Valakinek itt a fórumon tavaly nov. vagy dec.-ben adtam egy DW50-s kazánt (alkatrészt),és azt mondta,hogy karácsony szilveszter között jön Balatonalmádiba és vissza hozza.....
Ha esetleg magára ismerne itt,akkor kérem jelezze,hogy mizújs a kazánnal!
Nem tudom,hogy mentettem el a telefonoba a számát,vagy elmentettem-e!?
Üdv Mindenkinek ! Tanácsért fordulok hozzátok !Van két D3WZ "olajkályhám". Az egyik Opel omega installáció , a másik VWv. Audi állófűtés lehetett .Szeretnék az Omegába állófűtést , mert a DTI motor elég soká melegszik fel. Az elektronikával megvagyok, tudok autó nélkül indítani, de az egyik /VW/ csak fehér füstöt ereget / tiszta Omega koncert hangulat/ és nem gyújt be , a másik minden indításra begyújt de kb.30 s múlva a protokollt betartva /üza.kikapcs, kiszellőztet/ kikapcsol . Ha valakinek van valami ötlete v. tanácsa érdeklődve várom ! Köszi!
Beinditani, majd leallitani (vagy ha leall magatol) utana elvillogja a kodjat. Szerintem a BW50/D50 vezerloje hw szinten ugyanaz, csak a motorola mikrokontroller programja mas, ergo megsem felcserelheto.
Segítséget szeretnék kérni. Van egy 2004-es VW touaregem, 2,5 tdi webasto kiegészítő fűtéssel. Szeretném ezt állófűtésé alakítani. Van erre valami lehetőség?
Keresgéltem, hogy mit is kell csinálni a hibakód kivillogtatásához. Még korábban te írtad, hogy párhuzamosan kell kötni pl. egy w3w izzót az izzító stifttel, és kivillogja. Ha bekötöttem az izzót, csak simán el kell indítani a kályhát és villog? Vagy kell valami különleges dolgot csinálni?
A kályha elektronikai panelje a benzines és dízelnek ugyanaz? Van egy panelhibás DW50-em, és keresgéltem hozzá másik panelt, úgy hirdették, hogy benzines és dízelhez is jó. Eddig azt hittem nem ugyanaz a kettő.
A sorozatszam a Fabr. Nr. az Ident. Nr. az inkabb verziokod. Mivel nem lattam a BW50/DW50 szeriabol olyat, ahol lett volna diagszal kulon, ezert a diagnosztika ezen reszet passzolom, de a villogos diag mukodik, azt probaltam. (sajnos annal a kazannal sokat nem ert, mivel ott vezerlohiba volt, es a hibakod ott mar okozat volt, nem ok)
A sorozat szám az Ident Nr. lesz gondolom. Mivel az enyém az autóban van, és nem látom rajta a számot, ezért keresgéltem neten ezt a típust (BW50), és ezeknek néztem meg a számát. 90886A, vagy 90886B-t találtam.
Amiért a diagnosztikára gondoltam, az a sárga vezeték, ami a kábelkötegben van, és a kapcsolási rajz is írta, hogy Diagnosztikai szál.
Ezen információid szerint sem lehet diagnosztizálni?
Üdv mindenkinek. Tudom ez nem a reklám helye, de eladtam a régi autóm, kiszereltem belőle a kályhát hogy majd a következőbe beteszem de olyat sikerült vennem amiben van gyári.
Ezért eladóvá vált egy Eberspacher Hidronic D5W SC kompakt kazánom, kábelköteggel, mini órával, kipufogóval. Van hozzá papírbetétes hangtompító bemeneti légcső is. A kályha kifogástalan állapotú (vaterán vettem annó Masi-tól), sosem volt egyetlen alkalommal sem gond vele, hibátlan. Telefonos indítót is adom hozzá. 80 pénz, ha valakit érdekelné, privátban elér.. Elnézést az ingyenreklámért :-)
A koraiakon nem volt diagnosztika (20000-es sorozatszam alatt), afelett villogos diagnosztikaja van, az izzitostiften. 1997-nel ujabbat nem lattam ezekbol, addig nem volt ezeken mas diagnosztikai lehetoseg. A gyari javitasi kezikonyv jo hibakereseshez, en azt hasznaltam az egyik kalyham javitasahoz.
Van egy Webasto BW50-es kályhám, 2 évig tökéletesen működött az autómban, én szereltem be. Sajnos most nem indul el. Szeretnék utánajárni a dolognak.
A tapasztalatom a következő:
Hidegben, elindul a kályha ventilátora, fújja is a levegőt, ezt érzem, ha a kipufogóhoz teszem a kezem. Kicsit kattog is, majd nagyobb fokozatra kapcsol a ventilátor, mint mikor leáll a kályha, na és le is áll. Azaz esélyét sem látom, hogy beakarna gyújtani.
Na de! Ha meleg a motor, azaz a viztér álltal a kályha is meleg, és ekkor próbálom beindítani, akkor tökéletesen indul, gond nélkül. Talán kicsit füstől, bár mostanában normál üzemközben nem láttam mennyire füstöl, mivel nem is figyeltem, hiszen jól működött. Most látok egy kicsi füstöt, szerintem eddig láthatatlan volt a füstje.
2 dologban szeretném a segítségeteket kérni.
1. Diagnosztika.
Tudja valaki esetleg, hogy gyárilag ezt a típusú kályhát milyen típusú autóba szerelték? Elég sok diagnosztikai kábelem van, és megpróbálnám a gyári diagnosztikával diagnosztizálni. Vag-com-al próbáltam, az nem vitte :( Annak idején néztem hozzá Webasto diagnosztikát is, de ezt a típust az sem kezelte volna.
Esetleg van valakinek ötlete, hogy mivel lehet kiolvasni a hibakódot a kályhából?
2. Esetleg valami ötlet, hogy mi a franc baja van?
igazából nem nekem van problémám hanem egy kollégámnak. Ezt írta a válaszodra: de ha leállítom a kályhát majd a motort,aztán a kályhát újra indítom 15 perc után meg áll a kályha
Kérdés: Alapjáraton jár az autó ( Daf XF105 ) akkor nem áll le a kályha. Ha leállítom akkor az is megáll. Akksi zsír új és most lett benne gyertya cserélve. Ötlet???