Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kocsisjan Creative Commons License 2013.02.09 0 0 7330

Üdv!

 

Az enyém 73 C°-nál lép át partial load státuszba, de azt nem tudom, hogy mikor kapcsol vissza full loadra.

Én Webasto ThermoTest programmal diagolom, de abban nem állítható ez az érték. Mondjuk én nem is emelnék rajta,  mert így még éppen nem nyit a termosztát (Land Rover Td5) és nem fűti feleslegesen a nagy vízkört!

Előzmény: BBbarnabás (7324)
joci198403 Creative Commons License 2013.02.09 0 0 7329

Üdv ! Érdeklödnék hogy DW5 kályha alkatrészek -e? Engem a vezérlöje érdekelne ha müködőképes.

 

Előzmény: aszti_gabi (7287)
grandegabo Creative Commons License 2013.02.09 0 0 7328

Nem tudom Edith-el olvasni, nem látja.  Csak vag com-mal.

Előzmény: norbi0325 (7327)
norbi0325 Creative Commons License 2013.02.09 0 0 7327

Szia , és Edith xxxx hányas progival tudod kiolvasni ?

 

 

Előzmény: grandegabo (7322)
T-omti Creative Commons License 2013.02.09 0 0 7326

Sziasztok

 

A thermo top dw50 dízelemet le tudnám cserélni egy termotop v típusúra(9013858C).

Érdeklődnék, hogy megoldható ez is álófűtésként, tehát csak programóra kell hozzá, vagy egyább elektronika is ?

 

Előre is köszönöm a segítséget.

gibbonpitti Creative Commons License 2013.02.09 0 0 7325

asszem 70 fokig melegít utána kikapcsol és ha visszahül akkor ismét elindul a fűtés,de állítani ezt nem lehet ha jól tudom.

Előzmény: BBbarnabás (7324)
BBbarnabás Creative Commons License 2013.02.09 0 0 7324

Sziasztok!

Tudna valaki segíteni,hogy egy webasto diesel 5kw-os kályhának hány fokra kell fölmelegíteni a vizet? és hogy lehete szabályozni ezt?

gibbonpitti Creative Commons License 2013.02.08 0 0 7323

help!!!

 

kaptam ma egy bw50 benzines kazánt és asztalon el is inditottam.az üzemanyagnak 2 csöve van,az 1iken bemegy az üzemanyag a másikon kijön,gondolom a "napi"tartályból.az a gondom,hogy autóba hogy kell bekötni,injektoros autónál a visszatérő ágba?az aluöntvényen van 2 kis jelőleés/nyíl az üzemanyagcsöveknél be és ki jelölve az irányt.a kazánba az injektortól visszatérő vezetéket kötöm be és a kazán kilépőjét meg az autó tankjába?felmerül bennem,hogy ha nem jár a motor akkor hogyan kap üzemanyagot,a visszatérő ágon át tudja felszívni?

 

előre is köszönöm....

grandegabo Creative Commons License 2013.02.08 0 0 7322

Nekem egy VW gyári D5W S kályhám van, az K vonalas.

Előzmény: norbi0325 (7321)
norbi0325 Creative Commons License 2013.02.08 0 0 7321

Hali valaki mondja már meg minden Espar kályha ugyanarról a szálról kommunikál ? K ,vagy L ,

Mert K vonalról simán elérem a hydronic II-es vezrlőket ,de a D5-ösöket nem ! 

 

Törölt nick Creative Commons License 2013.02.08 0 0 7320

Sziasztok!

Már nagyon rég jártam itt, de emlékszem egyszer (talán egy, másfél éve) szó volt róla, hogy valaki gyárt webasto kályhához vezérlést. Eberhez tud valaki esetleg ilyet? Vagy valakinek esetleg nincs egy eladó darab?

Egy Hidronic D5W S kályháról van szó.

 

 

 

babarucu Creative Commons License 2013.02.07 0 0 7319

Tudok küldeni, mi kell?

Előzmény: M.Sanyi (7316)
babarucu Creative Commons License 2013.02.07 0 0 7318

Akkor kövesd a generátor D+ vékony kanócát, gondolom közel van hozzá az érzékelő, mert kb abba a vonalba van az alvázon a kályha is.

Vagy hagyod a francba, és bekötöd kapcsolóval a D+ ról.

Előzmény: pesta8 (7315)
csabais Creative Commons License 2013.02.07 0 0 7317

Egy pozitív szál jön ki míg be van programozva, azt kötsz a végére amit akarsz. :-)  15 pénz.

Előzmény: jatti00 (7312)
M.Sanyi Creative Commons License 2013.02.07 0 0 7316

Egy ilyen ösvényes térképet nekem is tudsz küldeni ?

