Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Deloran Creative Commons License 2012.10.29 0 0 6495

Sziasztok!

Eberspacher 3kw-os vizes fűtéshez kellene nekem üzemanyag pumpa. Bontott is jó lenne, tudtok valamit/valakit? És persze az ára is érdekel. Remélem, tud valaki segíteni.

BMW Power Creative Commons License 2012.10.29 0 0 6494

Ugrom ugrom! :) csak sosem vagy otthon :))

Előzmény: 109ha300 (6491)
frankiboy Creative Commons License 2012.10.29 0 0 6493

Felesleges a vízleeresztő,a dob egy méretezett folytó is + láng csapda,kell bele.Hiába öskövűlet,ez a tipus az egyik legmegbízhatóbb,sajnos az ujabbaknak a házba tették az elektronikát,azok már tényleg ecu-k,kényesek,nálam is van néhány halott procival,elég neki egy véletlen túlfűtés,és behal az elektronika,megfő.Ha elfutnak annyi ideig mig ezek a régiek akkor majd én is ezekre szavazok,de nem sok a kűlömbség fogyasztásra,felfűtési időre.Csak méretre,szervíz költségre.

Előzmény: 109ha300 (6489)
grandegabo Creative Commons License 2012.10.29 0 0 6492

Uhh, egyszer vettem egy ilyen "átfestett" Thermo Top Z/C kályhát, de az életem legrosszabb vétele volt, egy romhalmaz. Dejavu.

Előzmény: BMW Power (6490)
109ha300 Creative Commons License 2012.10.29 0 0 6491
Kiprobálom valamelyik nap. Ha megy, marad... Ha nem, akkor keresnem kell gyorsan másikat.
De attol még beugorhatnál! Ugyis olyan régota mondod, hogy megnézed a hajot. :-)
Előzmény: BMW Power (6490)
BMW Power Creative Commons License 2012.10.29 0 0 6490

Csabi azért ha nem jön be az az őskövület akkor egy ilyen egyszerű és kompakt jó barátod lesz:

http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelygepkocsi/motorikus_alkatresz/hutes_futes/webasto_thermo_top_z_c_d_1662048023.html

 

elektronika a tetején, egy +12V is indul, vagy van hozzá PC-re diagprogi egyszerű interfésszel, mindent látsz, innen is indíthatod. Minden alkatrésze itthon beszerezhető. Amit linkeltem még igényel egy keringető szivattyút (saját, aminek stekkere beleiilik) és egy üzemanyagszivattyút (azt adni is tudok)

Előzmény: 109ha300 (6489)
109ha300 Creative Commons License 2012.10.29 0 0 6489
Sajnos a dizelhez, a dob az hiányzik. Azt vennem kell, ráadásul a hajoba a páralecsapodás miatt nem mindegy, milyen kipufogo van rajta.kell csinálni egy könyököt savállóból, alul egy vizleeresztő csavarral.
Előzmény: frankiboy (6488)
frankiboy Creative Commons License 2012.10.29 0 0 6488

Az eredeti elektronikája nagyon megbizható,szinte mindenre leáll,ez is szokott a baj lenni,a lángöre nálad fototranzisztoros az a leggyengébb láncszem,ha van bekötésid,érdemes 1k ohmos ellenállással egy ledet bekötni,akkor menet közben is látsz mindent,ha bajt talál kodot villog,ezt rajt hagyhatod,senkit nem zavar,próba járatás nélkűl ne rakdbe,a kipufogó hosszára figyelj,nem jó a tul hosszú,rövid,és az eredeti dob is. Ha az eredeti befuvod felfogása megegyezik akkor hamar meg van oldva a problémád,egy vödör viz,satupad,próba.... 

Előzmény: 109ha300 (6487)
109ha300 Creative Commons License 2012.10.29 0 0 6487
Megvan a dizelkályhához minden, ami kell hogy működjön... De az eléggé lelakott kályha. Azért szetném, a null üzemorás benzines kályhát "dizelesiteni" ... A dizel kályha ecu jával, üzemanyagszivattyujával, stb.. Persze ha ez lehetséges... csak üzembiztos, tuti megoldás jöhet szóba, ami felügyelet nélkül is tökéletesen működik. Èjszakánként az 560 literes üzemanyagtank felett alszom a hajoban. Nem jönne jól egy üzemzavar. :-)
Előzmény: frankiboy (6486)
frankiboy Creative Commons License 2012.10.29 0 0 6486

