Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

jatti00 Creative Commons License 2013.01.13 0 0 7119

Üdv.

Segítséget szeretnék kérni egy D3WZ állófűtés bekötésében. Hiába nézegetem a leírásokat ilyen vezetékkiosztást nem találok a kapcsolási rajzokban. Valakinek ötlete?

nagy ivó Creative Commons License 2013.01.13 0 0 7118

Van egy  eberspacher 5 Kw-os benzinesem, hibátlanul működik, de. Beindítom, teszi a dolgát, majd beindítom az autót is, az állófűtést meg kikapcsolom.

Megyek 5-10-20 km-t, vagy lámpánál alapjárat és hallom, hogy megy a kályha, kattog az ac is. Leveszem a gyújtást akkor elhalgat és megszünik a jelenség a legközelebbi indításig. Tudtok segíteni egy programozási útmutatóval?

fefe03 Creative Commons License 2013.01.13 0 0 7117

Nekem Balu Maci kötött be egy ilyen /zsotomat-os/ készüléket. Remekül működik!

 

SIM kártya kell bele, 14 szám + egy konfigurációs adatot tud kezelni. 

 

Vissza csörög, SMS-t küld, beállitástól függően! Akksi feszültséget figyel!

 

Szerintem jó dolog!

csabais Creative Commons License 2013.01.13 0 0 7116

Ez is csak 5 előre beállított számot ismer fel és arra kapcsol csak, és amit ezekből beállítok, arra küld SMS-t.

 

http://www.zsotomat.hu/index.php

 

Előzmény: Törölt nick (7115)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.13 0 0 7115

Sima 12V? Hmmm... Ok, megpróbálom. Ezért nem vennék egy modult illetve van is egy Atmel-el más projektből, de azt át kellene néznem. Most egyszerűbb egy 220ft-os IC. De indulok is, megnézem merre van a régi panel. Neten meg van egy halom forráskód SMS-es mikrokontrollerre. De valsz úgy állítom be, hogy hívásra kapcsoljon, és csak az én számomról. Esetleg visszacsörög 1-et, ha sikerült.

Előzmény: csabais (7114)
csabais Creative Commons License 2013.01.13 0 0 7114

Nekem egy GSM modul ad ki egy pozitív jelet ameddig én beállítom,vagy ameddig újra nem hívom arra a vezetékre ami az órától megy a kályhába.

 

A modul sacc 13-17 ezer ft.

Előzmény: Törölt nick (7113)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.13 0 0 7113

Ennyit találtam, ha valaki esetleg mobilt szeretne rákötni a bw50 állófűtésére:

http://wiatec.de/docs/Anleitung_Webasto_1530.pdf

Előzmény: Törölt nick (7112)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.13 0 0 7112

Azt nem tudjátok véletlenül, hogy ennél az őskövület BW50-nél hogy lehet startjelet benyomni neki? Ha lehet, nem bontanám meg ezért az óráját.

A terv, amit valsz meg meg csinálok: Nokia 6310i, simkártya bele, és FBuson SMS-re indulna. Tesztpanelem úgyis van, így egy max232-es IC-n kívül minden megvan hozzá. Azt meg most du előkeresem vhonnan.

Illetve a BW50 bekapcsolás után 15-30 perccel leáll. Gondolom azért, mert kiürül a tartály. Múltkor jó lett volna, ha még 10 percet megy, pont leolvadt volna a hó róla. Ha 10 perc után bekapcsolnám a benzinpumpát egy 10-15mp-re, akkor menne tovább, nem?

SZILCSAv40 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 7111

A csatlakozó 14 polusú  a szám pedig 252121, több szervizes is ezt mondta telefonos beszélgetésre.a vezérlö a jövöhéten jön meg.Az izzitók milyen árban vannak?

Előzmény: balu.maci104 (7108)
jeepatti Creative Commons License 2013.01.12 0 0 7110

Amint látod téglalap alakú a vezérlőn lévő belső csati kerek sarkokkal.

 

10 szer biztos próbáltam indítani, de ha a panel kábeljeit kicsit megtekerem és össze vissza működik közben az nem panel hiba amár?

 

Egyébként tudnál rá panelt? Ha igen mennyiért?

 

+kiolvasás miben lenne és hol tudnád?

 

 

Ha nem lesz ok akkor eladom a francba akinek kell és veszek egy régi webastot vagy rávágok erre egy webasto külső vezérlőt bár a lángérzékelővel tuti szívnék..

