Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

balu.maci104 Creative Commons License 2012.02.20 0 0 6168

Srácok!

Valakinek itt a fórumon tavaly nov. vagy dec.-ben adtam egy DW50-s kazánt (alkatrészt),és azt mondta,hogy karácsony szilveszter között jön Balatonalmádiba és vissza hozza.....

Ha esetleg magára ismerne itt,akkor kérem jelezze,hogy mizújs a kazánnal!

Nem tudom,hogy mentettem el a telefonoba a számát,vagy elmentettem-e!?

balu.maci104 Creative Commons License 2012.02.20 0 0 6167

Milyen Ausfhürung számok vannak a készülékeken? A D3W Z-s felírat alatt....

Előzmény: tcshooker07 (6165)
tcshooker07 Creative Commons License 2012.02.20 0 0 6166

Szia ! Itt megtalálod az Omega installációt. A Vecrta nem teljesen passzol az Omihoz . Kipróbáltam és műkszik !

http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic108704-30.html 42# -es hozzászólásnál letudod tölteni !

Előzmény: Szkupi85 (6105)
tcshooker07 Creative Commons License 2012.02.20 0 0 6165

Üdv Mindenkinek ! Tanácsért fordulok hozzátok !Van két D3WZ "olajkályhám". Az egyik Opel omega installáció , a másik VWv. Audi állófűtés lehetett .Szeretnék az Omegába állófűtést , mert a DTI motor elég soká melegszik fel. Az elektronikával megvagyok, tudok autó nélkül indítani, de az egyik /VW/ csak fehér füstöt ereget / tiszta Omega koncert hangulat/ és nem gyújt be , a másik minden indításra begyújt de kb.30 s múlva a protokollt betartva /üza.kikapcs, kiszellőztet/ kikapcsol . Ha valakinek van valami ötlete v. tanácsa érdeklődve várom ! Köszi!

balu.maci104 Creative Commons License 2012.02.20 0 0 6164

12.000Ft akart lenni...:-)

Előzmény: balu.maci104 (6163)
balu.maci104 Creative Commons License 2012.02.20 0 0 6163

Szia!

Egy darab 5-ágú-m van új,12.00Ft az ára!

Adok hozzá bekötési rajzot is!

Előzmény: waldegard (6162)
waldegard Creative Commons License 2012.02.19 0 0 6162

Szuper!

Eseteleg tudnál infót, hogy hol lehet ilyet kapni?

balu.maci104 Creative Commons License 2012.02.19 0 0 6161

Kombiszelep,kis és-nagy vizkör....

Előzmény: waldegard (6159)
balu.maci104 Creative Commons License 2012.02.19 0 0 6160

Szia!

Egy bontott állófűtést keresel,vagy volt a kocsiban már valamilyen és ahelyett keresnél??

Előzmény: micky68 (6157)
waldegard Creative Commons License 2012.02.19 0 0 6159

Sziasztok!

Azt szeretném megtudni, miképp lehetne megoldani legegyszerübben, hogy először a fütéskört fütse fel a kazán (thermo topz), és csak utána a motort?

Előre is köszönettel!

waldegard Creative Commons License 2012.02.19 0 0 6158

Sziasztok!

Azt szeretném megtudni, miképp lehetne megoldani legegyszerübben, hogy először a fütéskört fütse fel a kazán (thermo topz), és csak utána a motort?

Előre is köszönettel!

micky68 Creative Commons License 2012.02.17 0 0 6157

Sziasztok! 2003-as 2.4 d Volvo S80-anashoz keresek bontott állófűtést. 

balu.maci104 Creative Commons License 2012.02.16 0 0 6156

Van egy komplett müködő használt BW50-m eladó!

Egy vagy két üzemanyag csőves a Tiéd?

Előzmény: Chokito5 (6143)
balu.maci104 Creative Commons License 2012.02.16 0 0 6155

Szia!

Milyen számok,betük vannak az adat-tábláján?

Előzmény: i.mi (6151)
balu.maci104 Creative Commons License 2012.02.16 0 0 6154

Szia!

Sz.tem igen....!

Előzmény: DagoTDI (6149)
St3fann Creative Commons License 2012.02.15 0 0 6153

Üdv minden szakinak

Régóta áll nálunk Webasto HL24D levegős kályha. Ma volt egy pici időm és tesztelgettem.

