Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

grandegabo Creative Commons License 2013.02.03 0 0 7279

A legolcsóbban úgy tudod működésre bírni ha kicseréled a vezérlőjét (egy utángyártottra pl.)

Előzmény: norbi0325 (7277)
grandegabo Creative Commons License 2013.02.03 0 0 7278

Ilyen táblázatot sehol nem fogsz találni.

Előzmény: norbi0325 (7272)
norbi0325 Creative Commons License 2013.02.03 0 0 7277

Nos én utánakerestem és sajnos EZ a kályha nem így műxik

ez egy T5-ből származik ami csak kiegészítő fűtésként és  Can-Bus rendszerű

Van egy sárga-zöld a 2-es lábon meg van egy sárga-fekete a 3-as lábon ,meg  egy zöld a 6-oson ami a üa pumpáé .

3-4-es Can H , Can L  ..esélyem sincs elindítani !

 

Előzmény: kicsizs (7275)
t4pistibá Creative Commons License 2013.02.03 0 0 7276

Helló!nekem ugyan ilyen kályhám van csak a bekötésébe kellen egy kis segitség ill hogy milyen tapasztalatok vannnak erről a kályháról ,gondolak itt a megbízhetóságról és hogy érdemes e az autómban lévő dw50 es lecserélni erre ?

Előzmény: bandi1978 (7273)
kicsizs Creative Commons License 2013.02.03 0 0 7275

Webasto Thermo top C-nek csak a táp és egy +12v kell a 3as lábra. Amíg a 3son van szufla, addig meg (vagy amíg el nem éri a kikapcsolási hőfokot). Viszont nincs benne vízszivattyú! Ezt a kazánt nem jó elindítani a motor nélkül... 

Előzmény: norbi0325 (7272)
nickcsongor Creative Commons License 2013.02.03 0 0 7274

Sziasztok,új vagyok ebben a körben van egy kis problémám,van egy rover 75 diesel-em,és a problémám a következő,gyári 40w-os Webasto fűtéskiegészítő van benne,ahogyan beköszöntött a tél szuperul működött,most már 1-2 hete egyzerüen be sem kapcsol,még mielött elromlott volna 1-2 alkalommal eléggé füstölt a kipufogója,valaki tudna segíteni hogy mi baja lehet.Vagy esetleg megjavítani Pesten lakom.  Elöre is köszönöm!!

bandi1978 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 7273

Volvo  Ardic 912 d  kályhához keresnék új  ventillátor motort  (bühler 1.13.055.025) tipusa .

norbi0325 Creative Commons License 2013.02.02 0 0 7272

Szakik . van -e valami táblázat vagy ismertető arról hogy a Webasto Thermo Top c vezérlők milyen indítójellel működnek ?

Mondjuk hogy van egy 7E0815071B-s kazánom ,de honnan tudom meg hogy mijen jelformával indul? W-bus ,analog 12 ,Can ?

 

gibbonpitti Creative Commons License 2013.02.01 0 0 7271

van egy eberspacher üzemanyagpumpám,használt de tökéletes.a tehrmo top c kazánhoz sokat szállít tehát nem tom használni,elcserélném nekem valóra vagy eladó.

 

70/593-50-73

pH03N1xM Creative Commons License 2013.01.29 0 0 7270

TT BW50-et elvileg lehet allitva is hasznalni, probapadon probaltam ugy, a leirasa se zarja ki. A tartaly es a szivattyu kvazi egy egyseget kepez, ezert hasznalata mindenkeppen szukseges. (napitartaly, de edes nev.... igazabol csak egy puffertartaly)

Előzmény: gibbonpitti (7269)
gibbonpitti Creative Commons License 2013.01.29 0 0 7269

help.

 

a bw50 benzinesben van közös alkatrész a thermo top C/E-vel?

 

azt olvasom,hogy az ac benne van és hogy van napitartálya az üzemanyagnak.

 

lehet vennék egyet,de nekem csak függőlegesen fér el az autóban( a thermo top E-k is ugy vannak).muszály a napitartályát használni vagy van ilyen meg olyan bekötese?

sako Creative Commons License 2013.01.29 0 0 7268

Köszönöm az érdeklődéseket, minden elkelt egyben.

Előzmény: sako (7265)
Root 35 Creative Commons License 2013.01.28 0 0 7267

Hét végén lesz időm akkor megnézem a relét amit írtál és van cserém ki is cserélem háthajó lesz. Megmérjük a tápfeszültségeket is, bár szerintem azzal nem lesz gond nemrég kapott egy uj 140 amperos valeo  generátort  akksi is jó benne 1 éves bosch ,remélem ezen a vonalon nem lesz probléma. Utólagos készülék nincs a kocsiban minden gyári ami benne van nincs felcicomázva. Chip az igen van az autóban de szoftveresen lett megírva , és már sokkal régebben meg lett írva mint a ahogy a hiba előjött volna. A tempomatos dolog az elég érdekes amit írtál mert elég sűrűn és sokat használom a kezdetektől fogva és soha semmilyen hibát nem észleltem , mindig tökéletesen működött és működik is. Köszönöm a segítséget ha lesz fejlemény jelzem:-)

Előzmény: 409 (7260)
gibbonpitti Creative Commons License 2013.01.28 0 0 7266

esetleg külön üzemanyagszivattyú és programóra nincs?

Előzmény: sako (7265)
sako Creative Commons License 2013.01.28 0 0 7265

Műhely felszámolás során eladók a képeken látható állófűtések: Eberspacher D1, Eberspeacher D1L, Webasto  Air Top 2000, Webasto Air Top 2000 ST Mercedes Ategoba való, szétszedett Webasto 2000. Van 12 és 24V-s. A Webastokhoz van amilyekhez tartozék a szivattyú és kábelköteg kapcsolóval.

