Inkább vedd meg acélfelnikkel,és később lesz rá csili-vili Mercedes....(de gondolom ezeknél talán már az alap is alufelnis :-) ),de az állófűtés utólag sem jön ki olcsóbbra!
Meglátod majd milyen hálás dolog,soha nem fogsz legközelebb állófűtés nélkül autót vásárolni!
Mindenképpen, főleg hidegebb éghajlaton. Egy új fűtéssel nem sok teendő/odafigyelnivaló van, néha-néha szezonon kívül is havonta 1x begyújtod, ne álljon sokat.. Hátránya annyi kb. hogy oda kell figyelni az akkura, mert a gyakori ciklikus használattól /lemerítéstől hamarabb elhasználódik. Minden más csak előny, a kocsinak is nagyon hálás ha meleg motorral indulsz (fogyasztás szempontjából is), főleg hogy az utastér is meleg, a komfort mindenek előtt..
Ez világos, de akkor miért van rászerelve a szivattyúra és miért van bekötve? (vagy ez így kompakt?)
Ezenkívül hibásnak is írja, mert felforralja a vizet ha elindítom (jóhogy, ha nem viszi semmi el a vizet). Meg mintha az egyszeri elindításkor igen csak csapágyas hangja volt.
Illetve ha átprogramozom a kocsit állófűtésesre akkor gondolom ezt a szivattyút is elindítja, vagy csak a fűtéskörben lévő keringtetőt használja???
ha valaki jártas a kályhák szakterén kérem segítsen.
Van nekem egy ford galaxy 1.9 tdi kocsim. A kályha benne "D 3 W" típusú. Van a vaterán egy "D 3 W Z" tipúsú. Szóval nem tudom a "Z" betű mit takar? Csatlakozó, teljesítmény és minden elvileg megegyezik. A leírás szerint a kályha opel saab-ban volt. Ha valaki tudja a külöbséget ill. azt, hogy ez beépíthető-e az én kocsimba kérem segítsen, írja meg itt, vagy üzenjen a "guba.guba@citromail.hu" címre.
sziasztok, letudná nekem írni valaki a webasto 1560 105.499 es vezérlőegyésgnek a pontos lábkiosztását? először csnálok ilyen bekötést és nem merek belevágni vakon, mert félek, hogy csak kárt tennék benne. az angol nyelvű bbw46 leírás nekem nem elég a bekötéshez, nem látom át. arra volt elég, hogy a kályhán tudom, hogy melyik vezeték micsoda. de külön a vezérlőről nincs ilyen lábkiosztás ábra.
Éppen az a baj, hogy kint állt az udvaron, és elkezdett magától működni, majd gondolom ezt ismételte párszor. Most nemtudom, hogy van e benne programóra, mert a kpoocsi a szerwelőnél van, de ezek szerint van benne...
Nekem is ilyen autom van, csak sedan változat. A kocsidban (ha gyári), akkor Webasto ThermoTop Z/C kályha van, ami gyárilag csak Zuheizer-ként (kiegészítő fűtés) üzemel, de beköthették már állófűtésre is utólag. A kályhád csak járó motornál megy, vagy csak úgy áll kinnt az udvaron és fűt magától? Ha csak járó motornál megy, akkor minden ok, hiszen 7fok alatt kb 75 fokos vízig segít bemelegíteni a vízkört. Hidegben rásegít a motorra gyakorlatilag. Az autó leállítása után rögtön el kell kezdenie a leállítási folyamatot (kiégetés, szellőztetés...) ez nem tart sok ideig.
Pár napja vettem egy 2000-es ávjáratú C220 CDI Merci kombit. Jelenleg szerelőnél van, aki átnézi és kissebb javításokat csinál rajta. Most telefonált, hogy a gond az, hogy az állófűtés magától beindul fűt, és leszívja teljesen az aksit. Nem lehet valahogyan nullázni a programozását, hogy ne induljon csak ha én akarom?
Nekem a második van a kocsiban (gyári BMW-ként beszerelt Termo TOP C/Z-hez), ami elromlott, és az elsőt tudnám hozzá jó áron megvenni. A kérdés, hogy kompatibilis-e. De ránézésre így fotón nem látok különbséget, leírást meg nem találok. A motor áttehető, ha mégsem lenne ugyanaz?
(figyelni a gyártmányra /Bühler,Pierburg/,mert a kettő nem 1forma!!) Ezt nem értettem :(
Van 2db benzines Eberspacher állófűtésem (Barkas-ból). Szeretném őket elcserélni egy vizes benzinesre. Ha valakit érdekel, akkor privátban, vagy ide jelezze.