Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sako Creative Commons License 2013.01.29 0 0 7268

Köszönöm az érdeklődéseket, minden elkelt egyben.

Előzmény: sako (7265)
Root 35 Creative Commons License 2013.01.28 0 0 7267

Hét végén lesz időm akkor megnézem a relét amit írtál és van cserém ki is cserélem háthajó lesz. Megmérjük a tápfeszültségeket is, bár szerintem azzal nem lesz gond nemrég kapott egy uj 140 amperos valeo  generátort  akksi is jó benne 1 éves bosch ,remélem ezen a vonalon nem lesz probléma. Utólagos készülék nincs a kocsiban minden gyári ami benne van nincs felcicomázva. Chip az igen van az autóban de szoftveresen lett megírva , és már sokkal régebben meg lett írva mint a ahogy a hiba előjött volna. A tempomatos dolog az elég érdekes amit írtál mert elég sűrűn és sokat használom a kezdetektől fogva és soha semmilyen hibát nem észleltem , mindig tökéletesen működött és működik is. Köszönöm a segítséget ha lesz fejlemény jelzem:-)

Előzmény: 409 (7260)
gibbonpitti Creative Commons License 2013.01.28 0 0 7266

esetleg külön üzemanyagszivattyú és programóra nincs?

Előzmény: sako (7265)
sako Creative Commons License 2013.01.28 0 0 7265

Műhely felszámolás során eladók a képeken látható állófűtések: Eberspacher D1, Eberspeacher D1L, Webasto  Air Top 2000, Webasto Air Top 2000 ST Mercedes Ategoba való, szétszedett Webasto 2000. Van 12 és 24V-s. A Webastokhoz van amilyekhez tartozék a szivattyú és kábelköteg kapcsolóval.

 

Ár: 10-30 ezer FT.

Minden ajánlatot meghalgatok. Ha valaki elviszi egyben az egészet+ adok hozzá még sok egyébb állófűtés megmaradt alkatrészt.

 

 

gibbonpitti Creative Commons License 2013.01.27 0 0 7264

köszönöm,csak nem mertem magam feje után menni.

Előzmény: grandegabo (7263)
grandegabo Creative Commons License 2013.01.27 0 0 7263

A számozást nézd. A kábel színei gyártó specifikusak. A "webasto köteg" csak utólagos beszerelésű kályha esetén garantált az említett szinekkel..

Előzmény: gibbonpitti (7262)
gibbonpitti Creative Commons License 2013.01.27 0 0 7262

megnéztem és a kérdéses kályhán nem ilyenek a színek....maga a számozás mindenkor mérvadó?

 

merciből kiszerelt kályah szóval nem hinném hogy webastó köteg lett volna rajta....

Előzmény: grandegabo (7243)
bobo23 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 7261

Az első indításra nekem sem mindig  működik,van hogy csak másodjára marad égve.Volt hogy kormos volt a lángérzékelő és a korom jól szigetel,de nincs kedvem mindig pucolgatni.

Előzmény: jeepatti (7241)
409 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 7260

Kicsit rákerestem, első kőrben a 109-es relét nézzétek meg. De lehet kommunikációs hiba a két vezérlő között, alacsony tápfeszültség, utólag beszerelt elektromos készülék zavart okoz a BUS hálózaton...............és akár maga a motorvezérlő is. (chip??)

Előzmény: 409 (7258)
409 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 7259

Ja a gyertyához. Te látod, hogy izzik (de 8V kellene a valós állapothoz!) A kályha vezérlője viszont csak a gyertya ellenállását "látja", ha az kívül esik a memóriájában eltárolt értékhatárokon, akkor "kötelessége" azt rossznak mínősíteni.

Előzmény: 409 (7258)
409 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 7258

Az ECU tempomatvezérlő részében talál hibát. Hogy konkrétan mit, az megmondhatatlan.

Előzmény: Root 35 (7257)
Root 35 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 7257

Kicseréltem a gyertyát, kapott egy ujat ,és szépen elindult, gond nélkül váltogatja a fokozatokat a teljes és a fél terhelésen. Nem értem hogyha jó a gyertya akkor a vezérlő miért nem bírja elindítani, vagy nem izzik fel 8-voltról? Mindegy köszönöm a segítséget, de lenne még egy kérdésem ,igaz nem az állófűtéshez kapcsolódik, de látom nagyon ott vagy a hibakódokkal kapcsolatba. 2002 AUY Sharan  az  ESP a következő hibát dobja ki néha menet közben ami ha leállítom és ujraindítom akkor megszünik. 01314 Engine Control Module 79-00 . Nem mindig csinálja van hogy 1-2 hétig semmi utánna meg ha elindulok akkor beteszi egyből. Se időhöz sem sebességhez nem tudom kötni mi okozhatja ezt a hibát?

Előzmény: 409 (7255)
Ricsi89 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 7256

Csak az nem mindegy, hogy mennyi idő alatt izzik fel teljesen. Esetleg úgy nézd meg, hogy kiszedett állapotban a csatit rádugva indítod a kályhát és figyeled hogy izzik fel.

Előzmény: Root 35 (7254)
409 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 7255

Attól, hogy kiszedve fel tudod izzítani 12V-al a 8V-os gyertyát, még távolról sem biztos, hogy a kályha vezérlője is megfelelőnek találja. Egyébként roppant egyszerű a tesztelése. Szétszeded, kiméred a 3 hőmérőt, a ventilátor motort (ami szintén nem 12V-os!!). Ha ezek jók, akkor szétszedve bekötsz mindent és elindítod. Látni fogod, hogy izzít, vagy sem. Esetleg kicsit a lángőrt melegítve hosszabban is megfigyelhető. Nézd meg a lángszita állapotát is, ha az oldala lyukas/összeégett, akkor csere.