Az alapvető gond az hogy nem vezérli ki az üzemanyagpumpát. Ventilátor elindul, gyújt is,

de 1 perc után leáll, illetve elkezd szellőztetni, mert sikertrlen a begyújtás. A kályha testén a

klixon átvezet, a feszűltség megfeleő, 23 volt alá nem megy. Viszont a láng őr bajos, azon szakadást mérek.

De akkor miért kezd el gyújtani, és miért csak a szivattyú nem megy?

Ez egy viszonylag régi kályha, hogy lehetne ezt a lángőrt olcsón helyettesíteni? (ha jól gondolom ez hö ellenáálás volt

szebb napjaiban) 

Chokito5 Creative Commons License 2012.02.13 0 0 6152

Köszi a választ. Kipróbálom majd.

Az elektronikára én is úgy gondoltam, hogy nem lehet ugyanaz, mert hát a működési idők sem ugyanazok a két típusnál.

 

Lehet még jelentkezem, ha valami nem lesz tiszta.

 

Üdv

Előzmény: pH03N1xM (6150)
i.mi Creative Commons License 2012.02.13 0 0 6151

Helló

 

Ha valakinek szüksége lenne egy MB Sprinter(új tip) Hidronic 5 kályhára jelezze mert tuudok egy alig használt darabot újonan cserélt elektronikával

pH03N1xM Creative Commons License 2012.02.12 0 0 6150

Beinditani, majd leallitani (vagy ha leall magatol) utana elvillogja a kodjat. Szerintem a BW50/D50 vezerloje hw szinten ugyanaz, csak a motorola mikrokontroller programja mas, ergo megsem felcserelheto.

Előzmény: Chokito5 (6148)
DagoTDI Creative Commons License 2012.02.12 0 0 6149

Üdv mindenkinek.

Segítséget szeretnék kérni. Van egy 2004-es VW touaregem, 2,5 tdi webasto kiegészítő fűtéssel. Szeretném ezt állófűtésé alakítani. Van erre valami lehetőség?

Előre is köszi a segítséget.

Chokito5 Creative Commons License 2012.02.12 0 0 6148

Keresgéltem, hogy mit is kell csinálni a hibakód kivillogtatásához. Még korábban te írtad, hogy párhuzamosan kell kötni pl. egy w3w izzót az izzító stifttel, és kivillogja. Ha bekötöttem az izzót, csak simán el kell indítani a kályhát és villog? Vagy kell valami különleges dolgot csinálni?

 

A kályha elektronikai panelje a benzines és dízelnek ugyanaz? Van egy panelhibás DW50-em, és keresgéltem hozzá másik panelt, úgy hirdették, hogy benzines és dízelhez is jó. Eddig azt hittem nem ugyanaz a kettő.

Előzmény: pH03N1xM (6147)
pH03N1xM Creative Commons License 2012.02.12 0 0 6147

A sorozatszam a Fabr. Nr. az Ident. Nr. az inkabb verziokod. Mivel nem lattam a BW50/DW50 szeriabol olyat, ahol lett volna diagszal kulon, ezert a diagnosztika ezen reszet passzolom, de a villogos diag mukodik, azt probaltam. (sajnos annal a kazannal sokat nem ert, mivel ott vezerlohiba volt, es a hibakod ott mar okozat volt, nem ok)

Előzmény: Chokito5 (6146)
Chokito5 Creative Commons License 2012.02.12 0 0 6146

Köszi a választ.

A sorozat szám az Ident Nr. lesz gondolom. Mivel az enyém az autóban van, és nem látom rajta a számot, ezért keresgéltem neten ezt a típust (BW50), és ezeknek néztem meg a számát. 90886A, vagy 90886B-t találtam.

 

Amiért a diagnosztikára gondoltam, az a sárga vezeték, ami a kábelkötegben van, és a kapcsolási rajz is írta, hogy Diagnosztikai szál.

 

Ezen információid szerint sem lehet diagnosztizálni?

