Segítséget szeretnék kérni egy D3WZ állófűtés bekötésében. Hiába nézegetem a leírásokat ilyen vezetékkiosztást nem találok a kapcsolási rajzokban. Valakinek ötlete?
Van egy eberspacher 5 Kw-os benzinesem, hibátlanul működik, de. Beindítom, teszi a dolgát, majd beindítom az autót is, az állófűtést meg kikapcsolom.
Megyek 5-10-20 km-t, vagy lámpánál alapjárat és hallom, hogy megy a kályha, kattog az ac is. Leveszem a gyújtást akkor elhalgat és megszünik a jelenség a legközelebbi indításig. Tudtok segíteni egy programozási útmutatóval?
Sima 12V? Hmmm... Ok, megpróbálom. Ezért nem vennék egy modult illetve van is egy Atmel-el más projektből, de azt át kellene néznem. Most egyszerűbb egy 220ft-os IC. De indulok is, megnézem merre van a régi panel. Neten meg van egy halom forráskód SMS-es mikrokontrollerre. De valsz úgy állítom be, hogy hívásra kapcsoljon, és csak az én számomról. Esetleg visszacsörög 1-et, ha sikerült.
Azt nem tudjátok véletlenül, hogy ennél az őskövület BW50-nél hogy lehet startjelet benyomni neki? Ha lehet, nem bontanám meg ezért az óráját.
A terv, amit valsz meg meg csinálok: Nokia 6310i, simkártya bele, és FBuson SMS-re indulna. Tesztpanelem úgyis van, így egy max232-es IC-n kívül minden megvan hozzá. Azt meg most du előkeresem vhonnan.
Illetve a BW50 bekapcsolás után 15-30 perccel leáll. Gondolom azért, mert kiürül a tartály. Múltkor jó lett volna, ha még 10 percet megy, pont leolvadt volna a hó róla. Ha 10 perc után bekapcsolnám a benzinpumpát egy 10-15mp-re, akkor menne tovább, nem?
A csatlakozó 14 polusú a szám pedig 252121, több szervizes is ezt mondta telefonos beszélgetésre.a vezérlö a jövöhéten jön meg.Az izzitók milyen árban vannak?
Amint látod téglalap alakú a vezérlőn lévő belső csati kerek sarkokkal.
10 szer biztos próbáltam indítani, de ha a panel kábeljeit kicsit megtekerem és össze vissza működik közben az nem panel hiba amár?
Egyébként tudnál rá panelt? Ha igen mennyiért?
+kiolvasás miben lenne és hol tudnád?
Ha nem lesz ok akkor eladom a francba akinek kell és veszek egy régi webastot vagy rávágok erre egy webasto külső vezérlőt bár a lángérzékelővel tuti szívnék..
Ha be van kötve és csak a 6-os lábon indítod akkor pótfűtésként indul el,ha a 7-esen indítod akkor állófűtésként,és a 3-as lábon keresni fogja a belső venti reléjét. Ezt a vezérlőt lehet olvasni,mindent kiír még azt is hogy mennyi üzemóra van benne.
Az indítási ciklusa kb. 2perc,kétszer próbálkozik indítani hibakód nélkül,ha nem indul el akkor 52-es hibakóddal leáll. Ha 10xer megcsinálja ezt akkor 50-es hibával lezár a vezérlő.
Tapasztalataim szerint nehéz az 50-es után életet lehelni bele!
Lenne egy pár kérdésem a D3wz rásegitö fütésröl.A hét elején meghibásodott, ma ki szereltem az izzitó stift oldala ki van olvadva áramra nem reagál szóval ez kuka, mitől keletkezhetett ez a hiba?/vezérlö?/ Miért izzitott sok ideig?Budapesten hol lehet kapni beru v. belevaló izzitó gyertyát?
Balu 1-es képén, ahol a középső rész benyúlik a jobb oldaliba, van egy kis beugrás. Na, az alatt az a csavar tartja ott a mágneszelepet egy kisleszorító "lemezzel". elvileg ragasztva van a csavar, tehát belevaló bit, izomból befelé nyom, hogy ne forduljon ki a bit belőle, és kiteker. Nekem simán kijött. Utána a mágnesszelepet csak felfelé kihúzod. Persze előbb le kell venni a kályháról ezt az egész elemet(a tartályost), illetve az égőtérnél a kapillárist ki kell húzni a réz anyából, különben ugye nem fog engedni.
Maga a szelep egyébként egyszerűen kijön? Fejből ha jól emlékszem,akkor egy kis résben van benne, s gondolom felfelé jön ki....Bepattan oda, vagy menetes vagy hogy? ( Inkább kérdezek, mint előbb nekirontok :)
Én szedtem már le. Van rajta egy szűrőszita, meg két gumitömítés. De jobban nem néztem meg. Max kiveszed, adsz neki féktisztítót, vagy lehet a gumitömítésnél megy át. Német fórumkon le is írták a méretét, és kb akkorát lehet is kapni, igaz általban egész tömítéskészlettel. Az anyaga meg talán NBR, de keress rá.
Nagyon örülök a sikerednek!! Látod, jó, hogy rákérdeztem a gumikarikára, meg Balu belinkelt egy képet. Nekem vízcsövek egyébként csak gumik vannak, ha azokat érted, amiken ki-és bejön a víz.
q711, PH03N1xM,
Mágnesszelepet Ti már szereltetek ki, én még azt sose bántottam?
Mert lehet, hogy jó a meglátásod (PH3...)!!!!!!!!!!!, hiszen ha közveltelnül áramot adtam a ventillátornak és a mágnesszelep kábele nem volt felrakva (nem kapott áramot) akkor is jött be alul a benzin, csak éppen kicsit bugyborékolva. Gondolom, ez alaphelyzetben zárva van és mikor áramot kap, akkor kattog, engedi be a benyát. Mikor a kazán leáll, akkor meg már lehet, hogy nem zár rendesen, de még a benzint nyomja be a ventillátor, hiszen az még megy, s hajtja a kis csigájával a benzint befelé.
Amit Balu betett képet, ott a rézanya helyett egy gumidugó van. Na, én azt tettem be fordítva, mert nagyon össze kellett volna nyomni fordítva, gondoltam az úgy nem lesz jó. Így az a pici barna lyuk nekem nagyobb volt. Ezért nem a kapillárisba ment a benya, hanem szépen befolyt az aljába. és így a szita kapilláris csövét is könnyebb volt a helyére tolni... grrrr
Most már csak rendbe kellene tenni a vízcsövet, mert az nagynak látszik a kazánon. Legalábbis az elsónál a bilincset nagyon meg kellett húzni, hogy ne follyon. Viszont sima egyenes meg nem jó, mert ott nincs hely nagyon hajlani. Hol lehet ekkora átmérőben vícsövet kapni, ami hajlított is? Ráadásul Ez egy U alak kellene hogy legyen, mert utána megint hajlik 90°-ot. Vagylehet vhol csináltatni? Mekkora a belső átmérője?
Simán indítottam reggel, nem indul. Közben megnéztem a leirását, mit rakhattam össze rosszul. Hát a kúpos gumit fordítva tettem bele. Most szedhetem majd ki, és vissza fordítva. Azért beindítom a szitás részt kiszedve, hogy jön-e benzin belőle, illetve a stift izzik-e rendesen.
Korai kalyhan nincs gumitomites, amit en csinaltam hasonlo korut ott sem volt, csak a kupos femresz (012986 Fabr. Nr, 1992). A fustolest passzolom, en nem tokeletesen zaro magnesszelepre tippelnek. (esetleg nem a nyomoagon van fent a benzinellatas a visszafolyo helyett?)