-A can-bus .nagyjából azt jelenti hogy digitális hálózat tudja csak elindítani a kazánt !Can Bus-os autók!
-A w-bus az azt jelenti nagyjából hogy egy különleges jel tudja csak elindítani a kazánt ! amit Pl tud a webasto 1533-as indító óra vagy a T90/91-es távirányítós egység ! Tehát nem sima +12v ot adsz a kazán indító lábára és megy !
A te esetedben biztos nem tudod indítani sima +12V-os jelról !Alternatív megoldások persze vannak
Az is kérdés a te esetedben hogy milyen fajta volt eddig a keringetőszivattyúd ! Ugyanis ha jól tudom akkor a Top V kazánok elektronikáljának érzékelni kell azt is hogy rá van kötve ..Ebben az esetben ha szénkefés keringetőszivattyúd van akkor egyszerűen nem használhatod !
Aztán van még más is a Top V re nem mindegy hogy milyen üzemanyagszivattyút teszel rá ! csak a sajátját használhatod met annak van meg a megfelelő üzemanyagszállítási mennyisége ! DP40/41 ( ettől függetlenül biztos van alternatív pumpa is de ÉN nem ajánlom )
Minden megoldható , nehogy csak can-busrol tudd csak elindítani ! Ha w-bus ról indul simán akkor nem lesz gond csak egy 1533-as óra kell hozzá és "" szerintem"" megy is ..
amikor tegnap elinditottam kint akkor szívott üzemanyagot mindkettő csövön.....szóval ebben van valahol ac,de érdekes hogy mindkettő csövön tudja szívni.
gondolom a tartályba vákumot képez az ac és ezért lehet...köszönöm a felvilágosítást.
Helló!bekötni ugy kell ahogy levezetted ,a viszatérőbe kell bekötni ugy, hogy ami a motortól jön cső az megy befelé mutató nyílra a kifelé mutató nyíl megy a tankba , ennek a fajta kályhának van egy kis belső tartály ami menetközben megtelik és utána álló helyzetben is tudod használni, természetesen addig még ki nem fogy. itt nincs üzemanyag pumpa! és ha jól tudom 30 perctől tovább nem megy az elektronika enyit enged ,ha jól müködik a rendszer enyi idő alatt nem fogy el az üzemanyag ,kb kétszer 30 percet is kibír .
Az enyém 73 C°-nál lép át partial load státuszba, de azt nem tudom, hogy mikor kapcsol vissza full loadra.
Én Webasto ThermoTest programmal diagolom, de abban nem állítható ez az érték. Mondjuk én nem is emelnék rajta, mert így még éppen nem nyit a termosztát (Land Rover Td5) és nem fűti feleslegesen a nagy vízkört!
kaptam ma egy bw50 benzines kazánt és asztalon el is inditottam.az üzemanyagnak 2 csöve van,az 1iken bemegy az üzemanyag a másikon kijön,gondolom a "napi"tartályból.az a gondom,hogy autóba hogy kell bekötni,injektoros autónál a visszatérő ágba?az aluöntvényen van 2 kis jelőleés/nyíl az üzemanyagcsöveknél be és ki jelölve az irányt.a kazánba az injektortól visszatérő vezetéket kötöm be és a kazán kilépőjét meg az autó tankjába?felmerül bennem,hogy ha nem jár a motor akkor hogyan kap üzemanyagot,a visszatérő ágon át tudja felszívni?
Már nagyon rég jártam itt, de emlékszem egyszer (talán egy, másfél éve) szó volt róla, hogy valaki gyárt webasto kályhához vezérlést. Eberhez tud valaki esetleg ilyet? Vagy valakinek esetleg nincs egy eladó darab?