Előzmény: balu.maci104 (7109)
balu.maci104 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 7109

Ha  be van kötve és csak a 6-os lábon indítod akkor pótfűtésként indul el,ha a 7-esen indítod akkor állófűtésként,és a 3-as lábon keresni fogja a belső venti reléjét. Ezt a vezérlőt lehet olvasni,mindent kiír még azt is hogy mennyi üzemóra van benne.

Az indítási ciklusa kb. 2perc,kétszer próbálkozik indítani hibakód nélkül,ha nem indul el akkor 52-es hibakóddal leáll. Ha 10xer megcsinálja ezt akkor 50-es hibával lezár a vezérlő.

Tapasztalataim szerint nehéz az 50-es után életet lehelni bele!

Kiolvasás után többet lehet(ne) megtudni róla.

Előzmény: jeepatti (7107)
balu.maci104 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 7108

Vezérlő hiba....

Kocka alakú (10-polusú) csati van a vezérlő belső felén? Ha igen,akkor 99% hogy az a gondja.

Az új gyertyát is kifogja nyírni.

De van ilyen gyertyám új is,használt is.

Előzmény: SZILCSAv40 (7106)
jeepatti Creative Commons License 2013.01.12 0 0 7107

Van egy hydronic b5w sc eberspacherem (benzines), mostanában kaptam.

Alapvetően nem ment mivel a szimeringjei eresztettek így ki volt kötve.
Szétszedtem kitisztítottam, belül szinte új nem volt semmi hiba rajta.


Összeraktam, bekötöttem a kezelő panel jobb gombjával indul elöször a vizszivattyú atán a ventillátora is
izzítani nem izzit.

Ha megtekerem a vezérlő panel külső kábel kötegét tőben akkor elindul, leáll felpörög stb..


Mi lehet a gond esetleg beázhatott?  Vagy ez típushiba ezeknél?


+Ennél a típusú vezérlőnél a bal oldali gombal lehet kéziben indítani? Utána azonnal kellene izzítania és pl 20-30 mp mulva üzemanyagot adagolni?

 

 

SZILCSAv40 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 7106

Jó estét urak! 

Lenne egy pár kérdésem a D3wz rásegitö fütésröl.A hét elején meghibásodott, ma ki szereltem  az izzitó stift oldala ki van olvadva áramra nem reagál szóval ez kuka, mitől keletkezhetett ez a hiba?/vezérlö?/ Miért izzitott sok ideig?Budapesten hol lehet kapni beru v. belevaló izzitó gyertyát?

danidoki Creative Commons License 2013.01.12 0 0 7105

Köszi! A komplett elemet már jópárszor leszedtem, s jó, h mondtad azt a csavart :) 

Előzmény: Törölt nick (7103)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.12 0 0 7104

Ha az a baja, mint az én C-semnek, akkor igen. Meg ha úgy szétszedhető. A szénkefe rugója tört el. Összerakni élvezet. :).

Előzmény: gibbonpitti (7102)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.12 0 0 7103

Balu 1-es képén, ahol a középső rész benyúlik a jobb oldaliba, van egy kis beugrás. Na, az alatt az a csavar tartja ott a mágneszelepet egy kisleszorító "lemezzel". elvileg ragasztva van a csavar, tehát belevaló bit, izomból befelé nyom, hogy ne forduljon ki a bit belőle, és kiteker. Nekem simán kijött. Utána a mágnesszelepet csak felfelé kihúzod. Persze előbb le kell venni a kályháról ezt az egész elemet(a tartályost), illetve az égőtérnél a kapillárist ki kell húzni a réz anyából, különben ugye nem fog engedni.

Előzmény: danidoki (7101)
gibbonpitti Creative Commons License 2013.01.12 0 0 7102

üdv urak....webasto thermo top e vízszivattyúja javítható ha nem megy vagy kuka.....még nem szedtem szét csak rájöttem,hogy ezért nem megy a fűtésem.

danidoki Creative Commons License 2013.01.12 0 0 7101

Maga a szelep egyébként egyszerűen kijön? Fejből ha jól emlékszem,akkor egy kis résben van benne, s gondolom felfelé jön ki....Bepattan oda, vagy menetes vagy hogy? ( Inkább kérdezek, mint előbb nekirontok :)

Előzmény: Törölt nick (7099)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.12 0 0 7100

És igen, gumicső. De ez a fajta vastag gumi megtörik(a felső vízcsőnél ez van, tökéletes), ha akkorát hajlítok rajta, mint amekkorát hajlania kellene.