 

Ár: 10-30 ezer FT.

Minden ajánlatot meghalgatok. Ha valaki elviszi egyben az egészet+ adok hozzá még sok egyébb állófűtés megmaradt alkatrészt.

 

 

gibbonpitti Creative Commons License 2013.01.27 0 0 7264

köszönöm,csak nem mertem magam feje után menni.

Előzmény: grandegabo (7263)
grandegabo Creative Commons License 2013.01.27 0 0 7263

A számozást nézd. A kábel színei gyártó specifikusak. A "webasto köteg" csak utólagos beszerelésű kályha esetén garantált az említett szinekkel..

Előzmény: gibbonpitti (7262)
gibbonpitti Creative Commons License 2013.01.27 0 0 7262

megnéztem és a kérdéses kályhán nem ilyenek a színek....maga a számozás mindenkor mérvadó?

 

merciből kiszerelt kályah szóval nem hinném hogy webastó köteg lett volna rajta....

Előzmény: grandegabo (7243)
bobo23 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 7261

Az első indításra nekem sem mindig  működik,van hogy csak másodjára marad égve.Volt hogy kormos volt a lángérzékelő és a korom jól szigetel,de nincs kedvem mindig pucolgatni.

Előzmény: jeepatti (7241)
409 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 7260

Kicsit rákerestem, első kőrben a 109-es relét nézzétek meg. De lehet kommunikációs hiba a két vezérlő között, alacsony tápfeszültség, utólag beszerelt elektromos készülék zavart okoz a BUS hálózaton...............és akár maga a motorvezérlő is. (chip??)

Előzmény: 409 (7258)
409 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 7259

Ja a gyertyához. Te látod, hogy izzik (de 8V kellene a valós állapothoz!) A kályha vezérlője viszont csak a gyertya ellenállását "látja", ha az kívül esik a memóriájában eltárolt értékhatárokon, akkor "kötelessége" azt rossznak mínősíteni.

Előzmény: 409 (7258)
409 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 7258

Az ECU tempomatvezérlő részében talál hibát. Hogy konkrétan mit, az megmondhatatlan.

Előzmény: Root 35 (7257)
Root 35 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 7257

Kicseréltem a gyertyát, kapott egy ujat ,és szépen elindult, gond nélkül váltogatja a fokozatokat a teljes és a fél terhelésen. Nem értem hogyha jó a gyertya akkor a vezérlő miért nem bírja elindítani, vagy nem izzik fel 8-voltról? Mindegy köszönöm a segítséget, de lenne még egy kérdésem ,igaz nem az állófűtéshez kapcsolódik, de látom nagyon ott vagy a hibakódokkal kapcsolatba. 2002 AUY Sharan  az  ESP a következő hibát dobja ki néha menet közben ami ha leállítom és ujraindítom akkor megszünik. 01314 Engine Control Module 79-00 . Nem mindig csinálja van hogy 1-2 hétig semmi utánna meg ha elindulok akkor beteszi egyből. Se időhöz sem sebességhez nem tudom kötni mi okozhatja ezt a hibát?

Előzmény: 409 (7255)
Ricsi89 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 7256

Csak az nem mindegy, hogy mennyi idő alatt izzik fel teljesen. Esetleg úgy nézd meg, hogy kiszedett állapotban a csatit rádugva indítod a kályhát és figyeled hogy izzik fel.

Előzmény: Root 35 (7254)
409 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 7255

Attól, hogy kiszedve fel tudod izzítani 12V-al a 8V-os gyertyát, még távolról sem biztos, hogy a kályha vezérlője is megfelelőnek találja. Egyébként roppant egyszerű a tesztelése. Szétszeded, kiméred a 3 hőmérőt, a ventilátor motort (ami szintén nem 12V-os!!). Ha ezek jók, akkor szétszedve bekötsz mindent és elindítod. Látni fogod, hogy izzít, vagy sem. Esetleg kicsit a lángőrt melegítve hosszabban is megfigyelhető. Nézd meg a lángszita állapotát is, ha az oldala lyukas/összeégett, akkor csere.

Előzmény: Root 35 (7254)
Root 35 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 7254

Köszönöm a segítséget, kiszedtem a gyertyát és leteszteltem egy akksiról, de tökéletesen működik, szépen izzik végig , így hát visszaszereltem. Hibatörlés után a kályha nem csinál semmit, próbál indítani de semmi csak füstöl. Lehetséges hogy más hibája lenne?

 

Előzmény: 409 (7250)
jeepatti Creative Commons License 2013.01.27 0 0 7253

Egy BBW46 esetén a gyári 630 ml / óra helyetti 530 ml/óra adagolás okozhatj azt hogy  alángőr csak 3 perc után éri el a
megfelelő értéket?

...tele van már ezzel a fűtéssel..

grandegabo Creative Commons License 2013.01.27 0 0 7252

A bekötés amit irtam, "atermarket" kályháké. A gyári vezérlések sok esetben máshogy működnek, de alapvetően bekötés szempontjából minden ugyanott van. ..lehet hogy kizárólag gyári komputer indítja (a 2-es diag szálon), merci kályhákról kevés infóm van.

Előzmény: nagybandi52 (7249)
409 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 7251

Akkor az bizonyára kiegészítőfűtésként üzemelt.

Előzmény: nagybandi52 (7249)
409 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 7250

Nem kell ezt túlbonyolítani, egyszerűen csak izzítógyertya. (a fűtést a gyengébbek kedvéért írja, nehogy valaki a motorból kezdje kidobálni az izzítókat)

Előzmény: Root 35 (7248)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!