Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

109ha300 Creative Commons License 2012.10.29 0 0 6484
Ez azért nem egy annyira nagy hajo, Nem fér el a motortérben a dizel agregátor. Na meg az is többet eszik, mint az olajkályha. benzines meg szóba sem jöhet. Örülök, hogy nem kell a motortér szellőztetéssel foglalkoznom,. Böven elég az 5kw. Minusz 10 ben már nem akarok hajozni, csak az őszi hidegebb hajnalokra kell a fűtés. Háromszor ekkora katamaránba elég volt, 2 db 1700w körüli levegős fűtés.

http://www.tarakona.hu/bayliner-felujitasa
Előzmény: frankiboy (6483)
frankiboy Creative Commons License 2012.10.29 0 0 6483

Hoppá,a halyókban ezt álltalában diesel aggregátorral,220-as égővel szokás megoldani,a lombardíni,kubota szokott ilyeneket készíteni....1-1,5 literes fogyasztással 8-10 kw ot teljesít,nekem más célból van egy fridmanom,olyan mint a volvo agregátja,de ismerem a fentieket is,a japán megölhetetlen,nekem moped autókban voltak ....

Előzmény: frankiboy (6482)
frankiboy Creative Commons License 2012.10.29 0 0 6482

Jó kis " teknöd"lehet .....Igy más a helyzet,kevés lesz az 5 kw-t,de létezik 12v-os égőfely ,kis méretű forróvíz kazánnal....http://www.contractcleanersupplies.com/products/BU-307007-96.html

Az ára ilyesztő,én lehet hogy egy régí hagyományosat alakítanák át a helyedben,motor cserével,12 v-ra.....

Előzmény: 109ha300 (6481)
109ha300 Creative Commons License 2012.10.29 0 0 6481
560l es a gázolajtankom. A motorok fogyasztásához képest elenyésző a fűtés fogyasztása.
2db 250Ah s akku kerűl bele, ilyesmire, plusz egy inditó akksi.2 db 100w os napelem fogja nappal töltögetni az akkukat, amikor nem megy a két motor.
Előzmény: frankiboy (6480)
frankiboy Creative Commons License 2012.10.29 0 0 6480

Amiket felsoroltál minden megoldható,csak akku,és olaj kérdése.....Én azért a levegősre voksolok,mert nem akkarok + akkut a kocsiba+generátorral....

Előzmény: 109ha300 (6479)
109ha300 Creative Commons License 2012.10.29 0 0 6479
Sajnos nekem a levegős csak fél megoldás lenne. A vizessel akarom majd a hajóban a bojler vizét is melegiteni, a bojlerbe épitett hőcserélőn keresztül.
Előzmény: frankiboy (6477)
frankiboy Creative Commons License 2012.10.29 0 0 6478

Bocs,hogy belekotyogok,de nekem a fekete légcsö vált be...festo...nehéz megtörni,kellöen merev,minden méretben kapni,üzemanyag álló....

Előzmény: 109ha300 (6476)
frankiboy Creative Commons License 2012.10.29 0 0 6477

Ne szidjátok a dw-s sorozatu kályhákat,lehet hogy öregek,de örökéletű darabok,nagyok,lassuak,biztosak,mindenevők,,lehet öket hackelni,az ujabbak már nem stabilak,de kisebbek...nekem a vizesekkel csak az áram fogyasztással van bajom...

109ha300 Creative Commons License 2012.10.29 0 0 6476
Még néhány kérdés. Az üzemanyagot nagyjából 2m es távolságból tudom hozni, és a tankom legmélyebb pontja, nagyjábol 50cm rrel van a kályha alatt. Milyen vastagságú csövet vegyek? Gondolom az üzemanyagszivattyút a tankhoz közel kellene elhelyezni... A tankon külön kivezető csonkom van, az állofűtés részére.
Előzmény: 109ha300 (6475)
109ha300 Creative Commons License 2012.10.29 0 0 6475

Ez lenne a sosem használt benzines kályha.

 

 

A dizel ugyanilyen /csak sokkal koszosabb/

Szerintetek át lehetne építeni a benzines kályhát, dízel üzemre?

A dizelhez megvan a vezérlő, üzemanygpumpa, kábelköteg, relékkel, stb..

balu.maci104 Creative Commons License 2012.10.29 0 0 6474

Szia!

Igen,hívott valaki vezérlő ügyben. 

Köszönöm!

Előzmény: 409 (6472)
balu.maci104 Creative Commons License 2012.10.29 0 0 6473

Ok....

Előzmény: Hóvakond (6471)
409 Creative Commons License 2012.10.28 0 0 6472

"Hidronyc II. vezérlő megoldodott??"

 

Azt mondta a gazdája, hogy utána jár. Nem tudom, hogy most hol tart, még nem jelentkezett. Azt mondta, beszélt veled is.

Előzmény: balu.maci104 (6468)
Hóvakond Creative Commons License 2012.10.28 0 0 6471

Maga a motorelőmelegítő működik, álló és járó motornál egyaránt. Csak lenne valami jele, ha a két pumpa egymással szembe dolgozna...