Előzmény: Root 35 (7254)
Root 35 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 7254

Köszönöm a segítséget, kiszedtem a gyertyát és leteszteltem egy akksiról, de tökéletesen működik, szépen izzik végig , így hát visszaszereltem. Hibatörlés után a kályha nem csinál semmit, próbál indítani de semmi csak füstöl. Lehetséges hogy más hibája lenne?

 

Előzmény: 409 (7250)
jeepatti Creative Commons License 2013.01.27 0 0 7253

Egy BBW46 esetén a gyári 630 ml / óra helyetti 530 ml/óra adagolás okozhatj azt hogy  alángőr csak 3 perc után éri el a
megfelelő értéket?

...tele van már ezzel a fűtéssel..

grandegabo Creative Commons License 2013.01.27 0 0 7252

A bekötés amit irtam, "atermarket" kályháké. A gyári vezérlések sok esetben máshogy működnek, de alapvetően bekötés szempontjából minden ugyanott van. ..lehet hogy kizárólag gyári komputer indítja (a 2-es diag szálon), merci kályhákról kevés infóm van.

Előzmény: nagybandi52 (7249)
409 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 7251

Akkor az bizonyára kiegészítőfűtésként üzemelt.

Előzmény: nagybandi52 (7249)
409 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 7250

Nem kell ezt túlbonyolítani, egyszerűen csak izzítógyertya. (a fűtést a gyengébbek kedvéért írja, nehogy valaki a motorból kezdje kidobálni az izzítókat)

Előzmény: Root 35 (7248)
nagybandi52 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 7249

Sziasztok!

 

az én x1 csatimon csak 3 kivezetés volt bekötve egy mercin de szinek tejesen mások

csak 2-es 3-as és 6-os van

ezt hogyan kell bekötni?

Előzmény: grandegabo (7243)
Root 35 Creative Commons License 2013.01.27 0 0 7248

Üdv!

D5wz kályha   a kövekező kódot adja :  01491 Glow-Plug for Heather (Q9). Próbáltam értelmezni csak nem igazán jött össze. Mi lehet a hibája hol keressem? 

kocsisjan Creative Commons License 2013.01.27 0 0 7247

Üdv!

 

Mi történik akkor, ha dízel Thermo Top Z/C kályhára benzines TT Z/C vezérlőt teszek?

Egyáltalán miben más a dízel és a benzines vezérlő?

 

Köszönöm!

grandegabo Creative Commons License 2013.01.26 0 0 7246

Nincs mit. az E 4,2KW a C 5KW-os, ha jól emlékszem.

Előzmény: gibbonpitti (7245)
gibbonpitti Creative Commons License 2013.01.26 0 0 7245

köszönöm szépen.....azt meg tudod mondani mi a külömbség az E és a C kazán között? csak kiváncsi vagyok,mert nekem tök egyforma a kettő.

Előzmény: grandegabo (7243)
t4pistibá Creative Commons License 2013.01.26 0 0 7244

Sziasztok !

Jelenleg egy dw50 kályha van a kocsimba szépen működik de valahogy nem akar olyan jól fűteni mint korábban, egyedüli dolog amit észrevettem hogy régebben a kipufogó hangosabban búgott vagy süvittet ,most szinte semilyen hangja ,valaki szerint égőkosár cserére szorúl! szerintetek?

grandegabo Creative Commons License 2013.01.26 0 0 7243

A kapcsolási rajzhoz nem kell tudnod angolul :-)

Az X2 csatlakozó 2 pólusú: 2db (4-es, vastag) vezeték meg bele, piros a +12V , barna a test.

Az X1 csati 6 pólusú:1- (fekete) programóra bemenet (+12V)

                                 2-(sárga) diagnosztika

                                 3-(fekete) külső hőmérséklet kapcsoló bemenet (+12V, opcionális)

                                 4-(zöld-fehér) utastér ventillátor relé kimenet (+12V)

                                 5-Téli-nyári kapcsoló (opcionális)

                                 6-(kék) üzemanyag pumpa kimenet (+12V)

Előzmény: gibbonpitti (7242)
gibbonpitti Creative Commons License 2013.01.26 0 0 7242

köszönöm.

 

nem igazán tudok angolul...és van néhány oldal ami nekem csak üresen/fehéren jelenik meg. az x1 és az x2 csatit nem tudom hogy ki kivel van,esetleg nem tudnád leíni nekem?megköszönném....

Előzmény: grandegabo (7240)
jeepatti Creative Commons License 2013.01.26 0 0 7241

Adott egy webasto BBW46 jó régi ..

Lemértem 10 perc alatt 50ml t fogyaszt el. Vagyis az egy óra alatt ugye 50 x 6 = 300ml. ~350 ml

Elvileg a gyári adat 630ml / óra

gondolm ezért nem éri el az üzemi lánghőmérsékeltet ezért leáll biztonsági idő után (a mérét a lángérzékelő átverésével csináltam)

 

 

Úgy látom ezeket a szivattyúkat javítani nem igazán letet.


Tud valaki nem aranyárban hozzá való megfelelő szivattyút esetleg?  Vagy megoldást?

 

 

 

Víz szivattyút stb már külsősre alakítottam így ez az egy szivatása van még a dolognak.

grandegabo Creative Commons License 2013.01.26 0 0 7240
Előzmény: gibbonpitti (7239)
gibbonpitti Creative Commons License 2013.01.26 0 0 7239

még egy dolog.....van egy C kazánom de aki kibontotta elvágta a kábelköteget a csatik után 5 centivel.tud vki segíteni,hogy melyik vezeték mi?az autóm kötegévelkipróbáltam és tökéletesen működik,gondoltam csinálok hozzá egy kábelköteget és berakom a másik autómba.

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!