550€ a 4 db ... ötletnek nem rossz. Lehet jobb lenne, a boylerbe, amibe be van kötve az állofűtés, egy nagyobb/ vagy inkább több kicsi/ 220 as fűtőpatront, és nagyobb hőcserélőt tenni, és betenni egy plusz keringető szivattyut. Igy parti áramról, kikötőben a bojler lenne a kályha is. Ezen még agyalni kell kicsit.
A háztartási ventillátoros fűtések kb nagyok, és idiota formájuk van. Mivel minden gyufásdoboznyi helyet jol meg kell gondolni, mire használok fel, ezért agyaltam a defa cuccon. Nem 1xű...
Hajóba kerül a fűtés. Kivülre nem tehetem, ott a viz van! :-)
Egy vizes dizelkályhát beépitettem, az frankon fűt, de kikötőben állva olcsóbb lenne a villannyal fűteni.
Gondolom ha aludni is akarsz melette ,akkor vmi teherautó,vagy kamionba szánod...akkor pedig a kabinon kívülre is tudod helyezni a fűtőtestet..akkkor pedig nem fog zavarni akármilyen is ..""szerintem !"" :))
De mért is let széthúzva a kályha.....? A Hidronyc II.-es kályhákat nagyon-nagyon ritkán kell szétszedni! A vezérlőegységük gyenge,de a technikai felépítésűk tök jó!
Tomiteseket cserélni? Nem volt benne semmilyen tömítés, nincs is helye szerintem, hacsak nem mikron vastagságú ...
No, de ... Hol lehet ilyen készletet venni?
A D5Z kályha vezérlőjéből is kiolvasható az eddigi üzemora? Kiszerelve is vagy csak beépítve az autó komputerén keresztül? Mivel lehet tömíteni egy ilyen kályhát hogy a külső nedvesség ne szivarogjon be ahova nem kell?
Sziasztok!
Van valaki, aki ismeri a defa utastérfűtéseit?
Konkrétan az érdekelne, mennyire hangosan üzemel, mondjuk az auto eredeti fűtőventillátorához képest?
Csabi