A low voltage level of 10.5 ą 0.3 V (measured at the wiring harness input) over a period of 20 seconds will cause an error lockout with a run-down of 120 seconds. A high voltage level of 15.5 ą 0.5 V (measured at the heater) over a period of more than 6 seconds will also cause an error lockout with a run-down of 120 seconds.
9,8V +/- 0,3V alatt (20 masodpercig legalabb) es 15,5V +/- 0,5V felett (6 masodpercig legalabb) kapcsol ki a kazan. Semmi szerviz uzemmod sincs, ez egy buta osregi kontrukcio. (Thermo Top T-rol van szo)
Hát nekem 74 Ah-s akksi van az 1.4 benzin G Astában. Gyárilag lenne benne 44 Ah-s. Szerintem ez már nagynak számít.
Valahol olvastam, hogy ha 12 V alá csökken a fesz, akkor kikapcsol a kályha, persze most sehol sem találom, hogy hol is olvastam ezt.
Most csak annyit találtam, hogy ha 20 sec-re 10.5 V alatt, vagy 15.5 V felett van a fesz, akkor "szervíz" üzemmódba áll. Innen csak resettel lehet újraindítani. Nekem sosem kellett még resetelni. Mindig indul gombnyomásra.
Ez a Thermo Top C/Z leírásában volt, nem tudom a BW50 mennyiben más e téren. Sajnos számomra olvasható nyelven nincs hozzá leírásom. A német nem nagyon megy. Ha esetleg valakinek van angol nyelven, azt megköszönnöm.
A kályha áramfelvételét megfogom mérni. Valamivel többet fogok már tudni a kályhárol akkor is.
Kerdes, mekkora szamit nagy akksinak. A 74Ah nekem -20ban fel ora futes utan nem mindig volt kepes elinditani a kocsit (sima benzinmotor, igaz 3 literes, szoval atlagnal picit nagyobb, elektromos futomuvel ami ajtokinyitasra mar eletre kel, stb). Igaz ez egy erosen noname akksi, nem volt meg allofutes a kocsiban, amikor vettem.
A BW50-es kazanom 44W korul eszik mukodes kozben (3.65A), valos ami ra van irva. Felteljesitmenyben 2.3A korul. Hja, indulaskor 17A-t vesz fel. Futoventillator bekotestol fuggoen meg par amper lehet hozza. (nekem kb. 4-5A)
én is hasonló problémával köszködök hidegen nem indúl, valahol olvastam hogy az aksi védelme érdekében bizonyos fesz alatt nem indul el ne terhelje az aksit
A kályhámról BW50, említettem, hogy többször nem indult el, majd elindult, na mostanában megint nem.
Hát kezdem azt érezni, hogy az akkumlátor lesz az oka, persze mikor nem indul, sosincs nálam a multiméter, na de idő kérdése és úgyis elcsípem egyszer :)
Legutóbb mikor nekiálltam kideríteni, hogy mi a hibája, mértem az akksi feszt, közben kályha indít, akkor 12.45 V-ról, 12.04 V-ra esett le a feszültség. Innen már csak felfelé ment a fesz. De hát mivel elindult a kályha, nem tudtam tovább vizsgálni, hogy mi a gond. Ekkor garázsban tartottam.
Most kint áll, ezért is kéne a fűtés :)
Ami tény. Hidegen indítanám a kályhát nem indul, de ha elindítom a motort, ha csak 1 perce jár a motor akkor begyújt a kályha. Ebből gondoltam, hogy ha jár a motor, megfelelő akku fesz, azaz nem áll le.
Most már csak az a kérdés, milyen akksit kell venni egy kályha mellé??? Gondoltam, ha veszek egy nagyobb Ah-t, mint ami bele való, akkor az legalább bírni fogja a kályhát. Úgy látom tévedtem, mivel 1 éve vettem az aksit, épp tél végén. És nem bírja. Lehet ennyira szar ez az aksi?
Olvastam annak idején, Banner oldalán, hogy külön van akkumlátor alap autókhoz, meg full extrásokhoz, mivel más igénybevételnek vannak kitéve. Az alap autónál elegendő ha nagy indító áramot tud leadni, a motor elindításához, míg a full extrásnál sok a villamos fogyasztó, ezért töltés nélkül is sokáig kell tudnia az áramellátást, nem csak a nagy indító áram a lényeg.
Valaki tud erről valamit? Bár én már azt sem tudom, hogy márkából milyent szabadna megvenni :(
Egy működő kályha mekkora áramot vesz fel? Tudomásom szerint 60-70 W-ot fogyaszt, azaz 12 V-on az kb, 5-6 A. Ha ennyit mérek az jó? Persze a belső ventilátor nélkül.
Az én webastom tud nyári üzem módót, kipróbáltam átkapcsolva nem fűt hanem csak szelőztett ez is hasznos ha a kocsi kint áll a napon legalább nem 70-en hanem 30fok lesz benne ha beszálsz.
Sziasztok adott egy 99es A6 V6 vizes webasto, nem akar begyújtani, lett hozzá szerezve bontott az a gyujtó vagy égőfej, le lehet e azt próbálni kivett állapotban vagy csak beszerelve?
Hozájutottam egy webasto thermo top z/c 5kw os diesel állófűtéshez nem tudok róla semmit,nincs hozzá semim se szivattyú, se vízpumpa,hogyan tunám kiprobálni vagy megyözödni róla hogyérdemes e rákölteni?