Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

T-omti Creative Commons License 2013.02.11 0 0 7344
Előzmény: norbi0325 (7343)
norbi0325 Creative Commons License 2013.02.11 0 0 7343

Ennél egy kicsit azért bonyolultabb a dolog !

 

először is tisztázzuk

-A can-bus .nagyjából azt jelenti hogy  digitális hálózat tudja csak elindítani a kazánt !Can Bus-os autók!

-A w-bus az azt jelenti nagyjából hogy egy különleges jel tudja csak elindítani a kazánt ! amit Pl tud a webasto 1533-as indító óra vagy a T90/91-es távirányítós egység !  Tehát nem sima +12v ot adsz a kazán indító lábára és megy !

A te esetedben biztos nem tudod indítani sima +12V-os jelról !Alternatív megoldások persze vannak

 

Az is kérdés a te esetedben hogy milyen fajta volt eddig a keringetőszivattyúd ! Ugyanis ha jól tudom  akkor a Top V kazánok elektronikáljának érzékelni kell azt is hogy rá van kötve ..Ebben az esetben ha szénkefés keringetőszivattyúd van akkor egyszerűen nem használhatod !

 

Aztán van még más is a Top V re nem mindegy hogy milyen üzemanyagszivattyút teszel rá ! csak a sajátját használhatod met annak van meg a megfelelő üzemanyagszállítási mennyisége ! DP40/41 ( ettől függetlenül biztos van alternatív pumpa is de ÉN nem ajánlom )

 

folytassam ?? :))

 

Előzmény: T-omti (7342)
T-omti Creative Commons License 2013.02.11 0 0 7342

Hali

 

A can-bus,w-bus szakszavakat nem értem.

 

Ugye ez eddig kisegítő fűtés volt, a motorvezérlő kapcsolta járó motornál 4 fok alatt.

Gondolom keringetőszivattyú az kell hozzá, de a vezetékelése akkor hasonló lesz a THERMO TOP C-hez ?

Külön elektronika kell hozzá ?

Tehát csak ennyi lenne a két típus között a különbség ?

 

Előzmény: norbi0325 (7341)
norbi0325 Creative Commons License 2013.02.11 0 0 7341

Minden megoldható ,  nehogy csak can-busrol tudd csak  elindítani !  Ha w-bus ról indul simán akkor nem lesz gond csak egy 1533-as óra kell hozzá és "" szerintem"" megy is ..

 

Előzmény: T-omti (7326)
T-omti Creative Commons License 2013.02.11 0 0 7340

Sziasztok

 

7326-ra valami válasz ?

 

Köszi

gibbonpitti Creative Commons License 2013.02.10 0 0 7339

amikor tegnap elinditottam kint akkor szívott üzemanyagot mindkettő csövön.....szóval ebben van valahol ac,de érdekes hogy mindkettő csövön tudja szívni.

gondolom a tartályba vákumot képez az ac és ezért lehet...köszönöm a felvilágosítást.

Előzmény: t4pistibá (7335)
BBbarnabás Creative Commons License 2013.02.10 0 0 7338

Vettem egy kézi VAG-diagnosztikát és ha az állófűtés re megyek ott mutatja az élő adatokat!

Előzmény: kocsisjan (7337)
kocsisjan Creative Commons License 2013.02.10 0 0 7337

Üdv!

 

Így is meg úgy is használom.

Az 58C° hol lett mérve? ( a kályha vezérlőjénél vagy az autó hőfok jeladójánál?

Előzmény: BBbarnabás (7333)
nagy ivó Creative Commons License 2013.02.10 0 0 7336

Mint a dízelnél a rés olajcső?

Előzmény: gibbonpitti (7334)
t4pistibá Creative Commons License 2013.02.10 0 0 7335

Helló!bekötni ugy kell ahogy levezetted ,a viszatérőbe kell bekötni ugy, hogy ami a motortól jön cső az megy  befelé mutató nyílra a kifelé mutató nyíl  megy a tankba , ennek a fajta kályhának van egy kis belső tartály ami menetközben megtelik és utána álló helyzetben is tudod használni, természetesen addig még ki nem fogy. itt nincs üzemanyag pumpa! és ha jól tudom 30 perctől  tovább nem megy az elektronika enyit enged ,ha jól müködik a rendszer enyi idő alatt nem fogy el  az üzemanyag ,kb kétszer 30 percet is kibír .

Előzmény: gibbonpitti (7334)
gibbonpitti Creative Commons License 2013.02.10 0 0 7334

gondoltam erre,de akkor meg minek van visszatérője ha csak kiegészítőfűtésnek szánták.....

Előzmény: nagy ivó (7332)
BBbarnabás Creative Commons License 2013.02.10 0 0 7333

Helló!

Az enyém 58C'-nál többre nem melegíti! Te hogy használod a kinti levegőt fujja be vagy a bentit forgatja?

Előzmény: kocsisjan (7330)
nagy ivó Creative Commons License 2013.02.10 0 0 7332

Ezel a megoldással csak járó motornál működik folyamatosan.

Az üzemanyag szívót a tankba kötném, olyan mélységben, hogy a motor indítását még ne veszályeztesse, ha a kályha sokat megy. 

