Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Chokito5 Creative Commons License 2012.02.27 0 0 6226

Na ez Thermo Top C/Z estén:

5.2.2 Error Lockout due to Low or High Voltage


A low voltage level of 10.5 ą 0.3 V (measured at the wiring harness input) over a period of 20 seconds will cause an error lockout with a run-down of 120 seconds. A high voltage level of 15.5 ą 0.5 V (measured at the heater) over a period of more than 6 seconds will also cause an error lockout with a run-down of 120 seconds.

 

Na innen a 10.5 V-t. De ez nem BW50.

Előzmény: pH03N1xM (6225)
pH03N1xM Creative Commons License 2012.02.27 0 0 6225

9,8V +/- 0,3V alatt (20 masodpercig legalabb) es 15,5V +/- 0,5V felett (6 masodpercig legalabb) kapcsol ki a kazan. Semmi szerviz uzemmod sincs, ez egy buta osregi kontrukcio. (Thermo Top T-rol van szo)

Előzmény: Chokito5 (6224)
Chokito5 Creative Commons License 2012.02.27 0 0 6224

Hát nekem 74 Ah-s akksi van az 1.4 benzin G Astában. Gyárilag lenne benne 44 Ah-s. Szerintem ez már nagynak számít.

 

Valahol olvastam, hogy ha 12 V alá csökken a fesz, akkor kikapcsol a kályha, persze most sehol sem találom, hogy hol is olvastam ezt.

Most csak annyit találtam, hogy ha 20 sec-re 10.5 V alatt, vagy 15.5 V felett van a fesz, akkor "szervíz" üzemmódba áll. Innen csak resettel lehet újraindítani. Nekem sosem kellett még resetelni. Mindig indul gombnyomásra.

Ez a Thermo Top C/Z leírásában volt, nem tudom a BW50 mennyiben más e téren. Sajnos számomra olvasható nyelven nincs hozzá leírásom. A német nem nagyon megy. Ha esetleg valakinek van angol nyelven, azt megköszönnöm.

 

A kályha áramfelvételét megfogom mérni. Valamivel többet fogok már tudni a kályhárol akkor is.

Előzmény: pH03N1xM (6221)
95xf Creative Commons License 2012.02.26 0 0 6223

Ugyanúgy, mint klimánál havonta egyszer illik beindítani. Jól látható a külömbség első hüvösnél a kamionoknál a füstölésben.

Előzmény: somagabor (6211)
95xf Creative Commons License 2012.02.26 0 0 6222

Azt tudom, hogy Omegánál (2,5DTi) a sima az 80Ah, míg a fűtésessé 110Ah

Előzmény: Chokito5 (6219)
pH03N1xM Creative Commons License 2012.02.26 0 0 6221

Kerdes, mekkora szamit nagy akksinak. A 74Ah nekem -20ban fel ora futes utan nem mindig volt kepes elinditani a kocsit (sima benzinmotor, igaz 3 literes, szoval atlagnal picit nagyobb, elektromos futomuvel ami ajtokinyitasra mar eletre kel, stb). Igaz ez egy erosen noname akksi, nem volt meg allofutes a kocsiban, amikor vettem. 

A BW50-es kazanom 44W korul eszik mukodes kozben (3.65A), valos ami ra van irva. Felteljesitmenyben 2.3A korul. Hja, indulaskor 17A-t vesz fel. Futoventillator bekotestol fuggoen meg par amper lehet hozza. (nekem kb. 4-5A)

Előzmény: Chokito5 (6219)
opel cng Creative Commons License 2012.02.26 0 0 6220

helló

én is hasonló problémával köszködök hidegen nem indúl, valahol olvastam hogy az aksi védelme érdekében bizonyos fesz alatt nem indul el ne terhelje az aksit

ha meg lesz a megoldás a hibádra ird le 

köszi

Előzmény: Chokito5 (6219)
Chokito5 Creative Commons License 2012.02.26 0 0 6219

A kályhámról BW50, említettem, hogy többször nem indult el, majd elindult, na mostanában megint nem.

 

Hát kezdem azt érezni, hogy az akkumlátor lesz az oka, persze mikor nem indul, sosincs nálam a multiméter, na de idő kérdése és úgyis elcsípem egyszer :)

Legutóbb mikor nekiálltam kideríteni, hogy mi a hibája, mértem az akksi feszt, közben kályha indít, akkor 12.45 V-ról, 12.04 V-ra esett le a feszültség. Innen már csak felfelé ment a fesz. De hát mivel elindult a kályha, nem tudtam tovább vizsgálni, hogy mi a gond. Ekkor garázsban tartottam.