Hű....de jó....:D   Gratula...Most már látom....Én az összes fűtésem /kézzel/ el szoktam indítani,próbánál,ennél a tipusnál 12v az izzitó,a befuvót nem szabad tulpörgetni,de nem szokott baj lenni ha véletlenűl 12v megy rá,egyébbként max 8 v.a vízszivattyú 12v ,nálam az sem baj,ha nincs elektronika,leg több egyszerű huzal ellenállással,csepegtetö adagolóval simán elmegy,de csak felügyelet mellett....igy szoktam szorakozni,tesztelni,nem árt a klixon hőfigyelésnek,láng örnek meg a zapi hökapcsolója a nyerő,olaj szivattyú nálam ami a leg jobbban bevált az orosz motoros csigahajtású fogaskerék adagoló...De ha van elektronika.......  Lasan ha lesz időm akkor össze rakok egy ujabb ilyen öszvért...nem olyan nehéz,csak az inulásnál kell nagyon finoman el találni az öblítő levegő mennyíségét,csepegés sebességét,ha elindul,utánna már tág határok között tolerál.Szinte nincs látható kűlömbség a benyás és diesel között,illetve csak a baypasz szelep van gyárilag a használt űzemanyaghoz állítva.Az égötérnél nem találtam külömbséget...A baypasz a befuvó mocin van, összeöti a bemenetet a kimenettel leragasztják beállítás után nehéz oldani,a mociját nagyon nehéz szétszedni,csak ovatosan törik a lapát...Ha nekem kéne megoldani akkor a legegyszerűbben tenném meg,bombabiztosan mechanikusan csekély elektronikával....

Előzmény: 109ha300 (6484)
csiatt. Creative Commons License 2012.10.29 0 0 6485

Sziasztok!

BMW e39 530D-m van 2002-es gyári webasto előmelegítéssel (most nagy naviról időpontra programozható a dolog). Leírás vagy vélemény kellene arról, hogy szeretném távirányításúra átalakítani. Eddig annyi infót szedtem össze, hogy kell egy Telestart T70 vagy T80 távirányító vevővel és antennával plusz egy Y kábel. Van valakinek ilyen eladó? Esetleg tudtok valakit ajánlani ha szereznék, hogy beszerelje nekem (szeged vagy a környék, esetleg pest)?

109ha300 Creative Commons License 2012.10.29 0 0 6484
Ez azért nem egy annyira nagy hajo, Nem fér el a motortérben a dizel agregátor. Na meg az is többet eszik, mint az olajkályha. benzines meg szóba sem jöhet. Örülök, hogy nem kell a motortér szellőztetéssel foglalkoznom,. Böven elég az 5kw. Minusz 10 ben már nem akarok hajozni, csak az őszi hidegebb hajnalokra kell a fűtés. Háromszor ekkora katamaránba elég volt, 2 db 1700w körüli levegős fűtés.

http://www.tarakona.hu/bayliner-felujitasa
Előzmény: frankiboy (6483)
frankiboy Creative Commons License 2012.10.29 0 0 6483

Hoppá,a halyókban ezt álltalában diesel aggregátorral,220-as égővel szokás megoldani,a lombardíni,kubota szokott ilyeneket készíteni....1-1,5 literes fogyasztással 8-10 kw ot teljesít,nekem más célból van egy fridmanom,olyan mint a volvo agregátja,de ismerem a fentieket is,a japán megölhetetlen,nekem moped autókban voltak ....

Előzmény: frankiboy (6482)
frankiboy Creative Commons License 2012.10.29 0 0 6482

Jó kis " teknöd"lehet .....Igy más a helyzet,kevés lesz az 5 kw-t,de létezik 12v-os égőfely ,kis méretű forróvíz kazánnal....http://www.contractcleanersupplies.com/products/BU-307007-96.html

Az ára ilyesztő,én lehet hogy egy régí hagyományosat alakítanák át a helyedben,motor cserével,12 v-ra.....

Előzmény: 109ha300 (6481)
109ha300 Creative Commons License 2012.10.29 0 0 6481
560l es a gázolajtankom. A motorok fogyasztásához képest elenyésző a fűtés fogyasztása.
2db 250Ah s akku kerűl bele, ilyesmire, plusz egy inditó akksi.2 db 100w os napelem fogja nappal töltögetni az akkukat, amikor nem megy a két motor.
Előzmény: frankiboy (6480)
frankiboy Creative Commons License 2012.10.29 0 0 6480

Amiket felsoroltál minden megoldható,csak akku,és olaj kérdése.....Én azért a levegősre voksolok,mert nem akkarok + akkut a kocsiba+generátorral....