Előzmény: gibbonpitti (7323)
gibbonpitti Creative Commons License 2013.02.09 0 0 7331

erre vki?

 

be szeretném építeni és nem vagyok biztos abban amit kiokoskodtam....

Előzmény: gibbonpitti (7323)
kocsisjan Creative Commons License 2013.02.09 0 0 7330

Üdv!

 

Az enyém 73 C°-nál lép át partial load státuszba, de azt nem tudom, hogy mikor kapcsol vissza full loadra.

Én Webasto ThermoTest programmal diagolom, de abban nem állítható ez az érték. Mondjuk én nem is emelnék rajta,  mert így még éppen nem nyit a termosztát (Land Rover Td5) és nem fűti feleslegesen a nagy vízkört!

Előzmény: BBbarnabás (7324)
joci198403 Creative Commons License 2013.02.09 0 0 7329

Üdv ! Érdeklödnék hogy DW5 kályha alkatrészek -e? Engem a vezérlöje érdekelne ha müködőképes.

 

Előzmény: aszti_gabi (7287)
grandegabo Creative Commons License 2013.02.09 0 0 7328

Nem tudom Edith-el olvasni, nem látja.  Csak vag com-mal.

Előzmény: norbi0325 (7327)
norbi0325 Creative Commons License 2013.02.09 0 0 7327

Szia , és Edith xxxx hányas progival tudod kiolvasni ?

 

 

Előzmény: grandegabo (7322)
T-omti Creative Commons License 2013.02.09 0 0 7326

Sziasztok

 

A thermo top dw50 dízelemet le tudnám cserélni egy termotop v típusúra(9013858C).

Érdeklődnék, hogy megoldható ez is álófűtésként, tehát csak programóra kell hozzá, vagy egyább elektronika is ?

 

Előre is köszönöm a segítséget.

gibbonpitti Creative Commons License 2013.02.09 0 0 7325

asszem 70 fokig melegít utána kikapcsol és ha visszahül akkor ismét elindul a fűtés,de állítani ezt nem lehet ha jól tudom.

Előzmény: BBbarnabás (7324)
BBbarnabás Creative Commons License 2013.02.09 0 0 7324

Sziasztok!

Tudna valaki segíteni,hogy egy webasto diesel 5kw-os kályhának hány fokra kell fölmelegíteni a vizet? és hogy lehete szabályozni ezt?

gibbonpitti Creative Commons License 2013.02.08 0 0 7323

help!!!

 

kaptam ma egy bw50 benzines kazánt és asztalon el is inditottam.az üzemanyagnak 2 csöve van,az 1iken bemegy az üzemanyag a másikon kijön,gondolom a "napi"tartályból.az a gondom,hogy autóba hogy kell bekötni,injektoros autónál a visszatérő ágba?az aluöntvényen van 2 kis jelőleés/nyíl az üzemanyagcsöveknél be és ki jelölve az irányt.a kazánba az injektortól visszatérő vezetéket kötöm be és a kazán kilépőjét meg az autó tankjába?felmerül bennem,hogy ha nem jár a motor akkor hogyan kap üzemanyagot,a visszatérő ágon át tudja felszívni?

 

előre is köszönöm....

grandegabo Creative Commons License 2013.02.08 0 0 7322

Nekem egy VW gyári D5W S kályhám van, az K vonalas.

Előzmény: norbi0325 (7321)
norbi0325 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 7321

Hali valaki mondja már meg minden Espar kályha ugyanarról a szálról kommunikál ? K ,vagy L ,

Mert K vonalról simán elérem a hydronic II-es vezrlőket ,de a D5-ösöket nem ! 

 

Törölt nick Creative Commons License 2013.02.08 0 0 7320

Sziasztok!

Már nagyon rég jártam itt, de emlékszem egyszer (talán egy, másfél éve) szó volt róla, hogy valaki gyárt webasto kályhához vezérlést. Eberhez tud valaki esetleg ilyet? Vagy valakinek esetleg nincs egy eladó darab?

Egy Hidronic D5W S kályháról van szó.

 

 

 

babarucu Creative Commons License 2013.02.07 0 0 7319

Tudok küldeni, mi kell?

Előzmény: M.Sanyi (7316)
babarucu Creative Commons License 2013.02.07 0 0 7318

Akkor kövesd a generátor D+ vékony kanócát, gondolom közel van hozzá az érzékelő, mert kb abba a vonalba van az alvázon a kályha is.

Vagy hagyod a francba, és bekötöd kapcsolóval a D+ ról.

Előzmény: pesta8 (7315)
csabais Creative Commons License 2013.02.07 0 0 7317

Egy pozitív szál jön ki míg be van programozva, azt kötsz a végére amit akarsz. :-)  15 pénz.

Előzmény: jatti00 (7312)
M.Sanyi Creative Commons License 2013.02.07 0 0 7316

Egy ilyen ösvényes térképet nekem is tudsz küldeni ?

 

Köszi !

Előzmény: babarucu (7301)
pesta8 Creative Commons License 2013.02.07 0 0 7315

Megvan, de azon is eltunik a kabelkoteg, raadasul 20 km-re van tolem es ott nem tudom felemelni sem.

Előzmény: babarucu (7309)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!