Hét végén lesz időm akkor megnézem a relét amit írtál és van cserém ki is cserélem háthajó lesz. Megmérjük a tápfeszültségeket is, bár szerintem azzal nem lesz gond nemrég kapott egy uj 140 amperos valeo generátort akksi is jó benne 1 éves bosch ,remélem ezen a vonalon nem lesz probléma. Utólagos készülék nincs a kocsiban minden gyári ami benne van nincs felcicomázva. Chip az igen van az autóban de szoftveresen lett megírva , és már sokkal régebben meg lett írva mint a ahogy a hiba előjött volna. A tempomatos dolog az elég érdekes amit írtál mert elég sűrűn és sokat használom a kezdetektől fogva és soha semmilyen hibát nem észleltem , mindig tökéletesen működött és működik is. Köszönöm a segítséget ha lesz fejlemény jelzem:-)
Műhely felszámolás során eladók a képeken látható állófűtések: Eberspacher D1, Eberspeacher D1L, Webasto Air Top 2000, Webasto Air Top 2000 ST Mercedes Ategoba való, szétszedett Webasto 2000. Van 12 és 24V-s. A Webastokhoz van amilyekhez tartozék a szivattyú és kábelköteg kapcsolóval.
Ár: 10-30 ezer FT.
Minden ajánlatot meghalgatok. Ha valaki elviszi egyben az egészet+ adok hozzá még sok egyébb állófűtés megmaradt alkatrészt.
Az első indításra nekem sem mindig működik,van hogy csak másodjára marad égve.Volt hogy kormos volt a lángérzékelő és a korom jól szigetel,de nincs kedvem mindig pucolgatni.
Kicsit rákerestem, első kőrben a 109-es relét nézzétek meg. De lehet kommunikációs hiba a két vezérlő között, alacsony tápfeszültség, utólag beszerelt elektromos készülék zavart okoz a BUS hálózaton...............és akár maga a motorvezérlő is. (chip??)
Ja a gyertyához. Te látod, hogy izzik (de 8V kellene a valós állapothoz!) A kályha vezérlője viszont csak a gyertya ellenállását "látja", ha az kívül esik a memóriájában eltárolt értékhatárokon, akkor "kötelessége" azt rossznak mínősíteni.
Kicseréltem a gyertyát, kapott egy ujat ,és szépen elindult, gond nélkül váltogatja a fokozatokat a teljes és a fél terhelésen. Nem értem hogyha jó a gyertya akkor a vezérlő miért nem bírja elindítani, vagy nem izzik fel 8-voltról? Mindegy köszönöm a segítséget, de lenne még egy kérdésem ,igaz nem az állófűtéshez kapcsolódik, de látom nagyon ott vagy a hibakódokkal kapcsolatba. 2002 AUY Sharan az ESP a következő hibát dobja ki néha menet közben ami ha leállítom és ujraindítom akkor megszünik. 01314 Engine Control Module 79-00 . Nem mindig csinálja van hogy 1-2 hétig semmi utánna meg ha elindulok akkor beteszi egyből. Se időhöz sem sebességhez nem tudom kötni mi okozhatja ezt a hibát?
Csak az nem mindegy, hogy mennyi idő alatt izzik fel teljesen. Esetleg úgy nézd meg, hogy kiszedett állapotban a csatit rádugva indítod a kályhát és figyeled hogy izzik fel.
Attól, hogy kiszedve fel tudod izzítani 12V-al a 8V-os gyertyát, még távolról sem biztos, hogy a kályha vezérlője is megfelelőnek találja. Egyébként roppant egyszerű a tesztelése. Szétszeded, kiméred a 3 hőmérőt, a ventilátor motort (ami szintén nem 12V-os!!). Ha ezek jók, akkor szétszedve bekötsz mindent és elindítod. Látni fogod, hogy izzít, vagy sem. Esetleg kicsit a lángőrt melegítve hosszabban is megfigyelhető. Nézd meg a lángszita állapotát is, ha az oldala lyukas/összeégett, akkor csere.
Köszönöm a segítséget, kiszedtem a gyertyát és leteszteltem egy akksiról, de tökéletesen működik, szépen izzik végig , így hát visszaszereltem. Hibatörlés után a kályha nem csinál semmit, próbál indítani de semmi csak füstöl. Lehetséges hogy más hibája lenne?
A bekötés amit irtam, "atermarket" kályháké. A gyári vezérlések sok esetben máshogy működnek, de alapvetően bekötés szempontjából minden ugyanott van. ..lehet hogy kizárólag gyári komputer indítja (a 2-es diag szálon), merci kályhákról kevés infóm van.
Nem kell ezt túlbonyolítani, egyszerűen csak izzítógyertya. (a fűtést a gyengébbek kedvéért írja, nehogy valaki a motorból kezdje kidobálni az izzítókat)
Jelenleg egy dw50 kályha van a kocsimba szépen működik de valahogy nem akar olyan jól fűteni mint korábban, egyedüli dolog amit észrevettem hogy régebben a kipufogó hangosabban búgott vagy süvittet ,most szinte semilyen hangja ,valaki szerint égőkosár cserére szorúl! szerintetek?
nem igazán tudok angolul...és van néhány oldal ami nekem csak üresen/fehéren jelenik meg. az x1 és az x2 csatit nem tudom hogy ki kivel van,esetleg nem tudnád leíni nekem?megköszönném....
még egy dolog.....van egy C kazánom de aki kibontotta elvágta a kábelköteget a csatik után 5 centivel.tud vki segíteni,hogy melyik vezeték mi?az autóm kötegévelkipróbáltam és tökéletesen működik,gondoltam csinálok hozzá egy kábelköteget és berakom a másik autómba.