Az enyém 73 C°-nál lép át partial load státuszba, de azt nem tudom, hogy mikor kapcsol vissza full loadra.
Én Webasto ThermoTest programmal diagolom, de abban nem állítható ez az érték. Mondjuk én nem is emelnék rajta, mert így még éppen nem nyit a termosztát (Land Rover Td5) és nem fűti feleslegesen a nagy vízkört!
kaptam ma egy bw50 benzines kazánt és asztalon el is inditottam.az üzemanyagnak 2 csöve van,az 1iken bemegy az üzemanyag a másikon kijön,gondolom a "napi"tartályból.az a gondom,hogy autóba hogy kell bekötni,injektoros autónál a visszatérő ágba?az aluöntvényen van 2 kis jelőleés/nyíl az üzemanyagcsöveknél be és ki jelölve az irányt.a kazánba az injektortól visszatérő vezetéket kötöm be és a kazán kilépőjét meg az autó tankjába?felmerül bennem,hogy ha nem jár a motor akkor hogyan kap üzemanyagot,a visszatérő ágon át tudja felszívni?
Már nagyon rég jártam itt, de emlékszem egyszer (talán egy, másfél éve) szó volt róla, hogy valaki gyárt webasto kályhához vezérlést. Eberhez tud valaki esetleg ilyet? Vagy valakinek esetleg nincs egy eladó darab?
Gyárilag asszem az izzítórelé biztosítékról van megkötve a direkt+ valahol a tűzfalon van a hőgomba, egy régi vietnámi balzsamdobozhoz hasonló méretben és kinézetben átmérő kb mint egy 10 forintos, egy pici egycsavaros konzolja van.
Nem tudtam kivenni, mert nem talaltam a masik veget. A csatlakozo megvan ami a kalyha es az auto kozott van, de a folytatasa eltunt a tuzfalnal a zajvedo kapca alatt.
Csubakka atkuldte a kapcs rajzot, meg mar regebben valakitol kaptam, de nem talaltam. A gyari leiras nem volt szamomra egyertelmu, ezert utanaolvasgattam. Mielott fejjel mentem volna a falnak, megtettem az utolso lepest. Igy, ahogy leirtad teljesen egyertelmu es ertelmezheto. Meg "T" elagazo kell es indithatom. Bar a "T"-re meg nincs otletem.
Szevasz! Minek szenvedsz, ha ki van taposva előtted az ösvény?:)
A diag sárgát én nem kötöttem sehova, az akksi mellett van a vége, ha kell onnan rá lehet csatlakozni az olvasóval, de be lehet kötni a gyári olvasó csatlakozójába is, asszem a bal felső első vezetékkel tesóban ( multifiat küld kapcsolási rajzot a csatlakozóról ha kell)
Csatlakozót benn hagytad a donorban, ami az alvázra van felerősítve?
A két vastag vezetéket rákötöd az akksira, a pirosat egy 20A biztosítékon keresztül.
Kell lennie egy fekete vékony vezetékkimenetnek a hatos csatiból a 3-as lábról. Az a fekete vezeték rá volt kötve a hőérzékelő gombára, ami 5 fok alatt átadta a generátor D+ csavarjáról (járó motornál) a +12 voltot, így indult a kályha.
Megkeresed ezt a D+-t a generátoron, jól látszik:) rákötsz egy kanócot, beiktatsz egy kapcsolót, hamár az akarsz, és összekötöd a kályha vékony fekete vezetékével, nagyjából ennyi, csak úgy ne hagyd nyárra:)