Most kint áll, ezért is kéne a fűtés :)

Ami tény. Hidegen indítanám a kályhát nem indul, de ha elindítom a motort, ha csak 1 perce jár a motor akkor begyújt a kályha. Ebből gondoltam, hogy ha jár a motor, megfelelő akku fesz, azaz nem áll le.

 

Most már csak az a kérdés, milyen akksit kell venni egy kályha mellé??? Gondoltam, ha veszek egy nagyobb Ah-t, mint ami bele való, akkor az legalább bírni fogja a kályhát. Úgy látom tévedtem, mivel 1 éve vettem az aksit, épp tél végén. És nem bírja. Lehet ennyira szar ez az aksi?

Olvastam annak idején, Banner oldalán, hogy külön van akkumlátor alap autókhoz, meg full extrásokhoz, mivel más igénybevételnek vannak kitéve. Az alap autónál elegendő ha nagy indító áramot tud leadni, a motor elindításához, míg a full extrásnál sok a villamos fogyasztó, ezért töltés nélkül is sokáig kell tudnia az áramellátást, nem csak a nagy indító áram a lényeg.


Valaki tud erről valamit? Bár én már azt sem tudom, hogy márkából milyent szabadna megvenni :(

 

Egy működő kályha mekkora áramot vesz fel? Tudomásom szerint 60-70 W-ot fogyaszt, azaz 12 V-on az kb, 5-6 A. Ha ennyit mérek az jó? Persze a belső ventilátor nélkül.

 

Köszi mindenkinek aki ezt elolvassa :)

Chokito5 Creative Commons License 2012.02.26 0 0 6218

Hát nekem ez nem fog menni. Még a Motorola kiolvasása menne, de többihez már nem értek :)

 

Haver az nagy műszerész, de nem elég nagy, hogy ezt is megcsinálja :D Remélem ezt nem olvassa :)

 

Előzmény: pH03N1xM (6192)
tcshooker07 Creative Commons License 2012.02.26 0 0 6217
Szia! Helyileg hol vagy megtalálható ,hogy lehetne kivitelezni?
Előzmény: balu.maci104 (6216)
balu.maci104 Creative Commons License 2012.02.26 0 0 6216

Szia!

Autóval együtt tudom csak diagolni! OPEL........:-(

De sz.tem javítható!

Előzmény: tcshooker07 (6205)
balu.maci104 Creative Commons License 2012.02.26 0 0 6215

Van egy komplett Termo Top C-m,és egy Termo Top V-m is eladó!

Ha kell,minden cuccot tudok hozzá adni,és beszerelési információkat is!

Előzmény: lemle (6207)
balu.maci104 Creative Commons License 2012.02.26 0 0 6214

Kályha diagolása,átnézése!

A belső panelen lévő piros led megnyomás után ha világít,akkor üzemelnie kellene!

Előzmény: vito 108 cdi (6212)
opel cng Creative Commons License 2012.02.26 0 0 6213

Az én webastom tud nyári üzem módót, kipróbáltam átkapcsolva nem fűt hanem csak szelőztett ez is hasznos ha a kocsi kint áll a napon legalább nem 70-en hanem 30fok lesz benne ha beszálsz.

Előzmény: somagabor (6211)
vito 108 cdi Creative Commons License 2012.02.26 0 0 6212

Sziasztok!Segítségre lenne szükségem.Van egy merci vitom kiegészítő fütéssel,a müszer falon lévő gombot megnyomom és nem történik semmi.

A szivattyú a tüzfalon gyujtáson állandoan megy.Válaszokat elöre is köszönöm.

somagabor Creative Commons License 2012.02.25 0 0 6211

Ezt a megfogalmazást... :-) Ez tetszett. Főleg az új életvitel.

A jót tényleg könnyű megszokni. Csak azt bánom hogy ez volt az első telem állófűtéssel.

Már sokkal korábban be kellett volna raknom a kocsiba.

 

Egyébbként egy kérdés így a tél vége felé közeledve.

Szoktátok áramtalanítani a kályhát a nyári álomra?

Vagy nincs jelentősége?

 

Üdv mindenkinek!