Előzmény: pH03N1xM (6144)
grandegabo Creative Commons License 2012.02.11 0 0 6145

Üdv mindenkinek. Tudom ez nem a reklám helye, de eladtam a régi autóm, kiszereltem belőle a kályhát hogy majd a következőbe beteszem de olyat sikerült vennem amiben van gyári.

Ezért eladóvá vált egy Eberspacher Hidronic D5W SC kompakt kazánom, kábelköteggel, mini órával, kipufogóval. Van hozzá papírbetétes hangtompító bemeneti légcső is. A kályha kifogástalan állapotú  (vaterán vettem annó Masi-tól), sosem volt egyetlen alkalommal sem gond vele, hibátlan. Telefonos indítót is adom hozzá. 80 pénz, ha valakit érdekelné, privátban elér..  Elnézést az ingyenreklámért :-)

pH03N1xM Creative Commons License 2012.02.11 0 0 6144

A koraiakon nem volt diagnosztika (20000-es sorozatszam alatt), afelett villogos diagnosztikaja van, az izzitostiften. 1997-nel ujabbat nem lattam ezekbol, addig nem volt ezeken mas diagnosztikai lehetoseg. A gyari javitasi kezikonyv jo hibakereseshez, en azt hasznaltam az egyik kalyham javitasahoz.

Előzmény: Chokito5 (6143)
Chokito5 Creative Commons License 2012.02.11 0 0 6143

Sziasztok!

 

Kis segítségre szorulok, vagy csak ötletelésre.

Van egy Webasto BW50-es kályhám, 2 évig tökéletesen működött az autómban, én szereltem be. Sajnos most nem indul el. Szeretnék utánajárni a dolognak.

A tapasztalatom a következő:

Hidegben, elindul a kályha ventilátora, fújja is a levegőt, ezt érzem, ha a kipufogóhoz teszem a kezem. Kicsit kattog is, majd nagyobb fokozatra kapcsol a ventilátor, mint mikor leáll a kályha, na és le is áll. Azaz esélyét sem látom, hogy beakarna gyújtani.

Na de! Ha meleg a motor, azaz a viztér álltal a kályha is meleg, és ekkor próbálom beindítani, akkor tökéletesen indul, gond nélkül. Talán kicsit füstől, bár mostanában normál üzemközben nem láttam mennyire füstöl, mivel nem is figyeltem, hiszen jól működött. Most látok egy kicsi füstöt, szerintem eddig láthatatlan volt a füstje.

 

2 dologban szeretném a segítségeteket kérni.

 

1. Diagnosztika.

Tudja valaki esetleg, hogy gyárilag ezt a típusú kályhát milyen típusú autóba szerelték? Elég sok diagnosztikai kábelem van, és megpróbálnám a gyári diagnosztikával diagnosztizálni. Vag-com-al próbáltam, az nem vitte :( Annak idején néztem hozzá Webasto diagnosztikát is, de ezt a típust az sem kezelte volna.

Esetleg van valakinek ötlete, hogy mivel lehet kiolvasni a hibakódot a kályhából?

 

2. Esetleg valami ötlet, hogy mi a franc baja van?

 

Előre is köszi a segítséget!

95xf Creative Commons License 2012.02.11 0 0 6142

Akkor valami gond van.

Enyém akár 13órát is megy...

Előzmény: LKWnorbert (6141)
LKWnorbert Creative Commons License 2012.02.10 0 0 6141

igazából nem nekem van problémám hanem egy kollégámnak. Ezt írta a válaszodra: de ha leállítom a kályhát majd a motort,aztán a kályhát újra indítom 15 perc után meg áll a kályha

Előzmény: 95xf (6140)
95xf Creative Commons License 2012.02.10 0 0 6140

Kapcsold ki a kályhát mielőtt a motort leállítod, majd a leállítás után kapcsold be.

Akkuvédelem miatt valami hülye így kötötte be:(

A 12V-s csati is "hibásan működik" gyárilag, ki kell iktatni a relét és megy állandóan.

Előzmény: LKWnorbert (6139)
LKWnorbert Creative Commons License 2012.02.10 0 0 6139

Kérdés: Alapjáraton jár az autó ( Daf XF105 ) akkor nem áll le a kályha. Ha leállítom akkor az is megáll. Akksi zsír új és most lett benne gyertya cserélve. Ötlet???

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!