 

A hiba: Üzemmeleg motornál hideg levegőt fúj az utastérbe csak maximumra tekerve hajlandó meleget, de akkor forrót. Hallani a lamellákat, hogy csak az utsó fokozatra tekerve a potmétert vált meleg levegőre, addig nem...

Holnap felhívom a szervízt...

Előzmény: balu.maci104 (6467)
109ha300 Creative Commons License 2012.10.28 0 0 6470
Egy manualt kaptam most 525tédé-től. / KÖSZÖNÖM!
Valakinek van ezekről bővebb infoja? Esetleg alkatrészt honnan tudok beszerezni hozzá?
Mi a különbség hardveresen a benzines, és a dizel között?
Van egy komplett rendszerema dizelesből, ami meglehetősen használt álapotban van, viszont van egy szerintem sosem használt benzines kályhám, ecu és kábelek nélkül. A dizelest szeretném beépiteni egy hajóba.
http://www.tarakona.hu/bayliner-felujitasa
Lehetséges esetleg a dizelest feljavitani a benzines alktrészeivel?
Előzmény: balu.maci104 (6469)
balu.maci104 Creative Commons License 2012.10.28 0 0 6469

Van hozzá gyári leírásom úgy hiszem....,de ha van adattáblája az sokat segítene!

Előzmény: 109ha300 (6465)
balu.maci104 Creative Commons License 2012.10.28 0 0 6468

Szia Laci bácsi!

A sima D5W az tényleg külön vezérlős,még az özönvíz elött készültek..

Hidronyc II. vezérlő megoldodott??

Előzmény: 409 (6461)
balu.maci104 Creative Commons License 2012.10.28 0 0 6467

Nem kötötték be véletlenül a folyásíránnyal ellentétesen a kályha vízpumpáját???

Akkor is szokot ilyent csinálni....

Előzmény: Hóvakond (6454)
balu.maci104 Creative Commons License 2012.10.28 0 0 6466

A pontos beazonosítás miatt tudnál egy fotót küldeni a pumpáról,esetleg a pumpán található matricáról?

Ha minden stimm akkor 15eFt a pumpa.

Előzmény: Deloran (6448)
109ha300 Creative Commons License 2012.10.28 0 0 6465
Azért a jószándékot köszönöm!
:-)
Reménykedek, hátha valaki ismeri.
Előzmény: 409 (6464)
409 Creative Commons License 2012.10.28 0 0 6464

Akkor bocs, én a hironicII-ben gondolkodtam. Ezt nem ismerem.

Előzmény: 109ha300 (6463)
109ha300 Creative Commons License 2012.10.28 0 0 6463
"simán" D5W a tipusa.. Nincsen utána több betű.. Se C, se CZ, se egyéb. Lehet hogy hülyeség, de mintha 94 körüli évszámot láttam volna rajta.
Előzmény: 409 (6461)
109ha300 Creative Commons License 2012.10.28 0 0 6462
Itt a 6336 os hozzászolásban láttam kinézetre olyan kályhát, mint az enyém. Sajnos most melozok, fotot,csak holnap tudok mutatni róla. Hengeres alaku a kályha, arra van egy fekete müanyag doboz felrögzitve, talán awab bilincsel, ugyanigy kivülről van rajta a keringető szivattyuja, és a levegő motorja is. Ha jol tudom, akkor az ECU ja az egy különállo aluházas dobozban van. / szerintem. Bár nem nagyon vágom még ezt a témát, igy bármi is lehet.:-) /
Előzmény: 409 (6461)
409 Creative Commons License 2012.10.28 0 0 6461

Azt nehezen tudom elképzelni. Kép??

Előzmény: 109ha300 (6460)
109ha300 Creative Commons License 2012.10.28 0 0 6460
Ez a kályha még a régebbi típusú vizes cucc. Aminek a különálló vezérlője van.
Előzmény: 409 (6458)
109ha300 Creative Commons License 2012.10.28 0 0 6459
Köszönöm! Nézem. :-)
Előzmény: 409 (6458)
409 Creative Commons License 2012.10.28 0 0 6458

Küldtem neked emilt.

Előzmény: 109ha300 (6457)
109ha300 Creative Commons License 2012.10.28 0 0 6457
Sziasztok!

Kaptam egy eberspächer D5W kályhát, kábelkorbáccsal, vezérlővel, üzemanyag szivattyúval, elméletileg mindennel..
A kábelen, mit, hová kellene kötnöm, hogy ki tudjam próbálni, megy-e egyáltalán?
Köszönöm!
409 Creative Commons License 2012.10.26 0 0 6456

Igen, azokban a Nissanokban Renault Dci motorok vannak. A fűtéskör vízcsövében szokott lenni 4db izzítógyertya, mint kiegészítőfűtés.   

Előzmény: e30nick (6451)
gabor0036 Creative Commons License 2012.10.26 0 0 6455

Sziasztok!

Tudnátok abban infót adni, hogy mi az érdemleges különbség a webasto 1530 és 1533 órák között? Jelenleg csak gsm modul van a kályhámon, de jó lenne valami óra is... Egyik kolléga kínált 1530 kocka órát. Mennyi ezeknek az ára használtan? Üdv

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!