Előzmény: 95xf (6209)
opel cng Creative Commons License 2012.02.25 0 0 6210

Köszi

Tudod úgy van ha jó az idő nem is gondolszrá hogy csinálj vele valamit ha meg nem akor azt mondod "ebbe a hidegbe"

olyan mint a levegő akor veszed észre ha nincs

Előzmény: 95xf (6209)
95xf Creative Commons License 2012.02.25 0 0 6209

Szerintem simán elfáradt benne valami, 6-8 évente normál dolog.

Én elvinném diagnosztizálni, utána majd dönthetsz "kedvedre":

-marad a "tudatlanság" kályha nélkül (van az az összeg)

-javítás és egy "új életvitel" megtapasztalása

 

A jót könnyű megszokni, de amíg nem tudunk róla nem is hiányzik:)

Előzmény: opel cng (6208)
opel cng Creative Commons License 2012.02.25 0 0 6208

hello 

ezekből a papirokból ki tud bogarászni valaki valamit

mi van a kocsimba?

mit tud?

hátha ebből kiderül mért nem megy, pillanatnyilag csak melleg motornál tudom üzemmeltetni

mondtátok hogy kiegészitő fűtés, de szeritem anaki is mennie kéne járó hidegnél vagy nem?

egyébként gyári gázosba meg minek? jobban melegszik mint a benzines.

 

lemle Creative Commons License 2012.02.24 0 0 6207

Tiszteletem a fórumtagoknak!

2,8 HDI Boxerbe szeretnék a motor előmelegítő/bemelegedését segítő megoldást létrehozni.

Sok rövid utat tesz meg a járgány.

Beszerelési információkat illetve eszközt, javaslatokat keresek a megvalósításhoz.

 

opel cng Creative Commons License 2012.02.23 0 0 6206

én se gondoltam hogy a rácson átlépő levegő magától felmelegszik, de annak sok értelmét nem látom hogy csak melleg motornál tudom elindítani

Előzmény: pH03N1xM (6195)
tcshooker07 Creative Commons License 2012.02.23 0 0 6205

25 2008 az Ausfhürung szám. Ez a gyári Opel D3WZ. Így van valami ötlet,hogy miért áll le ?

Előzmény: balu.maci104 (6167)
nagy-ii Creative Commons License 2012.02.23 0 0 6204

Tudunk kezdeni valamit vele,merre laksz?

Előzmény: balu.maci104 (6201)
nagy-ii Creative Commons License 2012.02.23 0 0 6203

Egy audi A6 2.5 tdi ben volt, nincs hozzá pumpám.

Előzmény: balu.maci104 (6201)
balu.maci104 Creative Commons License 2012.02.23 0 0 6202

Szia!

Milyen tip.-ú kályha van benne?

Előzmény: Jena307 (6199)
balu.maci104 Creative Commons License 2012.02.23 0 0 6201

Szia!

Ü.a.-g pumpám van hozzá,de lehet hogy ha jobban megtúrnám a kincses garázsomat akkor vízpumpát is találnék....:-)

Milyen autóban volt,vagy univerzális? Ha BMW-s akkor felejtős a dolog..:-(

Kiolvasni,elindítani is eltudom,ha nem tip. specifikus!

Előzmény: nagy-ii (6197)
Jena307 Creative Commons License 2012.02.23 0 0 6200

Ja meg mindég alacsony feszültségre panaszkodik 01444es hibakód van, aksi jó 

meg 01410 el letilt, most lett cserélve benne a keringető szivattyú mert megállt, arra is volt hiba 01415

Előzmény: Jena307 (6199)
Jena307 Creative Commons License 2012.02.23 0 0 6199

Sziasztok adott egy 99es A6 V6 vizes webasto, nem akar begyújtani, lett hozzá szerezve bontott az a gyujtó vagy égőfej, le lehet e azt próbálni kivett állapotban vagy csak beszerelve?

opel cng Creative Commons License 2012.02.23 0 0 6198

Hello

nem dizel és nem melegszik nem akarom átépíteni mert 10 évig megvoltam néküle az előző német tulaj rakadta bele

 

Előzmény: 95xf (6196)
nagy-ii Creative Commons License 2012.02.23 0 0 6197

Sziasztok!

Hozájutottam egy webasto thermo top z/c 5kw os diesel állófűtéshez nem tudok róla semmit,nincs hozzá semim se szivattyú, se vízpumpa,hogyan tunám kiprobálni vagy megyözödni róla hogyérdemes e rákölteni?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!