Előzmény: danidoki (7098)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.12 0 0 7099

Én szedtem már le. Van rajta egy szűrőszita, meg két gumitömítés. De jobban nem néztem meg. Max kiveszed, adsz neki féktisztítót, vagy lehet a gumitömítésnél megy át. Német fórumkon le is írták a méretét, és kb akkorát lehet is kapni, igaz általban egész tömítéskészlettel. Az anyaga meg talán NBR, de keress rá.

Előzmény: danidoki (7098)
danidoki Creative Commons License 2013.01.12 0 0 7098

q711,

 

 

Nagyon örülök a sikerednek!! Látod, jó, hogy rákérdeztem a gumikarikára, meg Balu belinkelt egy képet. Nekem vízcsövek egyébként csak gumik vannak, ha azokat érted, amiken ki-és bejön a víz.

 

 

q711, PH03N1xM,

 

Mágnesszelepet Ti már szereltetek ki, én még azt sose bántottam?

 

Mert lehet, hogy jó a meglátásod (PH3...)!!!!!!!!!!!, hiszen ha közveltelnül áramot adtam a ventillátornak és a mágnesszelep kábele nem volt felrakva (nem kapott áramot) akkor is jött be alul a benzin, csak éppen kicsit bugyborékolva.  Gondolom, ez alaphelyzetben zárva van és mikor áramot kap, akkor kattog, engedi be a benyát. Mikor a kazán leáll, akkor meg már lehet, hogy nem zár rendesen, de még a benzint nyomja be a ventillátor, hiszen az még megy, s hajtja a kis csigájával a benzint befelé. 

 

Előzmény: pH03N1xM (7090)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.12 0 0 7097

A Fabrnr a "sorszáma"? Nekem 5A337341.

Előzmény: balu.maci104 (7094)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.12 0 0 7096

Amit Balu betett képet, ott a rézanya helyett egy gumidugó van. Na, én azt tettem be fordítva, mert nagyon össze kellett volna nyomni fordítva, gondoltam az úgy nem lesz jó. Így az a pici barna lyuk nekem nagyobb volt. Ezért nem a kapillárisba ment a benya, hanem szépen befolyt az aljába. és így a szita kapilláris csövét is könnyebb volt a helyére tolni... grrrr

Most már csak rendbe kellene tenni a vízcsövet, mert az nagynak látszik a kazánon. Legalábbis az elsónál a bilincset nagyon meg kellett húzni, hogy ne follyon. Viszont sima egyenes meg nem jó, mert ott nincs hely nagyon hajlani. Hol lehet ekkora átmérőben vícsövet kapni, ami hajlított is? Ráadásul Ez egy U alak kellene hogy legyen, mert utána megint hajlik 90°-ot. Vagylehet vhol csináltatni? Mekkora a belső átmérője?

 

Előzmény: danidoki (7095)
danidoki Creative Commons License 2013.01.12 0 0 7095

q711,

 

Na gratula, mi volt a baj?

 

BaluMaci,

 

próbáltam egy másik kazán égőterével, nem ez a gond, ugyanúgy füstöl leállítás után. lehet, hogy amit a cartárs mondott, a mágnesszelep? 

Előzmény: Törölt nick (7092)
balu.maci104 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 7094

balu.maci104 Creative Commons License 2013.01.12 0 0 7093

Sziasztok!

 

Van egy komplett BW50-es átfolyó rendszerű kályhám eledó. Alkatrésznek adnám mert,nem tudom,hogy működik-e ez az őskövület....

V.szivattyú,motor,stb. működik.

Akit érdekel esetleg,ár megjelőlésével írjon privátban.

 

balu

Törölt nick Creative Commons License 2013.01.12 0 0 7092
Jo lett!
Előzmény: Törölt nick (7091)
Törölt nick Creative Commons License 2013.01.12 0 0 7091

Simán indítottam reggel, nem indul. Közben megnéztem a leirását, mit rakhattam össze rosszul. Hát a kúpos gumit fordítva tettem bele. Most szedhetem majd ki, és vissza fordítva. Azért beindítom a szitás részt kiszedve, hogy jön-e benzin belőle, illetve a stift izzik-e rendesen.

Előzmény: pH03N1xM (7088)
pH03N1xM Creative Commons License 2013.01.11 0 0 7090

Korai kalyhan nincs gumitomites, amit en csinaltam hasonlo korut ott sem volt, csak a kupos femresz (012986 Fabr. Nr, 1992). A fustolest passzolom, en nem tokeletesen zaro magnesszelepre tippelnek. (esetleg nem a nyomoagon van fent a benzinellatas a visszafolyo helyett?)

Előzmény: danidoki (7089)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!