 

Köszi !

Előzmény: babarucu (7301)
pesta8 Creative Commons License 2013.02.07 0 0 7315

Megvan, de azon is eltunik a kabelkoteg, raadasul 20 km-re van tolem es ott nem tudom felemelni sem.

Előzmény: babarucu (7309)
jatti00 Creative Commons License 2013.02.07 0 0 7314

Na ez engem is érdekelne.

Előzmény: gibbonpitti (7313)
gibbonpitti Creative Commons License 2013.02.06 0 0 7313

és mennyiért válnál meg egytöl?

Előzmény: csabais (7310)
jatti00 Creative Commons License 2013.02.06 0 0 7312

Ez jó lehet az én kályhámhoz? Hydronic d3wz

Előzmény: csabais (7310)
csabais Creative Commons License 2013.02.06 0 0 7311

12-24V ról mennek.

Előzmény: csabais (7310)
csabais Creative Commons License 2013.02.06 0 0 7310

Nekem meg sacc 6 db ilyen:

 

babarucu Creative Commons License 2013.02.06 0 0 7309

Azt hittem megvan még a donor.

Előzmény: pesta8 (7307)
jatti00 Creative Commons License 2013.02.06 0 0 7308

Üdv. Lenne egy ilyen programórám. 24v-os. Ha valakit érdekel, tegyen ajánlatot.

pesta8 Creative Commons License 2013.02.06 0 0 7307

Na majd holnap belemaszok a motorterbe, de az enyemben eredetileg nem volt kalyha, ketlem, hogy a vienami-balzsam dobozat megtalalom.

Előzmény: babarucu (7306)
babarucu Creative Commons License 2013.02.06 0 0 7306

Gyárilag asszem az izzítórelé biztosítékról van megkötve a direkt+ valahol a tűzfalon van a hőgomba, egy régi vietnámi balzsamdobozhoz hasonló méretben és kinézetben átmérő kb mint egy 10 forintos, egy pici egycsavaros konzolja van.

Kövesd a D+ vezetéket a generátorról.

Előzmény: pesta8 (7305)
pesta8 Creative Commons License 2013.02.06 0 0 7305

Nem tudtam kivenni, mert nem talaltam a masik veget. A csatlakozo megvan ami a kalyha es az auto kozott van, de a folytatasa eltunt a tuzfalnal a zajvedo kapca alatt.

Előzmény: babarucu (7303)
babarucu Creative Commons License 2013.02.06 0 0 7304

A fotógalériámba meg tudod nézni a T idomot, szerintem egy esztergályos meg egy jó hegesztő kell hozzá

Előzmény: pesta8 (7302)
babarucu Creative Commons License 2013.02.06 0 0 7303

Donorból nem tudod kivenni?

Előzmény: pesta8 (7302)
pesta8 Creative Commons License 2013.02.06 0 0 7302

Csubakka atkuldte a kapcs rajzot, meg mar regebben valakitol kaptam, de nem talaltam. A gyari leiras nem volt szamomra egyertelmu, ezert utanaolvasgattam. Mielott fejjel mentem volna a falnak, megtettem az utolso lepest. Igy, ahogy leirtad teljesen egyertelmu es ertelmezheto.  Meg "T" elagazo kell es indithatom. Bar a "T"-re meg nincs otletem.

Előzmény: babarucu (7301)
babarucu Creative Commons License 2013.02.06 0 0 7301

Szevasz! Minek szenvedsz, ha ki van taposva előtted az ösvény?:)

A diag sárgát én nem kötöttem sehova, az akksi mellett van a vége, ha kell onnan rá lehet csatlakozni az olvasóval, de be lehet kötni a gyári olvasó csatlakozójába is, asszem a bal felső első vezetékkel tesóban ( multifiat küld kapcsolási rajzot a csatlakozóról ha kell)

Csatlakozót benn hagytad a donorban, ami az alvázra van felerősítve? 

A két vastag vezetéket rákötöd az akksira, a pirosat egy 20A biztosítékon keresztül.

Kell lennie egy fekete vékony vezetékkimenetnek a hatos csatiból a 3-as lábról. Az a fekete vezeték rá volt kötve a hőérzékelő gombára, ami 5 fok alatt átadta a generátor D+ csavarjáról (járó motornál) a +12 voltot, így indult a kályha.

Megkeresed ezt a D+-t a generátoron, jól látszik:) rákötsz egy kanócot, beiktatsz egy kapcsolót, hamár az akarsz, és összekötöd a kályha vékony fekete vezetékével, nagyjából ennyi, csak úgy ne hagyd nyárra:)

Előzmény: pesta8 (7297)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!