Előzmény: 109ha300 (6479)
109ha300 Creative Commons License 2012.10.29 0 0 6479
Sajnos nekem a levegős csak fél megoldás lenne. A vizessel akarom majd a hajóban a bojler vizét is melegiteni, a bojlerbe épitett hőcserélőn keresztül.
Előzmény: frankiboy (6477)
frankiboy Creative Commons License 2012.10.29 0 0 6478

Bocs,hogy belekotyogok,de nekem a fekete légcsö vált be...festo...nehéz megtörni,kellöen merev,minden méretben kapni,üzemanyag álló....

Előzmény: 109ha300 (6476)
frankiboy Creative Commons License 2012.10.29 0 0 6477

Ne szidjátok a dw-s sorozatu kályhákat,lehet hogy öregek,de örökéletű darabok,nagyok,lassuak,biztosak,mindenevők,,lehet öket hackelni,az ujabbak már nem stabilak,de kisebbek...nekem a vizesekkel csak az áram fogyasztással van bajom...

109ha300 Creative Commons License 2012.10.29 0 0 6476
Még néhány kérdés. Az üzemanyagot nagyjából 2m es távolságból tudom hozni, és a tankom legmélyebb pontja, nagyjábol 50cm rrel van a kályha alatt. Milyen vastagságú csövet vegyek? Gondolom az üzemanyagszivattyút a tankhoz közel kellene elhelyezni... A tankon külön kivezető csonkom van, az állofűtés részére.
Előzmény: 109ha300 (6475)
109ha300 Creative Commons License 2012.10.29 0 0 6475

Ez lenne a sosem használt benzines kályha.

 

 

A dizel ugyanilyen /csak sokkal koszosabb/

Szerintetek át lehetne építeni a benzines kályhát, dízel üzemre?

A dizelhez megvan a vezérlő, üzemanygpumpa, kábelköteg, relékkel, stb..

balu.maci104 Creative Commons License 2012.10.29 0 0 6474

Szia!

Igen,hívott valaki vezérlő ügyben. 

Köszönöm!

Előzmény: 409 (6472)
balu.maci104 Creative Commons License 2012.10.29 0 0 6473

Ok....

Előzmény: Hóvakond (6471)
409 Creative Commons License 2012.10.28 0 0 6472

"Hidronyc II. vezérlő megoldodott??"

 

Azt mondta a gazdája, hogy utána jár. Nem tudom, hogy most hol tart, még nem jelentkezett. Azt mondta, beszélt veled is.

Előzmény: balu.maci104 (6468)
Hóvakond Creative Commons License 2012.10.28 0 0 6471

Maga a motorelőmelegítő működik, álló és járó motornál egyaránt. Csak lenne valami jele, ha a két pumpa egymással szembe dolgozna...

 

A hiba: Üzemmeleg motornál hideg levegőt fúj az utastérbe csak maximumra tekerve hajlandó meleget, de akkor forrót. Hallani a lamellákat, hogy csak az utsó fokozatra tekerve a potmétert vált meleg levegőre, addig nem...

Holnap felhívom a szervízt...

Előzmény: balu.maci104 (6467)
109ha300 Creative Commons License 2012.10.28 0 0 6470
Egy manualt kaptam most 525tédé-től. / KÖSZÖNÖM!
Valakinek van ezekről bővebb infoja? Esetleg alkatrészt honnan tudok beszerezni hozzá?
Mi a különbség hardveresen a benzines, és a dizel között?
Van egy komplett rendszerema dizelesből, ami meglehetősen használt álapotban van, viszont van egy szerintem sosem használt benzines kályhám, ecu és kábelek nélkül. A dizelest szeretném beépiteni egy hajóba.
http://www.tarakona.hu/bayliner-felujitasa
Lehetséges esetleg a dizelest feljavitani a benzines alktrészeivel?
Előzmény: balu.maci104 (6469)
balu.maci104 Creative Commons License 2012.10.28 0 0 6469

Van hozzá gyári leírásom úgy hiszem....,de ha van adattáblája az sokat segítene!

Előzmény: 109ha300 (6465)
balu.maci104 Creative Commons License 2012.10.28 0 0 6468

Szia Laci bácsi!

A sima D5W az tényleg külön vezérlős,még az özönvíz elött készültek..

Hidronyc II. vezérlő megoldodott??

Előzmény: 409 (6461)
balu.maci104 Creative Commons License 2012.10.28 0 0 6467

Nem kötötték be véletlenül a folyásíránnyal ellentétesen a kályha vízpumpáját???

Akkor is szokot ilyent csinálni....

Előzmény: Hóvakond (6454)
balu.maci104 Creative Commons License 2012.10.28 0 0 6466

A pontos beazonosítás miatt tudnál egy fotót küldeni a pumpáról,esetleg a pumpán található matricáról?

Ha minden stimm akkor 15eFt a pumpa.

Előzmény: Deloran (6448)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!